quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:19 schreef Straatneger het volgende:
arma moet weten dat hij met da real deal hier te maken heeft
Een puisterige puber van 17 die zich aftrekt op plaatjes van ernstige ongevallen om zodoende toch nog enig gevoel van opwinding in z'n leven te krijgen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:19 schreef Straatneger het volgende:
ik ben echt een neger hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Een puisterige puber van 17 die zich aftrekt op plaatjes van ernstige ongevallen om zodoende toch nog enig gevoel van opwinding in z'n leven te krijgen?
Hahahahaha wanneer kom je langs mafkees?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:19 schreef Straatneger het volgende:
Mijn nummer 06- 3202030.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:21 schreef Straatneger het volgende:
arma is nu de 9de die zomaar zijn 06 geeft op een openbaar forum, dat noem ik pas sad
je bent dus echt serieus lijkt het mij zo, ik moet uitkijken dat ik niet in jilla belandt dus ik zeg niet wanneer ik kom.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hahahahaha wanneer kom je langs mafkees?![]()
Je komt maar ouwe. Trieste gast ben je. Je moet gaan slapen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:23 schreef Straatneger het volgende:
[..]
je bent dus echt serieus lijkt het mij zo, ik moet uitkijken dat ik niet in jilla belandt dus ik zeg niet wanneer ik kom.
ik raad je aan om dat niet zomaar op een openbaar forum je adresgegevens te plaatsen als je zo doet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je komt maar ouwe. Trieste gast ben je. Je moet gaan slapen.
Wat wil je doen dan? Kom je met al je vrienden? Hahahahaha! Ik poep op je gek.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:26 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik raad je aan om dat niet zomaar op een openbaar forum je adresgegevens te plaatsen als je zo doet.
ik laat me geen ban uitlokkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan? Kom je met al je vrienden? Hahahahaha! Ik poep op je gek.
Ik zit nu echt in mijn stoel te trillen of ie langs komt met al zijn "vrienden"quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:29 schreef tong80 het volgende:
Sukkels die hun zelfvertouwen aan internet verbinden stellen dit soort vragen in een openingszin :
1 van de jongens zijn
ik heb vaak het idee dat jij autistisch bent en dan ben ik serieus, maar goed je hebt het naar je zin lijkt het vaak.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:29 schreef tong80 het volgende:
Sukkels die hun zelfvertouwen aan internet verbinden stellen dit soort vragen in een openingszin :
1 van de jongens zijn
het zou me wel beroemd maken he, 'de forumkiller'.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zit nu echt in mijn stoel te trillen of ie langs komt met al zijn "vrienden"![]()
Wat is je vraag ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:31 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik heb vaak het idee dat jij autistisch bent en dan ben ik serieus, maar goed je hebt het naar je zin lijkt het vaak.
*proest*quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:19 schreef Straatneger het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:19 schreef Straatneger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |