# -> partquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah kheb em al gereported enzo.. en wat is er nu fout aan!
Ehm ... trainen gaat idd verschrikkelijk langzaamquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef IkWasHier het volgende:
Trainen muses/clerics niet zenuwslopend langzaam?
Even een willekeurige vraag tussendoor; Stel je maakt een muse met 3 T7's aan, zou je er dan mee kunnen solo'en tot lvl 70?
Gister met Dae, Mori en Gigante 3 uur geleveld (max), 20 g2, stapel blue hearts, en ik had voor 5 miljoen aan EQ (alleen maar NPC). Vorige keer 7/7 boots ook voor 30 gegaan. Dus als je ze niet krijgt kan je ze altijd nog gewoon kopenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha ik vind het bestEn morgen ben je als het goed is vrij hoor!
En jah weer een nieuwe rh.. heb er 7 nu![]()
En is goed Dafan.. Maar owee als ze bij ons niet droppen
Ja, so?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja maar dat is pas over 12 lvls ofzo dat we daar kunnen.. of niet?
Jah, volgens mij heb ik 's middags 33% gedaan en 's avonds 67% @ P7.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als je ziet dat we gister de hele dag over 1 lvl gedaan hebbendan gaat dat nog wel ff duren :p
Jep. En daar spawnen geen ghosts bij (of amper). Die zijn niet dood te krijgen namelijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zitten die tijgers ook nog in FoW dan?
Heb al 7 lace ingekocht voor 40k
Een in de 40/50 dropt een keer watquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow die ghosts krijgen wij best dood.. Maar heb nog niks van die tigers gehad.. maar we gebruiken ze meer om party lvl te pumpen.. en dan gaan we daarna p7 of KH/PQ
Best dood, mwah.... Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss 125 Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss 185 Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss 157 Miss Miss Miss Miss Miss Miss Miss Missquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow die ghosts krijgen wij best dood.. Maar heb nog niks van die tigers gehad.. maar we gebruiken ze meer om party lvl te pumpen.. en dan gaan we daarna p7 of KH/PQ
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:36 schreef Morianti het volgende:
als ik ze niet snel dood krijg dan lukt het niemand
Over 5 lvls (150) heb ik dex maxquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:23 schreef Morianti het volgende:
en trouwens is weet wel zeker dat ik ze eerder dood heb, aangezien jij geen 575 hit hebt en ze dus niet raakt als ze paars zijn
Als je base 300 hebt (dus zonder EQ)quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:10 schreef Weizz het volgende:
Wanneer is dex max???
Bovendien, over die Gathering Cape bug... Ik snap er geen reet van hoe ze dat uitgevonden hebben, maar dat is niet de reen waarom dat ding zo duur is... 200k, vooral door de black powders waarvan ze gemaakt worden... Dus die 200k is vooral door het inkopen de prijs.
SH heeft wel wat leuke extra items geintroduceerd... heel veel soorten capes enzo, is wel aardig.
Kheb al best wel veel Str en Con, dus duurde iets langer. Gelukkig wel aardige gear om de dex goed te makenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:42 schreef Weizz het volgende:
k, ik push naar de 240 nu volgens mij, op lvl 96
Ga ik weer ff lekker Kapowww rangen, is Malfunction al lvl up als je terug bentquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:34 schreef Morianti het volgende:
zo ik ben naar een verjaardag, ik schat dat ik rond 8 uur thuis ben
maar als die powders ghoedkoop zijn dan is die cape ook goedkoopquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:10 schreef Weizz het volgende:
Wanneer is dex max???
Bovendien, over die Gathering Cape bug... Ik snap er geen reet van hoe ze dat uitgevonden hebben, maar dat is niet de reen waarom dat ding zo duur is... 200k, vooral door de black powders waarvan ze gemaakt worden... Dus die 200k is vooral door het inkopen de prijs.
SH heeft wel wat leuke extra items geintroduceerd... heel veel soorten capes enzo, is wel aardig.
Is te ver lopen vanaf Junonquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:09 schreef fs180 het volgende:
niet geel?
We zijn er al mee bezig, lvl 22 partyquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht dat jullie om 9 uur gingen rangen?
Gaan we ook doen, maar pas als onze EQ tabs weer vol zitten. Nog 20 te gaanquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan je toch 1 voor 1 reloggen?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:36 schreef IkWasHier het volgende:
Heb al een paar keer hawkers om buff gevraagd
Ik vind Dae het mooiste eruitzienquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:36 schreef DaFan het volgende:
[afbeelding]
Boven: Malfunction, Kapowww, Yashaaaa, Dae, DJKoster, Gigante
Onder: Eatthis, Morianti, R1vals
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:27 schreef DaeDaluz het volgende:
Knights zien er mannelijk uit, er daar houdt jorryt wel van.
Lolquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:33 schreef Speedski het volgende:
Hmn .. even een uitstapje gemaakt naar Luna, en hoe kom ik GVD terug in Junon ???
Pff .. wat een gedoe ...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:33 schreef Speedski het volgende:
Hmn .. even een uitstapje gemaakt naar Luna, en hoe kom ik GVD terug in Junon ???
Verwacht maar niet dat het makkelijker wordt. Behalve als je er financieel goed ook op vooruit bent gegaan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:32 schreef IkWasHier het volgende:
Geloof het of niet... Maar ik heb mijn hawker lvl 64 geruild tegen een Cleric lvl 90.
maar het scheelt wel een stukjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Verwacht maar niet dat het makkelijker wordt. Behalve als je er financieel goed ook op vooruit bent gegaan.
Hate to say I told you soquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:55 schreef IkWasHier het volgende:
Nog steeds geen party... Dit is echt niet leuk.
Hmn ... alvast maar even wat pets inslaanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doonga origins.. stuk of 15 minimaal.. dan b2 goblin warriors dan stone golems 5 hairpins..
Hoezo zouden ze dat fixen, tis een legale manier imo.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:10 schreef Stampurtjuh het volgende:
weet iemand hoe bridgen werkt en kan die mij dat uitleggen? aangezien dit niet valt onder cheaten zolang ze dit nog niet gefixed hebben
Nederlandse clan zoeken die 80-100 recruit? Staat wel op RRose forum onder Guilds of Dutch section.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:34 schreef IkWasHier het volgende:
Iemand wat part-zoek-tips? Shouten in Eucar heeft niet veel zin heb ik al door.
Ik wil wel een keetje partyen hoor, 89 scout.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:34 schreef IkWasHier het volgende:
Iemand wat part-zoek-tips? Shouten in Eucar heeft niet veel zin heb ik al door.
Aja die ken ik welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:54 schreef RICK17 het volgende:
Das volgens mij die graf clan burningdesolation
Ok.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gefeliciteerd..![]()
![]()
Kleine jorrytjes worden groot..
En Dafan brengen items clean vaak niet meer op dan gerefined? In ieder geval kim had het er laatst over dat ze niet wilde refinen omdat iemand had gezegd dat ie clean meer opbracht ofzo..
16 zomers.. 17 jaarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
alweer?!congrats he
![]()
hoeveel zomers jong?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:33 schreef kLowJow het volgende:
Is er nog iemand op Kenji Beach e.o.?
Daar komt het wel op neer ja..quote:Op zondag 20 mei 2007 22:27 schreef Speedski het volgende:
Gewoon doorgaan en hopen op het beste .... :/
Speedski moet Junons Doongaliath he, geen Krawfi King.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:36 schreef DJKoster het volgende:
Level 60 soldier, maar ik had wel een lvl 98 cleric..
Toen ik voor het eerst 2nd jobquest deed was het onmogelijk om een KK te soloën, zo'n beest was in 10s dood door 15 man![]()
Voordeel: je gaat er niet dood aan..
Hehe, zit nu op werk met een gapend gat in de agenda tot de volgende patient.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben je nog bezig dan? want dan wil ik je wel even komen helpen hoor
Iets met Greys Anatomyquote:Op maandag 21 mei 2007 14:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik er ben zal ik zeker eventjes aan je zijde willen staan.. Open ik gewoon ander client waarmee ik jou af en toe buffen rang ik met mezelf
Maar tussen half 9 en wss 22.00 ben ik er niet
Meid, wat enigquote:Op maandag 21 mei 2007 14:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah![]()
En kim komt het hier kijken dus jah dan moeten we altijd ook even nakletsen
Misschien kan ik ook wel even komen helpen, mn raider rent daar nu rond dus kan je buffen en als je first hit hebt helpen met doden. Maar kweenie of ik vanavond ga spelen, mn ouders doen een beetje moeilijk ('logeer' er nu een tijdje voor stage en zit elke avond te ROSEn en dit weekend natuurlijk 4 dagen hard gespeeld).quote:
Tis pas na 3 maanden dus dat scheeltquote:Op maandag 21 mei 2007 16:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het echt mooi dat jij daar nu ook mee te maken krijgt na mij al die jaren uitgelachen te hebben..
Terwijl de mijne niet eens meer zeuren..
Juhquote:Op maandag 21 mei 2007 16:34 schreef DaeDaluz het volgende:
Al na 3 maanden bedoel je?
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:00 schreef Speedski het volgende:
Jaaa!! Hebbus !
Nadat ik hem 4x gesolo'd heb en in totaal een stuk of 10x op mn naam heb laten staan had ik hem. Nu naar B2
Ow..quote:Op maandag 21 mei 2007 09:18 schreef DaFan het volgende:
[..]
Speedski moet Junons Doongaliath he, geen Krawfi King.
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:04 schreef DaFan het volgende:
Jezus gaat er zelf een GM beweren dat mn skillcalc keylogged kan zijn...like wtf.
http://forum.ruff-rose.com/index.php?showtopic=10421quote:
Knippen - plakken ? Of moet ik reggen ?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:41 schreef DaFan het volgende:
[..]
http://forum.ruff-rose.com/index.php?showtopic=10421
Reggen want anders kan je t forum niet in. Aanrader hoor, best veel info te vinden, koop/verkoop deel etc.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:01 schreef Speedski het volgende:
[..]
Knippen - plakken ? Of moet ik reggen ?
Matigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:50 schreef Yashaaaaa het volgende:party lvl 44
![]()
Sorry maar we gebruiken hem morgen toch niet dus jah.. zonde zonde..
Al heb je er wel 20 overgeslagen door je account te ruilenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:03 schreef IkWasHier het volgende:
Ik ben bijna bij het beroemde levelLevel 100 dus, nog 2 leveltjes
Voor een x aantal (5 dacht ik) kun je de Temple Quest doen bij een NPC in Eucar (1 van de 2? die beneden staat), je mag dan 'stones' gaan slopen, bij een x aantal krijg je een beloning.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:49 schreef Speedski het volgende:
Kheb al een tijdje een coin van eucar tribe in't bezit.
Wat kan ik daar eigenlijk mee doen ???
Die quest wil je best doen hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:59 schreef Speedski het volgende:
[..]
Denk dat ik dat maar ga doen, heb niet zoveel zin in een quest![]()
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:05 schreef DaFan het volgende:
[..]
Die quest wil je best doen hoorMaar als FS is het gewoon heel erg moeilijk
Gisteravond rond 10 uur zat je er nog in.. clan zal wel down zijn geweest..quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:57 schreef DC het volgende:
Doen de clans het niet of hebben jullie me eruit gegooid?
Nou op het ruff forum werd er niet meer dan 15m gebodenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:52 schreef DaFan het volgende:
Mwa kan slechterDodge op die DW is prima, black sporty is ook nog wel wat waard.
Al gaan slechte WDW's altijd nog wel voor 50 miljoen.
145/155/165 gearquote:Op maandag 28 mei 2007 10:07 schreef jorryt het volgende:
Is dat hoedje van Gigante nieuw? Ziet er wel mooi uit.
hmm... als het aan mijn verbinding ligt zou je toch denken dat beide accounts er tegelijk af zouden vliegen?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:33 schreef DJKoster het volgende:
Dat ligt dan aan je verbinding, ik kan een hele dag spelen met 2 accounts zonder dc.
RR server channel 2
Een DC of een error?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:22 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb trouwens best vaak (gemiddeld 1 x per uur ofzo) een dc. Wanneer ik met twee accounts tegelijk speel worden die er meestal niet tegelijk afgegooid. Iemand enig idee waar dat door kan komen?
Firewall uitzetten hielp niet trouwens.
En 150 aan het eind van het weekend (maandagavond)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:49 schreef DJKoster het volgende:
Het was rustig vanavond.
160% gedaan, level 145 nu![]()
Khad m nog ff gebruikt toen ik ging rangen, nu alweer 40% 170. Toch 80% weer gedaan gisterquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:24 schreef DJKoster het volgende:
[..]
En 150 aan het eind van het weekend (maandagavond)
En een mooie level 35 party gemaakt, best wel handig![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:05 schreef DJKoster het volgende:
Zow, wat meer rangen dan normaal vandaag.. Net ziek genoeg om niet te kunnen werken.
Afhankelijk van party level volgens mij, aan het begin 11 o.i.d. Bij partylevel 42 kon ik vanmorgen van 157 naar 172.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:53 schreef Speedski het volgende:
Hoeveel mogen users qua level schelen om in een party te kunnen ??
op site:quote:<p4ra> ah fuck, why do GMs got powers
<p4ra> to convince me always otherwise...
<p4ra> anyways
<p4ra> servers are going to close down
<p4ra> how long is downtime going to take
<p4ra> nobody knows
<p4ra> also, we don't know now
<p4ra> the size of damages
<p4ra> almost all GMs are present now
<p4ra> and will start working on recovering the damages
<p4ra> and making the things working
<p4ra> as soon, as there will be some news
<p4ra> I'll make sure
<p4ra> to let you all know
<p4ra> please, stop bugging me and them
<p4ra> with PMs
<p4ra> when, how long, why?
<p4ra> etc.
<p4ra> we don't know yet
<p4ra> but it's gonna take some time for sure
<p4ra> I hope it's clear for everyone
<p4ra> if not, pay me a teacher
<p4ra> for better english
<p4ra> thanks
quote:Unscheduled Maintenance
June 03, 2007
Hello everyone,
all Servers and services will be down for an unknown time period.
We hope it wont take so long. You will get new informations as soon as possible.
Thank you.
RuFF-Team
Je bent 2 levels up, ik heb vandaag heel even met EatThis gespeeld..quote:Op zondag 3 juni 2007 22:21 schreef RICK17 het volgende:
zou wel mooi zijn dat ze geen 2 weken rollback doen, alleen baal ik dan wel dat ik vandaag niet gespeeld hebhad dan makkelijk 170 kunnen halen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |