quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:24 schreef Damzkieee het volgende:
Hij spamt zo hard dattie zn eigen mijlpalen mist.
ik ben gewoon te druk bezigquote:
Allicht drukker dan de FIPO / SEPO crewquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
ik ben gewoon te druk bezig
uhm.. nog niet gemistquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:28 schreef Roycoooooo het volgende:
Waar de fuck is Sokkie, kerel ook lang niet meer gezien!?
ik hoef geen FiPo, SePo, PaFiPoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:28 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Allicht drukker dan de FIPO / SEPO crew
Trouwen?quote:
voor de afwisselingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:30 schreef Sehnsucht het volgende:
alweer een topic?
Het is pas het 150ste stage Slowchat topicquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:30 schreef Sehnsucht het volgende:
alweer een topic?
Haha iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:30 schreef Damzkieee het volgende:
Sokkie ouwe motherfucker (letterlijk)! waar ben je!?
Sorry, k ook. Was meer in een opwellingquote:
wij gaan hard hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:30 schreef Sehnsucht het volgende:
alweer een topic?
Mijne is ook a-relaxtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:36 schreef Roycoooooo het volgende:
Het werkt simpel. Je gaat naar Google en zoekt op "<voornaam> moet". Daarna post je hier wat jij moet doen van Google. Vergeet de aanhalingstekens niet. Ik begin:
Roy moet de uitgeputte, oude olifant Jimmy met een ingenieuze mix van 'uppers' en 'downers' actief genoeg krijgen voor een optreden, maar ook weer niet zo actief dat het beest op hol slaat.
whehe, ik moet dit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:24 schreef DaFan het volgende:
Stefan moet als straf naar een streng Duits strafkamp. ...
quote:de in de Indische Buurt gevestigde vereniging Martijn voor acceptatie van ouderen-kinderen relaties
iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:35 schreef Sehnsucht het volgende:
het is natuurlijk wel een jubileumtopic!
[afbeelding]
jammergenoeg geen 150 kaarsjes, maar ja. je kan niet alles hebben.
Nicequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:37 schreef Frrreek het volgende:
Zo'n jongen dus. Een gigantische genetisch gemanipuleerde aardappel gevuld met allerlei versnaperingen. Jammie
[afbeelding]
ik krijg: Remco moet Attenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:36 schreef Roycoooooo het volgende:
Het werkt simpel. Je gaat naar Google en zoekt op "<voornaam> moet". Daarna post je hier wat jij moet doen van Google. Vergeet de aanhalingstekens niet. Ik begin:
Roy moet de uitgeputte, oude olifant Jimmy met een ingenieuze mix van 'uppers' en 'downers' actief genoeg krijgen voor een optreden, maar ook weer niet zo actief dat het beest op hol slaat.
whehe, ik moet dit![]()
![]()
Ik een pizzaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nice
Ik eet vanavond ook prima, friet met kip(Geen appelmoes)
Dan kun je net zo goed niet eten...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nice
Ik eet vanavond ook prima, friet met kip(Geen appelmoes)
4e link geloof ik!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik krijg: Remco moet Atten![]()
als ik "Roy moet" intyp, krijg ik niet dat verhaaltje van jou...
quote:
wij 'amsterdammers' werken gewoon hardquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:41 schreef Teije het volgende:
tvp, fucking spammers joh.
ik denk dat je ook wel moet eten, moet drinken en moet ademhalenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik moet (bijna) niets! alleen belasting betalen! voor de rest mag ik het lekker helemaal zelf bepalen!![]()
Echt nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:43 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
wij 'amsterdammers' werken gewoon hard
ach jij... doe niet zo dapper...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk dat je ook wel moet eten, moet drinken en moet ademhalen![]()
quote:Ja das waar colin moet maar 1 keer winnen en loeb is zo ie zo kampioen dusja denk dat het daarom is dat ze hem gekozen hebben.
quote:De netwerkpagina van Colin moet uitgroeien tot dé startpagina voor de creatieve netwerken van Breda en Tilburg, maar dient daarnaast ook een ingang te ...
quote:Colin moet met Vera (Driver) weer mee naar Groot-Brittanië. Dat zij hem gekwetst heeft daar heeft zij helemaal niks mee te maken. De aansteller moet gewoon ...
quote:Colin moet over 3 maanden terugkomen i.p.v. 6 omdat ze geen goede echo konden maken en omdat ze zagen dat de vernauwing mogelijk iets is toegenomen.
quote:Met name Colin moet eens meer gaan nadenken voordat hij wat gaat zeggen, "Binnen 5 jaar kan Anderlecht de UEFA-cup winnen".
Bruine biels eruit drukken en pissen ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk dat je ook wel moet eten, moet drinken en moet ademhalen![]()
ik vind ademhalen niet echt dapperquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach jij... doe niet zo dapper...![]()
Neej, ikke nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:46 schreef Sehnsucht het volgende:
nou ik hier toch ben, heeft iemand ervaring met de toshiba satellite a100-795? sta op het punt er een aan te schaffen, maar kan geen goede reviews vinden. als jullie toch allemaal aan het niksen zijn![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:46 schreef Sehnsucht het volgende:
nou ik hier toch ben, heeft iemand ervaring met de toshiba satellite a100-795? sta op het punt er een aan te schaffen, maar kan geen goede reviews vinden. als jullie toch allemaal aan het niksen zijn![]()
quote:Mijn vorige Fujitsu Siemens laptop heeft mij na twee en een half jaar volledig in de steek gelaten. Het werd tijd voor een nieuwe.
Bij mijn vaste winkel was net de nieuwe A100 serie van Toshiba binnengekomen. Prijs technisch was de A100 795 voor mij de beste optie. Ik heb het interne geheugen wel op laten schroeven tot 1024 mb.
Tevens heb ik er een USB TV ontvanger bijgekocht.
Tot nu toe ben ik erg tevreden. Het apparaat is zeer stil, beeldscherm (breedbeeld) is helder en de accu houdt het ook bij intensief gebruik makkelijk 3 uur uit.
Toetsenbord is overzichtelijk en de gadgets zijn leuk.
Ik heb ook direct de laptop bij Toshiba laten registeren en af en toe krijg ik updates binnen van Toshiba. Lekker makkelijk.
Uiteraard is de laptop uitgevoerd met Windows Vista Basic. In het begin was dat even wennen, zeker als je XP gewend bent om met XP te werken. Zakelijk en privé.
Ik kan niet anders zeggen dat het een heerlijk apparaat is.
Bron: http://www.ciao-shopping.(...)_4_TFT__Review_76725
quote:Gijs moet zich hierin vooral bekwamen aan de hand van praktijkvoorbeelden en ... Gijs moet ook de voortgang in zijn eigen competentieontwikkeling monitoren
Mister Positivo.. die Colin...quote:Met name Colin moet eens meer gaan nadenken voordat hij wat gaat zeggen, "Binnen 5 jaar kan Anderlecht de UEFA-cup winnen".
quote:Colin moet er overigens niet aan denken om zelf zeven kinderen te hebben! "Ik heb er twee en daar heb ik mijn handen al vol aan
tom colonelquote:Tom moet niet zeuren maar beter rijden.OF IS HIJ AL TE OUD
Lach je nou om mijn naam of om die tekst?quote:
Je wilt serieus Vista Home Basicquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:46 schreef Sehnsucht het volgende:
wie is de moeder van je kinderen dan??quote:
die tekstquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lach je nou om mijn naam of om die tekst?
quote:Colin moet slapen, dus we doen de gordijnen dicht.
geen ideequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie is de moeder van je kinderen dan??
quote:Gijs moet veel lopen zodat zijn spieren en alles vlug weer sterker ... We zijn gebeld door de dierenarts, Gijs moet aanstaande woensdag ...
tweede natuurlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben je dan vergeetachtig of heb je gewoon zoveel sexuele contacten??![]()
Denk dat je Tom Coronel bedoelt?quote:
Ghehe of allebei.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben je dan vergeetachtig of heb je gewoon zoveel sexuele contacten??![]()
Dacht eerst dat het om een persoon gingquote:
ook goed. die coureurquote:
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:56 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
nee, ik wil een format en windows XP pro![]()
quote:en nee ik weet niet wak van colin moet denke maar hij dee ook zomaar hij pakte me gewoon op me bek enzo naja en ja ij kon wel zoene ja horr
Vista Home Basicquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:56 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
nee, ik wil een format en windows XP pro![]()
quote:Margriet geweldige foto ook met die tandenborstel, en je herinnert me er gelijk aan dat ik ook een tandenborstel voor Colin moet gaan kopen want hij heeft nu immers 1 tandje hihihi
Overigens pure werkuren, geen vrijheidquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:59 schreef Frrreek het volgende:
Nog maar 2 uur en 2 minuten!
En dan nog maar 27 uur tot het einde van de week
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:58 schreef Damzkieee het volgende:
Verkapt vertel-hier-hoe-je-heet-zonder-dat-t-opvalt-topic
Ik ga naar Roemeniëquote:Colin moet nu naar Roemenie. Eerst gaat hij langs Poirot, die heeft een vermoeden en uit de notities iets gemerkt.
Je zOu wel eenS willen weten Hoe ik heet he?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:58 schreef Damzkieee het volgende:
Verkapt vertel-hier-hoe-je-heet-zonder-dat-t-opvalt-topic
Ik heet ook geen Gijs maar Henkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Alsof het een misdaad is om te vertellen wat je echte voornaam is
Hé ben jij die van dat U2 album?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:01 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je zOu wel eenS willen weten Hoe ik heet he?
Ik hoU heel veel vAn mijn vriendin![]()
vind ik ook, heb allen geen idee waarinquote:Colin moet wereldkampioen worden, hij heeft het verdiend.
Sowieso, U2quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee ben niet van Joshua tree dinges of u2 album
Ben gewoon Joshua
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee ben niet van Joshua tree dinges of u2 album
Ben gewoon Joshua
Je hebt er wel lol in hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vind ik ook, heb allen geen idee waarin
Rob Flop dat is zn naamquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef Goover het volgende:
Ik ben Ed PletterpetOf Rop Fop, ik weet het nog niet
quote:Gijs moet niets hebben van dat gedoe met zoenen en verkering. Maar dan komt er een nieuw meisje in de klas. Opeens ziet Gijs alles anders.
Spammen op fok!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vind ik ook, heb allen geen idee waarin
ach, zo vult ieder zn laatste paar uren van vandaagquote:
ik moest 9 pagina's doorkijkenquote:
Ben jij dat, Piet Parkiet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef Goover het volgende:
Ik ben Ed PletterpetOf Rop Fop, ik weet het nog niet
quote:Roy moet één dag de gevangenis in.
Ralf Kontzalf?quote:
iedere post is toch eigenlijk spam?quote:
daarvoor was dit topic toch niet...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:06 schreef DaFan het volgende:
Ik haal 9100 misschien nog wel
Wel al 102 posts yay.
Wat zijn dat voor tijden?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nog maar 59 minutenen dan morgen nog 5 uurtjes en dan WEEKENDDD!!!!
Gesjelligquote:Roy moet samen met Herman Ripperda en Gerard Warmelo de wegen naar Oldenzaal, Ootmarsum en Enschede verkennen
50quote:
we zullen je missenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:09 schreef Teije het volgende:
Na vandaag nog 10 dagen en dan zit me stage er op :-DDDDD.
Enschedequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gesjellig![]()
Dit was de laatste van mij kant![]()
Voornamelijk werk urenquote:
inderdaad uitslapen daarna verder aan scriptiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Enschede
Wat zijn de plannen voor donderdag jongens? Uitslapen?
Godver,ze betrapten mijquote:Roy moet eens normaal gaan doen en het koningshuis niet beledigen
Kan idd geen keuze makenquote:Roy moet kiezen tussen Nederland en Suriname.
Ik wel!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Enschede
Wat zijn de plannen voor donderdag jongens? Uitslapen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Godver,ze betrapten mij![]()
[..]
Kan idd geen keuze maken![]()
Sorry, dit waren ze echt![]()
Nu rij je daar 's avonds heen met een doosje tissues in het dashbordkastje.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:12 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik wel!![]()
Vroeger ging kleine Cuckoo altijd om 06.00 uit bed en met een krat Grolsch achter op de fiets richting een recreatiegebiedTijden veranderen
![]()
Bwhahaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nu rij je daar 's avonds heen met een doosje tissues in het dashbordkastje.
Tijden veranderen.
Hou je mond dan over vrouwen als je geen foto's ervan kan tonen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
chicks alertbuiten en één dikke trol
nee heb geen foto's
Geld te veel?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:14 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiiii
Originele TT
Heb een heleboel gekochtNu weer arm dus!
- Headset voor Skypen met vriendin in Barcalona
- DVD special CSI seizoen 7
- DVD Guus Meeuwis in Concert
- DVD Lama's 'seizoen 3'.
- DS spel, Rayman: Raving Rabbids
Ik haat de Mediamarkt!!![]()
Vroeger, deed die gewoon vorig jaarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:12 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik wel!![]()
Vroeger ging kleine Cuckoo altijd om 06.00 uit bed en met een krat Grolsch achter op de fiets richting een recreatiegebiedTijden veranderen
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tijden veranderen.
In die tijd dat jij die dingen hebt gekocht, had ik ze allemaal al gedownloadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:14 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiiii
Originele TT
hoeveel was de DVD van De Lama's?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:14 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiiii
Originele TT
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tijden veranderen.
Wie koopt er nou nog DVD's!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:14 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiiii
Originele TT
headset kan je volgens mij niet downloadenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:15 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
In die tijd dat jij die dingen hebt gekocht, had ik ze allemaal al gedownload
Maarja, Heey![]()
![]()
Oja.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:15 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik dacht dat dat ons geheimpje was....![]()
die naam ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:16 schreef Goover het volgende:
Ik mag vrijdag t/m zondag aan het werk op Kampeercentrum De Dikkenberg
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
headset kan je volgens mij niet downloaden
Have fun (liever jij dan ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:16 schreef Goover het volgende:
één reactie:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vroeger, deed die gewoon vorig jaar! Nu vroeg die aan ons of we om 05.00 uur mee wouden, ben gekke henkie niet
![]()
Die naamquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:16 schreef Goover het volgende:
Jammer dat je het ontkent.quote:
als het jou gelukkiger maakt, moet je dat zeker doenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:18 schreef jslavenburg het volgende:
Zal ik vanavond even een foto van mij + vriendin uploaden in mijn fotoboek?
Helaas nietquote:
Ik heb liever alles echt...vind van computer kijken niet zo fijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:15 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
In die tijd dat jij die dingen hebt gekocht, had ik ze allemaal al gedownload
Maarja, Heey![]()
![]()
Maar 10 euroquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoeveel was de DVD van De Lama's?
en hoi
IK!!quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:19 schreef Teije het volgende:
[..]
indeed, snap niet wat mensen daar grappig aan vinden
![]()
ik ken wel de atletiekvereniging.. AV de Groene Ster...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:18 schreef Damzkieee het volgende:
Kampeerboerderij 'In den bruinen anjer' was mooier geweest hè
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:18 schreef Damzkieee het volgende:
Kampeerboerderij 'In den bruinen anjer' was mooier geweest hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Branden baby!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
@Miss Waarom kun je gedownloade dingen alleen op de PC kijken
is beter als AV de Bruine Ster, toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik ken wel de atletiekvereniging.. AV de Groene Ster...![]()
afzetters hier ook weer, bij de MusicStore ¤ 12,99quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:19 schreef miss-scofield het volgende:
Maar 10 euroDeze week. Deel 2 was ook nog 10 euro, lekker loos dus! Ik blij
Hoi
Hele seizoen niet.. special wel. 'Built to kill'.quote:
Ik vind de lama's ook erg gaafquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Waarschijnlijk hebben die mensen andere humor dan jij
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Waarschijnlijk hebben die mensen andere humor dan jij
Omdat lege DVD's een godsvermorgen kosten, man.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
die hondquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:59 schreef Damzkieee het volgende:
Wehehe check die hond
http://www.dumpert.nl/mediabase/15034/32a445d7/index.html
Ik bekijk het ook niet op de computer, ik brand het op dvd en print een hoesje uit voor de dvd hoesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:19 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb liever alles echt...vind van computer kijken niet zo fijn.
Doe het alleen maar omdat jullie dat misschien leuk vinden, je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als het jou gelukkiger maakt, moet je dat zeker doen
K ook wel, kan er altijd wel om lachenquote:
quote:Zwembad
Verwarmd recreatie bad met, voor de oudere onder ons, een gemakkelijke inlooptrap en het kleuterbad (ook verwarmd) is gescheiden gesitueerd van het grote bad. Dit is wel zo rustig voor de kleintjes.
DVD + hoesje is voor mij 40 cent...nou nou wat een vermogenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:21 schreef Teije het volgende:
[..]
Blijkbaar.
[..]
Omdat lege DVD's een godsvermorgen kosten, man.
Sorry, ben niet zo nerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
Dan moet ik eerst je vriendin gezien hebben anders weet ik niet waarop ik jaloers moet zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:21 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Doe het alleen maar omdat jullie dat misschien leuk vinden, je bent gewoon jaloers![]()
alleen die neger vond ik niet grappigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:22 schreef Sehnsucht het volgende:
Sinds de nooit grappige Sara Kroos opgepleurt is dat programma al een stuk vooruit gegaan.
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef Teije het volgende:
Ik vind het alleen geinig als Yolanthe in een strak shirtje aan het rond springen is.
Oh dat maakt niet uit. Als je een min brander hebt moet je gewoon de plus DVD's op de kop erin doen, dan doettie het ook wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:22 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Sorry, ben niet zo nerdAllemaal zo'n gedoe! We zijn er nog steeds niet uit uit of we een + of - dvdbrander hebben!
En daarbij, ik vind DVD's gewoon leuker!
xDquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh dat maakt niet uit. Als je een min brander hebt moet je gewoon de plus DVD's op de kop erin doen, dan doettie het ook wel.
Okay! Ook goed.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh dat maakt niet uit. Als je een min brander hebt moet je gewoon de plus DVD's op de kop erin doen, dan doettie het ook wel.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:24 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Okay! Ook goed.
Maar ik blijf lekker DVD's kopen!!![]()
Waarom is iedereen aan het aftellen? Aantal posts ofzo?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:24 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Okay! Ook goed.
Maar ik blijf lekker DVD's kopen!!![]()
Waarom is iedereen aan het aftellen? Aantal posts ofzo?
[..]
ik heb eigenlijk weinig de Lama's gekeken na het laatste seizoen..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:22 schreef Sehnsucht het volgende:
Sinds de nooit grappige Sara Kroos opgepleurt is dat programma al een stuk vooruit gegaan.
[..]
[..]
k moest eigenlijk ook keihard lachen, deed ik maar niet omdat het anders zijn ego een boost geeftquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
ik lag in een deuk, gelukkig is hier niemand, dus valt het niet op
![]()
[..]
Ok.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:28 schreef Damzkieee het volgende:
Ik wil iedereen gaarne vragen te stoppen met mij te quoten
en waarom dan wel?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:28 schreef Damzkieee het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:28 schreef Damzkieee het volgende:
Wat jij wilt!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:28 schreef Damzkieee het volgende:
zeg het eensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
Luctor et Spamergo.
Dat was godverdomme te verwachten, wat een flauwheidquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:30 schreef jslavenburg het volgende:
miss-scofield, hoeveel Megabyte aan Random Access Memory geheugen heb jij op jou moederbord zitten, en op welke snelheid draait je Random Access Memory en wat voor Dual Data Rate geheugen is het?
Kijken of ze het snapt
Ik snap het niet eens..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:30 schreef jslavenburg het volgende:
miss-scofield, hoeveel Megabyte aan Random Access Memory geheugen heb jij op jou moederbord zitten, en op welke snelheid draait je Random Access Memory en wat voor Dual Data Rate geheugen is het?
Kijken of ze het snapt
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:30 schreef PieterBas het volgende:
Ik had zaterdag een meisje tijdens het karten wijs gemaakt dat het gaspedaal links zit.. en het rempedaal rechts zat... Bleef ze 10 seconden vol op haar rem staan...
"Hij's stuk!!!"quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:30 schreef PieterBas het volgende:
Ik had zaterdag een meisje tijdens het karten wijs gemaakt dat het gaspedaal links zit.. en het rempedaal rechts zat... Bleef ze 10 seconden vol op haar rem staan...
Snap ik echt geen fluit van!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:30 schreef jslavenburg het volgende:
Kijken of ze het snapt
hij doet het nietquote:
Saving Private Henkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:02 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
He henk, van shaving ryan's priva...euhm...saving private henk?
quote:
goeiemiddagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:14 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiiii
Originele TT
ja, gefeliciteerd hoorquote:
ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:28 schreef Damzkieee het volgende:
snelheid van de RAM?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:30 schreef jslavenburg het volgende:
Kijken of ze het snapt
W00t mezelf quotenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:30 schreef jslavenburg het volgende:
Kijken of ze het snapt
quote:
Als ik geen sociaal leven zou hebben zou ik ook geen vriendin hebben...:)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef Stienn het volgende:
jslavenburg, jij bent gewoon een nerd. Mensen die het niet snappen zijn gewoon tof, en hebben een sociaal leven..
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef Stienn het volgende:
jslavenburg, jij bent gewoon een nerd. Mensen die het niet snappen zijn gewoon tof, en hebben een sociaal leven..
Ik snap het wel.... en heb wel een sociaal leven.. sort ofquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef Stienn het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef Stienn het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Als ik geen sociaal leven zou hebben zou ik ook geen vriendin hebben...
En nee het is geen virtuele porno vriendin zoals Luctor.et.emergo heeft
Speak for yourselfquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef Stienn het volgende:
we gaan te hard...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dit topic begint ok alweer bijna vol te raken
Misschien heb je die ontmoet via de plaatselijke lan party ofzo..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Als ik geen sociaal leven zou hebben zou ik ook geen vriendin hebben...:)
En nee het is geen virtuele porno vriendin zoals Luctor.et.emergo heeft
Idd man, 3e topique??quote:
als ze de lege DVD's maar met de goede kant naar boven/onder in de brander doetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:33 schreef Damzkieee het volgende:
Denk dat Miss effe haar + DVDtjes aan het branden is
Tupperware party*quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:36 schreef Stienn het volgende:
[..]
Misschien heb je die ontmoet via de plaatselijke lan party ofzo..![]()
![]()
Wil net zeggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ze de lege DVD's maar met de goede kant naar boven/onder in de brander doet
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:37 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wil net zeggen.
Ooh he miss-scofield, als de dvd's niet beschreven worden als je ze ondersteboven erinlegt, moet je je dvd brander uit je pc halen en onderste boven erin doen
sorry, ik werk te hard om het bij te kunnen houden...quote:
Tupperware FTWquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:37 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wil net zeggen.
Ooh he miss-scofield, als de dvd's niet beschreven worden als je ze ondersteboven erinlegt, moet je je dvd brander uit je pc halen en onderste boven erin doen
er wat toch ook zo'n andere party sinds kort? met sex speeltjes enzo?quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:39 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik stop mijn Joystick in haar software
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb al een hoofdstuk af, dus wel weer genoeg gedaan voor vandaag
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
tt: Ik stop mijn Joystick in haar software![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
tt: Ik stop mijn Joystick in haar software![]()
![]()
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:40 schreef Frrreek het volgende:
Vanavond knetterhard zuipen, morgen als een zombie te werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |