Klopt er zijn uitzonderingenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Maar sex met minderjarigen is strafbaar indien je bijvoorbeeld docent bent.
Maagdelijk werkloos.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:08 schreef Monidique het volgende:
Ziekig.
Is er geen werk meer bij de drukker?quote:
http://www.crooksandliars(...)omney-Guantanamo.wmvquote:ROMNEY: I am glad [detainees] are at Guantanamo. I don’t want them on our soil. I want them on Guantanamo, where they don’t get the access to lawyers they get when they’re on our soil. I don’t want them in our prisons, I want them there. Some people have said we ought to close Guantanamo. My view is we ought to double Guantanamo.
Mensenrechten, moeten we Kamp hier niet nog wat vraagjes over stellen?quote:*** Verhoor in Irak ging met stroomstoten ***
Nederlandse inlichtingenofficieren hebben in Zuid-Irak met een stroomstok gedetineerden verhoord. Deze vermeende martelingen zouden zich eind oktober 2003 hebben afgespeeld en staan in het feitenrelaas van de onderzoekscommissie-Van den Berg, die in de tweede helft van juni met haar rapport komt....
http://www.volkskrant.nl/(...)ing_met_stroomstoten
jaja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:25 schreef Monidique het volgende:
Ik zeg gewoon 'En dat.'; woorden hoeven niet per se te betekenen wat ze lijken te betekenen.
Op een blok ijs zetten, zegt de Elsevier, dat laat geen sporen na, zegt Elsevierquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:29 schreef Monidique het volgende:
Leugens, zegt Elsevier, leugens.
En concierges? Onderwijsassistenten? Bibliothecaresses? Systeembeheerders?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hebben joden een extra pijnreceptor?quote:De zestigjarige Nico Vet zegt erg bang te zijn en zich onveilig te voelen in de Kolenkitbuurt: ‘Wij zijn van joodse komaf en dit soort dingen doet dan nog eens extra veel pijn’, zegt hij. Hij wil het liefst met zijn vrouw naar Hoofddorp verhuizen waar hun dochter woont.
Systeembeheerders krijgen het voordeel van de twijfel, die worden de hele dag opgegeild met zaken als patchen en muizen calibreren enzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En concierges? Onderwijsassistenten? Bibliothecaresses? Systeembeheerders?
Allemaal de pineut zeker...
Die wordt in de jongere jaren blootgelegd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hebben joden een extra pijnreceptor?
Wat is dan nog de lol in het lerarenvak?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat weet je dat goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Boven de 12 met toestemming![]()
Boven de 16 is legaal
Kamp is weg dus dat kan niet. Moet je de kop van Eimert eisen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:27 schreef Aoristus het volgende:
Mensenrechten, moeten we Kamp hier niet nog wat vraagjes over stellen?
Dan krijg je toch juist minder gevoel?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die wordt in de jongere jaren blootgelegd.
Echt waar? Jezus, dus dat tv-programma pakte zomaar iemand van de straat, deed een kap over z'n hoofd en gaf hem stroomstoten om zijn herinneringen terug te halen, zonder te vragen of hij dat wel wilde? Ongelooflijk, hoe kan zoiets...quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:45 schreef Napalm het volgende:
Verder deden ze laatst op tv ook regressiethearapie met stroom stoten. Schijnt tegenwoordig toch weer een goede behandeling te zijn.
Dat kan ik je niet mededelen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:49 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dan krijg je toch juist minder gevoel?
Die slagrsbehandeling lijkt me anders toch erg gevoelig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:49 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dan krijg je toch juist minder gevoel?
Kom maar langs, dan doe ik het voor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:51 schreef Monidique het volgende:
Ongelooflijk, hoe kan zoiets...
Ja, maar daarna wordt het gewoon eelt lijkt me. Een Duitse helm.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:54 schreef Napalm het volgende:
[..]
Die slagrsbehandeling lijkt me anders toch erg gevoelig.
Oh, die man? Die ooit op tv beweerde dat de Taliban verantwoordelijk was voor al de opiumproduktie in Afghanistan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:16 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hij poseert graag in ruige houding.
[afbeelding]
...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:03 schreef Autodidact het volgende:
Jij kon toch niks mededelen? Vertel...
bahquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:59 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, maar daarna wordt het gewoon eelt lijkt me. Een Duitse helm.
Zoiets ja. Nul respect voor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:08 schreef Monidique het volgende:
Dus als je een jood pelt, hou je een Duitse helm over. Heb je dan geen respect, Autodidact?
Landbouwonderwijs was vanouds anders ingericht dan het andere onderwijs. Daar zal het wel mee te maken hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/binnenland/63705701/Plasterk:_zeer_zwakke_school_onacceptabel.html
Zie ik dat nou goed? Vier bewindslieden op onderwijs...
En ik zit niet eens in het onderwijs.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:08 schreef Monidique het volgende:
Dus als je een jood pelt, hou je een Duitse helm over. Heb je dan geen respect, Autodidact?
www.nu.nlquote:Bubba Ludwig kan nog niet lopen of praten, maar is wel gerechtigd een vuurwapen te dragen in de Amerikaanse staat Illinois. De tien maanden oude baby kreeg een vuurwapenvergunning nadat zijn vader Howard Ludwig die had aangevraagd voor vijf dollar.
Papa kwam ook op het idee voor het aanvragen van een vergunning, omdat opa het kindje een jachtgeweer cadeau had gedaan...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De naam Bubba zegt natuurlijk al genoeg.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef sigme het volgende:
Beter een Duitse helm dan een Spaanse kraag.
Heb je weer naar muziek van Blof geluisterd?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
Ik moet poepen want de bel doet het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |