Les Temps des Imbeciles. Slotje.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:32 schreef EkzCluSivv het volgende:
Haha, kent iemand mss een mooie latijnse term e.d. of een mooie benaming zoals Renaissance en de Verlichting(A)
Fiks latijn dat je daar gebruikt man!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:32 schreef EkzCluSivv het volgende:
Haha, kent iemand mss een mooie latijnse term e.d. of een mooie benaming zoals Renaissance en de Verlichting(A)
illuminus ofzo?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:32 schreef EkzCluSivv het volgende:
Minstens iets waar je leert wat verstaan wordt onder "een mooie Latijnse term"quote:Op maandag 14 mei 2007 22:47 schreef EkzCluSivv het volgende:Ik wil wel weten wat voor opleiding jij gedaan hebt dan.. of doet..
Ik snap de link niet, vind jij de huidige perode de periode van de verlichte mens? (of interpreteer ik het verkeerdquote:Op maandag 14 mei 2007 22:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
illuminus ofzo?
Je hebt vast wel ooit gehoord van de illuminati
'een mooie benaming zoals R....'quote:Op maandag 14 mei 2007 22:32 schreef EkzCluSivv het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |