Ik ben meer een Frikadel persoonquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Krokettuuuuuhhhhhhh.....![]()
Veel en net uit het vet.![]()
Speciaal met curry en mayo en veel uitjes...quote:
Wat doe IK!?quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:31 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Speciaal met curry en mayo en veel uitjes...![]()
Wat doe ik wat doe ik ..... snackbar is dicht...![]()
Ik ga nog ff rondscharrelen of ik niet iets eetbaars nog in huis heb. Maakt niet uit wat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat doe IK!?
Het is half 1!
![]()
Mijn ritme!
Ik ga nu echt mijn nest in anders komt het er nooit meer van![]()
Trusten Dutchy!![]()
![]()
Yep.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
Hee ik zie dat Ian weer terug is? Tenminste de SC'en vliegen weer op lichtjaar snelheid voorbij?
Typisch Fok. Die willen je gewoon aan het zuipen hebben hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:45 schreef Dutchguy het volgende:
Yep.![]()
Aleen was Fok vanavond erg traag. Hallo Veulen trouwens.![]()
Zullen we ijs gaan eten?quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Yep.![]()
Aleen was Fok vanavond erg traag. Hallo Veulen trouwens.![]()
Nee, daar ga ik je niet aan kunnen helpen... Vind het zelf nogal vies. Ik heb wel mini-loempiaatjes?quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:58 schreef Dutchguy het volgende:
En ik wil nog steeds bami.
Ook lekker. Knal maar in het vet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik je niet aan kunnen helpen... Vind het zelf nogal vies. Ik heb wel mini-loempiaatjes?
Hoeft al niet meer, ik deel er graag een paar van mijn bordje met je. Tenminste als je niet al te hebberig bent.quote:
Lief.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer, ik deel er graag een paar van mijn bordje met je. Tenminste als je niet al te hebberig bent.![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:24 schreef Dutchguy het volgende:
Ik ga van hier, ff offline. Slaap lekker Mootie en Veulen.
Truste dutchiequote:Op woensdag 16 mei 2007 01:24 schreef Dutchguy het volgende:
Ik ga van hier, ff offline. Slaap lekker Mootie en Veulen.
Goeiemiddag allemaalquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:30 schreef debuurvrouw het volgende:
is hier nou nog niemand...![]()
nou ja, ik ben er, 'da's ook wat//
that would be just me...quote:
geen wovg vandaag?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:20 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben fucking druk
Primaquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:40 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Beetje druk met andere dingen enzo
alles goed??
Hier ook uitstekend, maar ik ben een beetje druk druk druk vanmiddag dus ik ben er weer vandoorquote:
Ik ben ook stiekem eigenlijk heel druk bezig met liedjes schrijven en opnemen, maar ik had een foutje gemaakt en daardoor moest ik heul wat overnieuw inspelen dus ging ik maar even afleiding zoeken in de SCquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:48 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Hier ook uitstekend, maar ik ben een beetje druk druk druk vanmiddag dus ik ben er weer vandoor![]()
![]()
Veulerst? Nou maak je er wel iets heel 'moois' vanquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Veulerst? Nou maak je er wel iets heel 'moois' van![]()
Wat doe jij nou eigenlijk voor je brood?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben ook stiekem eigenlijk heel druk bezig met liedjes schrijven en opnemen, maar ik had een foutje gemaakt en daardoor moest ik heul wat overnieuw inspelen dus ging ik maar even afleiding zoeken in de SC![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat doe jij nou eigenlijk voor je brood?
*Getver* Dan heb je me wel flink op het verkeerde been gezet hoor. DAcht dat je wel op z'n minst werzaam was in iets in de grafica... Wil je dat wel is niet meer doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Ik werk in een restaurant in de keuken![]()
Althans, dáár krijg ik betaald voor.![]()
hij is grappig, maar een beetje amateuristisch gemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:58 schreef PC eend het volgende:
Mensen hebben jullie hier al eindbaas Jaap gehoord?![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rOgbLxAKhfM&eurl=http%3A%2F%2Fgoudenjaap%2Eweb%2Dlog%2Enl%2Fgouden%5Fjaap%2F2007%2F05%2Fjaap%5Fis%5Fde%5Fbaas%2Ehtml
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:58 schreef PC eend het volgende:
Mensen hebben jullie hier al eindbaas Jaap gehoord?![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rOgbLxAKhfM&eurl=http%3A%2F%2Fgoudenjaap%2Eweb%2Dlog%2Enl%2Fgouden%5Fjaap%2F2007%2F05%2Fjaap%5Fis%5Fde%5Fbaas%2Ehtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |