Oei! Is LS ook nog hier dan?quote:
Ze vindt hem leuk en het belangrijkste is haar vriendin vindt hem VET voor haar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
The Kid![]()
Ehm ja... maar nope..... die PM ik je wel ff, ik noem zijn naam nooit op t net
Thnx...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Done!
Ik mis mijn fotootje trouwens....![]()
dee die iets met kinderen?quote:
Ondanks zijn afwezige interesse voor Tokyo Hotel?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze vindt hem leuk en het belangrijkste is haar vriendin vindt hem VET voor haar.
Wtf?!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:49 schreef petraa het volgende:
Ik ga ff weg, want kid 2 komt binnen en wil ff op de pc.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
is iedereen nou weg?
ga ik ook maar ff strijken...![]()
Dat arme jongquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
Moet morgen de kid op een of ander onchristelijk tijdstip naar school brengen
God wat ben ik blij dat ie de rest van de week vrij is.... volgens mij kan hij maandag wel weer fietsen![]()
Nog ontwikkelingen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
Haai kids op bed gesmeten en daar ben ik weer
Wat nou arm kind?? Omdat ie maandag weer moet fietsen of morgenochtend (veel te vroeg) met een moeder met een subtiel ochtendhumeurtje geconfronteerd wordt?quote:
neequote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog ontwikkelingen?
Gaan de kids al trouwen?
Mag ze naar Tokyo Hotel?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat nou arm kind?? Omdat ie maandag weer moet fietsen of morgenochtend (veel te vroeg) met een moeder met een subtiel ochtendhumeurtje geconfronteerd wordt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
wb Petraaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
Haai kids op bed gesmeten en daar ben ik weer
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]Hmmz... geloof me... het één is absoluut erger dan het anderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
ik probeer mensen ook zo weinig mogelijk bloot te stellen aan mijn ochtenhumeur...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz... geloof me... het één is absoluut erger dan het ander![]()
Geloof me, daar ging ik allang van uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz... geloof me... het één is absoluut erger dan het ander![]()
Ik meen toch vrij zeker te weten dat Jr een CD van RW heeft... dus dat gaat ook al goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Oke hier dan mijn dochter met haar andere idool
Ehm... hij kan wel eens stomme dingen doen, maar zo dom is ie nou ook weer nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geloof me, daar ging ik allang van uit.![]()
Als je sjaggo bent...
Gaat hij je dan ook lopen zieken?![]()
Om het nog erger te maken?![]()
Ik moest ook 6x kijken daar hoor. Vond hem echt niet lijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
gezien de tattoo zou dit RW moeten zijn toch?
ik herken m bijna niet...![]()
leuke meid...
Wat een schatjesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
zal ik mijn boys ook eens spammen. gewoon even voor het evenwicht...
let op de ava!![]()
ahhhhhhh liefffffquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
zal ik mijn boys ook eens spammen. gewoon even voor het evenwicht...
let op de ava!![]()
Hij was goedgekeurd door haar vriendin, dus dat is ook geen probleem !!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik meen toch vrij zeker te weten dat Jr een CD van RW heeft... dus dat gaat ook al goed
Dit wordt steeds grappiger...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij was goedgekeurd door haar vriendin, dus dat is ook geen probleem !!!![]()
Haha, ze vroeg heeft hij hyves!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit wordt steeds grappiger...
Enne.. hij heeft een beetje krullen, maar hij is vanmiddag bij de kapper geweest dus het is weer uitgedund en opgeschoren dus die krullen vallen nu niet zo op
achhhhh lievvvvvvquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
klusserdeklus
maar hier dan
[afbeelding]
Blondjes!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
klusserdeklus
maar hier dan
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |