Ik wilde net gaan bleren dat je me niet eens even gezeldschap kwam houdenquote:
En bedanktquote:Op maandag 14 mei 2007 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit alleen maar in mongolentopics vanavodn
kortom leuke begin van de dag.. Hoop dat het beter gaat de rest vd dagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Mijn dag begon waardeloos. Eerst ging de wekker, toen morstte ik koffie op m'n favo tshirt en vervolgens laat ik aardappels in het water vallen en is mijn t-shirt en de keuken nat.
En over een half uur mag ik tot 1 uur gaan vergaderen. Whoeptiedoo.
Vanavond ga ik ook weerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Mja, ik hoop het. Ik kan hooguit spieren verrekken en botten breken in de sportschool vanmiddag.
=quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Mijn [..] t-shirt [..] nat.
quote:Whoeptiedoo.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
Anders wordt er hier even een collega afgevoerd naar de seh.
Ze voelde zich niet goed, we bellen de seh en die komen met het crashteam
Allergie-aanvalletje ergens van of zo?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ze was zeer benauwd en kon niet echt goed meer opstaan
Ligt nu aan de apparatuur en verstuivers etc,quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allergie-aanvalletje ergens van of zo?
Oh? Van wie?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, ik mag niet meer overdag internetten
En de rest is er ook al niet
Morgenochtend mag ik weer. En één goedemiddag Bengelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
Oja fitness daar zou ik ook weer aan beginnen.![]()
Goedemiddag
Nou kun je je natuurlijk afvragen hoe doordacht het is om laaggeschoolde hangjongeren, die anders vernieling en verpaupering tot gevolg zouden hebben, in te zetten op een plek waar de landsgrenzen en de veiligheid van de luchtvaart bepaald wordt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:14 schreef Kuukske het volgende:
Het houdt ze van de straat. Scheelt toch een paar euro in de kosten door vernieling en verpaupering.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een land is dit joh
http://www.nu.nl/news/107(...)nsarme_jongeren.html
Kansarme randgroepjongeren in een veiligheidsfunctie, geweldig plan
Why didn't I think of that?
Vast wel, maar dat gebeurt pas als het te laat is. Punt is meer: Wil je bewust zoeen onnodig risico lopen met je nationale luchthaven, en 1 van de grootste motoren achter je economie?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:21 schreef Kuukske het volgende:
Ik neem aan dat die jongeren toch wel enigszins worden gestuurd in de werkzaamheden en eruitgemieterd worden zodra ze de boel verknallen?
Dat is waar. Maarja, Nederland heh.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zijn honderdduizend andere bedrijven die ook leer-werkplekken aan kansarme jongeren zouden kunnen bieden. Dit is echt iets voor België of zo.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben alweer weg hoor, blijf maar lekker lounge.![]()
Check.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, kuttigheid
Och jee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/107(...)rokkaanse_jeugd.html
Hier, 1+1 =?
Afijn, rekent u zelf maar uit
Wordt gewoon zo'n criminele teringfatima, dan stromen de miljoenen naar je toequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och jee.. Ze weten echt niet wat ze moeten doen met die miljoenen. Waarom doen ze niets met mijn bankrekening.
Precies, ga spruitjes pellen, dorpelingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:52 schreef JDude het volgende:
Uiteraard bestaat deze problematiek weer eens uitsluitend in de vier grootste steden.
Ik ben veuls te lief voor dat soort praktijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt gewoon zo'n criminele teringfatima, dan stromen de miljoenen naar je toe
Ja, van lief zijn is nog nooit iemand rijk geworden heurquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben veuls te lief voor dat soort praktijken.
Dan maar arm en eeuwig gebonden aan boodschappen doen bij de Jumbo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, van lief zijn is nog nooit iemand rijk geworden heur
Dat staat bij den Jumbo in overvloed, ja.quote:
Ja, maar dan betaalbaar dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:07 schreef Kuukske het volgende:
Nah het bier mag wel enigszins van kwaliteit zijn hoor Fles.
Dat is ook in mijn dorp het geval. Altijd druk bij de AH, terwijl het veel duurder is dan de Digros/Dirk, en waar meer parkeerruimte is..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:06 schreef JDude het volgende:
Bij de Jumbo kun je tenminste nog enigszins parkeren.
Dat parkeerterrein voor de AH lijkt soms wel een jungle vol idioten die vechten om een plekkie.
Ik ben echt niet goed wakker vandaag en daarmee traag van begrip. Mijn excuses.quote:
Dagifnie heurquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben echt niet goed wakker vandaag en daarmee traag van begrip. Mijn excuses.
Een mini-meet!quote:
quote:
Jawel hoor, straks nog even 1.5uur sporten in de sportschool, vrijdag weer.. Mag deze week 2x omdat ik een week had overgeslagen (abonnement obv 1x/wk)quote:
Ik heb nog 15 van die inhaallessenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:05 schreef Sjowhan het volgende:
Jawel hoor, straks nog even 1.5uur sporten in de sportschool, vrijdag weer.. Mag deze week 2x omdat ik een week had overgeslagen (abonnement obv 1x/wk)
Nah, wel eens van die Bredatopic lui over de vloer. Meer niet heurquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jawel hoor, straks nog even 1.5uur sporten in de sportschool, vrijdag weer.. Mag deze week 2x omdat ik een week had overgeslagen (abonnement obv 1x/wk)
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb nog 15 van die inhaallessen![]()
. Morgen weer een uurtje of 2.
Verspreid over 3 jaar!quote:
zal zeker lukken, half uurtje minimaal cardio, en dan nog wat trekken aan gewichten enzo voor mijn schouders...quote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zal zeker lukken, half uurtje minimaal cardio, en dan nog wat trekken aan gewichten enzo voor mijn schouders...
2 uur in de sportschool. En 2 uur bij m'n moeder thuis.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:17 schreef Sjowhan het volgende:
Hmmz, dat valt dan best mee
Hoeveel sport je normaal gesproken per week dan?
Ahha, mams heeft ook apparatuur staan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
2 uur in de sportschool. En 2 uur bij m'n moeder thuis.
Jep. Sport zequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:25 schreef Sjowhan het volgende:
Ahha, mams heeft ook apparatuur staan?
Ik ben er weg van, doeg
Watje. Ik ga meedoen met een 6 uur durende marathon volgende maand.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:36 schreef Kuukske het volgende:
Het enige op de sportschool waar ik nooit aan mee zal doen.
Zozo. Pheno is een sportieve pinguin. Knap heur.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:38 schreef Pheno het volgende:
Watje. Ik ga meedoen met een 6 uur durende marathon volgende maand.
*echt weg
Zo ben je wel heel erg fles hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
tering dit is heul niet goed voor mijn postcount
Dan zullen ze daar beide wel lid van zijnquote:
Samen in een praatgroepjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zullen ze daar beide wel lid van zijn
Mjaaa we kregen korting he, en wat doe je dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zullen ze daar beide wel lid van zijn
Jij gaat met je praatgroepje de douche in jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Samen in een praatgroepje![]()
![]()
![]()
Ik duik even de douche in
Is ook duidelijk, hoeft ook niet perse slecht te zijn hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mjaaa we kregen korting he, en wat doe je dan?
Hoiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
2 browsers, 2 accounts werkt niet meer. Wat een kutsite zeg, dat fok
Oh ja ik ben Fles dus![]()
laat je het wel weten of je je bed gevonden hebt?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:16 schreef Sjowhan het volgende:
Dan heeft M-M niets meer, is ook niet meer zo slim
Ik ga me bed opzoeken, tot morgen
Trustequote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:16 schreef Sjowhan het volgende:
Dan heeft M-M niets meer, is ook niet meer zo slim
Ik ga me bed opzoeken, tot morgen
euh wat dacht je van neequote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
Sloop de boel meteen even als je daar toch bent dan
Ah, fles mag niet omdat je nieuwe katje straks niets meer te doen heeft anders,quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euh wat dacht je van nee
(M-M dus)
Bij ons thuis werkt het nog gewoon hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
fles?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja, en moet mezelf dwingen om geen 10pack twix nog te kopen, of marsquote:
Dat blijkt wel weerquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:51 schreef Kuukske het volgende:
Ze willen ons kwellen bij Mars BV.
Met mate snoepenquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:03 schreef Kuukske het volgende:
Snickers. OMG. Dat is echt te lekker. En Kinder Bueno is ook al zo lekker
.
Alleen ik ben net anderhalve kilo kwijt en dat wou ik zo houden.
't Roept je aan alle kanten aan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:20 schreef Kuukske het volgende:
De chocolade terror.
En snickers reep van 13 kilo is ook een maatquote:
't enzo Subben is nieuw en in?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:30 schreef Sjowhan het volgende:
't Roept je aan alle kanten aan.
You can't resist it!
Kutalto die ik ben doe lekker niet mee aan de trend.quote:
.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zozo. Pheno is een sportieve pinguin. Knap heur.
Ik ga richting bank en tv.
Mwoa, doe mij maar Chocolade en aardbeien.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:36 schreef Kuukske het volgende:
Drop. Lekker.
nogal, ik denk dat mei vrij weinig fokken wordtquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:44 schreef Kuukske het volgende:
Druk op werk?
Dat geeft een zooi op bed.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, doe mij maar Chocolade en aardbeien.
[afbeelding]
Zoeen lekkerheid
daar is de badkamer voor.quote:
Natuurlijk. Hoe kon ik het vergeten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:48 schreef Pheno het volgende:
daar is de badkamer voor.
Boeien vind ik dan weer prima op de slaapkamer passenquote:
En voor je figuur, want het oplikken is mannenwerk, dat begrijp je. Flink grondig, overalquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hoe kon ik het vergeten.
Het is wel goed voor de huid, zoeen chocoladelaag.
Uiteraard.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
En voor je figuur, want het oplikken is mannenwerk, dat begrijp je. Flink grondig, overal
Dat zekerquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:24 schreef Kuukske het volgende:
Een respectabele leeftijd dacht ik zo.
Ik koop chocola, ik eet 't nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:11 schreef Kuukske het volgende:
Arme Sjow. Daarom eet je al die chocola. Je voelt je zielig; de vrouwelijke hormonen in je komen naar boven.
Nee dat is waar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zekerMaar zoiets komt gewoon nooit gelegen
Smoesjes.quote:
quote:
Ja, ze kunnen godverdomme nog niet eens op een kind lettenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
zoeen kutschool is dat eigenlijk ook
met die juf had je al vaker Toestanden toch?
quote:
Ja ja. Jij koopt de chocola zeker om naar te kijken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:54 schreef Sjowhan het volgende:
Heul niet.
Ja maar jij ben ook raarquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:33 schreef es70 het volgende:
dat ik geen problemen met hem heb is 'bizar'.
En om over smakelijk vrouwenvlees heen te gieten ende sprenkelen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:54 schreef Kuukske het volgende:
Ja ja. Jij koopt de chocola zeker om naar te kijken?
Daar heb je een puntquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ja. Jij koopt de chocola zeker om naar te kijken?
Maar die chocola is veel te lekker om het te gieten ende sprenkelenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En om over smakelijk vrouwenvlees heen te gieten ende sprenkelen.
Hoe weet jij dat.. Je eet het toch nooitquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar die chocola is veel te lekker om het te gieten ende sprenkelen![]()
kwasten ende swaffelen dan maar. Tally weet daar wel wat voor denk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar die chocola is veel te lekker om het te gieten ende sprenkelen![]()
Sorry ik weet alleen veel van wittenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kwasten ende swaffelen dan maar. Tally weet daar wel wat voor denk.
Zonde van die chocoladequote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En om over smakelijk vrouwenvlees heen te gieten ende sprenkelen.
Dan maar dezelfde opgave, voor het basismateriaal "witte chocolade".quote:
Witte chocolaquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan maar dezelfde opgave, voor het basismateriaal "witte chocolade".
Ik doe het af en toe wel stiekem eten, als niemand kijkt!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat.. Je eet het toch nooit![]()
Wat doe je liever dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Witte chocola
Ik eet graag die witte magnums met aardbeienijs in den midden..
Maar die zijn slecht
Heeft maar 261kcal als voedingswaarde hoor! En er zit echte aardbeien in, dus deels gezond!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Witte chocola
Maar die zijn slecht
Ik leef liever even gezond..quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doe je liever dan?
achter de geraniums zitten op water, brood en wortelsap en honderdvijftien worden? of LEVEN?
tip: er is maar één antwoord goed
Dat dacht ik dus ook alquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:00 schreef Kuukske het volgende:
Prima argument om zo'n magnum te verorberen.
GMTA.quote:
Vertel mij watquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
België is ook maar een achterlijk kutland af en toe trouwens.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
België is ook maar een achterlijk kutland af en toe trouwens.
Die komende 4 dagenquote:
Waarom heb jij dat niet eigenlijk?quote:
die zijn lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Witte chocola
Maar die zijn slecht
Waar ik zit is het best lastig eigenlijk. Daar zitten we met van allerlei lui door elkaar:quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, denk dat de baas dat niet ziet als een vrije dag...
Dat is handig.. En het is niet te verzetten?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
Uitnodiging voor een sollicitatiegesprek gehad, weer precies als ik op vakantie wil
idemquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Stomme baas.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:56 schreef Sjowhan het volgende:
Ach, het is rustig op de wegquote:
Allicht beter dan een begrafenis als je net op vakantie wilt...quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
Uitnodiging voor een sollicitatiegesprek gehad, weer precies als ik op vakantie wil
Even kijken, misschien dan maar niet op vakantie oidquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is handig.. En het is niet te verzetten?
Prioriteitenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even kijken, misschien dan maar niet op vakantie oid
Ja, moet er maar eens goed over nadenken wat ik wil.....quote:
Ik ga zo eens boodschappen doen, ook maar eens bedenken wat ik wil.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, moet er maar eens goed over nadenken wat ik wil.....
Das makkelijk wel over het algemeenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga zo eens boodschappen doen, ook maar eens bedenken wat ik wil.
Veel boodschappen, een krat bier en een 45-strippenkaart. Bij voorkeur tijdens topdruktequote:Op woensdag 16 mei 2007 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga zo eens boodschappen doen, ook maar eens bedenken wat ik wil.
ze zagen je kratje beir niet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel boodschappen, een krat bier en een 45-strippenkaart. Bij voorkeur tijdens topdrukte
Daar had ik net bijna 30 euro mazzel mee![]()
nee, plus dat ze een 45strippenkaart aansloegen als 15quote:
en het voordeel is voor de klantquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, plus dat ze een 45strippenkaart aansloegen als 15
Duh, dat kost ze geld, zo kunnen ze de bevolking niet uitzuigen. En wat zijn we nu opgeschoten? 3x duurdere verzekering, met minder in het pakket. Ga zo doorquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
kut, de no-claim in de zorg wordt weer afgeschaft
Ik heb een collectiefquote:
True to that.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
en het wordt dan "vervangen" door een eigen risico.
Of te wel: Iets waar je bij goed gedrag wat aan overhoudt, wordt vervangen door iets wat je geld kost.
Ik wil niet oud worden in dit land
Ze heeft een Portugese vaderquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh da ha'k nog nie gezien
Maar dan nog
welke Achmed noemt zijn dochter nou Tjitske of zo? Dat is toch raar? Of moet je tegenwoordig maar ALLES normaal vinden?
En sinds wanneer is Portugal een moslimland?quote:
Ah, u zit met een beperking door Fatimaquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En sinds wanneer is Portugal een moslimland?
Nee, ik vraag me gewoon af hoe zoiets tot stand komt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, u zit met een beperking door Fatima
Da's dan nieuw voor me, maar 't zal zo zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
Fatima [..] wordt ook niet gezien als een moslim naam
Ik de kerk schijnt het een stuk minder te zijn hoor, t is een religieuze naam.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's dan nieuw voor me, maar 't zal zo zijn
Dank je. Mooi verhaalquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik de kerk schijnt het een stuk minder te zijn hoor, t is een religieuze naam.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Onze_Lieve_Vrouw_van_Fatima dat even erbij
Ah, je hebt je bloed weer vervangen jaquote:
Klein beetje maar hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je hebt je bloed weer vervangen ja
Je hebt nog 2 promille bloed over jaquote:
Wel meer hoor!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt nog 2 promille bloed over ja
Kan je niet samen met fles en MM bij de AA?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet samen met fles en MM bij de AA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |