Dat was Saab altijd al, natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 07:20 schreef OG-Loco het volgende:
Saab wordt serieus!
Is natuurlijk ook zonder te bestellen als je dat wilt. Bovendien zullen die accenten waarschijnlijk alleen voor de aero standaard zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:22 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Al dat chroom op de voorkant van zo'n nieuwe saab vind ik echt zo lelijk. Net alsof een of andere turk ermee aan de slag is geweest. Tot voor kort vond ik saabs bijna standaard mooi, maar die nieuwe...
De 9-5 is niet zonder chroom te bestellen hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:14 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook zonder te bestellen als je dat wilt. Bovendien zullen die accenten waarschijnlijk alleen voor de aero standaard zijn.
Die wil best.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:35 schreef Oosthoek het volgende:
Check ditDe nieuwe aero xwd in aktie:
http://www.youtube.com/watch?v=Q0ckv3fbg44
Dacht eigenlijk dat hij de chromen accenten om de mistlichten bedoelde. Maar die grille zul je idd met een kwast moeten bewerken om hem zonder chroom te krijgenquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:54 schreef OG-Loco het volgende:
De 9-5 is niet zonder chroom te bestellen hoor.
Ik vind de nieuwe neus ook mooier, maar nieuwer is duurderquote:Op maandag 18 juni 2007 10:16 schreef Oosthoek het volgende:
Vind je hem met de oude neus mooier dan de nieuwe? Ik ben echt verkocht aan de nieuwe neus. Misschien over een x aantal jaren een tweedehandsje op te kop tikken
Klopt. Snap ik ook niet. Op het saabforum werd als verklaring aangenomen dat de deuren van de cabrio door de lengte anders misschien te gevoelig waren voor schade, maar ik blijf het raar vinden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:33 schreef tupolev141 het volgende:
Was net nog es aan het bladeren door foto's en merk nu pas op dat de convertible wel stootstrips heeft op de flanken en de sedan en station niet.
Wat heb je voor 900?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:23 schreef Kwarkie het volgende:
Binnenkort doe ik mijn 900 Classic een grote beurt + apk kado![]()
1 Jaar in bezit en hij bevalt uitstekend, geen problemen mee gehad en geen olieverbruik![]()
De automaat schakelt bij koude start wat moeilijk en de stuurbekrachtiging is niet helemaal top (gevraagd of ze daar bij de grote beurt even naar kunnen kijken) maar voor de rest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |