quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
cache is hetzelfde als buffergeheugen toch?
En welke cache hebben de (inmiddels vorige generatie) MB-HD's?
![]()
En ondanks het bij mijn Macbook slechts kinderziektes zijn, ben ik wel bang voor ergere puntjesquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:27 schreef JoMo0 het volgende:
Nog steeds een boel centen , maar goed je krijgt er wel wat voor terug.
Nee, niet als student.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En ondanks het bij mijn Macbook slechts kinderziektes zijn, ben ik wel bang voor ergere puntjes
Trouwens, Sjoe, krijg jij nou ook de Leopard Beta & de Leopard Early Start Kit?
Je mag wel één van mijn tien hardware kortingen van 20% krijgen hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:59 schreef DutchErrorist het volgende:doen Gexqon... kan je er ook 1tje voor mij regelen?
Yes nu ben jij mijn nieuwe beste vriendquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je mag wel één van mijn tien hardware kortingen van 20% krijgen hoor
Kost da ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien toch maar voor de ADC Premier gaan, krijg ik er gelijk een WWDC kaartje bij
Ooit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:59 schreef dialMforMonkey het volgende:
Wanneer komt Leopard eigenlijk uit?
UvA Draadloos doet het hier in de meeste gebouwen ook prima. Bij mij werken de standaard instellingen prima.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Welke Uni? UvA toch? Bij mij werkt 't prima.
Lijkt me wel, maar ik heb die 120 euro oid d'r wel voor over. 't Is geen Vista Ultimate van 700 eu ofzo he.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:20 schreef dialMforMonkey het volgende:
Stel ik koop nu een Macbook. Kan ik dan in oktober Leopard stiekum downloaden en installeren op mijn macbook zonder problemen?
Dat komt er nog eens bij inderdaad. Ik zat in Januari te twijfelen of ik m'n iMac zou kopen of zou wachten op Leopard, ben verdomde blij dat 'ie hier staat sinds 26 maart.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:24 schreef Sjoewe het volgende:
Stel je koopt straks een macbook met Leopard, dan vraag je jezelf dan af waarom je in godsnaam zo lang gewacht hebt.
When it's done. Waarschijnlijk wordt hij gebundeld met Duke Nukem Forever for Mac.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:59 schreef dialMforMonkey het volgende:
Wanneer komt Leopard eigenlijk uit?
Mee eens isquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:24 schreef Sjoewe het volgende:
Stel je koopt straks een macbook met Leopard, dan vraag je jezelf dan af waarom je in godsnaam zo lang gewacht hebt.
Je vergeet het nieuwe album van Guns 'n Roses.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
When it's done. Waarschijnlijk wordt hij gebundeld met Duke Nukem Forever for Mac..
Het word een echte knallerquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je vergeet het nieuwe album van Guns 'n Roses.
Ja inderdoad en dan zo'm vette hardeschijf en en en 1GB ramquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik baal er wel van dat ik niet een jaar met mijn Macbook gewacht had, dan had ik nu een 2.16Ghz processor in plaats van een 2.0Ghz processor.
Tsja, dat blijf je toch houden! Je kan het ook zo zien: je hebt nu wel al een jaar veel plezier van je macbook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik baal er wel van dat ik niet een jaar met mijn Macbook gewacht had, dan had ik nu een 2.16Ghz processor in plaats van een 2.0Ghz processor.
sla je slag. begin er zelf 1quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:14 schreef Light het volgende:
Waarom zit er geen Macstore ofzo in Enschede
Ik had prima een jaar lang wachten over voor die 40 gigabyte extra hoor!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja inderdoad en dan zo'm vette hardeschijf en en en 1GB ram
Omdat die failliet is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:14 schreef Light het volgende:
Waarom zit er geen Macstore ofzo in Enschede
Ja, weet ik. Laat ze er dan een andere openen. Nu moet ik online gaan bestellen, en dan weer zien hoe ze dat gaan doen met afleveren enzo.quote:
het was sarcastischquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:14 schreef Daklem het volgende:
[..]
Tsja, dat blijf je toch houden! Je kan het ook zo zien: je hebt nu wel al een jaar veel plezier van je macbook.
inderdaad!quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tering. Mooie aanbieding op iBood vandaag. Had ik om 00.00 maar even gekeken
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
Bedankt het werkt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:08 schreef Daklem het volgende:
Selecteren op album en album renamen naar:
Pirates of the caribbean 1, 2 en 3
dan komen ze wel goed in volgorde te staan.
Om de zoveel tijd hebben ze een akelig goedkope iPod. En dan moet je er binnen een minuut of tien bij zijn. Ik was een half uur later al te laatquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tering. Mooie aanbieding op iBood vandaag. Had ik om 00.00 maar even gekeken
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |