SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je in iedergeval controleren of je het goed gedaan hebtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:38 schreef ETA het volgende:
weet niet of ik blij moet zijn of niet.... heb de hele dag besteed aan het zoeken en indexeren van een productlijn.... vindt ik een excel sheet verborgen op hun website warin alles precies staat beschreven.... joepie, ik had alles ged uitgezocht...voor niks
waarom moest die draak van een Damzkieee naar het ziekenhuis dan??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:42 schreef Roycoooooo het volgende:
SEPO
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:42 schreef Goover het volgende:
Ik sta in de TT![]()
Ik moet zo alleen mijn pc verslepen.. naar een plekje zonder internet. Daar zal ik wel tot het einde van de lunch zittenbalen jongen... Kunnen we wat voor je doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Controle van zn keel! Hij is dr al weerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom moest die draak van een Damzkieee naar het ziekenhuis dan??
gelukkig kun je op FOK! typenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Controle van zn keel! Hij is dr al weer![]()
nee, niet zonder dat ik iemand toegang ga geven tot mijn gmail accountquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
balen jongen... Kunnen we wat voor je doen?![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:47 schreef Damzkieee het volgende:
Mogeuh.
je kan ons alles toevertrouwen dat weet je toch...?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:48 schreef Goover het volgende:
[..]
nee, niet zonder dat ik iemand toegang ga geven tot mijn gmail account
Hoe lang moet je nog dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:50 schreef Sehnsucht het volgende:
jammer dat ik dit topic nu pas zie, ik loop al bijna 10 maanden stage. ik doe een opleiding medewerker beheer ict mbo niv. 3.
goedemorgen![]()
heyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:50 schreef Sehnsucht het volgende:
jammer dat ik dit topic nu pas zie, ik loop al bijna 10 maanden stage. ik doe een opleiding medewerker beheer ict mbo niv. 3.
goedemorgen![]()
Ik denk zodra hij zijn 768 uur stage heeft gehaaldquote:
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:50 schreef Sehnsucht het volgende:
goedemorgen![]()
Jawel, maar typen gaat ook prima hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]en alles goed met je keel? Of moet je gewoon blijven typen
goedemorgen dan maarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:50 schreef Sehnsucht het volgende:
goedemorgen![]()
vervelen is een groot woord, het is gezellig, en ik heb best veel te doen, maar vandaag en morgen even nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Heb je je 10 maanden verveeld?![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:50 schreef jslavenburg het volgende:
Morgen allemaal, ben nu op mijn stage. Ben nog half slaperig, maar ik zal hier heus niet de enigste enige zijn tussen ons
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jawel, maar typen gaat ook prima hoor
wat heb je al die tijd gedaan dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:50 schreef Sehnsucht het volgende:
goedemorgen![]()
die gaan we deze week nog wel halenquote:
willen wij dat weten?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat heb je al die tijd gedaan dan?![]()
![]()
ik mis mijn mijlpalen ook iedere keerquote:
helpdesken, koffiedrinken beetje niksen....ik zit wel bij een gemeente hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat heb je al die tijd gedaan dan?![]()
![]()
Heeyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:58 schreef denB het volgende:
Mensen, ik ben de tandarts in elkaar schoppen, jeuw!
je hebt zitten ambtenarenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:59 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
helpdesken, koffiedrinken beetje niksen....ik zit wel bij een gemeente hoor![]()
oooow... dan hoef je inderdaad niets te doenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:59 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
helpdesken, koffiedrinken beetje niksen....ik zit wel bij een gemeente hoor![]()
Waar volg jij jou opleiding dan? Ik op het albeda college te lombardijen, rotterdamquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:59 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
waar kan ik die lijstjes ook alweer vinden??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:59 schreef Roycoooooo het volgende:
002. 278 Houniet (meestah spammert)
023. 119 Roycoooooo
025. 113 Lienekien -->Kloon van Lienelien :’)
082. 065 Luctor.et.Emergo
118. 051 Cuckoo
165. 041 Damzkieee
Hier nog ff de lijstjes van vrijdag![]()
De anderen staan er niet tussen of ik lees er kats overheen![]()
Staat altijd in General Chat, maar volgens mij zijn ze al bij een nieuw deel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar kan ik die lijstjes ook alweer vinden??
Spemmerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:59 schreef Roycoooooo het volgende:
002. 278 Houniet (meestah spammert)
023. 119 Roycoooooo
025. 113 Lienekien -->Kloon van Lienelien :’)
082. 065 Luctor.et.Emergo
118. 051 Cuckoo
165. 041 Damzkieee
Hier nog ff de lijstjes van vrijdag![]()
lekker makkelijk toch!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
oooow... dan hoef je inderdaad niets te doen
1 x 6 week bij een overheidinstelling gewerkt, 10 euro per uur verdienen en de hele dag internetten
goedemorgenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:50 schreef Sehnsucht het volgende:
goedemorgen![]()
Katsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:59 schreef Roycoooooo het volgende:
Grafisch Lyceum Rotterdam, vlakbij het Hofplein.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:02 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Waar volg jij jou opleiding dan? Ik op het albeda college te lombardijen, rotterdam
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #147quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar kan ik die lijstjes ook alweer vinden??
quote:043. 106 rompompom
044. 103 milagro
044. 103 FdW
046. 102 PieterBas
047. 100 ReMcOrE
048. 099 FlowDesign
spaghetti bolognesequote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ow ik kan trouwens kiezen tussen Spagetti Bolognese, Aardappeltjes een stukje rare kip en salade, en patat met een snitzel en salade.
Zeg het maar ;-)
donderdag stond ik er wel bij, vrijdag was ik er nauwelijksquote:
Komt omdat hij de livetopics vol spamt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:06 schreef DaFan het volgende:
Houniet stond zondag ook al op #2.
Dat is een dorp hier ergensquote:
Sorry denk niet dat ik die kies... Zit geen appelmoes bijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:11 schreef Damzkieee het volgende:
Kip, aardappels en salade natuurlijk.
Ahja, daar doen wij niet aan natuurlijk, wij genieten van ons weekendquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Komt omdat hij de livetopics vol spamt.
Twents hequote:
ligt in Noord-Beveland, aan de Oosterscheldequote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is een dorp hier ergensrichting Zierikzee enzo
ik kan niet voetbal kijken en fokken te gelijk...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ahja, daar doen wij niet aan natuurlijk, wij genieten van ons weekend
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ow ik kan trouwens kiezen tussen Spagetti Bolognese, Aardappeltjes een stukje rare kip en salade, en patat met een snitzel en salade.Zeg het maar ;-)
Welkomquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:04 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Grafisch Lyceum Rotterdam, vlakbij het Hofplein.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ow ik kan trouwens kiezen tussen Spagetti Bolognese, Aardappeltjes een stukje rare kip en salade, en patat met een snitzel en salade.
Zeg het maar ;-)
Goedemorgenquote:
Heej Missquote:
Nog een Rotterdammer..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:04 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Grafisch Lyceum Rotterdam, vlakbij het Hofplein.
Hier ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:20 schreef Sehnsucht het volgende:
hier is niet eens een fatsoenlijke kantine![]()
sorry, stond ff de verkeerde kant op te zwaaienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:20 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Aaahhh, waar is jouw gezicht nou weer?!![]()
![]()
![]()
dat zou helemaal wat zijn... ambtenaren hoeven al niets te doen, en dan zou er ook nog een goede kantine zij`?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:20 schreef Sehnsucht het volgende:
Same herequote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:20 schreef Sehnsucht het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat zou helemaal wat zijn... ambtenaren hoeven al niets te doen, en dan zou er ook nog een goede kantine zij`?![]()
En waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:22 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
iemand die in Rotterdam op school zit ja![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sorry, stond ff de verkeerde kant op te zwaaien
Ik ook volgend jaar, hopelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:22 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Eind dit jaar komt er een nieuw kantoorpand met eigen cateringquote:
Inderdaad... is er bij jullie op school niet verteld dat je je stage op de kantine moet uitkieyen...quote:
"Allemaal Rotterdammers"quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:22 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Gelukkig is er ook een mof!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:26 schreef DaFan het volgende:
Godver er zijn bijna meer Rotterdammers zijn Tukkers
Daar heb je dan weinig aanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Eind dit jaar komt er een nieuw kantoorpand met eigen catering![]()
Hadden 10 bedrijven ofzo aangeschreven waar we nergens terecht konden, via via kwamen we hier terecht. De opdracht leek ons wel leuk dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Inderdaad... is er bij jullie op school niet verteld dat je je stage op de kantine moet uitkieyen...![]()
![]()
Lekkerkerk. is iets van 20-25 minuten met de bus en metro voor dat ik op Beurs sta.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:23 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En waar woon jij dan?Ik in Oud-Beijerland
quote:
Eey, ja jij woont aan de andere kant van het waterquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:26 schreef Casual-T het volgende:
[..]
"Allemaal Rotterdammers"![]()
Ik woon in Spijkenisse, da's vlakbij jslavenburg!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:27 schreef Casual-T het volgende:
[..]
"Duitsland, Duitsland, Twente hoort erbij?"
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
een heleboel Rotterdammers en Tukkers en dan nog een paar van andere plekken. Je zou haast gaan denken dat Tukkers en Rotterdammers het minst werken
Oppassen he.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:27 schreef Casual-T het volgende:
[..]
"Duitsland, Duitsland, Twente hoort erbij?"
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
een heleboel Rotterdammers en Tukkers en dan nog een paar van andere plekken. Je zou haast gaan denken dat Tukkers en Rotterdammers het minst werken
hahaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:26 schreef DaFan het volgende:
Godver er zijn bijna meer Rotterdammers dan Tukkers
hiervoor was Utrecht (quote:
Ghehe stoppen we ze allemaal in Almeloquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:32 schreef Damzkieee het volgende:
Ach die Rotterdammers komen vanzelf hierheen als het water wat stijgt
Ik woon dan wel op een eiland in de buurt van R'dam, maar ik woon wel hoog en droogquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:32 schreef Damzkieee het volgende:
Ach die Rotterdammers komen vanzelf hierheen als het water wat stijgt
Lijkt me duidelijk,quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hiervoor was Utrecht () ook mn homebase... maar ja nu Berlijn he.. ben er nog niet achter waar ik nou liever zit
![]()
Schei eens heel gauw uitquote:
Gelukkig loopt Limburg eerst onder voordat het hier komt is er tijd genoeg om het water normaal weg te laten lopenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:35 schreef PieterBas het volgende:
Gelukkig loopt eerst Rotterdam en Delft onder water.. voor dat mijn plaatsje onder water loopt...Alleen vluchten wordt zo lastig
Nog nooit in Berlijn geweest zeker?quote:
Wacht maar rustigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:34 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik woon dan wel op een eiland in de buurt van R'dam, maar ik woon wel hoog en droog
In 14 jaar tijd nog nooit last gehad van wateroverlast bij ons in de buurt
Berlijn ligt zover van de kust vandaan! ik heb niets te vrezen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig loopt Limburg eerst onder voordat het hier komt is er tijd genoeg om het water normaal weg te laten lopen
Limburg?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig loopt Limburg eerst onder voordat het hier komt is er tijd genoeg om het water normaal weg te laten lopen
ik woon aan de kust, maar sinds 1953 is er genoeg gedaan om een herhaling te voorkomenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Berlijn ligt zover van de kust vandaan! ik heb niets te vrezen!![]()
![]()
Hehe, wel!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nog nooit in Berlijn geweest zeker?![]()
Meen je?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:37 schreef Sehnsucht het volgende:
de telefoon ging, bizar man. hij doet het nog![]()
Zeeland heeft sinds 1953 geen overstroming meer gehad, terwijl Limburg met zijn ene rivier al vaker last had van natte voetenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Limburg?
Die paar riviertjes laten toch niet de hele provincie onderlopen
Eerst Zeeland vrind. Maar wij hebben nog wel een logeerkamer vrij.
1000 eurootjes per maand issie van jou
heb je 'em opgenomen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:37 schreef Sehnsucht het volgende:
de telefoon ging, bizar man. hij doet het nog![]()
ja echt.quote:
Geen problemen met Duitslandquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:38 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, wel!
Ik heb alleen een hekel aan Duitsland. In het algemeen.
Troo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeeland heeft sinds 1953 geen overstroming meer gehad, terwijl Limburg met zijn ene rivier al vaker last had van natte voeten
Zeker wetenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:40 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Geen problemen met Duitslandde gemütlichkeit staat me eigenlijk wel aan
Fanboy.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:41 schreef Damzkieee het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe Avatar trouwens?
Met jou kan ik praten! Nou is Berlijn natuurlijk wel anders dan de rest van Duitsland, metdie 100000 toeristen die ik iedere middag weer uitlach om dat ze stil staan bij een dom rood stoplichtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:40 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Geen problemen met Duitslandde gemütlichkeit staat me eigenlijk wel aan
tegen die tijd ben ik al uit Nederland wegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Troo.
Maar als de zeespiegel stijgt zijn jullie wel het haasje
Real Madrid en Ronaldinho in één avatar, is dát niet link?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:41 schreef Damzkieee het volgende:
Beetje grote voortanden heeft die manquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:41 schreef Damzkieee het volgende:
Ich liebe Deutschlandquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:38 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, wel!
Ik heb alleen een hekel aan Duitsland. In het algemeen.
jammer dat Ronaldinho erin voorkomt, voor de rest topquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:41 schreef Damzkieee het volgende:
Check mijn ondertitel:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:42 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Real Madrid en Ronaldinho in één avatar, is dát niet link?![]()
vond je oude mooierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:41 schreef Damzkieee het volgende:
Zal je vrind leuk vindenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:42 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb vannacht over deze man gedroomd!!
[afbeelding]
Sorry mannen![]()
en wat heb je er mee gedaan of kwam je er zelf niet in voor?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:42 schreef miss-scofield het volgende:
[afbeelding]
Sorry mannen![]()
Goede zin johquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:44 schreef Damzkieee het volgende:
IK OOK GODVERREDOMME SNAP DAT NOU DIE ACHTERLIJKE SCHEEFBEK STAAT ER IN OMDAT IK EEN FAKKING WEDDENSCHAP HEB VERLOREN
[totaal niet jaloersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:42 schreef miss-scofield het volgende:
[afbeelding]
Sorry mannen![]()
Vraag alsjeblieft niet verderquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en wat heb je er mee gedaan of kwam je er zelf niet in voor?
lolquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[totaal niet jaloers]
Hij is toch homo!
[/totaal niet jaloers]
![]()
Vandaar. Dat wist ik niet, sorry. Een man van zijn woord iig..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Check mijn ondertitel:
De reden van mijn UI:
....
dus nu mogen wij ook weer vrouwelijk schoon posten??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:42 schreef miss-scofield het volgende:
[afbeelding]
Sorry mannen![]()
wil je er over praten??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:44 schreef Damzkieee het volgende:
IK OOK GODVERREDOMME SNAP DAT NOU DIE ACHTERLIJKE SCHEEFBEK STAAT ER IN OMDAT IK EEN FAKKING WEDDENSCHAP HEB VERLOREN
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:44 schreef Damzkieee het volgende:
IK BAAL DR GODVERREDOMME OOK VAN SNAP DAT NOU DIE ACHTERLIJKE SCHEEFBEK STAAT ER IN OMDAT IK EEN FAKKING WEDDENSCHAP HEB VERLOREN
Eey is dat niet die klootviool van Prison Break?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:42 schreef miss-scofield het volgende:
[afbeelding]
Sorry mannen![]()
* Luctor = al weer op zoekquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus nu mogen wij ook weer vrouwelijk schoon posten??![]()
[..]
wil je er over praten??
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:44 schreef Damzkieee het volgende:
IK BAAL DR GODVERREDOMME OOK VAN SNAP DAT NOU DIE ACHTERLIJKE SCHEEFBEK STAAT ER IN OMDAT IK EEN FAKKING WEDDENSCHAP HEB VERLOREN
Zekerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:46 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Vandaar. Dat wist ik niet, sorry. Een man van zijn woord iig..![]()
ik yeg toch, hij is homo!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Eey is dat niet die klootviool van Prison Break?
wat een woordquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
stofwolk?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:49 schreef Sehnsucht het volgende:
nog 1 uur en 12 minuten, dan begint operatie stofwolk.
Istie ook, mooie keuteldeuker dat die is!quote:
Dan heeft Rotterdam altijd nog de Maeslandtkering.. Als eerste zal de maasvlakte overstromen.. en de aan te leggen 2e maasvlakte... door die 2e Maasvlakte krijgt Hoek van Holland tot aan Kijkduin ook een hogere kustlijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Troo.
Maar als de zeespiegel stijgt zijn jullie wel het haasje
''Ga eens aan je werk ofzo''quote:
quote:
Ik kwam er zeker in voorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en wat heb je er mee gedaan of kwam je er zelf niet in voor?
Geen idee of hij homo is, maar ik kan nog steeds dromenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[totaal niet jaloers]
Hij is toch homo!
[/totaal niet jaloers]
![]()
Neeeeee!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus nu mogen wij ook weer vrouwelijk schoon posten??![]()
Lekker hè?!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Maar goed, die kant eerder dan onze kantquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan heeft Rotterdam altijd nog de Maeslandtkering.. Als eerste zal de maasvlakte overstromen.. en de aan te leggen 2e maasvlakte... door die 2e Maasvlakte krijgt Hoek van Holland tot aan Kijkduin ook een hogere kustlijn.![]()
Heb je het dan lekker rustig?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:50 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ja, dan vertrekt elke ambtenaar hier naar buiten om pauze te houden![]()
Geen probleem, dromen kan altijd!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Istie ook, mooie keuteldeuker dat die is!
Toch jammer Miss_![]()
Nou omdat ik vandaag aardig ben zal ik jullie op tijd inlichten als er plan bekokstoofd wordenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar goed, die kant eerder dan onze kant
Maar als de Duitsers nog een keer komen zijn wij als eerste de lul
Nee.. alweer Rotterdam..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar goed, die kant eerder dan onze kant
Maar als de Duitsers nog een keer komen zijn wij als eerste de lul
Operatie Voer-de-kudde start hier over 40 minuten. Dan rent iedereen zo snel mogelijk naar beneden om in grote rijen de kantine te betreden voor een bord heerlijk voedsel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:49 schreef Sehnsucht het volgende:
nog 1 uur en 12 minuten, dan begint operatie stofwolk.
Vulgaire dromen heb jij!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:52 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Geen probleem, dromen kan altijd!!
En een onderonsje met mijn vriendje erbij...![]()
Muhahahaha!
Als je ze maar van elkaar afblijven![]()
Hé lekkker om toe te kijken hoe je vriend in zn anjer wordt gepriemdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:52 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Geen probleem, dromen kan altijd!!
En een onderonsje met mijn vriendje erbij...![]()
Muhahahaha!
Als je ze maar van elkaar afblijven![]()
Hier begint operatie voer de maag van PB net.. Daar gaat de eerste bosvruchten Sultanaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:52 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Operatie Voer-de-kudde start hier over 40 minuten. Dan rent iedereen zo snel mogelijk naar beneden om in grote rijen de kantine te betreden voor een bord heerlijk voedsel.
Nu het prima weer is zou ik graag even naar buiten gaan om te zonnen, maar dat gaat lastig in pak
Hahaha! En dan kun je niet zeggen of een man er mooi/ leuk/ lekker uitziet?!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen![]()
heb gelukkig al een vriendin![]()
![]()
Koekje erbij?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hé lekkker om toe te kijken hoe je vriend in zn anjer wordt gepriemd
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:
"klootviool, luister es, je moet echt ff normaal doen joh, met je hoofd..."
"okeej, ik doe normaal... maar ik bats wel met je moeder!"
Ik oordeel nooit over mannenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:54 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaha! En dan kun je niet zeggen of een man er mooi/ leuk/ lekker uitziet?!
Vind ik altijd zo maf. Ik kan toch ook over een vrouw zeggen dat ze mooi is, zonder dat ik meteen lesbisch of verliefd ben?!
had ik toch net gedaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:54 schreef Roycoooooo het volgende:
Wie zou dr ook alweer een picca van zijn vriendin showen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
jslavenburg?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:54 schreef Roycoooooo het volgende:
verbeterpunten over mijzelf aan het opschrijven...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Lees m'n sub!!!!!
Ik mag aan mijn twee mannen zittenZij niet aan elkaar!!
Okay, volgend onderwerp!
Wat zijn jullie allemaal aan het doen?!
niks, ik wacht tot alle servers uitvallen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Lees m'n sub!!!!!
Okay, volgend onderwerp!
mmm... wat denk je van.. mmm... niets?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Lees m'n sub!!!!!
Okay, volgend onderwerp!
Ik ben 50 linkjes naar cd-roms aan het maken die ik gister uit .ISO bestanden heb uitgepakt en naar een server gekopieerd hebt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Lees m'n sub!!!!!
Okay, volgend onderwerp!
Ben je zeker lang bezig?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
verbeterpunten over mijzelf aan het opschrijven...
dat zeg ik... nietsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ojee, dat heb ik ook een keer gedaan, een week later werd ik eruit getrapt. sindsdien zit ik hier.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was net je vriend aan het bellen om te vertellen over jouw fantasieën.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Lees m'n sub!!!!!
Okay, volgend onderwerp!
Ik schrijf alleen op dat ik het wat gemakkelijk heb gehad.. en dat ik af en toe getriggerd kan worden door een conflict.. en ik heb hier geen conflicten gehad..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:57 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ojee, dat heb ik ook een keer gedaan, een week later werd ik eruit getrapt. sindsdien zit ik hier.
Henkieeeeee was er neit zo blij meequote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik was net je vriend aan het bellen om te vertellen over jouw fantasieën.
Nichtrijder aan het kijkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:55 schreef miss-scofield het volgende:
Okay, volgend onderwerp!
Mastermovies, toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Nichtrijder aan het kijken
"wat is dit voor kutmuziek?"
"hardcore 4 life Michael"
"waaat?!"
"dit stukje is gruwelijk!" (wat een woord is dat toch)
Mijn vriendinquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:54 schreef Roycoooooo het volgende:
ik ben druk bezig met het maken van een handleiding voor het Excel-model voor mijn stagequote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Okay, volgend onderwerp!
Geilquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vriendin
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
ik ben druk bezig met het maken van een handleiding voor het Excel-model voor mijn stage
Jij hebt geen vriendin zei je gister...en die pic is nogal HQ...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vriendin
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
ik ben druk bezig met het maken van een handleiding voor het Excel-model voor mijn stage
het is mijn vriendinquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:02 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Jij hebt geen vriendin zei je gister...en die pic is nogal HQ...
Is dat niet dat meisje van Standoff??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vriendin
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Laat hem lekker dromenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:02 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Jij hebt geen vriendin zei je gister...en die pic is nogal HQ...
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Is dat niet dat meisje van Standoff??
Ok ok, het is jou vriendin, alleen weet zei dat nog niet neequote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is mijn vriendinAlleen weet ze dat zelf nog niet
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ok ok, het is jou vriendin, alleen weet zei zij dat nog niet nee![]()
ik zit nu bij m'n 2e plek, bij de 1e werd ik er gewoon uitgekickt zonder reden. m'n stagebegeleidster had een gesprek met een vrouw van school, en na 3 kwartier moest ik erbij komen zitten. Komt dat wijf met zo'n lulverhaal dat ik m'n werk niet goed doe en dat ik 2 weken de tijd krijg om me te verbeteren. ik had daarvoor nog nooit kritiek gehad op m'n werk tijdens die stage.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik schrijf alleen op dat ik het wat gemakkelijk heb gehad.. en dat ik af en toe getriggerd kan worden door een conflict.. en ik heb hier geen conflicten gehad..
Standoffquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Is dat niet dat meisje van Standoff??
Wel kut... maar goed nu een mooi cijfer gehaald voor niets doen!quote:
Gewoon GIF-animator downloaden, tis heel makkelijk. Als je kan painten kan je ook GIF's aanpassen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:08 schreef Damzkieee het volgende:
Wie is er goed met gifjes en kan mijn avatar iets aanpassen?
Okay doe ik thuisquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:08 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gewoon GIF-animator downloaden, tis heel makkelijk. Als je kan painten kan je ook GIF's aanpassen.
Tuulk niet dan is dancing wif zhe starz eropquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb hier lichte bewolking met een zonnetje trouwen!!![]()
Nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tuulk niet dan is dancing wif zhe starz erop
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ok ok, het is jouw vriendin, alleen weet zei zij dat nog niet nee![]()
hoe noem je haar? 161060? kinky hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vriendin
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ken t ook nietquote:
hier ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb hier lichte bewolking met een zonnetje trouwen!!![]()
Ik kijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wij kijken echt veel dezelfde series!!![]()
Jamaar op RTL 7 jeweight!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Niet
Eerst om 20.30 uur CSI en daarna Standoff!!
hai zai zeluf dat ut sein vriendin wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
hoe noem je haar? 161060? kinky hoor
eerst om 20:30 uur Grey's Anatomy op NET 5 en daarna om 21:30 uur Standoff op RTL 4quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Niet
Eerst om 20.30 uur CSI en daarna Standoff!!
tja. foto komt van filmweb. beetje doorzichtig niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
hai zai zeluf dat ut sein vriendin was
Pagina Fipo xD
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kijk
24
CSI's
Standoff
House
Prison Break
South Park
Family Guy
Spooks
Keiharde porno![]()
moet ik ff een DC++ voor je open zetten..? heb 320 GB in de aanbiedingquote:
ben nu op mijn werk he, heb daar geen foto's.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
hoe noem je haar? 161060? kinky hoor
Luctor.et.Emergo, hij loopt slechte dingen over jouw vriendin te zeggenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tja. foto komt van filmweb. beetje doorzichtig niet?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kijk
CSI (only Las Vegas)
Standoff
House
Prison Break
South Park
Friends
ik geloof het eigenlijk niet zo hoor..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ben nu op mijn werk he, heb daar geen foto's.En waarom foto's op je PC hebben als ze ook op internet staan
Welnee jóh ik trek het welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
moet ik ff een DC++ voor je open zetten..? heb 320 GB in de aanbieding![]()
![]()
die heb ik zondagmiddag nog op DVD gekekenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:14 schreef DaFan het volgende:
Vanavond The Matrix kijken...duurt wel lang zeg, tot 00:10 uur...daarna maar direct mn nest in.
Gtstquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:15 schreef Roycoooooo het volgende:
k volg alleen gtst en prison break en voetbal natuurlijk![]()
Hij was weer leukquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:13 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
bedankt dat je 't ff zegt. ik moet dalijk nog even e17 downloaden![]()
Cuckoo heeft ook aardig wat in aanbiedingquote:
Ik heb 160 GB over 2 harde schijven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Cuckoo heeft ook aardig wat in aanbieding![]()
De meeste series download ik ook gewoon.. Nu hoeft het bijna niet meer want Standoff loopt voor in Nederland. Shark liep bijna gelijk.. ook een puike serie..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:17 schreef jslavenburg het volgende:
Waar kijk ik naar op tv?
Meestal de films die ik download, en een paar doorsnee programma's
Stoer zeg, zo'n pornoverzamelingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:19 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb 160 GB over 2 harde schijven.
Ik kan over 4 harde schijven 230 Gb hebben
hij kan het gewoon niet hebben dat ik een actrice aan de haak geslagen hebquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:15 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Luctor.et.Emergo, hij loopt slechte dingen over jouw vriendin te zeggen![]()
Nou ja, voetbalvrouwen ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Gtst
Oh, ik kijk nog As The World Turns
En Voetbalvrouwen
Shark stond niet eens in ons lijstje!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De meeste series download ik ook gewoon.. Nu hoeft het bijna niet meer want Standoff loopt voor in Nederland. Shark liep bijna gelijk.. ook een puike serie..
Grey's Anatomy kijk ik ook![]()
Dat is gewoon de ruimte op mijn pc.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:20 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Stoer zeg, zo'n pornoverzameling![]()
probeer je nou te zeggen dat jij geen porno hebt/kijkt?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:20 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Popi jopi's he!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:20 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Echt welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Popi jopi's he!
Ik doe daar ook niet aan![]()
Sorry, verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:21 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat is gewoon de ruimte op mijn pc.
Porno is![]()
en waarom zou ik porno hebben als ik een vriendin heb?![]()
![]()
Tis wel wat traag af en toe ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:23 schreef jslavenburg het volgende:
Is alleen bij mij Fok! forum traag, of bij jullie ook?
Kreeg net deze melding:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
quote:
Geen probleem op dit momentquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:23 schreef jslavenburg het volgende:
Is alleen bij mij Fok! forum traag, of bij jullie ook?
Kreeg net deze melding:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
ontkennen heeft geen zin!quote:
Sorry! Ik houd m'n eigen porno welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
probeer je nou te zeggen dat jij geen porno hebt/kijkt?![]()
Doen we niet aanquote:
Wat maakt Grey's anatomy interessant? Ik kwam via YouTube toevallig op een season finale preview, en dat was me toch een potje saai.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:21 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Shark stond niet eens in ons lijstje!!![]()
Grey's kijk ik af en toeMoet werken als het komt, ligt er dus aan of ik optijd thuis ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |