Jah ik zie net dat ze op mij lijst van 40 redenen om haar niet te sturen alweer een weerwoord heeft.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Jah ik zie net dat ze op mij lijst van 40 redenen om haar niet te sturen alweer een weerwoord heeft.![]()
Volgens mij ook, nah misschien heel misschien offer ik mezelf op en rij ik wel naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Geniaal...![]()
Volgens mij wil ze wel HEUL graag...![]()
![]()
Ze komen bij reaction ofzo, ze mag de studio niet in hoor, ze moet voor de studio gaan staan gillen. Reaction is om 4 uur volgens mij.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:21 schreef mootie het volgende:
Is het overdag of 's avonds?
Hmmmmmmmmm....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze komen bij reaction ofzo, ze mag de studio niet in hoor, ze moet voor de studio gaan staan gillen. Reaction is om 4 uur volgens mij.
Wat?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze komen bij reaction ofzo, ze mag de studio niet in hoor, ze moet voor de studio gaan staan gillen. Reaction is om 4 uur volgens mij.
Nee tuurlijk niet, ze komen bij tmf in dat programma reaction daar worden ze geinterviewd. De kids mogen de studio niet in, maar wel ervoor staan gillen.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, ze komen bij tmf in dat programma reaction daar worden ze geinterviewd. De kids mogen de studio niet in, maar wel ervoor staan gillen.
ze mag alléén even gillen voor de camera's ????quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef petraa het volgende:
[..]
dat programma duurt volgens mij een uur, ik ga es ff kijken op de TMF site.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoelang gaat het duren!?
En het begint om 4 uur 's middags?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:27 schreef petraa het volgende:
[..]
dat programma duurt volgens mij een uur, ik ga es ff kijken op de TMF site.
Neuh dat vind ik ook, als ze naar Nederland komen voor een concert wil ik heus wel met haar mee. Ik wil zelfs wel met haar naar een concert in Duitsland *niet te ver duitsland in*. Maar de concertenreeks is afgelopen.quote:
Zie post boven jequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh dat vind ik ook, als ze naar Nederland komen voor een concert wil ik heus wel met haar mee. Ik wil zelfs wel met haar naar een concert in Duitsland *niet te ver duitsland in*. Maar de concertenreeks is afgelopen.
Oberhausen is goed te doen...... Ook nog gratis parkeren ! Daar komen ze vast wel een keer....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh dat vind ik ook, als ze naar Nederland komen voor een concert wil ik heus wel met haar mee. Ik wil zelfs wel met haar naar een concert in Duitsland *niet te ver duitsland in*. Maar de concertenreeks is afgelopen.
Ja pcies!!!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oberhausen is goed te doen...... Ook nog gratis parkeren ! Daar komen ze vast wel een keer....![]()
Zolang ze maar bij mij uit de buurt blijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oberhausen is goed te doen...... Ook nog gratis parkeren ! Daar komen ze vast wel een keer....![]()
quote:
quote:
15 is idd net zo'n "eigenlijk te jong" grensgevalletje.... het vervelende op die leeftijd is echter dat ze al lang denken te weten hoe de wereld draaitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het bij Roger Waters ook niet heel veel uit WAAR je hem ziet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:37 schreef Nostalgist het volgende:
Ben naar Roger Waters geweest in Oberhausen...... Eén van de mooiste optredens die ik ooit gezien heb......
quote:
Wat is een PI?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze PI is trouwens echt hilarisch...
Neuh ze heeft nu OPA gebeld en een tshirt besteld van Tokio Hotel met ZIJN creditcard.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Is Petraa ondertussen aan het vechten geslagen met haar dochter over de kwestie?
Whahahahaha dat is ernstig.... met de CC van opa een shirt bestellenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh ze heeft nu OPA gebeld en een tshirt besteld van Tokio Hotel met ZIJN creditcard.
Ik zeg nog niks, maar als ik een goeie bui heb rij ik vrijdag wel mee naar Amsterdam en ga dan idd een terrasje pakken ofzo.![]()
Zien niet nee....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het bij Roger Waters ook niet heel veel uit WAAR je hem ziet.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh ze heeft nu OPA gebeld en een tshirt besteld van Tokio Hotel met ZIJN creditcard.
Ik zeg nog niks, maar als ik een goeie bui heb rij ik vrijdag wel mee naar Amsterdam en ga dan idd een terrasje pakken ofzo.![]()
Ca Ira....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Verrek, hoe heet die opera/musical dinges van Roger Waters nou ook alweer...
Achter de schermen?? Huh??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je dit voortaan achter de schermen vragen?![]()
Sorry![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:39 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ca Ira....
Hé ! Ben je een kenner ???![]()
Ik zit inmiddels aan de kid te vertellen waar de dochter van Petraa naartoe wil.... nadat hij zo'n "dat hoef ik echt niet te flikken, een shirt met opa's CC bestellen" opmerking geplaatst hadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:45 schreef Nostalgist het volgende:
Silence.....
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Pink Floyd![]()
Roger Waters![]()
David Gilmour![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels aan de kid te vertellen waar de dochter van Petraa naartoe wil.... nadat hij zo'n "dat hoef ik echt niet te flikken, een shirt met opa's CC bestellen" opmerking geplaatst had
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:
BTW: Tokio Hotel is door de kid overigens afgewezen als zijnde "irritante gilmuziek"
Petra... ik denk niet dat we nog foto's hoeven uit te wisselen van de kids... dat wordt nix![]()
Oeps, bemoeienis van zoonlief: Tenzij ze Within Temptation mooi vindt, dan kan het nog wel goedkomen![]()
Ik heb me vader nog niet gehoord, dus ik denk dat ze heel stiekum wel toestemming had van hem. Ze weet zijn CC nr. toch niet uit haar hoofd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels aan de kid te vertellen waar de dochter van Petraa naartoe wil.... nadat hij zo'n "dat hoef ik echt niet te flikken, een shirt met opa's CC bestellen" opmerking geplaatst had
Samen met Michael Kamen geproduceerd!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Pros and Cons of hitchhiking.....The Best !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |