Leugenaarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Verdomd.... had ik nog niet eerder gezien.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Deze blijf ik ook zo leuk vinden.
Moet 'ie er per se vanaf?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Okee okee. Ze gillen als je het eraf probeert te trekken. Kunne ze niet tege...![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*doet iets over "dat kreng op zijn kniëen dwingen" mompelen*
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
![]()
(doen ze niet, ze hebben Tinky Winky in de smiezen)
Wtf!? Niets lekkers in huis?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dan maar een boterhammetje smeren![]()
Dammit.
Nee maar dit is wel een verdomd goed moment om er mee te beginnen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rook je?
Roken helpt tegen vreetbuien![]()
Ik moet trouwens heul eerlijk zeggen dat er bepaalde producten zijn waar ik makkelijk een peuk voor laat liggen om mijn eetlust niet te bedervenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee maar dit is wel een verdomd goed moment om er mee te beginnen.![]()
Nee, die vreetbuien komt van de Prednison maar die is nu gelukkig op. Kan wel boodschappen blijven halen....![]()
Chocola? Marsen en Nutsen en Bounties?? Of zit ik niet eens in de richting...quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet trouwens heul eerlijk zeggen dat er bepaalde producten zijn waar ik makkelijk een peuk voor laat liggen om mijn eetlust niet te bederven![]()
Asperges!quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Chocola? Marsen en Nutsen en Bounties?? Of zit ik niet eens in de richting...![]()
Vertelvertelvertel ....quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:08 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vertelvertelvertel ....
![]()
anders kan ik niet slapen.![]()
Ahw fuck, ik zou ook allang!quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
Ik ga voor de verandering maar eens vroeg naar bed![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Petraaaa.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
Ik ga voor de verandering maar eens vroeg naar bed![]()
![]()
![]()
Bami !!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Neeeeuhhhh.![]()
Jij wou nog wat vertellen.![]()
Bami!!!!quote:
De asperges waren zooooooo lekker....quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Shit, nou heb ik honger...
De Chinees hier draait niet zo lekker. Weet zeker dat als je hem belt hij het graag komt brengen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Shit, nou heb ik honger...
Ik eet bami gewoon zo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Bami!!!!![]()
Is koud ook erg lekker wist je dat? Zullen we een fanclub beginnen met een maandelijks blaadje?![]()
Zie het helemaal voor me. Twee bakken lukt wel?quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik eet bami gewoon zo.
Zonder saus of vlees of wat dan ook![]()
![]()
![]()
En VEEL![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zie het helemaal voor me. Twee bakken lukt wel?![]()
Hehe hier zit echt nog een bamifan hoor maar wat ik nog lekker vindt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Met mijn meisje erbij is het nog erger...
Zitten we zo met z'n 2e voor vier personen bami weg te scheppen voor de tv![]()
Gewoon alle Chinezen langs met de Bamitest. Is ook het enige dat er in komt. De Bamitest.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Dutchy & Nicky
Maandelijks van culinair topniveau..
En dan gewoon elke maand over bami zeiken...
Ik eet die dingen altijd heel raarquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hehe hier zit echt nog een bamifan hoor maar wat ik nog lekker vindt.
Loempia!!!!!!![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gewoon alle Chinezen langs met de Bamitest. Is ook het enige dat er in komt. De Bamitest.![]()
WTF????quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik eet die dingen altijd heel raar![]()
Ik snijd ze open, haal alles eruit, eet dat op.
En dan vervolgens eet ik het lege omhulses op![]()
Appart van elkaar als het ware![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
WTF????Echt? Da's wel heel apart.
Ik scalpeer wel mijn Tom Poes altijd. Wie dat uitgevonden heeft moeten ze echt..... kun je niet normaal eten die krengen.
Ja maar ja maar ja maar je moet ze toch ook gewoon kunnen eten? Gewoon afbijten en dat lukt nooit want dan krijg je die roze kleverige laag in je smoel. Daarom wil ik weten wie dat uitgevonden heeft ... ff een hartig oh nee zoet woordje mee spreken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die zijn ook vet lekker!
Omfg, die heb ik al ZO lang niet gegeten![]()
Die dingen MOET je ook halveren, da's veul lekkerder![]()
Dat roze laagje is het lekkuuurst!quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:24 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar je moet ze toch ook gewoon kunnen eten? Gewoon afbijten en dat lukt nooit want dan krijg je die roze kleverige laag in je smoel. Daarom wil ik weten wie dat uitgevonden heeft ... ff een hartig oh nee zoet woordje mee spreken.![]()
![]()
Goeie tweedequote:Op woensdag 16 mei 2007 00:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Neeeeeeee de gele prut is het lekkkkerst.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |