Ja inderdoad en dan zo'm vette hardeschijf en en en 1GB ramquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik baal er wel van dat ik niet een jaar met mijn Macbook gewacht had, dan had ik nu een 2.16Ghz processor in plaats van een 2.0Ghz processor.
Tsja, dat blijf je toch houden! Je kan het ook zo zien: je hebt nu wel al een jaar veel plezier van je macbook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik baal er wel van dat ik niet een jaar met mijn Macbook gewacht had, dan had ik nu een 2.16Ghz processor in plaats van een 2.0Ghz processor.
sla je slag. begin er zelf 1quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:14 schreef Light het volgende:
Waarom zit er geen Macstore ofzo in Enschede
Ik had prima een jaar lang wachten over voor die 40 gigabyte extra hoor!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja inderdoad en dan zo'm vette hardeschijf en en en 1GB ram
Omdat die failliet is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:14 schreef Light het volgende:
Waarom zit er geen Macstore ofzo in Enschede
Ja, weet ik. Laat ze er dan een andere openen. Nu moet ik online gaan bestellen, en dan weer zien hoe ze dat gaan doen met afleveren enzo.quote:
het was sarcastischquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:14 schreef Daklem het volgende:
[..]
Tsja, dat blijf je toch houden! Je kan het ook zo zien: je hebt nu wel al een jaar veel plezier van je macbook.
inderdaad!quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tering. Mooie aanbieding op iBood vandaag. Had ik om 00.00 maar even gekeken
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
Bedankt het werkt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:08 schreef Daklem het volgende:
Selecteren op album en album renamen naar:
Pirates of the caribbean 1, 2 en 3
dan komen ze wel goed in volgorde te staan.
Om de zoveel tijd hebben ze een akelig goedkope iPod. En dan moet je er binnen een minuut of tien bij zijn. Ik was een half uur later al te laatquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tering. Mooie aanbieding op iBood vandaag. Had ik om 00.00 maar even gekeken
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |