ik heb hem ook even voorbij zien flitsenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
denk dat iedereen nu ff problems met FOK! heeft, kreeg net ook die melding
bij mij is het eten een half uurtje later dan normaal...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
of zijn we allemaal aan het lunchen??
iedereen wil tegelijk kijken en posten natuurlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb het idee dat de Stage SC traag is want de rest van FOK! laad wel snel
Nee Ciabatte Fresh Tuna with Red nogwattes. Lekker iigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:31 schreef Sehnsucht het volgende:
zo, ben weer terug van pauze, iemand ook een AH kruiden-kaas croissant met een bekertje fruitontbijt?
eetse.
de smaak strawberry hill van Coolbest is ook ontzettend lekkerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:33 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee Ciabatte Fresh Tuna with Red nogwattes. Lekker iig
Coolbestquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:35 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
de smaak strawberry hill van Coolbest is ook ontzettend lekker![]()
ik durf alleen die Coolbest promegrenade pomegranate ofzoiets niet aan...ik vind dat ding er zo goor uitzien, iemand daar ervaring mee?quote:
Nog niet geprobeerd nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:42 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik durf alleen die promegrenade pomegranate ofziets niet aan...ik vind dat ding er zo goor uitzien, iemand daar ervaring mee?
Zou t niet doen nee. Ik vind m niet lekker in ieder geval. Van Coolbest drink ik eigenlijk alleen de Tropicana Original.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:42 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik durf alleen die Coolbest promegrenade pomegranate ofzoiets niet aan...ik vind dat ding er zo goor uitzien, iemand daar ervaring mee?
wel lekkere spamquote:
ik heb er geen ervaring mee, Hier zit trouwens ook nog een bakker Bart, dus daar haal ik zo af en toe ook wel is een smakelijk broodje.quote:
ik ook hoor..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:49 schreef ReMcOrE het volgende:
en dan zit ik straks GVD weer aan mijn 'gewone' bammetjes...
Schei uit manquote:
ik ben nog bezigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:53 schreef jslavenburg het volgende:
zo ben ik ook weer, iedereen lekker gegeten?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:53 schreef jslavenburg het volgende:
NEE, ik moet nog!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:53 schreef jslavenburg het volgende:
En nee het was echt een MIDLF, ze is niet om aan te zien, dus was geen typefoutquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:08 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Mother I'D Like to Fuck. Wat een grove fout
jij bent actief hardloperquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:51 schreef Sehnsucht het volgende:
als ik net zo vaak naar de snackbar zou gaan als m'n collega's dan pas ik hier binnen 30 dagen niet meer door de deur.![]()
Oh don'tquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:56 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En nee het was echt een MIDLF, ze is niet om aan te zien, dus was geen typefout
Zou ff afgelopen pagina lezen daar staat t welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:58 schreef Gelderland het volgende:
wat eten jullie smiddags? ik haal meestal wat lekkere broodjes in de kantinesoms ook warme maaltijd
mijn meegenomen bammetjes..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:58 schreef Gelderland het volgende:
wat eten jullie smiddags? ik haal meestal wat lekkere broodjes in de kantinesoms ook warme maaltijd
Kijk in stage SC 147 of Stage 148, daar staat het antwoord op je vraagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:58 schreef Gelderland het volgende:
ik denk niet dat 3 keer in de week trainen opweegt tegen al die hamburgers, patat en bittergarnituren.quote:
Contactendatabase uitbreiden met meerdere tabbladen + knoppen om dus voor elke categorie extra contacten te kunnen toevoegen, en mailinglijsten te maken enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef jslavenburg het volgende:
En, wat moeten jullie vanmiddag gaan doen voor werk? Ik ben nu heel druk bezig met niks te doen![]()
daar heb je een puntquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik denk niet dat 3 keer in de week trainen opweegt tegen al die hamburgers, patat en bittergarnituren.
ik ga over een kwartiertje/20 minuten naar buiten, ff halfuurtje lopen in het zonnetjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef jslavenburg het volgende:
En, wat moeten jullie vanmiddag gaan doen voor werk? Ik ben nu heel druk bezig met niks te doen![]()
ik ben ook heel druk bezig met niks doen. morgenochtend om 9.00 moet ik ff 2 computers verslepen. da's alles wat tot nu toe bekend is. aan de rest van de calls kan ik nu niks aan doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef jslavenburg het volgende:
Daar was je gister toch al mee bezig?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef DaFan het volgende:
[..]
Contactendatabase uitbreiden met meerdere tabbladen + knoppen om dus voor elke categorie extra contacten te kunnen toevoegen, en mailinglijsten te maken enzo
over 20 minuten lunchen, dan even kijken of bedrijfscoach er is (wilden even om tafel zitten) en als die er niet is, dan gewoon verder werken aan de scriptiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef jslavenburg het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
over 20 minuten lunchen, dan even kijken of bedrijfscoach er is (wilden even om tafel zitten) en als die er niet is, dan gewoon verder werken aan de scriptie
en om 16.00 weer richting huis...
morgen ook van 09.00 tot 16.00 en als ik thuis kom, zijn mijn ouders wegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ga ook om 4 uur stoppen
en morgen waarschijnlijk ergens tussen 3 en 4
Ja ik hou het vandaag ook bij een vroegertje denk ik, uur of 4 a half 5. En morgen lekker om half 2 á 2 uurquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ga ook om 4 uur stoppen
en morgen waarschijnlijk ergens tussen 3 en 4
Ouders zijn de hele week wegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
morgen ook van 09.00 tot 16.00 en als ik thuis kom, zijn mijn ouders weg![]()
mijne gaan morgen begin van de middag weg en komen zondagavond pas weer terugquote:
Mooi is dat hè, het rijk alleenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijne gaan morgen begin van de middag weg en komen zondagavond pas weer terug
Gordijnen dicht en hele dag in de blote schwanz lopenquote:
Gordijnen open en in de blote schwanz rondbanjerenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gordijnen dicht en hele dag in de blote schwanz lopen![]()
feestje bij damz!!quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gordijnen dicht en hele dag in de blote schwanz lopen![]()
erg mooiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mooi is dat hè, het rijk alleen
Gelukkig gaan de mijne vrijwel elk weekend (=donderdag-zondag) naar hun vakantiehuis
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
erg mooi![]()
helemaal omdat de feesten in De Hoeve dit weekend zijn
owja:
[afbeelding]
Feest in de tentquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gelukkig heb ik al een tijdje geen last van aanwezige ouders gehad!
kom maar langs!quote:
Ik ook al 5 jaar maar omdat ik nu zo vlakbij ze stage loop woon ik daar nu tijdelijk. Als ik hier klaar ben ga ik weer naar Enschede.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gelukkig heb ik al een tijdje geen last van aanwezige ouders gehad!
hier stortregent het al een uur...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:17 schreef francis997 het volgende:
ik ben er weer..heb net ff buitengelopen, en t is best redelijk..vooral daar waar het zonnetje een beetje schijnt![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:17 schreef DaFan het volgende:
ga ik weer naar Enschede.
quote:
die is hier 56 minuten geleden al langsgeweestquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:25 schreef Casual-T het volgende:
Ik zeg: waar blijft diee zaaggggggg
zonnetje hierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hier stortregent het al een uur...gelukkig ben ik geen politieagent en sta ik niet de hele dag voor de Amerikaanse Ambassade
![]()
Hier ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is hier 56 minuten geleden al langsgeweest
Ole, ole, ole, oleee oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Pokerenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:29 schreef Casual-T het volgende:
Vrijdag is school ook dicht..
Never mind, met de hele gang pokeren @ my place...![]()
Pokerset, pokertafel, card shuffler, beertender, frituurpan..![]()
hou je mond!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |