abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_49385514
In navolging van

Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #2
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #3
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #6
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #7
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #8

hier het vervolg:

Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk ander vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Voor het laatste nieuws en aanbiedingen kun je terecht in: [TRV] Nieuws en aanbiedingen - 25 procent korting bij Easyjet
of kijk je op skyscanner, wegelo of een andere vergelijker

Voor je vluchtverslag deze:
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #2
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #3
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #4

Voor algemene vragen over vliegen => [Centraal] Vragen over vliegen #2
Voor algemen vragen over de trein => Met de trein door Europa

En voor je reisverslag mag je een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten

Informatie over bestemmingen: Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen


Handige links voor vliegtickets:


  • www.vliegtarieven.nl
  • www.vluchtzoeker.nl
  • http://www.nl.lastminute.com
  • http://www.atp.nl
  • Opodo
  • http://www.wegolo.nl
  • http://www.cheaptickets.com

    www.vliegtickets.nl, www.worldticketcenter.nl, www.vliegtarieven.nl maken gebruik van de boekingsengine www.travelstreet.com

    www.atp.nl, www.vliegticketskopen.nl maken weer gebruik van de boekingsengine van www.atp.nl met vliegticketskopen.nl welke maar 10 euro administratiekosten rekent in plaats van de 15 euro door ATP zelf...

    Cheaptickets rekent in totaal 45 euro bovenop de ticketprijs als 'kosten' voor het boeken, goedkoopstevliegtickets maar 10 euro....


    voor de trein kijk je op:

  • http://www.ns.nl
  • http://bahn.hafas.de
  • http://www.treinreiswinkel.nl


    En al je overige vragen kun je dus hier posten

    [ Bericht 10% gewijzigd door DutchTrain op 20-09-2007 17:14:03 ]
  • pi_49386538
    Ik ben aan het kijken om naar Ankara te vliegen, alleen kom ik op bijna alle sites alleen trips tegen naar Istanbul.
    Het gaat enkel om een vliegticket, geen hotel.

    /edit
    01-09-2007 - 15-09-2007
    ne okuyon, bokmu var?
    pi_49390450
    quote:
    Op maandag 14 mei 2007 23:49 schreef saban het volgende:
    Ik ben aan het kijken om naar Ankara te vliegen, alleen kom ik op bijna alle sites alleen trips tegen naar Istanbul.
    Het gaat enkel om een vliegticket, geen hotel.

    /edit
    01-09-2007 - 15-09-2007
    1-14 sept vanaf Keulen met Germanwings naar Ankara Esenboga voor 181 eu.
    pi_49408188
    Na lang alleen maar te hebben gelezen dan eindelijk mijn eerste post!

    Ik wil rond 12 juli voor 3 weken naar Egypte, vliegveld daar maakt niet zoveel uit omdat we een rondreis gaan maken. Terug dus ergens begin augustus. Heen en terug reis kunnen paar dagen eerder en later. Tot op heden heb ik nog niets goedkoops gevonden, alles is minimaal 400 euro. Misschien weet iemand nog een goedkope manier om in Egypte te komen?

    Alvast bedankt!

    [ Bericht 0% gewijzigd door DeGroteBosatlas op 15-05-2007 17:47:33 ]
    pi_49422778
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 07:55 schreef MCH het volgende:

    [..]

    1-14 sept vanaf Keulen met Germanwings naar Ankara Esenboga voor 181 eu.
    Goedkoper kom ik ze ook niet tegen. Anders met de bus van Istanbul naar Ankara, al is dat wel een reis van zo'n 5 uur denk ik
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_49423100
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 22:52 schreef Vava het volgende:

    [..]

    Goedkoper kom ik ze ook niet tegen. Anders met de bus van Istanbul naar Ankara, al is dat wel een reis van zo'n 5 uur denk ik
    Mag ook wel rond de 220 kosten, als het maar geen 350 eur is
    ne okuyon, bokmu var?
      woensdag 16 mei 2007 @ 04:25:37 #7
    110654 Foeske
    lives life, loves life
    pi_49429835
    Hoe kom ik goedkoop van Arequipa naar Lima (peru)? Vliegen in ieder geval, want ik heb een koffer en backpack.

    9 juni met een aankomst rond 18:00u (vlucht naar Amsterdam om 20:00)


    Via apunake.com kan ik met Lan voor 81 dolar vliegen. Met die site heb ik de heenreis geboekt, wel goedkoper toen. In iig betrouwbaar.

    Nu zat ik op starperu.com te kijken maar ik snap er niks van. Ik kan zelf een prijs kiezen: 15, 25, 30 of 55 dolar. Inclusief tax enzo komt dat dan op respectievelijk 52, 64 etc. dolar.

    Het enige verschil dat ik kan ontdekken is de fare basis: WB-WB30 voor de goedkoopste, WE-WE30 voor eentje duurder etc. Iemand een idee wat dat betekent en of dat ik gewoon de goedkoopste kan boeken en dat dan alles gewoon goed is? Vind het een beetje een raar systeem. De aankomsttijd van starperu is wel relaxter, dus die wil ik eigenlijk wel zo snel mogelijk boeken (is na mijn 4 daagse tour, dus net na het weekend).

    Hopelijk kan iemand me helpen!
    *´¨)
    ¸.ˇ ¸.ˇ´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
    (¸.ˇ´ (_.ˇ´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
      woensdag 16 mei 2007 @ 10:56:22 #8
    79106 mynick
    Wat lach je ??
    pi_49434574
    quote:
    Op dinsdag 15 mei 2007 17:16 schreef DeGroteBosatlas het volgende:
    Na lang alleen maar te hebben gelezen dan eindelijk mijn eerste post!

    Ik wil rond 12 juli voor 3 weken naar Egypte, vliegveld daar maakt niet zoveel uit omdat we een rondreis gaan maken. Terug dus ergens begin augustus. Heen en terug reis kunnen paar dagen eerder en later. Tot op heden heb ik nog niets goedkoops gevonden, alles is minimaal 400 euro. Misschien weet iemand nog een goedkope manier om in Egypte te komen?

    Alvast bedankt!
    Vertrekken vanaf Brussel en Dusseldorf ook een optie?
    Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
    pi_49438375
    Ja, dat is geen probleem, ook daar heb ik driftig zitten zoeken maar het valt allemaal nogal duur uit jammer genoeg!
    pi_49497134
    Ik wil graag in de zomer reizen door het Noorden.
    Mijn plan is om het meeste met de trein af te leggen (met interrail oid), mijn route is ongeveer:
    Utrecht-Kopenhagen-Göteborg-Stockholm-Helsinki-Oulu-Kuusamo-Oulu-Tampere-Helsinki-Amsterdam.
    HKI-Amsterdam kom ik ongeveer uit op 95 euro met het vliegtuig, door Finnair.
    Mijn problemen zijn nu alleen nog Kopenhagen-Göteborg (is Zweden door een brug verbonden met Denemarken? Zoniet, wat is de beste optie?) en Kopenhagen-Helsinki (is de boot het goedkoopste?)
    pi_49497985
    quote:
    Op donderdag 17 mei 2007 23:47 schreef Giraffe het volgende:
    Ik wil graag in de zomer reizen door het Noorden.
    Mijn plan is om het meeste met de trein af te leggen (met interrail oid), mijn route is ongeveer:
    Utrecht-Kopenhagen-Göteborg-Stockholm-Helsinki-Oulu-Kuusamo-Oulu-Tampere-Helsinki-Amsterdam.
    HKI-Amsterdam kom ik ongeveer uit op 95 euro met het vliegtuig, door Finnair.
    Mijn problemen zijn nu alleen nog Kopenhagen-Göteborg (is Zweden door een brug verbonden met Denemarken? Zoniet, wat is de beste optie?) en Kopenhagen-Helsinki (is de boot het goedkoopste?)
    Ik weet niet of er een spoorlijn over die brug gaat, maar Eurolines brengt je voor een gering bedrag naar de overkant.
      maandag 21 mei 2007 @ 09:11:20 #12
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_49595947
    Van de zomer ben ik van plan om een weekje naar kopenhagen, het liefst zou ik met de trein gaan, maar ik weet niet echt hoe ik een prijs hiervoor zou kunnen vinden. Mijn vraag is of dit veel meer dan 150 euro wordt aangezien je met het vliegtuig al voor ongeveer 105 euro een retourtje kopenhagen heb
    "Those unforgettable days, for them I live"
    pi_49615000
    Met de NS internationale treinplanner kom ik op dit traject uit (met de minste reistijd, maar als je een nachttrein neemt kan dat natuurlijk ook, dan heb je weer geen kosten voor de eerste overnachting.


    Mij lijkt het, als je veel gaat reizen in kopenhagen, fijn om een global pass te nemen. Voor 159 euro kan je dan 5 aparte dagen binnen een maand onbeperkt reizen binnen een groot deel van Europa. Echter geldt dat niet voor Nederland, omdat je er al woont (ik weet t, erg lullig). Je krijgt wel korting binnen Nederland, van en naar de grens toe. Daarbij kan je ervoor kiezen om even naar zweden te gaan (+/-een half uur tot een uur naar Malmö). Toeslagen voor bijvoorbeeld een ICE moet je wel betalen. Ook moet je rekening houden met reserveringen(die naar mijn weten gratis zijn). Je hoeft iig niet de trein- en buskaartjes binnen Denemarken te betalen

    Losse treinkaartjes kan ik nu ff snel niet vinden (ik moet eten nu).
      maandag 21 mei 2007 @ 18:39:46 #14
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_49616101
    quote:
    Op maandag 21 mei 2007 18:04 schreef Giraffe het volgende:
    Met de NS internationale treinplanner kom ik op dit traject uit (met de minste reistijd, maar als je een nachttrein neemt kan dat natuurlijk ook, dan heb je weer geen kosten voor de eerste overnachting.
    [afbeelding]

    Mij lijkt het, als je veel gaat reizen in kopenhagen, fijn om een global pass te nemen. Voor 159 euro kan je dan 5 aparte dagen binnen een maand onbeperkt reizen binnen een groot deel van Europa. Echter geldt dat niet voor Nederland, omdat je er al woont (ik weet t, erg lullig). Je krijgt wel korting binnen Nederland, van en naar de grens toe. Daarbij kan je ervoor kiezen om even naar zweden te gaan (+/-een half uur tot een uur naar Malmö). Toeslagen voor bijvoorbeeld een ICE moet je wel betalen. Ook moet je rekening houden met reserveringen(die naar mijn weten gratis zijn). Je hoeft iig niet de trein- en buskaartjes binnen Denemarken te betalen

    Losse treinkaartjes kan ik nu ff snel niet vinden (ik moet eten nu).
    bedankt voor je info. 160 voor de railpass klinkt wel goed, zou het veel schelen met alleen een retourtje? Ik weet niet echt hoe het zit met de prijzen van het OV in het buitenland namelijk.

    Mischien dat ik dan ook een dagje of 2 zweden doe als ik toch 5 dagen mag reizen met de trein voor 160 euro
    "Those unforgettable days, for them I live"
    pi_49618540
    Een retourtje zou je waarschijnlijk kunnen regelen op de grotere stations van tevoren. Daar kun je ook informeren naar de prijs, anders moet je de sites van de Deutsche Bahn en die van de DSB (de Deense versie van de NS zegmaar) even bekijken.
      maandag 28 mei 2007 @ 12:54:53 #16
    64792 Mryc
    play me one more song
    pi_49848732
    Ik wil graag zo goedkoop mogelijk met drie personen vliegen vanaf Schiphol naar Boedapest, overstap is geen probleem. Liefst 's ochtends 21 juli heen vliegen en zaterdag 11 augustus (tijdstip maakt niet uit) terug vliegen. Wie helpt mij!
    pi_49850101
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 12:54 schreef Mryc het volgende:
    Ik wil graag zo goedkoop mogelijk met drie personen vliegen vanaf Schiphol naar Boedapest, overstap is geen probleem. Liefst 's ochtends 21 juli heen vliegen en zaterdag 11 augustus (tijdstip maakt niet uit) terug vliegen. Wie helpt mij!
    Op die dagen gaan er geen low-cost vluchten naar Boedapest vanaf Schiphol. Via skyscanner.net kun je het zelf heel eenvoudig opzoeken.

    [ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2007 13:38:15 ]
    pi_49902439
    ik ga deze zomer naar Australie. En omdat het vliegen via Frankfurt vele malen goedkoper is dan vliegen uit Amsterdam, zoek ik dus een goedkope manier om daar te komen. Alleen bij wat ik gevonden heb tot zover komen de tijden niet overeen (vroeg vertrekken).

    1. waarvandaan je wilt reizen: Omgeving randstad bij voorkeur.
    2. wanneer je wilt reizen: heenreis: 04-07 04:25. terugreis: 12-08 overdag/avond.
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Intl. airport Frankfurt
    5. op welke manier je wilt reizen: Budget

    Alvast bedankt!
    pi_49933343
    Ik wil met +/- 4 volwassenen naar Barcelona toe. En we willen eigenlijk zo snel mogelijk daarheen, maar het moet niet teveel kosten. Dus met het vliegtuig waarschijnlijk:

    1. waarvandaan: Vliegvelden in Nederland (Amsterdam, Rotterdam) of in Belgie (brussel)
    2. wanneer je wilt reizen: Vertrek: Do 5 juli (het liefste zo vroeg mogelijk), Terugreis; Di 10 juli (ergens in de avond) -- is geen harde voorwaarde!
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Barcelona (Spanje)
    5. op welke manier je wilt reizen: Een goede combinatie tussen Snelheid en Kosten

    Als iemand nog andere tips heeft om in Barcelona te komen, dan houd ik me daar ook voor aanbevolen
    pi_49933711
    Samen met een vriend (allebei 22+) wil ik graag naar het EXIT festival in Novi Sad. We vertrekken in principe vanuit Maastricht.
    Vervoer van en naar een vliegveld in de buurt van Maastricht dmv auto is geen probleem. Luchthavens zoals Dusseldorf en Dortmund behoren ook tot de mogelijkheden om van te vertrekken.

    1. waarvandaan: Vliegvelden in Nederland / Duitsland (Dortmund, Dusseldorf)
    2. wanneer je wilt reizen: Vertrek: Wo 11 juli, Terugreis; Ma 16 juli
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Novi Sad (Servië)
    5. op welke manier je wilt reizen: Een goede combinatie tussen Snelheid en Kosten. Reistijd niet langer dan 24 uur.

    Ons budget is niet zo groot; voor de reiskosten is het budget maximaal 200 euro
    Bij voorbaat dank!!
    "Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
      woensdag 30 mei 2007 @ 18:37:16 #21
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_49935850
    Geef bij je vraag duidelijk aan
    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
    Schiphol / Eindhoven
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    Woensdag 6 juni tot en met Zondag 10 juni 's ochtends
    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    London Gatwick / Heathrow / Standsted / Luton
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    Vliegtuig 1ste prioriteit
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
    Zo goedkoop mogelijk is echt belangrijk, vooral omdat het al volgende week is ben ik op zoek naar de vliegmaatschappij die mij zo goedkoop mogelijk naar London brengt.

    Bedankt alvast, again
    World Wrestling Entertainment
    pi_49937185
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 18:37 schreef MeneerMuis het volgende:
    Geef bij je vraag duidelijk aan
    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
    Schiphol / Eindhoven
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    Woensdag 6 juni tot en met Zondag 10 juni 's ochtends
    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    London Gatwick / Heathrow / Standsted / Luton
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    Vliegtuig 1ste prioriteit
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
    Zo goedkoop mogelijk is echt belangrijk, vooral omdat het al volgende week is ben ik op zoek naar de vliegmaatschappij die mij zo goedkoop mogelijk naar London brengt.

    Bedankt alvast, again
    Eindhoven - London Stansted met Ryanair is 40,19 euro (met bagage dus 46,19).
    London Luton - Amsterdam met Easyjet is 43,72 euro.
    Dit is het goedkoopste dat ik kon vinden.
      woensdag 30 mei 2007 @ 20:16:54 #23
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_49939917
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 19:13 schreef catheau het volgende:

    [..]

    Eindhoven - London Stansted met Ryanair is 40,19 euro (met bagage dus 46,19).
    London Luton - Amsterdam met Easyjet is 43,72 euro.
    Dit is het goedkoopste dat ik kon vinden.
    Is dat retour inclusief alle toeslagen?
    World Wrestling Entertainment
    pi_49940086
    Ik wil graag vd zomer een weekje naar Parijs, echter het vervoer terug is al geregeld, dus wil een enkeltje. Nou heb ik op de website van NS.nl gekeken en een enkeltje kost ¤101,- en een retourtje kost ¤69,- . Iemand een tip om toch voor onder de ¤69,- een enkeltje te krijgen?? Data is variabel in juli. We gaan trouwens met 2 personen en we moeten beide gelijk reizen .

    Zou een retourtje evt ook mogelijk zijn en dan de trein terug niet nemen??
      woensdag 30 mei 2007 @ 20:23:57 #25
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_49940234
    quote:
    Op woensdag 30 mei 2007 20:20 schreef Beroepsgokker het volgende:
    Ik wil graag vd zomer een weekje naar Parijs, echter het vervoer terug is al geregeld, dus wil een enkeltje. Nou heb ik op de website van NS.nl gekeken en een enkeltje kost ¤101,- en een retourtje kost ¤69,- . Iemand een tip om toch voor onder de ¤69,- een enkeltje te krijgen?? Data is variabel in juli. We gaan trouwens met 2 personen en we moeten beide gelijk reizen .

    Zou een retourtje evt ook mogelijk zijn en dan de trein terug niet nemen??
    Dat is zowiezo mogelijk, jij bepaald wat jij met een retourtje doet.

    Anyway, ik neem aan dat een enkele reis toch goedkoper moet zijn dan een retour, dus ga eens langs bij een NS-Loket
    World Wrestling Entertainment
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')