Je gaat natuurlijk niet klagen over makkelijke vragenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:31 schreef B.ertha het volgende:
Ja, zul je zien dat net die vragen geschrapt worden die je wel goed hebt. Dan tellen je fouten in de andere vragen veel harder mee
Niet iedereen vind hetzelfde makkelijkquote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef -jos- het volgende:
[..]
Je gaat natuurlijk niet klagen over makkelijke vragenduh
![]()
vragen zullen niet geschrapt worden, maar bij iedereen goed gerekendquote:Op maandag 14 mei 2007 20:31 schreef B.ertha het volgende:
Ja, zul je zien dat net die vragen geschrapt worden die je wel goed hebt. Dan tellen je fouten in de andere vragen veel harder mee
inderdaad dus iedereen over andere vraag klagen en we komen er welquote:Op maandag 14 mei 2007 20:38 schreef lennart12 het volgende:
[..]
vragen zullen niet geschrapt worden, maar bij iedereen goed gerekend![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:42 schreef EricT het volgende:
[..]
inderdaad dus iedereen over andere vraag klagen en we komen er wel
Of met z'n allen over alle vragen klagen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:42 schreef EricT het volgende:
[..]
inderdaad dus iedereen over andere vraag klagen en we komen er wel
zolang je er zelf maar beter van wordtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:44 schreef Najir het volgende:
Kansloos op te klagen, echt doe dan iets nuttigs met je tijd, bier drinken ofzo.:')
Edit nog maar een keertje, nu nog een spatie erbijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:44 schreef Najir het volgende:
Kansloos om te klagen, echt doe dan iets nuttigs met je tijd, bier drinken ofzo.:')
jouw olifant is vet stylo jeweetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Edit nog maar een keertje, nu nog een spatie erbij
Neh:( staat niet leuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Edit nog maar een keertje, nu nog een spatie erbij
Dat weet je nu al??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:14 schreef Cerubo het volgende:
Klagen voor simpele examens heeft toch geen zin denk ik, ga wel zeker klagen voor Latijn.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:14 schreef Cerubo het volgende:
Examen.nl:
Tot halverwege de middag zijn er 454 klachten binnengekomen bij het LAKS over het vwo-examen Nederlands. De meeste klachten gingen over de samenvatting. Veel leerlingen vonden de tekst te onduidelijk. Doordat er heel veel argumenten in de tekst stonden, was het erg moeilijk om een goede samenvatting te maken.
Eindexamen.nu:
VWO Engels 1
Nederlands 204
Wiskunde B1 41
Wiskunde B1,2 23
VWO 269
Wtf?
Eindexamen.nuquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:14 schreef Lisette18 het volgende:
waar kun je online klagen, kan het niet vinden op de site
Over de samenvatting is logisch ja..quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:14 schreef Cerubo het volgende:
Examen.nl:
Tot halverwege de middag zijn er 454 klachten binnengekomen bij het LAKS over het vwo-examen Nederlands. De meeste klachten gingen over de samenvatting. Veel leerlingen vonden de tekst te onduidelijk. Doordat er heel veel argumenten in de tekst stonden, was het erg moeilijk om een goede samenvatting te maken.
Eindexamen.nu:
VWO Engels 1
Nederlands 204
Wiskunde B1 41
Wiskunde B1,2 23
VWO 269
Wtf?
Het zal je maar overkomen. Dan ben je direct uit je concentratiequote:Tot halverwege de middag zijn er 454 klachten binnengekomen bij het LAKS over het vwo-examen Nederlands. De meeste klachten gingen over de samenvatting. Veel leerlingen vonden de tekst te onduidelijk. Doordat er heel veel argumenten in de tekst stonden, was het erg moeilijk om een goede samenvatting te maken.
Bij een school waar de examens in de gymzaal gemaakt moesten worden, stond opeens een schreeuwende groep basisschoolleerlingen voor de deur. Zij zouden gymles hebben in het gymzaaltje en wisten niet dat die niet doorging vanwege de examens.
Ja inderdaad en daar was de normering 1,6. Dus ben benieuwd!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:24 schreef Kutgier het volgende:
Oefenexamens snapte ik allemaal aardig, behalve die van 2003. En ik vond dit vergelijkbaar met die van 2003. Hopelijk hoge normering.
Ach daarna kan je je wer concentreren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het zal je maar overkomen. Dan ben je direct uit je concentratie
En hoe kan het in godsnaam dat die basisschool leraren niet weten dat er examens zijn? Dat ontgaat me echt.
Ja, toch al 450 klachten ofzo bij het LAKSquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:30 schreef frank07 het volgende:
Klagen over NederlandsDat was juist supersimpel..
Wiskunde B2 dat was kut.. Veel te lang
Vertel mij wat.. oefen ik gisteren nog een examen (2006 II) had gewoon een 7.5,quote:
... en des te meer het VWO-diploma devalueertquote:Op maandag 14 mei 2007 20:06 schreef -jos- het volgende:
Hopelijk zijn er veel mensen van plan om na elk examen even te klagen bij het LAKS, des te meer klachten des te meer kans er is dat vragen worden geschrapt![]()
Iedereen was ook gewoon tot het eind aan het schrijven, niemand ging eerder wegquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:50 schreef EricT het volgende:
ik vond wiskunde b1 ook wel erg aan de krappe kant, normaal ben ik erg snel klaar (ruim binnen twee uur) maar doordat ik 1 vraag niet direct zag en daar 10 min mee zat te prutsen, kwam ik gewoon in tijdnood te zitten
1 iemand was 8 minuten voor tijd weg....quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:01 schreef Fhm het volgende:
[..]
Iedereen was ook gewoon tot het eind aan het schrijven, niemand ging eerder weg
Dan ben je echt triest als je over vogels klaagt, wie kan daar nou wat aan doen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ach daarna kan je je wer concentreren.
Ergens anders had men geklaagd over fluitende vogels![]()
Zal ik ook klagen? ik hoorde een haan kraaien nml![]()
Bij mij kraaide er echt een haanquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:42 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Dan ben je echt triest als je over vogels klaagt, wie kan daar nou wat aan doen.
Kan ik ook wel gaan klagen. Wolkbreuk in het laatste half uur. heerlijk op zo'n plat dak.
Mja niemand die daar iets aan kan doen.
Ja, die wolkbreuk was ook echt, maar was je zegt gewoon geen aandacht aan besteden dan heb je er niet zoveel last van en er is toch niemand die er was aan kan doen met dat soort dingen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bij mij kraaide er echt een haan![]()
maar zelf niet echt veel last van gehad. Je hebt alleen last van dat soort dingen als je je er aan gaat storen hoor. Als je er geen aandacht aan besteed en gewoon doorgaat hoef je echt niet uit je concentratie te raken.
idd. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je je dan plotsklaps ineens niet meer kan concentreren. Misschien als het net begint dat je ff 5 seconden denkt van zo het regent, maar daarna merk je het toch niet echt bewust meer, je bent bezig met wat anders toch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:55 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Ja, die wolkbreuk was ook echt, maar was je zegt gewoon geen aandacht aan besteden dan heb je er niet zoveel last van en er is toch niemand die er was aan kan doen met dat soort dingen.
De natuur wordt niet stil voor een examen.
Bij ons had iedereen dat punt fout.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:12 schreef Ice_Ice het volgende:
naja je hoort van zelf wel wat er uit komt, ik denk dat het veel klachten over de drie hoofdzaken zijn bij de samenvatting, gek genoeg hoorde ik daar op school niemand over.
2003 snapte ik prima, had ik een 9,3quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:24 schreef Kutgier het volgende:
Oefenexamens snapte ik allemaal aardig, behalve die van 2003. En ik vond dit vergelijkbaar met die van 2003. Hopelijk hoge normering.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:29 schreef The_Art_Of_Dreaming het volgende:
Ik mail de topic-link even naar het LAKS.
Wat is het nut? Ik weet niet hoe jij je post bedoeld, maar wat is het nut ervan om dit topic te mailen? Ik heb een terechte klacht ingediend.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:29 schreef The_Art_Of_Dreaming het volgende:
wordt daar dan echt iets mee gedaan? Ik heb het meer gedaan om effe boos te worden, dan dat ik verwacht dat er iets mee gedaan wordtquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja duidelijk.
Ongeveer 50 klachten per 5 minuten
Ik hoop met grote hopen
Alsof dan mijn terechte klacht geseponeerd wordt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:29 schreef The_Art_Of_Dreaming het volgende:
't Is maar goed dat spelling en taalvaardigheid niet op het programma staan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:33 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wat is het nut? Ik weet niet hoe jij je post bedoeld, maar wat is het nut ervan om dit topic te mailen? Ik heb een terechte klacht ingediend.
Iedereen? Enkele mensen, 90% klaagt wel serieus, waaronder ik.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
NSB gedrag, dit topic roept iedereen op om onterecht klachten in te sturen en jij maakt hem uit voor NSB-er?
Hij heeft het toch over DIT topic melden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Iedereen? Enkele mensen, 90% klaagt wel serieus, waaronder ik.
Ja, één frusty nerd begon er zelfs een topic over.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:51 schreef Repeat het volgende:
Alsof ze die klachten lezen
Dr zitten duizenden gefrustreerde nerds continu klachten te bedenken en voor de debielste zaken berichten te sturen, daar doen ze echt niks mee.
"Boehoe mn examen was moeilijk"quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:50 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb geklaagdVind het raar dat je wel kunt klagen over te lange examens en wel kunt zeggen dat het examen moeilijk was door moeilijke vraagstelling, maar niet dat het gewoon moeilijk was, het totaalbeeld. En je moet je klacht uitleggen. Heb maar gewoon getypt: Het was te moeilijk en te veel
Voor wiskunde B2 dan
Nee, maar als het een moeilijk proefwerk is, moet het korter en als het lang is moet het makkelijker. Niemand was eerder klaar en wiskunde is normaal één van de vakken die ik heel goed maak.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:53 schreef Repeat het volgende:
[..]
"Boehoe mn examen was moeilijk"
Wat wil je dan, tweekeuzevragen over rolletjes snoep in de supermarkt?
Nee oke.. mee eensquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:01 schreef Repeat het volgende:
"het examen was te moeilijk en te veel" vind ik geen goede onderbouwing
Vraag 1 was te lang, vraag 2 was te lang........ vraag 20 was te lang en oja, allemaal samen ook? Hoe moet je in GODSNAAM onderbouwen dat je examen te lang was? Dat is zo of dat is het nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:01 schreef Repeat het volgende:
"het examen was te moeilijk en te veel" vind ik geen goede onderbouwing
indeed, onderbouwing niet nodigquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vraag 1 was te lang, vraag 2 was te lang........ vraag 20 was te lang en oja, allemaal samen ook? Hoe moet je in GODSNAAM onderbouwen dat je examen te lang was? Dat is zo of dat is het niet
En te moeilijk kun je ook niet onderbouwen zeker?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vraag 1 was te lang, vraag 2 was te lang........ vraag 20 was te lang en oja, allemaal samen ook? Hoe moet je in GODSNAAM onderbouwen dat je examen te lang was? Dat is zo of dat is het niet
Te moeilijk viel wel mee, het was de combi te lang-te moeilijk samen. Achteraf gezien was alles te doen, maar dat is altijd zoquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En te moeilijk kun je ook niet onderbouwen zeker?
Doet me denken aan die leerlingen die zeggen 'meneer ik snap het niet.'
En dan antwoorden 'ja, alles', als de leraar vraagt wat ze niet snappen.
ja idd, vooral bij vakken als wiskunde.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Te moeilijk viel wel mee, het was de combi te lang-te moeilijk samen. Achteraf gezien was alles te doen, maar dat is altijd zo
Dat is 1 op de 45, kom op manquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Whehe 1205 klachten al voor nederlands havo, hopelijk heeft dat positiefe invloed op de normering
1205 op 55.000 is niet zo veel hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Whehe 1205 klachten al voor nederlands havo, hopelijk heeft dat positiefe invloed op de normering
Dankje!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja, één frusty nerd begon er zelfs een topic over.
Kan me er niet echt in vindenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dankje!!![]()
Mijn klacht voor Nederlands:
2,3 en 4: Waren te lastig omdat er verschillende tekstsoorten door elkaar werden gebruikt.
13: De vraagstelling was te onduidelijk.
21: Er werd te weinig informatie gegeven waardoor de juiste indeling van de samenvatting niet goed was te achterhalen; de structuur was moeilijker te achterhalen in vergelijking met vorige examens.
Ben ik het mee eensquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dankje!!![]()
Mijn klacht voor Nederlands:
2,3 en 4: Waren te lastig omdat er verschillende tekstsoorten door elkaar werden gebruikt.
13: De vraagstelling was te onduidelijk.
21: Er werd te weinig informatie gegeven waardoor de juiste indeling van de samenvatting niet goed was te achterhalen; de structuur was moeilijker te achterhalen in vergelijking met vorige examens.
Mijn klacht voor Wiskunde B1,2:
Het examen was te lastig en te lang, hierdoor ontstond tijdsnood en heb ik de laatste 5 vragen niet meer naar behoren kunnen maken.
Daar zijn we Hollanders voorquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:37 schreef LiquidSnake het volgende:
En allemaal lekker gaan klagen he!!
Daar houden we van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |