Is er iets?quote:
Klote bugquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Is er iets?![]()
Ik moest verdorie 10 keer f5'en voor ik het topic een keer zag trouwens....
Oeps....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
De SC TT hoort eigenlijk zo: 2... or not 2 ...
En dan iets invullen...![]()
Breuls nog maar eens lief aankijken...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Is er iets?![]()
Ik moest verdorie 10 keer f5'en voor ik het topic een keer zag trouwens....
Het is niet echt heul boeiend ofzo hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:29 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oeps....![]()
Ik zal in de FB even vragen of ze e.e.a. aan willen passen oké?
Denk dat Breuls er genoeg over te horen heeft gekregen de laatste tijdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Breuls nog maar eens lief aankijken...
Mmm, oké, dan laten we het maar even zo. Ik kan toch zo gauw niks lolligs met "to be" verzinnenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is niet echt heul boeiend ofzo hoor![]()
Maar we hadden er al 5 achter elkaar op die manier geloof ik?
ja, daarom denk ik dat lief kijken misschien wel helpt... [/wimperknippermodus]quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk dat Breuls er genoeg over te horen heeft gekregen de laatste tijd![]()
Arme Breuls![]()
2 hyve or not 2 hyve...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:31 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mmm, oké, dan laten we het maar even zo. Ik kan toch zo gauw niks lolligs met "to be" verzinnen
quote:
Ook nog aan het F5'en?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
Kanonne......
waar?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
Kanonne......
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook nog aan het F5'en?![]()
Oeh!
Oeh!
KOMT 'IE!!!
...
"One of these days I'm going to cut you into little pieces!"![]()
En los!
![]()
![]()
![]()
Ik kijk ook allang niet meer...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:36 schreef Mike1964 het volgende:
Wel leuk trouwens, ik heb een topic geopend in een subforum over een programma dat ik nog nooit gezien heb!![]()
En nee, dat is niet omdat ik DGK afwijs of zo, maar ik weet zeker dat als ik het één keer zie dat ik weer volkomen verslaafd ben zoals met BB. Daar heb ik dus net even geen tijd voor helaas.
In de kooi is de pleuris weer uitgebroken tussen Brian en Amanda....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kijk ook allang niet meer...![]()
Zou eigenlijk niet weten wat er nu precies aan de hand is in de kooi![]()
Maar deze SC is zo verdomde gesjellug![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
IK ZIE EEN FOTO OP DE HAIFS!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:36 schreef Mike1964 het volgende:
Wel leuk trouwens, ik heb een topic geopend in een subforum over een programma dat ik nog nooit gezien heb!![]()
En nee, dat is niet omdat ik DGK afwijs of zo, maar ik weet zeker dat als ik het één keer zie dat ik weer volkomen verslaafd ben zoals met BB. Daar heb ik dus net even geen tijd voor helaas.
Ik vermaak me vooral kostelijk met de FB. En ik ben verslaafd aan de posts van Peter6000....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kijk ook allang niet meer...![]()
Zou eigenlijk niet weten wat er nu precies aan de hand is in de kooi![]()
Maar deze SC is zo verdomde gesjellug![]()
schaamhaargrapjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook, maarre ze vraagt of je een foto heb, waarop je zijn haar goed zie, want ze valt op haar.
![]()
Is het die linkse of die rechtse?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij heeft Hyves m ook eindelijk binnen, maar goed....... hier ook maar gewoon (met toestemming)
[afbeelding]
Ik mis dus nietsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In de kooi is de pleuris weer uitgebroken tussen Brian en Amanda....![]()
Lekker ventje trouwens leanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij heeft Hyves m ook eindelijk binnen, maar goed....... hier ook maar gewoon (met toestemming)
[afbeelding]
Die rechter is best...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:
[afbeelding]
Ze vraagt of ie ook een naam heeft !!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:
[afbeelding]
Done!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:41 schreef Leandra het volgende:
Zeg mike?? Waar blijft die OP??![]()
Die vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DGK_SC
Gewoon ff copy & paste doen
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx
Jouw dochter mag er ook wezen trouwens![]()
Het mag eigenlijk niet hier maar ik doe het otch.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:44 schreef milk-shake het volgende:
wat hebben ze gezegd....waar amanda zo kwaard over is....schakel net in...
Komt die ook nog even in de SC voorbij op een gunstige foto?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx
Jouw dochter mag er ook wezen trouwens![]()
Dan moet je nog één keer doorschakelen naar de COS denk ik.....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:44 schreef milk-shake het volgende:
wat hebben ze gezegd....waar amanda zo kwaard over is....schakel net in...
Oei! Is LS ook nog hier dan?quote:
Ze vindt hem leuk en het belangrijkste is haar vriendin vindt hem VET voor haar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
The Kid![]()
Ehm ja... maar nope..... die PM ik je wel ff, ik noem zijn naam nooit op t net
Thnx...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Done!
Ik mis mijn fotootje trouwens....![]()
dee die iets met kinderen?quote:
Ondanks zijn afwezige interesse voor Tokyo Hotel?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze vindt hem leuk en het belangrijkste is haar vriendin vindt hem VET voor haar.
Wtf?!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:49 schreef petraa het volgende:
Ik ga ff weg, want kid 2 komt binnen en wil ff op de pc.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
is iedereen nou weg?
ga ik ook maar ff strijken...![]()
Dat arme jongquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
Moet morgen de kid op een of ander onchristelijk tijdstip naar school brengen
God wat ben ik blij dat ie de rest van de week vrij is.... volgens mij kan hij maandag wel weer fietsen![]()
Nog ontwikkelingen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
Haai kids op bed gesmeten en daar ben ik weer
Wat nou arm kind?? Omdat ie maandag weer moet fietsen of morgenochtend (veel te vroeg) met een moeder met een subtiel ochtendhumeurtje geconfronteerd wordt?quote:
neequote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog ontwikkelingen?
Gaan de kids al trouwen?
Mag ze naar Tokyo Hotel?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat nou arm kind?? Omdat ie maandag weer moet fietsen of morgenochtend (veel te vroeg) met een moeder met een subtiel ochtendhumeurtje geconfronteerd wordt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
wb Petraaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
Haai kids op bed gesmeten en daar ben ik weer
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]Hmmz... geloof me... het één is absoluut erger dan het anderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
ik probeer mensen ook zo weinig mogelijk bloot te stellen aan mijn ochtenhumeur...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz... geloof me... het één is absoluut erger dan het ander![]()
Geloof me, daar ging ik allang van uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz... geloof me... het één is absoluut erger dan het ander![]()
Ik meen toch vrij zeker te weten dat Jr een CD van RW heeft... dus dat gaat ook al goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Oke hier dan mijn dochter met haar andere idool
Ehm... hij kan wel eens stomme dingen doen, maar zo dom is ie nou ook weer nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geloof me, daar ging ik allang van uit.![]()
Als je sjaggo bent...
Gaat hij je dan ook lopen zieken?![]()
Om het nog erger te maken?![]()
Ik moest ook 6x kijken daar hoor. Vond hem echt niet lijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
gezien de tattoo zou dit RW moeten zijn toch?
ik herken m bijna niet...![]()
leuke meid...
Wat een schatjesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
zal ik mijn boys ook eens spammen. gewoon even voor het evenwicht...
let op de ava!![]()
ahhhhhhh liefffffquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
zal ik mijn boys ook eens spammen. gewoon even voor het evenwicht...
let op de ava!![]()
Hij was goedgekeurd door haar vriendin, dus dat is ook geen probleem !!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik meen toch vrij zeker te weten dat Jr een CD van RW heeft... dus dat gaat ook al goed
Dit wordt steeds grappiger...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij was goedgekeurd door haar vriendin, dus dat is ook geen probleem !!!![]()
Haha, ze vroeg heeft hij hyves!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit wordt steeds grappiger...
Enne.. hij heeft een beetje krullen, maar hij is vanmiddag bij de kapper geweest dus het is weer uitgedund en opgeschoren dus die krullen vallen nu niet zo op
achhhhh lievvvvvvquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
klusserdeklus
maar hier dan
[afbeelding]
Blondjes!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
klusserdeklus
maar hier dan
[afbeelding]
Schatjes !!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
klusserdeklus
maar hier dan
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:29 schreef kleinzusje het volgende:
WTF gaat het kind van Leandra nu met het kind van Petraa ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
sorry, kan het niet helpen, ben nou los...![]()
maar haal ze zo weer weg...![]()
Same here!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
Enne..... Leandra gaat er hier van tussen
Truste![]()
![]()
Je rent weg voor me hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Stoer mannetje!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
Byueee sweet dreamsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Dutchyyy!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:33 schreef Dutchguy het volgende:
Is Fok bij jullie ook zo traag? N'avond trouwens.
Slaap lekker Leandra en Nicky.![]()
Dacht dat het aan mij lag en was daarom ff weg van hier. Maar okay niet mijn pc dus. Voor niets rotschop tegen pc kast gegeven... aai aai.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dutchyyy!![]()
Ja, Fok! is hier teringtraag![]()
Daarom was ik ook eigenlijk van plan mijn nest in te duiken,
Maar ik heb besloten dat ik eerst nog wat drink en een peuk doe![]()
Iemand sprak mij laatst aan op mijn agressieve gedrag jegens de pc en deed de volgende onthulling:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij lag en was daarom ff weg van hier. Maar okay niet mijn pc dus. Voor niets rotschop tegen pc kast gegeven... aai aai.![]()
Ik lieg wel vakerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
ja als jij zegt dat je ga, gaan we daar ook vanuit he
Dan krijg mijn harde schijf een harde.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iemand sprak mij laatst aan op mijn agressieve gedrag jegens de pc en deed de volgende onthulling:
Je moet er liev tegen praten.
Iew!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dan krijg mijn harde schijf een harde.![]()
Dan loopt ie dus geheid vast.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dan loopt ie dus geheid vast.
Ik hou het ff bij schoppen en trappen en dreigen met de plantenspuit. Zooo bang voor water...![]()
Ik had nog een hele lieve tinkywinky geplaatst voor je in de vorige Scquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dan loopt ie dus geheid vast.
Ik hou het ff bij schoppen en trappen en dreigen met de plantenspuit. Zooo bang voor water...![]()
Lief.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik had nog een hele lieve tinkywinky geplaatst voor je in de vorige Sc
don't knowquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Staat die hele hetero's-maken-zich-druk-in-naam-der-homo's-rel nog online of is alles weggemod?![]()
Volgens mij issie weg.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Staat die hele hetero's-maken-zich-druk-in-naam-der-homo's-rel nog online of is alles weggemod?![]()
*shudders*quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:42 schreef Dutchguy het volgende:
Maar ik vind Tinky Winky eigenlijk beetje eng.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:44 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Volgens mij issie weg.![]()
Discriminaaaaassiieeeee<- moet Calimero voorstellen.
Prod it.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Net als dat enge ding onder mijn bed zeker!![]()
Verdomd.... had ik nog niet eerder gezien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die groene heeft opzich een dubieus object op zijn hoofd.
Leugenaarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Verdomd.... had ik nog niet eerder gezien.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Deze blijf ik ook zo leuk vinden.
Moet 'ie er per se vanaf?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Okee okee. Ze gillen als je het eraf probeert te trekken. Kunne ze niet tege...![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*doet iets over "dat kreng op zijn kniëen dwingen" mompelen*
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
![]()
(doen ze niet, ze hebben Tinky Winky in de smiezen)
Wtf!? Niets lekkers in huis?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dan maar een boterhammetje smeren![]()
Dammit.
Nee maar dit is wel een verdomd goed moment om er mee te beginnen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rook je?
Roken helpt tegen vreetbuien![]()
Ik moet trouwens heul eerlijk zeggen dat er bepaalde producten zijn waar ik makkelijk een peuk voor laat liggen om mijn eetlust niet te bedervenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee maar dit is wel een verdomd goed moment om er mee te beginnen.![]()
Nee, die vreetbuien komt van de Prednison maar die is nu gelukkig op. Kan wel boodschappen blijven halen....![]()
Chocola? Marsen en Nutsen en Bounties?? Of zit ik niet eens in de richting...quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet trouwens heul eerlijk zeggen dat er bepaalde producten zijn waar ik makkelijk een peuk voor laat liggen om mijn eetlust niet te bederven![]()
Asperges!quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Chocola? Marsen en Nutsen en Bounties?? Of zit ik niet eens in de richting...![]()
Vertelvertelvertel ....quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:08 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vertelvertelvertel ....
![]()
anders kan ik niet slapen.![]()
Ahw fuck, ik zou ook allang!quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
Ik ga voor de verandering maar eens vroeg naar bed![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Petraaaa.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
Ik ga voor de verandering maar eens vroeg naar bed![]()
![]()
![]()
Bami !!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Neeeeuhhhh.![]()
Jij wou nog wat vertellen.![]()
Bami!!!!quote:
De asperges waren zooooooo lekker....quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Shit, nou heb ik honger...
De Chinees hier draait niet zo lekker. Weet zeker dat als je hem belt hij het graag komt brengen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Shit, nou heb ik honger...
Ik eet bami gewoon zo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Bami!!!!![]()
Is koud ook erg lekker wist je dat? Zullen we een fanclub beginnen met een maandelijks blaadje?![]()
Zie het helemaal voor me. Twee bakken lukt wel?quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik eet bami gewoon zo.
Zonder saus of vlees of wat dan ook![]()
![]()
![]()
En VEEL![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zie het helemaal voor me. Twee bakken lukt wel?![]()
Hehe hier zit echt nog een bamifan hoor maar wat ik nog lekker vindt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Met mijn meisje erbij is het nog erger...
Zitten we zo met z'n 2e voor vier personen bami weg te scheppen voor de tv![]()
Gewoon alle Chinezen langs met de Bamitest. Is ook het enige dat er in komt. De Bamitest.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Dutchy & Nicky
Maandelijks van culinair topniveau..
En dan gewoon elke maand over bami zeiken...
Ik eet die dingen altijd heel raarquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hehe hier zit echt nog een bamifan hoor maar wat ik nog lekker vindt.
Loempia!!!!!!![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gewoon alle Chinezen langs met de Bamitest. Is ook het enige dat er in komt. De Bamitest.![]()
WTF????quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik eet die dingen altijd heel raar![]()
Ik snijd ze open, haal alles eruit, eet dat op.
En dan vervolgens eet ik het lege omhulses op![]()
Appart van elkaar als het ware![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
WTF????Echt? Da's wel heel apart.
Ik scalpeer wel mijn Tom Poes altijd. Wie dat uitgevonden heeft moeten ze echt..... kun je niet normaal eten die krengen.
Ja maar ja maar ja maar je moet ze toch ook gewoon kunnen eten? Gewoon afbijten en dat lukt nooit want dan krijg je die roze kleverige laag in je smoel. Daarom wil ik weten wie dat uitgevonden heeft ... ff een hartig oh nee zoet woordje mee spreken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die zijn ook vet lekker!
Omfg, die heb ik al ZO lang niet gegeten![]()
Die dingen MOET je ook halveren, da's veul lekkerder![]()
Dat roze laagje is het lekkuuurst!quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:24 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar je moet ze toch ook gewoon kunnen eten? Gewoon afbijten en dat lukt nooit want dan krijg je die roze kleverige laag in je smoel. Daarom wil ik weten wie dat uitgevonden heeft ... ff een hartig oh nee zoet woordje mee spreken.![]()
![]()
Goeie tweedequote:Op woensdag 16 mei 2007 00:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Neeeeeeee de gele prut is het lekkkkerst.![]()
Ik ben meer een Frikadel persoonquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Krokettuuuuuhhhhhhh.....![]()
Veel en net uit het vet.![]()
Speciaal met curry en mayo en veel uitjes...quote:
Wat doe IK!?quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:31 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Speciaal met curry en mayo en veel uitjes...![]()
Wat doe ik wat doe ik ..... snackbar is dicht...![]()
Ik ga nog ff rondscharrelen of ik niet iets eetbaars nog in huis heb. Maakt niet uit wat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat doe IK!?
Het is half 1!
![]()
Mijn ritme!
Ik ga nu echt mijn nest in anders komt het er nooit meer van![]()
Trusten Dutchy!![]()
![]()
Yep.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
Hee ik zie dat Ian weer terug is? Tenminste de SC'en vliegen weer op lichtjaar snelheid voorbij?
Typisch Fok. Die willen je gewoon aan het zuipen hebben hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:45 schreef Dutchguy het volgende:
Yep.![]()
Aleen was Fok vanavond erg traag. Hallo Veulen trouwens.![]()
Zullen we ijs gaan eten?quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Yep.![]()
Aleen was Fok vanavond erg traag. Hallo Veulen trouwens.![]()
Nee, daar ga ik je niet aan kunnen helpen... Vind het zelf nogal vies. Ik heb wel mini-loempiaatjes?quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:58 schreef Dutchguy het volgende:
En ik wil nog steeds bami.
Ook lekker. Knal maar in het vet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik je niet aan kunnen helpen... Vind het zelf nogal vies. Ik heb wel mini-loempiaatjes?
Hoeft al niet meer, ik deel er graag een paar van mijn bordje met je. Tenminste als je niet al te hebberig bent.quote:
Lief.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer, ik deel er graag een paar van mijn bordje met je. Tenminste als je niet al te hebberig bent.![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:24 schreef Dutchguy het volgende:
Ik ga van hier, ff offline. Slaap lekker Mootie en Veulen.
Truste dutchiequote:Op woensdag 16 mei 2007 01:24 schreef Dutchguy het volgende:
Ik ga van hier, ff offline. Slaap lekker Mootie en Veulen.
Goeiemiddag allemaalquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:30 schreef debuurvrouw het volgende:
is hier nou nog niemand...![]()
nou ja, ik ben er, 'da's ook wat//
that would be just me...quote:
geen wovg vandaag?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:20 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben fucking druk
Primaquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:40 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Beetje druk met andere dingen enzo
alles goed??
Hier ook uitstekend, maar ik ben een beetje druk druk druk vanmiddag dus ik ben er weer vandoorquote:
Ik ben ook stiekem eigenlijk heel druk bezig met liedjes schrijven en opnemen, maar ik had een foutje gemaakt en daardoor moest ik heul wat overnieuw inspelen dus ging ik maar even afleiding zoeken in de SCquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:48 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Hier ook uitstekend, maar ik ben een beetje druk druk druk vanmiddag dus ik ben er weer vandoor![]()
![]()
Veulerst? Nou maak je er wel iets heel 'moois' vanquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Veulerst? Nou maak je er wel iets heel 'moois' van![]()
Wat doe jij nou eigenlijk voor je brood?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben ook stiekem eigenlijk heel druk bezig met liedjes schrijven en opnemen, maar ik had een foutje gemaakt en daardoor moest ik heul wat overnieuw inspelen dus ging ik maar even afleiding zoeken in de SC![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat doe jij nou eigenlijk voor je brood?
*Getver* Dan heb je me wel flink op het verkeerde been gezet hoor. DAcht dat je wel op z'n minst werzaam was in iets in de grafica... Wil je dat wel is niet meer doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Ik werk in een restaurant in de keuken![]()
Althans, dáár krijg ik betaald voor.![]()
hij is grappig, maar een beetje amateuristisch gemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:58 schreef PC eend het volgende:
Mensen hebben jullie hier al eindbaas Jaap gehoord?![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rOgbLxAKhfM&eurl=http%3A%2F%2Fgoudenjaap%2Eweb%2Dlog%2Enl%2Fgouden%5Fjaap%2F2007%2F05%2Fjaap%5Fis%5Fde%5Fbaas%2Ehtml
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:58 schreef PC eend het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rOgbLxAKhfM&eurl=http%3A%2F%2Fgoudenjaap%2Eweb%2Dlog%2Enl%2Fgouden%5Fjaap%2F2007%2F05%2Fjaap%5Fis%5Fde%5Fbaas%2Ehtml
Euh, dat doe ik óókquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
*Getver* Dan heb je me wel flink op het verkeerde been gezet hoor. DAcht dat je wel op z'n minst werzaam was in iets in de grafica... Wil je dat wel is niet meer doen![]()
Als je het beter kan.... graagquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
hij is grappig, maar een beetje amateuristisch gemaakt
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:58 schreef PC eend het volgende:
![]()
![]()
![]()
Helaas niet....................... zou het wel willen leren. Kun je me helpen ?quote:
Neeehquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, dat doe ik óók![]()
Ik heb een grafische opleiding gehad.
Alleen momenteel verdien ik mijn geld door in de keuken te werken in Duitsland![]()
Gaan we een eigen Fok! DGK rap maken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Helaas niet....................... zou het wel willen leren. Kun je me helpen ?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeeh
Was er niks beters te krijgen dan dat?
Ik maak alleen docus en foto's ....................... rappen kan ik nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaan we een eigen Fok! DGK rap maken?![]()
En mijne dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef kleinzusje het volgende:
Het BB filmpje van arneuax vond ik echt mega super................ ware kunst
Nooit gezien ?quote:
lach huil werk bid?quote:
Ik had er een paar, maar daar kreeg ik de meeste lof over, dus die jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lach huil werk bid?
![]()
![]()
allermooiste filmpje ever!!![]()
Oh dat is dan wel weer mooi. Je eigen prive paradijsquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Ik heb hier zelf voor gekozen hoor![]()
Het is hier heul mooi![]()
Woon midden in het bos![]()
je moet wel wat kennis hebben van bb5 om um helemaal te begrijpen. maar ik zit weer te genieten.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had er een paar, maar daar kreeg ik de meeste lof over, dus die ja
http://media.putfile.com/BB5-Zing-vecht-huil-lach
Rikkertquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je moet wel wat kennis hebben van bb5 om um helemaal te begrijpen. maar ik zit weer te genieten.
degene met de snel vergeten namen....ik bedenk nu dat de ene ralluf is, maar die ander?
![]()
die gnagnagna van chantal...![]()
oh, ja Rikkert...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Rikkert
Het is wel een stuk minder als je die BB niet gevolgd hebt ja
ja, wel ok gemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had er een paar, maar daar kreeg ik de meeste lof over, dus die ja
http://media.putfile.com/BB5-Zing-vecht-huil-lach
Een BB gaat zo saaaaai zijn na het DGK tijdperk, vrees ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, ja Rikkert...![]()
als je het wel gevolgd hebt is het briljant!!
dat zoeken onder het bed van Roel, Tanja, als degene met het dichtgeslagen boek...
heb nog een hele zooi caps. Rob in het vieze zwembadje met zijn been tegen de buitenkant...![]()
wanneer komt er weer eens een bb...![]()
Jaaaa leuk, dan weet je tenminste ook wanneer het eindigt. Alleen wel wat meer en langere weekopdrachten dan afgelopen jaar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, ja Rikkert...![]()
als je het wel gevolgd hebt is het briljant!!
dat zoeken onder het bed van Roel, Tanja, als degene met het dichtgeslagen boek...
heb nog een hele zooi caps. Rob in het vieze zwembadje met zijn been tegen de buitenkant...![]()
wanneer komt er weer eens een bb...![]()
nee man, DGK dat is pas saai in vergelijking met BBquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een BB gaat zo saaaaai zijn na het DGK tijdperk, vrees ik
Maar jij bent liever imoquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik denk niet. je weet zeker dat er eens iemand weggaat, overzichtelijke periode. en geen inmenging van buitenaf (zoals een Palma.)quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Precies.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk niet. je weet zeker dat er eens iemand weggaat, overzichtelijke periode. en geen inmenging van buitenaf (zoals een Palma.)
Maar géén Jaapquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk niet. je weet zeker dat er eens iemand weggaat, overzichtelijke periode. en geen inmenging van buitenaf (zoals een Palma.)
Dat wel, maar het is toch voornamelijk een beetje kijken naar hoe mensen zich vervelen en op de bank hangen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:33 schreef petraa het volgende:
[..]
nee man, DGK dat is pas saai in vergelijking met BB
Constant kom op eendje, het is merendeel saai op de bank hangen, in de tuin zitten en misschien 1 of 2 x in de week een goeie ruzie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is toch voornamelijk een beetje kijken naar hoe mensen zich vervelen en op de bank hangen.
DGK is constant heftige actie
BB daar had je bv een hele discussie over wie de deksel niet op de boter deed
Dan is DGK toch wel ff andere koek
En in de FB gisteren was ik aan het plagen hoorquote:
Ik was bloedserieusquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En in de FB gisteren was ik aan het plagen hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lijkt zo denk ik, daarom gaat een BB erg tegenvallen als ze dat ook niet wat heftiger gaan maken denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Constant kom op eendje, het is merendeel saai op de bank hangen, in de tuin zitten en misschien 1 of 2 x in de week een goeie ruzie.
Nee ok, maar behalve dan bij de laatste BB had je bij de andere BB leuke en interessante weekopdrachten die vaak leuk waren om te zien. En het belangrijkste je weet wanneer het eindigt en dat er elke week iemand uit moet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat lijkt zo denk ik, daarom gaat een BB erg tegenvallen als ze dat ook niet wat heftiger gaan maken denk ik.
Hier heb je wel een paar ruzies in de week, bij BB had je misschien bijna nooit heftige ruzies.
tja, DGK heeft wat mij betreft wel redelijk aan geloofwaardigheid verloren. Als ik toch ergens woonde zogenaamd als miljonair dan wilde ik ook wel zelf wat zeggenschap. Dus als mijn hh zich niet gedroeg optiefen met dat wijf. En ook zelf gewoon een hordeur kunnen bestellen ofzo. Nu mogen ze helemaal niks zelf. het is wel een kooi, maar mi geen gouden meer...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef kleinzusje het volgende:
Hummie naaide de hele zooi ook, maar DGK is alleen maar een verkoop instrument geworden
2 weken dacht ik, dat gaf op zich ook wel spanning, maar vergeleken met DGK bleef die meestal onderhuids hangenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee ok, maar behalve dan bij de laatste BB had je bij de andere BB leuke en interessante weekopdrachten die vaak leuk waren om te zien. En het belangrijkste je weet wanneer het eindigt en dat er elke week iemand uit moet.
Palma is er in gekomen toen het saai werd. En alles wat ze doen is een experiment om te kijken hoe het werkt. Wij zijn klapvee en geldstorters om JdM te laten zien dat er publiek voor is. De TV uitzendingen heb ik na 4 weken weer eens bekeken en merk dat de tieten over tafel vliegen. BB was een spel wat je kon volgen, DGK is een inluisgebeuren waar ik me gebruikt bij voel. Het duurt en duurt en is geldklopperij. + Dat ik er van walg dat velen er in trappen en lopen te schelden op personages terwijl DAT juist de bedoeling is om kijkers te trekken. De ruzies herhalen zich en worden op het schoolplein gebruikt als spelmiddel. De users hier laten zich meesleuren en raken verblind.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, DGK heeft wat mij betreft wel redelijk aan geloofwaardigheid verloren. Als ik toch ergens woonde zogenaamd als miljonair dan wilde ik ook wel zelf wat zeggenschap. Dus als mijn hh zich niet gedroeg optiefen met dat wijf. En ook zelf gewoon een hordeur kunnen bestellen ofzo. Nu mogen ze helemaal niks zelf. het is wel een kooi, maar mi geen gouden meer...
bij BB weet je dat je vernaggeld wordt en dat het voorgekookt is. en door weekopdrachten was het voor mij beter te pruimen.
Verhalen over naaierij zullen altijd blijven bestaan, zoals we ook bij DGK kunnen zienquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef kleinzusje het volgende:
Hummie naaide de hele zooi ook, maar DGK is alleen maar een verkoop instrument geworden
Wie ikke? Ik heb een Topic-open-fobie. Dat gaat 'm niet worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |