Heb het gelezen. Ikke ben niet normaal..... wheeeheeeeeeeeeeeeee......quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Lees het LoveProfusion topic maar eens door!
Jij bent helemaal niet normaal!![]()
![]()
Mindless Self Indulgence!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Heb het gelezen. Ikke ben niet normaal..... wheeeheeeeeeeeeeeeee......![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:13 schreef mootie het volgende:
Gaat ze gewoon een politiewagen posten @@
Hihi! Wat zijn JULLIE toch ook raar!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ga effe eten. Iets abnormaals. Boerenkool met Mars ofzo.
Vergt jaren geheime training in speciale roze kampementen in het diepste binnengebergte van Afghanisten. El Gayda. Mag ik eigenlijk niet zeggen anders komt Tinky Winky langs.quote:
Spargel Zeit!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Muppetschattie, kom je asperges eten? Rob lust ze niet.![]()
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vergt jaren geheime training in speciale roze kampementen in het diepste binnengebergte van Afghanisten. El Gayda. Mag ik eigenlijk niet zeggen anders komt Tinky Winky langs.![]()
Hee, tot laters.![]()
Kan je dat niet in de FB doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:50 schreef kleinzusje het volgende:
Japppppieeeee, daten ????
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zodra schmoops ferm achter je gaat staan denk ik dat je meer kans maakt.![]()
en daten ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zal het hierbinnen ff voorleggen aan mijn eigen bazin.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zal het hierbinnen ff voorleggen aan mijn eigen bazin.
Mocht ik jullie vanavond niet meer spreken, dan.......![]()
![]()
Maak ik een topic aan:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zal het hierbinnen ff voorleggen aan mijn eigen bazin.
Mocht ik jullie vanavond niet meer spreken, dan.......![]()
![]()
Je hoeft je pas zorgen te maken als ik dan iets in mijn handen heb.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:02 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je hoeft je pas zorgen te maken als ik dan iets in mijn handen heb.![]()
Als Gert er dan maar niet in gaat posten...die jaag ik weg hoor zodra ik dat merk...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak ik een topic aan:
[DGK] Wens Kleinzusje sterkte.
doe maar niet in DGK subquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak ik een topic aan:
[DGK] Wens Kleinzusje sterkte.
Die gaat waarschijnlijk posten dat ze zijn favoriete Kleinzusje is. De enige die een beetje normaal lijkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als Gert er dan maar niet in gaat posten...die jaag ik weg hoor zodra ik dat merk...![]()
geil ( tip: gewoon dreigen met een zak morasate)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als Gert er dan maar niet in gaat posten...die jaag ik weg hoor zodra ik dat merk...![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk posten dat ze zijn favoriete Kleinzusje is. De enige die een beetje normaal lijkt.
En dat ze het waard is. (Voor een Kleinzusje dan!)
![]()
Heb je ook hobbies?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:06 schreef kleinzusje het volgende:
sorry voor de grote letters:
GENOEG OVE MIJ![]()
![]()
![]()
![]()
Over wie heb je het, lieverd?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:06 schreef Leandra het volgende:
Godstering zeg, jezelf "wat ruimer van geest" noemen in het ene topic terwijl je in een ander topic zo ongeveer de meest kortzichtige post ooit hebt neergeflikkerd
Ik zou hier nog heel lang en heel hard om lachen als het niet zo triest was.
Ik neuk graag met smurven en hou van het songfestivalquote:
Ik noem geen namen maar ik vond het een "walchelijke" postquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over wie heb je het, lieverd?![]()
![]()
Welcome back![]()
Ik ook!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik neuk graag met smurven en hou van het songfestival
he blozende bijenkletser daten ?quote:
maar wel liev(e) bedoelt/dquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik noem geen namen maar ik vond het een "walchelijke" post![]()
Thnx dear
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef kleinzusje het volgende:
tot later, ik ga........................ even mn electrischetandenborstel inwijden![]()
Aha... Petraa had dit plaatje dus gewoon voor jou neergezet in de vorige SC....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik neuk graag met smurven en hou van het songfestival
Ik heb het zojuist gevraagd en het antwoord luidde: "wij hebben een vrije relatie dus als jij zin hebt in een verzetje dan is dat voor mij okay"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |