spemmertquote:
ywquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:32 schreef jslavenburg het volgende:
miss-scofield, donder ff alle info erbij
Rokenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Is trouwens wel echt duidelijk dat ik bij een sigaretten bedrijf werk... Net even naar het toilet geweest voor de langere zit, gewoon een asbak naast me...
Maar zeg, nog vorige topic.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:33 schreef Roycoooooo het volgende:
Heel goed Miss! Jij pakt tenminste door![]()
Doe t lekker zelfquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:33 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm mijn usericon moet nog worden veranderd in de OP :s
censuur van Amerikaanse tv?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:34 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Maar zeg, nog vorige topic.
Hoe komt het dat wij voorlopen met Standoff? Zag idd op de fox-site dat de laatste ep die in Mexico was..dat is al 3 weken terug ofzo. En de nieuwe komen pas 8 juni.
hoe kan dat?
ik loop er ook alleen maar stage... ontvang geld, krijg 2 slof sigaretten en ga weer naar huis, okey?quote:
Whehehequote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:35 schreef jslavenburg het volgende:
Ik wilde de LaPo pakken, maar precies toen ging mijn internet traag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:35 schreef jslavenburg het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De laatste moet een nieuwe openen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:36 schreef Frrreek het volgende:
Pardon! Ik dacht dat een van de andere SES spammers wel een nieuwe zou openen
Mijn welgemeende excuses!
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:36 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
De laatste moet een nieuwe openen!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:36 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
De laatste moet een nieuwe openen!
PWNDquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:35 schreef jslavenburg het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De laatste Amerikaanse aflevering is al langer dan 3 weken geleden.. Ze moesten Prison Break en 24 ook nog uitzenden op Fox dus er was een break ingelast.quote:
Okeyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik loop er ook alleen maar stage... ontvang geld, krijg 2 slof sigaretten en ga weer naar huis, okey?![]()
dat is lang geleden o_Oquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:44 schreef Roycoooooo het volgende:
Abel!
Het is allang vergeten tijd, zwarte haren en je lach...![]()
daarom hebben we in Nederland 600 zenders, kunnen we alles tegelijk blijven uitzendenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De laatste Amerikaanse aflevering is al langer dan 3 weken geleden.. Ze moesten Prison Break en 24 ook nog uitzenden op Fox dus er was een break ingelast.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:44 schreef Roycoooooo het volgende:
Abel!
Het is allang vergeten tijd, zwarte haren en je lach...![]()
Wat een grafplaat iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
dat is lang geleden o_O
Hij zegt elke keer "ik doe de deur dicht"
HOU DIE DEUR DAN DICHT, EN JE BAKKES DAN OOK!
doei doeiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Jongens ik ga ervandoor!!
Salaris binnen, met vakantiegeld!
Lekker shoppen
Tot vanmiddag!!![]()
ik denk dat die deur niet dicht wil blijven, aangezien hij wel zingt dat hij 'em dicht doet, maar nooit dat hij 'em opentquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
dat is lang geleden o_O
whahahahaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:45 schreef jslavenburg het volgende:
Doei doei! veel plezier!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Lekker shoppen
Tot vanmiddag!!![]()
doegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Lekker shoppen
Tot vanmiddag!!![]()
doei, tot vanmiddagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Lekker shoppen
Tot vanmiddag!!![]()
Dat zijn er meer dan ik in het totale digitale televisie pakket heb zittenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom hebben we in Nederland 600 zenders, kunnen we alles tegelijk blijven uitzenden
Waarom is het zo oneerljik verdeeldquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Lekker shoppen
Tot vanmiddag!!![]()
ja het is toch zo?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahahaha
ik doe de deur dicht * klap*
Is wel zo'n parodie op gemaakt dat je echt een klap hoordequote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahahaha
ik doe de deur dicht * klap*
daarom had ik er ook *klap* bij gezetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is wel zo'n parodie op gemaakt dat je echt een klap hoorde![]()
Ik moest voor iemand vorige week windows 98 installeren op een Pentium 2 voor thuisgebruikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:51 schreef Teije het volgende:
tvp.. echt heerlijk oude workstations installeren bij nieuwe collegas, helemaal als ze het allemaal hardware matig naar de k*nker zijn.
Fijn hequote:
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:51 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik moest voor iemand vorige week windows 98 installeren op een Pentium 2 voor thuisgebruik
Zoep'n!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Fijn he!
Wat gaan de fok!ers doen met Hemelvaart dan?
Denk dat wij eerst ff naar een moatie gaan die ''ziek'' is! Rest van de dag geen idee, die dag erna bruiloft van een ploeggenoot (ong. 60 man vd voetbal gaan er heen)!
Echt hequote:
bwvs hèquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zijn er meer dan ik in het totale digitale televisie pakket heb zitten![]()
![]()
quote:
ik heb thuis een bak staan met een Pentium 3, 433 MHz en 256 MB RAM, waar dus mooi XP Home op draaitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:51 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik moest voor iemand vorige week windows 98 installeren op een Pentium 2 voor thuisgebruik
uitslapen, begin van de middag naar de races in De Hoeve, dan de tent in, even naar huis (woon dichtbij) om te eten, omkleden, chillen en 's avonds weer naar de tent tot 's ochtends vroegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
Wat gaan de fok!ers doen met Hemelvaart dan?
The shit jeweightsquote:
Casual-Tquote:
quote:
K heb al hyvesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
roycoooooo.hyves.nl bestaat nog niet, grijp je kans!!![]()
Nou, in tegenstelling tot heel veel andere mensen hier werk ik soms nog wel eens een beetjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:57 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ooh leef jij ook nog? Je zit alleen maar mee te lezen zeker?
Eet smakelijkquote:
hoe erg is het??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:00 schreef jslavenburg het volgende:
MIDLF alert!
Vast wel. Hoeveel vrienden heb je?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb ook een hyves
Alleen omdat ik anders allemaal spem krijg van ... HEB JIJ AL HYVES?
ja.. dat denk ik.. daarom maar overstag gegaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb ook een hyves
Alleen omdat ik anders allemaal spem krijg van ... HEB JIJ AL HYVES?
is het wat??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:01 schreef jslavenburg het volgende:
wajooh, nu wel een MILF alert
MIDLF?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:00 schreef jslavenburg het volgende:
MIDLF alert!
Mother I Don't Like To Fuck?quote:
Daar praat ik niet eens over...quote:
ja, dat zou ook nog kunnenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:08 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Mother I'D Like to Fuck. Wat een grove fout
ik heb hem ook even voorbij zien flitsenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
denk dat iedereen nu ff problems met FOK! heeft, kreeg net ook die melding
bij mij is het eten een half uurtje later dan normaal...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
of zijn we allemaal aan het lunchen??
iedereen wil tegelijk kijken en posten natuurlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb het idee dat de Stage SC traag is want de rest van FOK! laad wel snel
Nee Ciabatte Fresh Tuna with Red nogwattes. Lekker iigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:31 schreef Sehnsucht het volgende:
zo, ben weer terug van pauze, iemand ook een AH kruiden-kaas croissant met een bekertje fruitontbijt?
eetse.
de smaak strawberry hill van Coolbest is ook ontzettend lekkerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:33 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee Ciabatte Fresh Tuna with Red nogwattes. Lekker iig
Coolbestquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:35 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
de smaak strawberry hill van Coolbest is ook ontzettend lekker![]()
ik durf alleen die Coolbest promegrenade pomegranate ofzoiets niet aan...ik vind dat ding er zo goor uitzien, iemand daar ervaring mee?quote:
Nog niet geprobeerd nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:42 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik durf alleen die promegrenade pomegranate ofziets niet aan...ik vind dat ding er zo goor uitzien, iemand daar ervaring mee?
Zou t niet doen nee. Ik vind m niet lekker in ieder geval. Van Coolbest drink ik eigenlijk alleen de Tropicana Original.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:42 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik durf alleen die Coolbest promegrenade pomegranate ofzoiets niet aan...ik vind dat ding er zo goor uitzien, iemand daar ervaring mee?
wel lekkere spamquote:
ik heb er geen ervaring mee, Hier zit trouwens ook nog een bakker Bart, dus daar haal ik zo af en toe ook wel is een smakelijk broodje.quote:
ik ook hoor..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:49 schreef ReMcOrE het volgende:
en dan zit ik straks GVD weer aan mijn 'gewone' bammetjes...
Schei uit manquote:
ik ben nog bezigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:53 schreef jslavenburg het volgende:
zo ben ik ook weer, iedereen lekker gegeten?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:53 schreef jslavenburg het volgende:
NEE, ik moet nog!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:53 schreef jslavenburg het volgende:
En nee het was echt een MIDLF, ze is niet om aan te zien, dus was geen typefoutquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:08 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Mother I'D Like to Fuck. Wat een grove fout
jij bent actief hardloperquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:51 schreef Sehnsucht het volgende:
als ik net zo vaak naar de snackbar zou gaan als m'n collega's dan pas ik hier binnen 30 dagen niet meer door de deur.![]()
Oh don'tquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:56 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En nee het was echt een MIDLF, ze is niet om aan te zien, dus was geen typefout
Zou ff afgelopen pagina lezen daar staat t welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:58 schreef Gelderland het volgende:
wat eten jullie smiddags? ik haal meestal wat lekkere broodjes in de kantinesoms ook warme maaltijd
mijn meegenomen bammetjes..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:58 schreef Gelderland het volgende:
wat eten jullie smiddags? ik haal meestal wat lekkere broodjes in de kantinesoms ook warme maaltijd
Kijk in stage SC 147 of Stage 148, daar staat het antwoord op je vraagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:58 schreef Gelderland het volgende:
ik denk niet dat 3 keer in de week trainen opweegt tegen al die hamburgers, patat en bittergarnituren.quote:
Contactendatabase uitbreiden met meerdere tabbladen + knoppen om dus voor elke categorie extra contacten te kunnen toevoegen, en mailinglijsten te maken enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef jslavenburg het volgende:
En, wat moeten jullie vanmiddag gaan doen voor werk? Ik ben nu heel druk bezig met niks te doen![]()
daar heb je een puntquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik denk niet dat 3 keer in de week trainen opweegt tegen al die hamburgers, patat en bittergarnituren.
ik ga over een kwartiertje/20 minuten naar buiten, ff halfuurtje lopen in het zonnetjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef jslavenburg het volgende:
En, wat moeten jullie vanmiddag gaan doen voor werk? Ik ben nu heel druk bezig met niks te doen![]()
ik ben ook heel druk bezig met niks doen. morgenochtend om 9.00 moet ik ff 2 computers verslepen. da's alles wat tot nu toe bekend is. aan de rest van de calls kan ik nu niks aan doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef jslavenburg het volgende:
Daar was je gister toch al mee bezig?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef DaFan het volgende:
[..]
Contactendatabase uitbreiden met meerdere tabbladen + knoppen om dus voor elke categorie extra contacten te kunnen toevoegen, en mailinglijsten te maken enzo
over 20 minuten lunchen, dan even kijken of bedrijfscoach er is (wilden even om tafel zitten) en als die er niet is, dan gewoon verder werken aan de scriptiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef jslavenburg het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
over 20 minuten lunchen, dan even kijken of bedrijfscoach er is (wilden even om tafel zitten) en als die er niet is, dan gewoon verder werken aan de scriptie
en om 16.00 weer richting huis...
morgen ook van 09.00 tot 16.00 en als ik thuis kom, zijn mijn ouders wegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ga ook om 4 uur stoppen
en morgen waarschijnlijk ergens tussen 3 en 4
Ja ik hou het vandaag ook bij een vroegertje denk ik, uur of 4 a half 5. En morgen lekker om half 2 á 2 uurquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ga ook om 4 uur stoppen
en morgen waarschijnlijk ergens tussen 3 en 4
Ouders zijn de hele week wegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
morgen ook van 09.00 tot 16.00 en als ik thuis kom, zijn mijn ouders weg![]()
mijne gaan morgen begin van de middag weg en komen zondagavond pas weer terugquote:
Mooi is dat hè, het rijk alleenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijne gaan morgen begin van de middag weg en komen zondagavond pas weer terug
Gordijnen dicht en hele dag in de blote schwanz lopenquote:
Gordijnen open en in de blote schwanz rondbanjerenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gordijnen dicht en hele dag in de blote schwanz lopen![]()
feestje bij damz!!quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gordijnen dicht en hele dag in de blote schwanz lopen![]()
erg mooiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mooi is dat hè, het rijk alleen
Gelukkig gaan de mijne vrijwel elk weekend (=donderdag-zondag) naar hun vakantiehuis
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
erg mooi![]()
helemaal omdat de feesten in De Hoeve dit weekend zijn
owja:
[afbeelding]
Feest in de tentquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gelukkig heb ik al een tijdje geen last van aanwezige ouders gehad!
kom maar langs!quote:
Ik ook al 5 jaar maar omdat ik nu zo vlakbij ze stage loop woon ik daar nu tijdelijk. Als ik hier klaar ben ga ik weer naar Enschede.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gelukkig heb ik al een tijdje geen last van aanwezige ouders gehad!
hier stortregent het al een uur...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:17 schreef francis997 het volgende:
ik ben er weer..heb net ff buitengelopen, en t is best redelijk..vooral daar waar het zonnetje een beetje schijnt![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:17 schreef DaFan het volgende:
ga ik weer naar Enschede.
quote:
die is hier 56 minuten geleden al langsgeweestquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:25 schreef Casual-T het volgende:
Ik zeg: waar blijft diee zaaggggggg
zonnetje hierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hier stortregent het al een uur...gelukkig ben ik geen politieagent en sta ik niet de hele dag voor de Amerikaanse Ambassade
![]()
Hier ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is hier 56 minuten geleden al langsgeweest
Ole, ole, ole, oleee oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Pokerenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:29 schreef Casual-T het volgende:
Vrijdag is school ook dicht..
Never mind, met de hele gang pokeren @ my place...![]()
Pokerset, pokertafel, card shuffler, beertender, frituurpan..![]()
hou je mond!quote:
niks mis meequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:33 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Geen 5 zakken patat ofzo, maar een keurig bittergarnituurtje..![]()
lekkahquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:33 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Geen 5 zakken patat ofzo, maar een keurig bittergarnituurtje..![]()
Dat soort pokeravonden zijn nooit verkeerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:29 schreef Casual-T het volgende:
Vrijdag is school ook dicht..
Never mind, met de hele gang pokeren @ my place...![]()
Pokerset, pokertafel, card shuffler, beertender, frituurpan..![]()
Stage CS frituur-bier-pokerdaggie..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:35 schreef Bootje84 het volgende:
casual .. nog een plekje over?
Je bent vast n iet duur uit daar, wat kost drinken enzo?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:37 schreef ETA het volgende:
ahhh, ben lekker thuis. Vandaag een lekkere dag gehad, eindelijk eens flink aan de slag. En aan einde van de dag nog even besproken met collegas en zij vonden het wel goed werk
Net terug van heerlijke diner gehad, een grote steak plus een buffet met lekkere groentes, salades, hapjes en natuurljk toetjesen dat voor 4,5 euro
Niet verkeerd. 4,50 euro = geen geldquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:37 schreef ETA het volgende:
ahhh, ben lekker thuis. Vandaag een lekkere dag gehad, eindelijk eens flink aan de slag. En aan einde van de dag nog even besproken met collegas en zij vonden het wel goed werk
Net terug van heerlijke diner gehad, een grote steak plus een buffet met lekkere groentes, salades, hapjes en natuurljk toetjesen dat voor 4,5 euro
Doe mij maar twixquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:41 schreef jslavenburg het volgende:
Ooh he, ik heb nog 2 Mars'en in mijn tas zitten, thanks voor de tip
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Have a break, have a kit-kat SULTANA
drinken inbegrepenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je bent vast n iet duur uit daar, wat kost drinken enzo?
hoj Cuckooquote:
oui oui mon che...nee laat maarquote:
Heb in frankrijk gehad: 1 biertje en 1 cola, ¤6,20.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:49 schreef ETA het volgende:
[..]
drinken inbegrepen
maar in bars enzo betaal je toch wel 2 euro voor een biertje.....
Lekker gelopen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben weer terug van mijn rondje wandelen
heerlijk, het uitzicht was ook prachtigquote:
sta in zijn sig waarom...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:53 schreef Cuckoo het volgende:
Trouwens, wat ziet mijn oog hier!!?? Damzkieee heeft Ronaldinho picca's in z'n avatar!! Was ist hier los? Een trouwe Madrista die Ronaldinho vereerd!![]()
Check zijn tekst de reden van zijn UI!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:53 schreef Cuckoo het volgende:
Trouwens, wat ziet mijn oog hier!!?? Damzkieee heeft Ronaldinho picca's in z'n avatar!! Was ist hier los? Een trouwe Madrista die Ronaldinho vereerd!![]()
damn.. en ik maar klagen toen ik verleden week 6 euro moest neerlegen voor 3*0,2 liter water..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:54 schreef Casual-T het volgende:
Ik was een keer 39 euro kwijt voor 6 bier.. in Amsterdam (ja idd, daar heb je het al)...![]()
Was wel in Teasers dusssssquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
damn.. en ik maar klagen toen ik verleden week 6 euro moest neerlegen voor 3*0,2 liter water..
Zoek ze ff opquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:00 schreef PieterBas het volgende:
De postsstanding van gisteren zijn bekend..
Vereren is een groot woord.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:53 schreef Cuckoo het volgende:
Goeiedag, heerlijk bezig geweest hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:04 schreef PieterBas het volgende:
007. 189 Houniet
013. 156 Roycoooooo
017. 136 Luctor.et.Emergo
032. 100 ReMcOrE
035. 096 Deansensitized
035. 096 PieterBas
052. 082 DaFan
063. 073 LudoSanders
094. 063 Kuno_van_Dijk
094. 063 Goover
245. 033 Bootje84
kan er best een paar zijn vergeten.
Houniet is een echte spammertquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiedag, heerlijk bezig geweest hoor! Die Houniet stoot je niet van die troon af
![]()
jouw Ronaldinho's zijn er veel te veelquote:
een top 100 plaats is ook niet moeilijk als je hier bezig bentquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
heerlijk! de eerste keer in het lijstje! en gelijk binnenkomen in de top 100
Een Barçafan heeft hem voor mij gemaaktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jouw Ronaldinho's zijn er veel te veel
Feli!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef Goover het volgende:
Hallo, daar ben ik weer.
Terug bij een pc met internet
Ik ben aangenomenNet toen ik mijn pc ging verslepen werd ik gebeld
![]()
Dit weekend meteen aan de slag
Op mn stage zul je zeker bedoelen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een top 100 plaats is ook niet moeilijk als je hier bezig bent
Barçaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Een Barçafan heeft hem voor mij gemaakt
dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Op mn stage FOK! zul je zeker bedoelen?![]()
ik las alimentatie teamquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Recreatiemedewerker / Animatie team(weet je nog, training gehad dit weekend enzo..)
Daar ging ik nou juist niet heen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:12 schreef Casual-T het volgende:
Goover gefeliciteerd en succes op de nudistencamping!
gefeliciteerd kerelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef Goover het volgende:
Hallo, daar ben ik weer.
![]()
Gefeliciteerd...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef Goover het volgende:
Hallo, daar ben ik weer.
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
Kinder-entertainer. Kijk maar twee topics terug zie je m met zo'n groen apenpakkie aan
Animeermeisjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Recreatiemedewerker / Animatie team(weet je nog, training gehad dit weekend enzo..)
en dan nog? als er niets te doen is kun je toch niets doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:13 schreef Sehnsucht het volgende:
ik heb mazzel dat de hele afdeling een aparte internetverbinding gebruikt die niet word gefilterd en gemonitord. anders sta ik bovenaan in de internetverbruiklijst![]()
![]()
niemand die 't ziet dat ik hier bezig ben. behalve degene die langs m'n monitor loopt en het ziet dan, maar daar word ook niet moeilijk over gedaan...
Jep. Alle duimers, bedankt!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd...
dus het duimen heeft gewerkt![]()
Bel die ene meid ff op of ze ook is aangenomenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:15 schreef Goover het volgende:
[..]Ik kan ook ballonvouwen
En het is dus ook: Knutselen, Spelletjes doen met de kinderen, sporten, Bingo avonden presenteren, Playbackshows organiseren/presenteren, kindertheater spelen, tochten organiseren enz enz. Bijna elke vorm van recreatie die je op een camping kan vinden. (Met de nadruk op bijna, om de flauwe antwoorden af te wenden)
NPquote:
En op welke camping ben je te vinden, want dan ga ik daar naar toequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:15 schreef Goover het volgende:
[..]Ik kan ook ballonvouwen
En het is dus ook: Knutselen, Spelletjes doen met de kinderen, sporten, Bingo avonden presenteren, Playbackshows
organiseren/presenteren, kindertheater spelen, tochten organiseren enz enz. Bijna elke vorm van recreatie die je op een camping kan vinden. (Met de nadruk op bijna, om de flauwe antwoorden af te wenden)
Graag gedaan.. it's never hurts to helpquote:
probleem is dat alle hoge piefjes van deze organisatie dan kunnen zien dat ik de hele dag zit te niksen. en dan krijgt de chef weer gezeur. je weet welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en dan nog? als er niets te doen is kun je toch niets doen?![]()
Bak een taart en vier je feestjequote:
de week van Hemelvaart (voor Hemelvaart werd er bij gezegd) maar heb tot nu toe nog geen berichtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:15 schreef Roycoooooo het volgende:
@ReMcOrE: wanneer krijg jij te horen dan over die baan??
geen dankquote:
jaa... dat ken ik wel...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:18 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
probleem is dat alle hoge piefjes van deze organisatie dan kunnen zien dat ik de hele dag zit te niksen. en dan krijgt de chef weer gezeur. je weet wel![]()
"Met Hemelvaart in het zicht"quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie heeft er een goede TT voor het nieuwe topic?
ONS feestquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:20 schreef DaFan het volgende:
[..]
Alsof jij je zorgen moet maken over je postcount
gewoon vaker kijkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Want ik heb nog iedere keer een mijlpaal gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |