Snap ik, maar ik ken die lieve een beetje en weet dat zij het ook moeilijk heeft. Ach.....................quote:
Zoveel ignorance kan ik niet negeren!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik ken die lieve een beetje en weet dat zij het ook moeilijk heeft. Ach.....................
En jij ook al ziek.............
kut
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ian, weet niet wat er met je is............... maar kus op afstand![]()
Dat bedacht ik me ook net op tijd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Doe maar gewoon negeren als je wilt. Tis zonde van het topic
Geeft niks, LP heeft ook oordelen. Maar het gaat even niet om anderen maar om hem. CW had een hernia en ik vind een hernia echt heel erg maar liefdesverdriet erger, dus dacht: achquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoveel ignorance kan ik niet negeren!![]()
(ik heb gewoon een virusje, gaat wel weer over)
Zou idd zonde zijn als zoveel "walchelijke" dommigheid het topic helemaal zou veranderen qua onderwerp, en daar gaat het binnen de kortste keren wel naartoe als er nog een paar reacties komen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Doe maar gewoon negeren als je wilt. Tis zonde van het topic
live of virtueel ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:42 schreef mootie het volgende:
Een heel uitgebreid kotsie!
Virtueelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
live of virtueel ?
(qua misselijkheid zeg maar)
tot later!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
Ik ben er weer van tussen... ff met de kid naar de kapper want hij ziet er niet uit
Laters![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:42 schreef mootie het volgende:
Dag lekker ding en thx voor je OP !!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
Ik ben er weer van tussen... ff met de kid naar de kapper want hij ziet er niet uit
Laters![]()
Het topic is liev.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:48 schreef kleinzusje het volgende:
Maar vinden jullie zo'n topic ok ? Was wel wat nerveus
Niet om te slijmen, maar echt heel mooi..............echt !!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het topic is liev.![]()
En mijn reactie kan er best mee door vind ik.
Je huidige post is geloof ik nog beter dan wat er stondquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:42 schreef mootie het volgende:
Stiekem ben ik romantisch.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niet om te slijmen, maar echt heel mooi..............echt !!!!![]()
De COS is net iets erger.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je, ik heb ook veel shit aan mn kop en soms is de verleiding groot om het hier neer te zetten. Maar dat voelt zo openbaar. Snappen jullie dat ?
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stiekem ben ik romantisch.
Mijn fok! stilte was dan ook vanwege het mooiste meisje ter wereld: MIJN meisje.
Vriendelijkheid naar je medemens toe is altijd oké.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:48 schreef kleinzusje het volgende:
Maar vinden jullie zo'n topic ok ? Was wel wat nerveus
Gewoon qua forum bedoel ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De COS is net iets erger.
De SC is niet zo nagelezen.
De groene gang!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vriendelijkheid naar je medemens toe is altijd oké.
thx. voelde als opscheppen of populair doen. Maar dat was het niet. Ik vind die gozer gewoon heel eigen en open. Vandaarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vriendelijkheid naar je medemens toe is altijd oké.
Klopt. Heb gelukkig vrienden en msn. Maar kan op sommige momenten me bijna niet bedwingen om hier mn zaakjes neer te zetten. Dan is het openbaar en dat is onhandigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe persoonlijk je sores is natuurlijk.
Bovendien denk ik dat je aan je eigen vrienden veel meer hebt als het je echt even teveel begint te wordenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt. Heb gelukkig vrienden en msn. Maar kan op sommige momenten me bijna niet bedwingen om hier mn zaakjes neer te zetten. Dan is het openbaar en dat is onhandig
Lief van je schatjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bovendien denk ik dat je aan je eigen vrienden veel meer hebt als het je echt even teveel begint te worden![]()
Maar ik ben ten alle tijden bereid om even ferm over dingen mee te klagen hoor![]()
Snap ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
thx. voelde als opscheppen of populair doen. Maar dat was het niet. Ik vind die gozer gewoon heel eigen en open. Vandaar
Wtf!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Schnitzeltje!![]()
Kijk eens wat ik gevonden heb: Schnitzel Song![]()
[DGK] Wens *hier* Kleinzusje sterkte met al haar taken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lief van je schatjemaar ik ga lurken en tv kijken en koken en boodschappen doen en bellen en mailen en stofzuigen en Gert stalken en .......................
![]()
kus![]()
Wts!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zie dat ik mijn sig zwaar heb lopen verwaarlozen.
Ik zocht een jodelfilmpje dat ik maanden geleden had gezien, en toen kwam ik deze tegen. Speciaal voor jou bewaard.quote:
En ik maar denken dat DGK kijken en SC posten de ultieme definitie van tijd verdoen is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zocht een jodelfilmpje dat ik maanden geleden had gezien, en toen kwam ik deze tegen. Speciaal voor jou bewaard.
Ben net even aan het kijken en vind een hele reeks filmpjes van poppen die zingen. Waarom besluit iemand zoiets te maken?![]()
Gansters Paradise
Imagine
Don't stop me now
En er zijn er nog veel meer!![]()
![]()
Het kan blijkbaar altijd beter!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik maar denken dat DGK kijken en SC posten de ultieme definitie van tijd verdoen is.![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het kan blijkbaar altijd beter!![]()
Ik ben weer weg. Laters.![]()
LieveProfusion.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:40 schreef mootie het volgende:
Gaat Lieve die post van my quoten die ik heel braaf had weggehaald.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
LieveProfusion.![]()
Het topic gaat nu toch over haar.
Ik zou dat scheldwoord uit je FB post halen, lieverd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb een vraag in de FB gesteld en weet nu zeker dat lieve graag aandacht wilt. Kutjostie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |