Man jij kan nog niet eens zelfstandig zonder mammies hulp plassen of poepenquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:39 schreef Straatneger het volgende:
ik heb 5 jaar bij de commandos gezeten hoor, in het Surinaamse leger
En dat geldt dus voor zowel die fopneger als Armageddon.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:37 schreef maartena het volgende:
[..]
Er is een zeer duidelijk verschil tussen biologisch volwassen en mentaal volwassen.
Ow daar kwam ome static mee. Was ik alweer vergeten. Altijd handig zo'n buurman. Wanneer kom je?quote:
je ziet me niet aankomenquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow daar kwam ome static mee. Was ik alweer vergeten. Altijd handig zo'n buurman. Wanneer kom je?
Post ie foto's van het tweede van Feijenoordquote:
surinaamse commando's?quote:
ROFLOL!quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post ie foto's van het tweede van Feijenoord
+1 grappigquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post ie foto's van het tweede van Feijenoord
Ga aub slapen en val me verder niet lastig. Je bent te zielig voor woorden.quote:
Dit is geen directe bedreiging, maar ik achtervolg je van je huis ergens naar toe en schiet dan je hersens uit je kop.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga aub slapen en val me verder niet lastig. Je bent te zielig voor woorden.Ik ga lekker slapen.
ga je lekker?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:48 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Dit is geen directe bedreiging, maar ik achtervolg je van je huis ergens naar toe en schiet dan je hersens uit je kop.
Binnen nu en een paar jaar
Kun je iets concreter zijn. Zeg maar een datum. Ik ga slapen namelijk. En lijkt me wel reëel dat ik weet wanneer de crematie is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:48 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Dit is geen directe bedreiging, maar ik achtervolg je van je huis ergens naar toe en schiet dan je hersens uit je kop.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:48 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Klonen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:17 schreef Straatneger het volgende:
Godverdomme wat heb ik daar een tyfus hekel aan zeg!
Van die nerdjes die niemand zag staan en elkaar onderling imponeerde met hun warcraft carddeck skills hoe het ook heet.
Nu zie je ze glorieus de man uithangen en om de tijd in te halen van vroeger.
Als echte G ben je haast helemaal niets online anders krijg je een ban, waar je ook komt.
Het ergste is wanneer ze moderator of admin worden van een gameserver, forum of wat dan ook.
Hier op fok valt het reuze mee, afgezien van een paar dan natuurlijk.
Wat kan je nou doen als G tegen dit soort mensen?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:51 schreef Armageddon het volgende:
Dit lijkt me een info van de provider waard dacht ik zo. Kom op Danny. Doe je best.
Kom maar ouwe. Duurt het nog lang?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:56 schreef Straatneger het volgende:
desert eagle vriend, klikkerdieklak.
Bang bang bang
Shotguns en revolvers .quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:56 schreef Straatneger het volgende:
Bang bang bang
maak me niet boosquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kom maar ouwe. Duurt het nog lang?
Dat was ik. Le-zen.quote:
lezen is voor pennenlikkers Gquote:
je denkt echt dat he een grapje is hequote:Op woensdag 16 mei 2007 01:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zit hier te wachten. Ik zie nog niets. Ik wacht nog een uurtje dan ga ik slapen.![]()
Wil je ook bij mij langskomen?quote:
Kom morgen maar dan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:00 schreef Straatneger het volgende:
[..]
je denkt echt dat he een grapje is he![]()
nee hoor, je kan gaan slapen ik kom niet nu
nee, jij bent een modquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:01 schreef static het volgende:
[..]
Wil je ook bij mij langskomen?
Hoop dat je goed verzekerd bent.
je denkt echt dat je populair bent hequote:Op woensdag 16 mei 2007 02:03 schreef Armageddon het volgende:
Die straatneger kan nooit meer een topic openen nu zonder dat ie de vraag krijigt. "heb je Arnageddo ak vermoord?" Tijd voor een kloon straatneger.
Dat je met mij in discussie bent gegaan ging je al in de fout. Ken je FOK historie ouwe.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:04 schreef Straatneger het volgende:
[..]
je denkt echt dat je populair bent he
ik zou dribbel al van kant maken cabron
dat denk jij, ik heb je 06 nr jongen. Ken de nieuwe gardequote:Op woensdag 16 mei 2007 02:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat je met mij in discussie bent gegaan ging je al in de fout. Ken je FOK historie ouwe.
PANG!
Ken je de ADO aanhang ouwe? Wanneer bel je?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:06 schreef Straatneger het volgende:
[..]
dat denk jij, ik heb je 06 nr jongen. Ken de nieuwe garde
ik doe niet aan veldslagen ouwe.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ken je de ADO aanhang ouwe? Wanneer bel je?![]()
![]()
![]()
Ja, en?quote:
Wel filmen hè? Past mooi op de weblog.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:13 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik doe niet aan veldslagen ouwe.
Ik zoek je op, achtervolg je en maak het klusje af.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:45 schreef zoalshetis het volgende:
surinaamse commando's?
Moet ik je even in Detroit afzetten?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:56 schreef Straatneger het volgende:
Bang bang bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |