Heb het ff gevraagd via msn, maar dat vindt ze ook goeie muziek, dus wissel die foto's maar uitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:
BTW: Tokio Hotel is door de kid overigens afgewezen als zijnde "irritante gilmuziek"
Petra... ik denk niet dat we nog foto's hoeven uit te wisselen van de kids... dat wordt nix![]()
Oeps, bemoeienis van zoonlief: Tenzij ze Within Temptation mooi vindt, dan kan het nog wel goedkomen![]()
Tijdens het weglopen hoor ik hem nog iets roepen in de trant van "had ie maar eerder mijn 'geestelijk vader' moeten worden"quote:
Lijkt me toch wel dat ze toestemming had?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb me vader nog niet gehoord, dus ik denk dat ze heel stiekum wel toestemming had van hem. Ze weet zijn CC nr. toch niet uit haar hoofd.![]()
"Within Temptation".... Van kassameisje bij de Hema tot idool.....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:
BTW: Tokio Hotel is door de kid overigens afgewezen als zijnde "irritante gilmuziek"
Petra... ik denk niet dat we nog foto's hoeven uit te wisselen van de kids... dat wordt nix![]()
Oeps, bemoeienis van zoonlief: Tenzij ze Within Temptation mooi vindt, dan kan het nog wel goedkomen![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tijdens het weglopen hoor ik hem nog iets roepen in de trant van "had ie maar eerder mijn 'geestelijk vader' moeten worden"
Daar ging ik ook al vanuitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb me vader nog niet gehoord, dus ik denk dat ze heel stiekum wel toestemming had van hem. Ze weet zijn CC nr. toch niet uit haar hoofd.![]()
Kunnen die foto's hier gepost worden?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb het ff gevraagd via msn, maar dat vindt ze ook goeie muziek, dus wissel die foto's maar uit![]()
Ik zei tegen me dochter dat ik haar aan het uithuwelijken was aan jou zoon. Ze vraagt hebbie foto !!!quote:
jij hebt haar foto al gezien op hyvesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kunnen die foto's hier gepost worden?
Kunnen wij oordelen of ze qua uiterlijk ook matchen![]()
Hele mooie productie !quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Samen met Michael Kamen geproduceerd!![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zei tegen me dochter dat ik haar aan het uithuwelijken was aan jou zoon. Ze vraagt hebbie foto !!!
Oh die is geweldig, alleen nadat ik hem heb gehoord op begravenis krijg ik altijd beetje raar gevoel erbij.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
*Gooit Shine On You Crazy Diamond parts 1-7 aan
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
*Gooit Shine On You Crazy Diamond parts 1-7 aan
Toch blijft om een of andere reden mijn alltime favorite "One Of These Days"...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hele mooie productie !
"Close your eyes and let the film pass.... "
Apparently they were travelling abroad
And they picked up some hitchhikers.....
Ik heb mijn hele Pink Floyd CD collectie op mijn pc gezet...quote:
Om je Fok! Imago hoog te houden ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch blijft om een of andere reden mijn alltime favorite "One Of These Days"...
Weet ook niet precies waarom...
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit.... Hyves....... nooit aan gedacht ik gooi zijn foto daar wel ff neer.... momentje
De opbouw!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Om je Fok! Imago hoog te houden ?![]()
Waanzinnig nummer..... De bas en de donkere stem..... Chills down my spine !
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele Pink Floyd CD collectie op mijn pc gezet...
Het voelde gewoon fout om het te downloaden, ookal had ik ze origineel in de kast staan![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:00 schreef petraa het volgende:
Linda(F) TOKIO HOTEL TSHIRT BESTEEELD:D:D:D(L) 'I'll be there soon, just me and you. We'll be there soon, so soon'(8) zegt:
danielle wil weten of ie leuk is. ze moet hem keuren zegt ze![]()
Dit zegt me dochter nu via msn, het lijkt wel keurvee zo.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Iedereen zit ondertussen op Leandra d'r Haifs?![]()
Linkje ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Iedereen zit ondertussen op Leandra d'r Haifs?![]()
Ja, ik wacht op die foto!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:06 schreef petraa het volgende:
En toen was het stil
ik sta hier altijd in lurkstand, is sowieso erg stil...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:06 schreef petraa het volgende:
En toen was het stil
Dat zat erin...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:11 schreef petraa het volgende:
Ian, ze vindt dat jij helemaal gelijk heb met je krabbel
Kijk uit, je staat zo in de OPquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik sta hier altijd in lurkstand, is sowieso erg stil...
Maar laat ik er dan ook maar eens eentje posten hier....
Bluf...quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik er weer een rij met vraagtekens bijzetten
Snel, ga naar Leannekes Haifs!quote:
Heeee! Buuf! long time...quote:
doe s een linkje pm-en dan...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Snel, ga naar Leannekes Haifs!
We zijn Petraa's dochter aan Leandra's zoon aan het uithuwelijken!![]()
Ze heeft je toegevoegd als vriendje, maar ze wil wel duits oefenen dus gerne deutsch sprachen ofzoiets.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zat erin...![]()
Ben ik al toegevoegd als vriendje?![]()
Kut!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze heeft je toegevoegd als vriendje, maar ze wil wel duits oefenen dus gerne deutsch sprachen ofzoiets.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |