Is er iets?quote:
Klote bugquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Is er iets?![]()
Ik moest verdorie 10 keer f5'en voor ik het topic een keer zag trouwens....
Oeps....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
De SC TT hoort eigenlijk zo: 2... or not 2 ...
En dan iets invullen...![]()
Breuls nog maar eens lief aankijken...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Is er iets?![]()
Ik moest verdorie 10 keer f5'en voor ik het topic een keer zag trouwens....
Het is niet echt heul boeiend ofzo hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:29 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oeps....![]()
Ik zal in de FB even vragen of ze e.e.a. aan willen passen oké?
Denk dat Breuls er genoeg over te horen heeft gekregen de laatste tijdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Breuls nog maar eens lief aankijken...
Mmm, oké, dan laten we het maar even zo. Ik kan toch zo gauw niks lolligs met "to be" verzinnenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is niet echt heul boeiend ofzo hoor![]()
Maar we hadden er al 5 achter elkaar op die manier geloof ik?
ja, daarom denk ik dat lief kijken misschien wel helpt... [/wimperknippermodus]quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk dat Breuls er genoeg over te horen heeft gekregen de laatste tijd![]()
Arme Breuls![]()
2 hyve or not 2 hyve...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:31 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mmm, oké, dan laten we het maar even zo. Ik kan toch zo gauw niks lolligs met "to be" verzinnen
quote:
Ook nog aan het F5'en?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
Kanonne......
waar?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
Kanonne......
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook nog aan het F5'en?![]()
Oeh!
Oeh!
KOMT 'IE!!!
...
"One of these days I'm going to cut you into little pieces!"![]()
En los!
![]()
![]()
![]()
Ik kijk ook allang niet meer...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:36 schreef Mike1964 het volgende:
Wel leuk trouwens, ik heb een topic geopend in een subforum over een programma dat ik nog nooit gezien heb!![]()
En nee, dat is niet omdat ik DGK afwijs of zo, maar ik weet zeker dat als ik het één keer zie dat ik weer volkomen verslaafd ben zoals met BB. Daar heb ik dus net even geen tijd voor helaas.
In de kooi is de pleuris weer uitgebroken tussen Brian en Amanda....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kijk ook allang niet meer...![]()
Zou eigenlijk niet weten wat er nu precies aan de hand is in de kooi![]()
Maar deze SC is zo verdomde gesjellug![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
IK ZIE EEN FOTO OP DE HAIFS!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:36 schreef Mike1964 het volgende:
Wel leuk trouwens, ik heb een topic geopend in een subforum over een programma dat ik nog nooit gezien heb!![]()
En nee, dat is niet omdat ik DGK afwijs of zo, maar ik weet zeker dat als ik het één keer zie dat ik weer volkomen verslaafd ben zoals met BB. Daar heb ik dus net even geen tijd voor helaas.
Ik vermaak me vooral kostelijk met de FB. En ik ben verslaafd aan de posts van Peter6000....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kijk ook allang niet meer...![]()
Zou eigenlijk niet weten wat er nu precies aan de hand is in de kooi![]()
Maar deze SC is zo verdomde gesjellug![]()
schaamhaargrapjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook, maarre ze vraagt of je een foto heb, waarop je zijn haar goed zie, want ze valt op haar.
![]()
Is het die linkse of die rechtse?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij heeft Hyves m ook eindelijk binnen, maar goed....... hier ook maar gewoon (met toestemming)
[afbeelding]
Ik mis dus nietsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In de kooi is de pleuris weer uitgebroken tussen Brian en Amanda....![]()
Lekker ventje trouwens leanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij heeft Hyves m ook eindelijk binnen, maar goed....... hier ook maar gewoon (met toestemming)
[afbeelding]
Die rechter is best...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:
[afbeelding]
Ze vraagt of ie ook een naam heeft !!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:
[afbeelding]
Done!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:41 schreef Leandra het volgende:
Zeg mike?? Waar blijft die OP??![]()
Die vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DGK_SC
Gewoon ff copy & paste doen
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx
Jouw dochter mag er ook wezen trouwens![]()
Het mag eigenlijk niet hier maar ik doe het otch.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:44 schreef milk-shake het volgende:
wat hebben ze gezegd....waar amanda zo kwaard over is....schakel net in...
Komt die ook nog even in de SC voorbij op een gunstige foto?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx
Jouw dochter mag er ook wezen trouwens![]()
Dan moet je nog één keer doorschakelen naar de COS denk ik.....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:44 schreef milk-shake het volgende:
wat hebben ze gezegd....waar amanda zo kwaard over is....schakel net in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |