dank je! vind het persoonlijk een hele prestatie.quote:
Dan ga je m maar eens flink versieren of dronken voeren... je mag wel een paar handboeien lenen om hem vast te ketenenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dank je! vind het persoonlijk een hele prestatie.![]()
![]()
Mwah... je zou dat ook kostenbesparend kunnen noemen.... je bent er wat langer mee bezig dan met harsen maar het effect is hetzelfdequote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:13 schreef mootie het volgende:
(weet je hoe je kunt vaststellen dat je je gruwelijk verveelt? Als je met een pincet beenharen zit uit te trekken)
echt niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik heb zelfs nog nooit een verkering gehad die in de buurt kwam van zo'n lange periode![]()
en je kan makkelijker tot een patroontje overgaan..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... je zou dat ook kostenbesparend kunnen noemen.... je bent er wat langer mee bezig dan met harsen maar het effect is hetzelfde![]()
Nope, mijn langste verkering was exact op de dag 2½ jaar....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
echt niet?![]()
nou ja, had het ook niet achter mijzelf gezocht.maar heb een relaxte man getroffen...
![]()
which reminds me: waar is Ian eigenlijk??
wij zijn al 15 jaar samen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, mijn langste verkering was exact op de dag 2½ jaar....
Ik heb niet genoeg beenhaar om een patroontje te plukkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en je kan makkelijker tot een patroontje overgaan..![]()
WTF................... gewoon die voetballericoon met dat oranje shirt ( ingekleurd ok) das toch niet zo veel gevraagd ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ga je m maar eens flink versieren of dronken voeren... je mag wel een paar handboeien lenen om hem vast te ketenen![]()
nee 4 mannen.. (nah technisch gezien 1 man en drie jongens. en ja een wit petje, passend bij mijn heuptasjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:16 schreef kleinzusje het volgende:
9 jaar met 1 man ? petje af ( of draag je niet zo'n witte ?)
Juist... het heeft eigenlijk alleen maar voordelenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en je kan makkelijker tot een patroontje overgaan..![]()
nog ff sparen dan maar...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg beenhaar om een patroontje te plukken![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WTF................... gewoon die voetballericoon met dat oranje shirt ( ingekleurd ok) das toch niet zo veel gevraagd ?
On topic: beter qua lijnenspel en kleurverdeling
Ben ff naar de paranormaalbeurd geweest en daar zag ik het middels een print van de SCquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee 4 mannen.. (nah technisch gezien 1 man en drie jongens. en ja een wit petje, passend bij mijn heuptasjehoe weet jij dat?
)
En moet dat percee in de SC ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:20 schreef mootie het volgende:
Amanda is geil.
Hoooooooooooooooooi!! Muppet!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Feli!![]()
Ik zit precies vandaag (15e) op de drie jaar en 4 maanden.
Het leeft nogquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Feli!![]()
Kutnewbie Schnitzeltjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Feli!![]()
hey!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Feli!![]()
Afgelopen paar dagen waren serieus niet mooi.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kutnewbie Schnitzeltje![]()
we hadden je gemist, waar zat je???
Alles goed??
quote:Het leeft nog.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij staat aangepast voor de volgende SC....
wat heppie gedaan dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Afgelopen paar dagen waren serieus niet mooi.
Maar zoals Kleinzusje zo trefzeker sprak:
[..]
Gaat allemaal wel goedkomen toch??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Afgelopen paar dagen waren serieus niet mooi.
Maar zoals Kleinzusje zo trefzeker sprak:
[..]
ja, ik denk: moet ik hier nog wat over zeggen??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:31 schreef mootie het volgende:
Godsamme........ Zus........ in het LP topic........ wat een debiel wijf!
Ja weet het, domme doos.................. heb alleen een pi kots neergezet.............. la maar gaan....................quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:31 schreef mootie het volgende:
Godsamme........ Zus........ in het LP topic........ wat een debiel wijf!
Ik zal eensch gaan kijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ik denk: moet ik hier nog wat over zeggen??![]()
ik irriteer me blauw aan zoveel dommigheid verenigd in een persoon.![]()
Ik ben er toch maar op ingegaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja weet het, domme doos.................. heb alleen een pi kots neergezet.............. la maar gaan....................![]()
![]()
![]()
Doe maar gewoon negeren als je wilt. Tis zonde van het topicquote:
Snap ik, maar ik ken die lieve een beetje en weet dat zij het ook moeilijk heeft. Ach.....................quote:
Zoveel ignorance kan ik niet negeren!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik ken die lieve een beetje en weet dat zij het ook moeilijk heeft. Ach.....................
En jij ook al ziek.............
kut
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ian, weet niet wat er met je is............... maar kus op afstand![]()
Dat bedacht ik me ook net op tijd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Doe maar gewoon negeren als je wilt. Tis zonde van het topic
Geeft niks, LP heeft ook oordelen. Maar het gaat even niet om anderen maar om hem. CW had een hernia en ik vind een hernia echt heel erg maar liefdesverdriet erger, dus dacht: achquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoveel ignorance kan ik niet negeren!![]()
(ik heb gewoon een virusje, gaat wel weer over)
Zou idd zonde zijn als zoveel "walchelijke" dommigheid het topic helemaal zou veranderen qua onderwerp, en daar gaat het binnen de kortste keren wel naartoe als er nog een paar reacties komen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Doe maar gewoon negeren als je wilt. Tis zonde van het topic
live of virtueel ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:42 schreef mootie het volgende:
Een heel uitgebreid kotsie!
Virtueelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
live of virtueel ?
(qua misselijkheid zeg maar)
tot later!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
Ik ben er weer van tussen... ff met de kid naar de kapper want hij ziet er niet uit
Laters![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:42 schreef mootie het volgende:
Dag lekker ding en thx voor je OP !!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
Ik ben er weer van tussen... ff met de kid naar de kapper want hij ziet er niet uit
Laters![]()
Het topic is liev.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:48 schreef kleinzusje het volgende:
Maar vinden jullie zo'n topic ok ? Was wel wat nerveus
Niet om te slijmen, maar echt heel mooi..............echt !!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het topic is liev.![]()
En mijn reactie kan er best mee door vind ik.
Je huidige post is geloof ik nog beter dan wat er stondquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:42 schreef mootie het volgende:
Stiekem ben ik romantisch.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niet om te slijmen, maar echt heel mooi..............echt !!!!![]()
De COS is net iets erger.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je, ik heb ook veel shit aan mn kop en soms is de verleiding groot om het hier neer te zetten. Maar dat voelt zo openbaar. Snappen jullie dat ?
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stiekem ben ik romantisch.
Mijn fok! stilte was dan ook vanwege het mooiste meisje ter wereld: MIJN meisje.
Vriendelijkheid naar je medemens toe is altijd oké.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:48 schreef kleinzusje het volgende:
Maar vinden jullie zo'n topic ok ? Was wel wat nerveus
Gewoon qua forum bedoel ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De COS is net iets erger.
De SC is niet zo nagelezen.
De groene gang!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vriendelijkheid naar je medemens toe is altijd oké.
thx. voelde als opscheppen of populair doen. Maar dat was het niet. Ik vind die gozer gewoon heel eigen en open. Vandaarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vriendelijkheid naar je medemens toe is altijd oké.
Klopt. Heb gelukkig vrienden en msn. Maar kan op sommige momenten me bijna niet bedwingen om hier mn zaakjes neer te zetten. Dan is het openbaar en dat is onhandigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe persoonlijk je sores is natuurlijk.
Bovendien denk ik dat je aan je eigen vrienden veel meer hebt als het je echt even teveel begint te wordenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt. Heb gelukkig vrienden en msn. Maar kan op sommige momenten me bijna niet bedwingen om hier mn zaakjes neer te zetten. Dan is het openbaar en dat is onhandig
Lief van je schatjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bovendien denk ik dat je aan je eigen vrienden veel meer hebt als het je echt even teveel begint te worden![]()
Maar ik ben ten alle tijden bereid om even ferm over dingen mee te klagen hoor![]()
Snap ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
thx. voelde als opscheppen of populair doen. Maar dat was het niet. Ik vind die gozer gewoon heel eigen en open. Vandaar
Wtf!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Schnitzeltje!![]()
Kijk eens wat ik gevonden heb: Schnitzel Song![]()
[DGK] Wens *hier* Kleinzusje sterkte met al haar taken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lief van je schatjemaar ik ga lurken en tv kijken en koken en boodschappen doen en bellen en mailen en stofzuigen en Gert stalken en .......................
![]()
kus![]()
Wts!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zie dat ik mijn sig zwaar heb lopen verwaarlozen.
Ik zocht een jodelfilmpje dat ik maanden geleden had gezien, en toen kwam ik deze tegen. Speciaal voor jou bewaard.quote:
En ik maar denken dat DGK kijken en SC posten de ultieme definitie van tijd verdoen is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zocht een jodelfilmpje dat ik maanden geleden had gezien, en toen kwam ik deze tegen. Speciaal voor jou bewaard.
Ben net even aan het kijken en vind een hele reeks filmpjes van poppen die zingen. Waarom besluit iemand zoiets te maken?![]()
Gansters Paradise
Imagine
Don't stop me now
En er zijn er nog veel meer!![]()
![]()
Het kan blijkbaar altijd beter!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik maar denken dat DGK kijken en SC posten de ultieme definitie van tijd verdoen is.![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het kan blijkbaar altijd beter!![]()
Ik ben weer weg. Laters.![]()
LieveProfusion.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:40 schreef mootie het volgende:
Gaat Lieve die post van my quoten die ik heel braaf had weggehaald.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
LieveProfusion.![]()
Het topic gaat nu toch over haar.
Ik zou dat scheldwoord uit je FB post halen, lieverd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb een vraag in de FB gesteld en weet nu zeker dat lieve graag aandacht wilt. Kutjostie
Heb het gelezen. Ikke ben niet normaal..... wheeeheeeeeeeeeeeeee......quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Lees het LoveProfusion topic maar eens door!
Jij bent helemaal niet normaal!![]()
![]()
Mindless Self Indulgence!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Heb het gelezen. Ikke ben niet normaal..... wheeeheeeeeeeeeeeeee......![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:13 schreef mootie het volgende:
Gaat ze gewoon een politiewagen posten @@
Hihi! Wat zijn JULLIE toch ook raar!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ga effe eten. Iets abnormaals. Boerenkool met Mars ofzo.
Vergt jaren geheime training in speciale roze kampementen in het diepste binnengebergte van Afghanisten. El Gayda. Mag ik eigenlijk niet zeggen anders komt Tinky Winky langs.quote:
Spargel Zeit!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Muppetschattie, kom je asperges eten? Rob lust ze niet.![]()
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vergt jaren geheime training in speciale roze kampementen in het diepste binnengebergte van Afghanisten. El Gayda. Mag ik eigenlijk niet zeggen anders komt Tinky Winky langs.![]()
Hee, tot laters.![]()
Kan je dat niet in de FB doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:50 schreef kleinzusje het volgende:
Japppppieeeee, daten ????
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zodra schmoops ferm achter je gaat staan denk ik dat je meer kans maakt.![]()
en daten ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zal het hierbinnen ff voorleggen aan mijn eigen bazin.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zal het hierbinnen ff voorleggen aan mijn eigen bazin.
Mocht ik jullie vanavond niet meer spreken, dan.......![]()
![]()
Maak ik een topic aan:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zal het hierbinnen ff voorleggen aan mijn eigen bazin.
Mocht ik jullie vanavond niet meer spreken, dan.......![]()
![]()
Je hoeft je pas zorgen te maken als ik dan iets in mijn handen heb.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:02 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je hoeft je pas zorgen te maken als ik dan iets in mijn handen heb.![]()
Als Gert er dan maar niet in gaat posten...die jaag ik weg hoor zodra ik dat merk...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak ik een topic aan:
[DGK] Wens Kleinzusje sterkte.
doe maar niet in DGK subquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak ik een topic aan:
[DGK] Wens Kleinzusje sterkte.
Die gaat waarschijnlijk posten dat ze zijn favoriete Kleinzusje is. De enige die een beetje normaal lijkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als Gert er dan maar niet in gaat posten...die jaag ik weg hoor zodra ik dat merk...![]()
geil ( tip: gewoon dreigen met een zak morasate)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als Gert er dan maar niet in gaat posten...die jaag ik weg hoor zodra ik dat merk...![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk posten dat ze zijn favoriete Kleinzusje is. De enige die een beetje normaal lijkt.
En dat ze het waard is. (Voor een Kleinzusje dan!)
![]()
Heb je ook hobbies?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:06 schreef kleinzusje het volgende:
sorry voor de grote letters:
GENOEG OVE MIJ![]()
![]()
![]()
![]()
Over wie heb je het, lieverd?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:06 schreef Leandra het volgende:
Godstering zeg, jezelf "wat ruimer van geest" noemen in het ene topic terwijl je in een ander topic zo ongeveer de meest kortzichtige post ooit hebt neergeflikkerd
Ik zou hier nog heel lang en heel hard om lachen als het niet zo triest was.
Ik neuk graag met smurven en hou van het songfestivalquote:
Ik noem geen namen maar ik vond het een "walchelijke" postquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over wie heb je het, lieverd?![]()
![]()
Welcome back![]()
Ik ook!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik neuk graag met smurven en hou van het songfestival
he blozende bijenkletser daten ?quote:
maar wel liev(e) bedoelt/dquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik noem geen namen maar ik vond het een "walchelijke" post![]()
Thnx dear
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef kleinzusje het volgende:
tot later, ik ga........................ even mn electrischetandenborstel inwijden![]()
Aha... Petraa had dit plaatje dus gewoon voor jou neergezet in de vorige SC....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik neuk graag met smurven en hou van het songfestival
Ik heb het zojuist gevraagd en het antwoord luidde: "wij hebben een vrije relatie dus als jij zin hebt in een verzetje dan is dat voor mij okay"quote:
Latersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef kleinzusje het volgende:
tot later, ik ga........................ even mn electrischetandenborstel inwijden![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist gevraagd en het antwoord luidde: "wij hebben een vrije relatie dus als jij zin hebt in een verzetje dan is dat voor mij okay"
wel opmerkelijk was het feit dat daarna mijn vreten in de bak werd geggooid en ik nu maar uit moet zoeken hoe ik mijn honger stil.
Nah...ik heb inmiddels maar een pizza besteld....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Misschien wil KZ je gezelschap houden als je op de bank moet slapen?![]()
Oeh... dat is wel heel tricky... als je nu namelijk de keuken induikt om zelf wat in elkaar te flansen kun je ook niet meer volhouden dat je niet eens water kunt koken zonder recept.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist gevraagd en het antwoord luidde: "wij hebben een vrije relatie dus als jij zin hebt in een verzetje dan is dat voor mij okay"
wel opmerkelijk was het feit dat daarna mijn vreten in de bak werd geggooid en ik nu maar uit moet zoeken hoe ik mijn honger stil.
Iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Die hard![]()
Leeft de kid nog een beetje?
Die heb jij erdoor gedrukt héquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd
De kid heeft het een beetje moeilijk met de verminderde dosis pijnstillers... maar ook dat komt wel goed
Zo ken ik er meerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:55 schreef Leandra het volgende:
Ja![]()
Ik ben niet zo van de drogerende middelen... pak ze zelf ook pas als ik half dood ben
Junkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo ken ik er meer![]()
Die slaan ook asperines uit mijn handen enzo.![]()
Maar zn haar zit wel goed!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd
De kid heeft het een beetje moeilijk met de verminderde dosis pijnstillers... maar ook dat komt wel goed
Was jij niet degene die over mijn staking zei: dat boeit niet, zonder jou kunnen we het ook wel ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:58 schreef petraa het volgende:
Ian sjee man tis echt saai als je er niet ben, we hebben 2 dagen met een sC gedaan.
Ik heb dus echt NOOIT hoofdpijn.quote:
Ehhh we hebben die cos daarvoor wel volgekalkt zonder jou!!!!!>quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was jij niet degene die over mijn staking zei: dat boeit niet, zonder jou kunnen we het ook wel ?![]()
Gaat ze helemaal alleen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhh we hebben die cos daarvoor wel volgekalkt zonder jou!!!!!>
Ik heb een dilemma, me dochter is 15 en wil vrijdag alleen naar Amsterdam naar de TMF studio's voor Tokio Hotel. Nu gun ik het haar echt wel, maar ik vind haar ook veeeeeeeel te jong om helemaal alleen naar Amsterdam te gaan.
Ze wil alleen, tenminste er zijn 2 meisjes op hyves, die ze niet kent, die ook via Rotterdam Centraal gaan dus daar wil ze mee afspreken. Niemand van haar vriendinnen is Tokio Hotel fan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat ze helemaal alleen?
Of met vriendinnen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:05 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo allemaal !
Daar kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze wil alleen, tenminste er zijn 2 meisjes op hyves, die ze niet kent, die ook via Rotterdam Centraal gaan dus daar wil ze mee afspreken. Niemand van haar vriendinnen is Tokio Hotel fan.
quote:
Ian !quote:
Ik vind het net meisjesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:06 schreef Nostalgist het volgende:
Ah Tokio Hotel...... De broertjes.....
Als ze alléén naar de studio's toegaat is er toch niets aan de hand ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhh we hebben die cos daarvoor wel volgekalkt zonder jou!!!!!>
Ik heb een dilemma, me dochter is 15 en wil vrijdag alleen naar Amsterdam naar de TMF studio's voor Tokio Hotel. Nu gun ik het haar echt wel, maar ik vind haar ook veeeeeeeel te jong om helemaal alleen naar Amsterdam te gaan.
Moet je eensch op me hyves kijken Ian, ze heeft me 100 redenen gegeven om wel te gaan. in me krabbeltjes boek.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar kan ik me wat bij voorstellen.![]()
Lean, geef eensch een mening?
Ik vind 15 te jong![]()
Die ene zeker...... Ik dacht eerst ook dat het een meisje was....quote:
Oh ja kut, ik heb ook nog een Haifs.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Moet je eensch op me hyves kijken Ian, ze heeft me 100 redenen gegeven om wel te gaan. in me krabbeltjes boek.![]()
Gaat daarna zelf lekker naar de Pathéquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:11 schreef mootie het volgende:
Mama brengt dochter met auto en
Dat doet mama altijd, ik kreeg voor Moederdag een kaartje voor John Legend *ik weet inmiddels wie het is* omdat zij er zo graag heen wil en het in Amsterdam is en ze weet dat ze niet alleen mag.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:11 schreef mootie het volgende:
Mama brengt dochter met auto en wacht netjes in de auto, neemt boekje mee, snacks en flesje fris. ^_^
Het is tijd voor een revolutie! Doe als de moeder van Amanda en stuur je dochter op haar 12e met een vriendin naar Lloret!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat doet mama altijd, ik kreeg voor Moederdag een kaartje voor John Legend *ik weet inmiddels wie het is* omdat zij er zo graag heen wil en het in Amsterdam is en ze weet dat ze niet alleen mag.
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidt. met of zonder t ???
zonder t.... Voltooid deelwoord....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat doet mama altijd, ik kreeg voor Moederdag een kaartje voor John Legend *ik weet inmiddels wie het is* omdat zij er zo graag heen wil en het in Amsterdam is en ze weet dat ze niet alleen mag.
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidt. met of zonder t ???
Duhhhh echt niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is tijd voor een revolutie! Doe als de moeder van Amanda en stuur je dochter op haar 12e met een vriendin naar Lloret!![]()
Jah ik zie net dat ze op mij lijst van 40 redenen om haar niet te sturen alweer een weerwoord heeft.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Jah ik zie net dat ze op mij lijst van 40 redenen om haar niet te sturen alweer een weerwoord heeft.![]()
Volgens mij ook, nah misschien heel misschien offer ik mezelf op en rij ik wel naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Geniaal...![]()
Volgens mij wil ze wel HEUL graag...![]()
![]()
Ze komen bij reaction ofzo, ze mag de studio niet in hoor, ze moet voor de studio gaan staan gillen. Reaction is om 4 uur volgens mij.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:21 schreef mootie het volgende:
Is het overdag of 's avonds?
Hmmmmmmmmm....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze komen bij reaction ofzo, ze mag de studio niet in hoor, ze moet voor de studio gaan staan gillen. Reaction is om 4 uur volgens mij.
Wat?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze komen bij reaction ofzo, ze mag de studio niet in hoor, ze moet voor de studio gaan staan gillen. Reaction is om 4 uur volgens mij.
Nee tuurlijk niet, ze komen bij tmf in dat programma reaction daar worden ze geinterviewd. De kids mogen de studio niet in, maar wel ervoor staan gillen.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, ze komen bij tmf in dat programma reaction daar worden ze geinterviewd. De kids mogen de studio niet in, maar wel ervoor staan gillen.
ze mag alléén even gillen voor de camera's ????quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef petraa het volgende:
[..]
dat programma duurt volgens mij een uur, ik ga es ff kijken op de TMF site.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoelang gaat het duren!?
En het begint om 4 uur 's middags?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:27 schreef petraa het volgende:
[..]
dat programma duurt volgens mij een uur, ik ga es ff kijken op de TMF site.
Neuh dat vind ik ook, als ze naar Nederland komen voor een concert wil ik heus wel met haar mee. Ik wil zelfs wel met haar naar een concert in Duitsland *niet te ver duitsland in*. Maar de concertenreeks is afgelopen.quote:
Zie post boven jequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh dat vind ik ook, als ze naar Nederland komen voor een concert wil ik heus wel met haar mee. Ik wil zelfs wel met haar naar een concert in Duitsland *niet te ver duitsland in*. Maar de concertenreeks is afgelopen.
Oberhausen is goed te doen...... Ook nog gratis parkeren ! Daar komen ze vast wel een keer....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh dat vind ik ook, als ze naar Nederland komen voor een concert wil ik heus wel met haar mee. Ik wil zelfs wel met haar naar een concert in Duitsland *niet te ver duitsland in*. Maar de concertenreeks is afgelopen.
Ja pcies!!!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oberhausen is goed te doen...... Ook nog gratis parkeren ! Daar komen ze vast wel een keer....![]()
Zolang ze maar bij mij uit de buurt blijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oberhausen is goed te doen...... Ook nog gratis parkeren ! Daar komen ze vast wel een keer....![]()
quote:
quote:
15 is idd net zo'n "eigenlijk te jong" grensgevalletje.... het vervelende op die leeftijd is echter dat ze al lang denken te weten hoe de wereld draaitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het bij Roger Waters ook niet heel veel uit WAAR je hem ziet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:37 schreef Nostalgist het volgende:
Ben naar Roger Waters geweest in Oberhausen...... Eén van de mooiste optredens die ik ooit gezien heb......
quote:
Wat is een PI?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze PI is trouwens echt hilarisch...
Neuh ze heeft nu OPA gebeld en een tshirt besteld van Tokio Hotel met ZIJN creditcard.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Is Petraa ondertussen aan het vechten geslagen met haar dochter over de kwestie?
Whahahahaha dat is ernstig.... met de CC van opa een shirt bestellenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh ze heeft nu OPA gebeld en een tshirt besteld van Tokio Hotel met ZIJN creditcard.
Ik zeg nog niks, maar als ik een goeie bui heb rij ik vrijdag wel mee naar Amsterdam en ga dan idd een terrasje pakken ofzo.![]()
Zien niet nee....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het bij Roger Waters ook niet heel veel uit WAAR je hem ziet.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh ze heeft nu OPA gebeld en een tshirt besteld van Tokio Hotel met ZIJN creditcard.
Ik zeg nog niks, maar als ik een goeie bui heb rij ik vrijdag wel mee naar Amsterdam en ga dan idd een terrasje pakken ofzo.![]()
Ca Ira....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Verrek, hoe heet die opera/musical dinges van Roger Waters nou ook alweer...
Achter de schermen?? Huh??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je dit voortaan achter de schermen vragen?![]()
Sorry![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:39 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ca Ira....
Hé ! Ben je een kenner ???![]()
Ik zit inmiddels aan de kid te vertellen waar de dochter van Petraa naartoe wil.... nadat hij zo'n "dat hoef ik echt niet te flikken, een shirt met opa's CC bestellen" opmerking geplaatst hadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:45 schreef Nostalgist het volgende:
Silence.....
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Pink Floyd![]()
Roger Waters![]()
David Gilmour![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels aan de kid te vertellen waar de dochter van Petraa naartoe wil.... nadat hij zo'n "dat hoef ik echt niet te flikken, een shirt met opa's CC bestellen" opmerking geplaatst had
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:
BTW: Tokio Hotel is door de kid overigens afgewezen als zijnde "irritante gilmuziek"
Petra... ik denk niet dat we nog foto's hoeven uit te wisselen van de kids... dat wordt nix![]()
Oeps, bemoeienis van zoonlief: Tenzij ze Within Temptation mooi vindt, dan kan het nog wel goedkomen![]()
Ik heb me vader nog niet gehoord, dus ik denk dat ze heel stiekum wel toestemming had van hem. Ze weet zijn CC nr. toch niet uit haar hoofd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels aan de kid te vertellen waar de dochter van Petraa naartoe wil.... nadat hij zo'n "dat hoef ik echt niet te flikken, een shirt met opa's CC bestellen" opmerking geplaatst had
Samen met Michael Kamen geproduceerd!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Pros and Cons of hitchhiking.....The Best !
Heb het ff gevraagd via msn, maar dat vindt ze ook goeie muziek, dus wissel die foto's maar uitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:
BTW: Tokio Hotel is door de kid overigens afgewezen als zijnde "irritante gilmuziek"
Petra... ik denk niet dat we nog foto's hoeven uit te wisselen van de kids... dat wordt nix![]()
Oeps, bemoeienis van zoonlief: Tenzij ze Within Temptation mooi vindt, dan kan het nog wel goedkomen![]()
Tijdens het weglopen hoor ik hem nog iets roepen in de trant van "had ie maar eerder mijn 'geestelijk vader' moeten worden"quote:
Lijkt me toch wel dat ze toestemming had?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb me vader nog niet gehoord, dus ik denk dat ze heel stiekum wel toestemming had van hem. Ze weet zijn CC nr. toch niet uit haar hoofd.![]()
"Within Temptation".... Van kassameisje bij de Hema tot idool.....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tijdens het weglopen hoor ik hem nog iets roepen in de trant van "had ie maar eerder mijn 'geestelijk vader' moeten worden"
Daar ging ik ook al vanuitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb me vader nog niet gehoord, dus ik denk dat ze heel stiekum wel toestemming had van hem. Ze weet zijn CC nr. toch niet uit haar hoofd.![]()
Kunnen die foto's hier gepost worden?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb het ff gevraagd via msn, maar dat vindt ze ook goeie muziek, dus wissel die foto's maar uit![]()
Ik zei tegen me dochter dat ik haar aan het uithuwelijken was aan jou zoon. Ze vraagt hebbie foto !!!quote:
jij hebt haar foto al gezien op hyvesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kunnen die foto's hier gepost worden?
Kunnen wij oordelen of ze qua uiterlijk ook matchen![]()
Hele mooie productie !quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Samen met Michael Kamen geproduceerd!![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zei tegen me dochter dat ik haar aan het uithuwelijken was aan jou zoon. Ze vraagt hebbie foto !!!
Oh die is geweldig, alleen nadat ik hem heb gehoord op begravenis krijg ik altijd beetje raar gevoel erbij.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
*Gooit Shine On You Crazy Diamond parts 1-7 aan
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
*Gooit Shine On You Crazy Diamond parts 1-7 aan
Toch blijft om een of andere reden mijn alltime favorite "One Of These Days"...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hele mooie productie !
"Close your eyes and let the film pass.... "
Apparently they were travelling abroad
And they picked up some hitchhikers.....
Ik heb mijn hele Pink Floyd CD collectie op mijn pc gezet...quote:
Om je Fok! Imago hoog te houden ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch blijft om een of andere reden mijn alltime favorite "One Of These Days"...
Weet ook niet precies waarom...
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit.... Hyves....... nooit aan gedacht ik gooi zijn foto daar wel ff neer.... momentje
De opbouw!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Om je Fok! Imago hoog te houden ?![]()
Waanzinnig nummer..... De bas en de donkere stem..... Chills down my spine !
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele Pink Floyd CD collectie op mijn pc gezet...
Het voelde gewoon fout om het te downloaden, ookal had ik ze origineel in de kast staan![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:00 schreef petraa het volgende:
Linda(F) TOKIO HOTEL TSHIRT BESTEEELD:D:D:D(L) 'I'll be there soon, just me and you. We'll be there soon, so soon'(8) zegt:
danielle wil weten of ie leuk is. ze moet hem keuren zegt ze![]()
Dit zegt me dochter nu via msn, het lijkt wel keurvee zo.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Iedereen zit ondertussen op Leandra d'r Haifs?![]()
Linkje ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Iedereen zit ondertussen op Leandra d'r Haifs?![]()
Ja, ik wacht op die foto!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:06 schreef petraa het volgende:
En toen was het stil
ik sta hier altijd in lurkstand, is sowieso erg stil...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:06 schreef petraa het volgende:
En toen was het stil
Dat zat erin...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:11 schreef petraa het volgende:
Ian, ze vindt dat jij helemaal gelijk heb met je krabbel
Kijk uit, je staat zo in de OPquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik sta hier altijd in lurkstand, is sowieso erg stil...
Maar laat ik er dan ook maar eens eentje posten hier....
Bluf...quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik er weer een rij met vraagtekens bijzetten
Snel, ga naar Leannekes Haifs!quote:
Heeee! Buuf! long time...quote:
doe s een linkje pm-en dan...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Snel, ga naar Leannekes Haifs!
We zijn Petraa's dochter aan Leandra's zoon aan het uithuwelijken!![]()
Ze heeft je toegevoegd als vriendje, maar ze wil wel duits oefenen dus gerne deutsch sprachen ofzoiets.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zat erin...![]()
Ben ik al toegevoegd als vriendje?![]()
Kut!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze heeft je toegevoegd als vriendje, maar ze wil wel duits oefenen dus gerne deutsch sprachen ofzoiets.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |