Je gaat natuurlijk niet klagen over makkelijke vragenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:31 schreef B.ertha het volgende:
Ja, zul je zien dat net die vragen geschrapt worden die je wel goed hebt. Dan tellen je fouten in de andere vragen veel harder mee
Niet iedereen vind hetzelfde makkelijkquote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef -jos- het volgende:
[..]
Je gaat natuurlijk niet klagen over makkelijke vragenduh
![]()
vragen zullen niet geschrapt worden, maar bij iedereen goed gerekendquote:Op maandag 14 mei 2007 20:31 schreef B.ertha het volgende:
Ja, zul je zien dat net die vragen geschrapt worden die je wel goed hebt. Dan tellen je fouten in de andere vragen veel harder mee
inderdaad dus iedereen over andere vraag klagen en we komen er welquote:Op maandag 14 mei 2007 20:38 schreef lennart12 het volgende:
[..]
vragen zullen niet geschrapt worden, maar bij iedereen goed gerekend![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:42 schreef EricT het volgende:
[..]
inderdaad dus iedereen over andere vraag klagen en we komen er wel
Of met z'n allen over alle vragen klagen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:42 schreef EricT het volgende:
[..]
inderdaad dus iedereen over andere vraag klagen en we komen er wel
zolang je er zelf maar beter van wordtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:44 schreef Najir het volgende:
Kansloos op te klagen, echt doe dan iets nuttigs met je tijd, bier drinken ofzo.:')
Edit nog maar een keertje, nu nog een spatie erbijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:44 schreef Najir het volgende:
Kansloos om te klagen, echt doe dan iets nuttigs met je tijd, bier drinken ofzo.:')
jouw olifant is vet stylo jeweetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Edit nog maar een keertje, nu nog een spatie erbij
Neh:( staat niet leuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Edit nog maar een keertje, nu nog een spatie erbij
Dat weet je nu al??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:14 schreef Cerubo het volgende:
Klagen voor simpele examens heeft toch geen zin denk ik, ga wel zeker klagen voor Latijn.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:14 schreef Cerubo het volgende:
Examen.nl:
Tot halverwege de middag zijn er 454 klachten binnengekomen bij het LAKS over het vwo-examen Nederlands. De meeste klachten gingen over de samenvatting. Veel leerlingen vonden de tekst te onduidelijk. Doordat er heel veel argumenten in de tekst stonden, was het erg moeilijk om een goede samenvatting te maken.
Eindexamen.nu:
VWO Engels 1
Nederlands 204
Wiskunde B1 41
Wiskunde B1,2 23
VWO 269
Wtf?
Eindexamen.nuquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:14 schreef Lisette18 het volgende:
waar kun je online klagen, kan het niet vinden op de site
Over de samenvatting is logisch ja..quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:14 schreef Cerubo het volgende:
Examen.nl:
Tot halverwege de middag zijn er 454 klachten binnengekomen bij het LAKS over het vwo-examen Nederlands. De meeste klachten gingen over de samenvatting. Veel leerlingen vonden de tekst te onduidelijk. Doordat er heel veel argumenten in de tekst stonden, was het erg moeilijk om een goede samenvatting te maken.
Eindexamen.nu:
VWO Engels 1
Nederlands 204
Wiskunde B1 41
Wiskunde B1,2 23
VWO 269
Wtf?
Het zal je maar overkomen. Dan ben je direct uit je concentratiequote:Tot halverwege de middag zijn er 454 klachten binnengekomen bij het LAKS over het vwo-examen Nederlands. De meeste klachten gingen over de samenvatting. Veel leerlingen vonden de tekst te onduidelijk. Doordat er heel veel argumenten in de tekst stonden, was het erg moeilijk om een goede samenvatting te maken.
Bij een school waar de examens in de gymzaal gemaakt moesten worden, stond opeens een schreeuwende groep basisschoolleerlingen voor de deur. Zij zouden gymles hebben in het gymzaaltje en wisten niet dat die niet doorging vanwege de examens.
Ja inderdaad en daar was de normering 1,6. Dus ben benieuwd!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:24 schreef Kutgier het volgende:
Oefenexamens snapte ik allemaal aardig, behalve die van 2003. En ik vond dit vergelijkbaar met die van 2003. Hopelijk hoge normering.
Ach daarna kan je je wer concentreren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het zal je maar overkomen. Dan ben je direct uit je concentratie
En hoe kan het in godsnaam dat die basisschool leraren niet weten dat er examens zijn? Dat ontgaat me echt.
Ja, toch al 450 klachten ofzo bij het LAKSquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:30 schreef frank07 het volgende:
Klagen over NederlandsDat was juist supersimpel..
Wiskunde B2 dat was kut.. Veel te lang
Vertel mij wat.. oefen ik gisteren nog een examen (2006 II) had gewoon een 7.5,quote:
... en des te meer het VWO-diploma devalueertquote:Op maandag 14 mei 2007 20:06 schreef -jos- het volgende:
Hopelijk zijn er veel mensen van plan om na elk examen even te klagen bij het LAKS, des te meer klachten des te meer kans er is dat vragen worden geschrapt![]()
Iedereen was ook gewoon tot het eind aan het schrijven, niemand ging eerder wegquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:50 schreef EricT het volgende:
ik vond wiskunde b1 ook wel erg aan de krappe kant, normaal ben ik erg snel klaar (ruim binnen twee uur) maar doordat ik 1 vraag niet direct zag en daar 10 min mee zat te prutsen, kwam ik gewoon in tijdnood te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |