Maar Nederland is toch beter!quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:39 schreef Straatneger het volgende:
ik heb 5 jaar bij de commandos gezeten hoor, in het Surinaamse leger
Klikkerdieklak...quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:56 schreef Straatneger het volgende:
desert eagle vriend, klikkerdieklak.
Bang bang bang
Hahahaha, kijk hem dan.. met hangende pootje vraagt onze straatneger om vergiffenis, maar gelukkig krijgt hij die niet... succes met je (door jezelf) verpest accounts.. hahahahahaquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:53 schreef Straatneger het volgende:
ja maar ik wil dus een serieuze user worden zonder gekkigheid, nu neemt niemand me meer serieus. Ik wou al die users die ik had niet meer gebruiken.
hoiquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:24 schreef Armageddon het volgende:
Is die neger al wakker? Die ligt zeker nog in z'n nest?
ja, bijbaan.quote:
Grappig dat je nu niet meer tof doet straatneger.. waar is die toffe taal van je nu dan? Je weet zeker dat je al je 4 accounts al vervuild hebt.. en niemand je meer serieus neemt en iedereen op je kotst..quote:
Nee daarom ben ik de hele ochtend al aan het posten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:44 schreef scythica het volgende:
leeft armageddon nog?
t was een kwartier geleden armaquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee daarom ben ik de hele ochtend al aan het posten.
je maakt me echt heel kwaad nu hequote:Op woensdag 16 mei 2007 10:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee daarom ben ik de hele ochtend al aan het posten.
Vanavond sta ik bij Den Haag HS op je te wachten boyquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:16 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer kwam je nou langs met je pipa?
beetje dom dan om toch te gaan...quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:21 schreef Straatneger het volgende:
zeg maar hoelaat en ik ben er, al kom jij toch niet
Ik snap al dat je dus niet in je eentje durft te komen??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |