Ik wilde net gaan bleren dat je me niet eens even gezeldschap kwam houdenquote:
En bedanktquote:Op maandag 14 mei 2007 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit alleen maar in mongolentopics vanavodn
kortom leuke begin van de dag.. Hoop dat het beter gaat de rest vd dagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Mijn dag begon waardeloos. Eerst ging de wekker, toen morstte ik koffie op m'n favo tshirt en vervolgens laat ik aardappels in het water vallen en is mijn t-shirt en de keuken nat.
En over een half uur mag ik tot 1 uur gaan vergaderen. Whoeptiedoo.
Vanavond ga ik ook weerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Mja, ik hoop het. Ik kan hooguit spieren verrekken en botten breken in de sportschool vanmiddag.
=quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Mijn [..] t-shirt [..] nat.
quote:Whoeptiedoo.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
Anders wordt er hier even een collega afgevoerd naar de seh.
Ze voelde zich niet goed, we bellen de seh en die komen met het crashteam
Allergie-aanvalletje ergens van of zo?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ze was zeer benauwd en kon niet echt goed meer opstaan
Ligt nu aan de apparatuur en verstuivers etc,quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allergie-aanvalletje ergens van of zo?
Oh? Van wie?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, ik mag niet meer overdag internetten
En de rest is er ook al niet
Morgenochtend mag ik weer. En één goedemiddag Bengelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
Oja fitness daar zou ik ook weer aan beginnen.![]()
Goedemiddag
Nou kun je je natuurlijk afvragen hoe doordacht het is om laaggeschoolde hangjongeren, die anders vernieling en verpaupering tot gevolg zouden hebben, in te zetten op een plek waar de landsgrenzen en de veiligheid van de luchtvaart bepaald wordt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:14 schreef Kuukske het volgende:
Het houdt ze van de straat. Scheelt toch een paar euro in de kosten door vernieling en verpaupering.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een land is dit joh
http://www.nu.nl/news/107(...)nsarme_jongeren.html
Kansarme randgroepjongeren in een veiligheidsfunctie, geweldig plan
Why didn't I think of that?
Vast wel, maar dat gebeurt pas als het te laat is. Punt is meer: Wil je bewust zoeen onnodig risico lopen met je nationale luchthaven, en 1 van de grootste motoren achter je economie?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:21 schreef Kuukske het volgende:
Ik neem aan dat die jongeren toch wel enigszins worden gestuurd in de werkzaamheden en eruitgemieterd worden zodra ze de boel verknallen?
Dat is waar. Maarja, Nederland heh.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zijn honderdduizend andere bedrijven die ook leer-werkplekken aan kansarme jongeren zouden kunnen bieden. Dit is echt iets voor België of zo.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben alweer weg hoor, blijf maar lekker lounge.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |