als je mee gaat doen met het toernooi heb je wel degelijk een team nodigquote:Op maandag 14 mei 2007 20:30 schreef Knoflook het volgende:
Heb net 3 dagen een xbox en speel alleen maar GOW.
Heb wel al meer ervaring met Pc shooters.
Heb dus nog niet echt een vast team nodig maar ik denk meld het even.
Edit: jij was eerderquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:01 schreef Theamerican het volgende:
natuurlijk kan ik zelf niet ontbreken ik zoek dus ook een team :p
Wat kan ik zeggen over me ervaring de ene dag heb ik 4 kills de andere keer weer niks het ligt er dus een beetje aan.
maar ben niet ervaren.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:05 schreef aightZz het volgende:
Als je normaal skilled bent kan je heus de hele goeie skilled players aan hoor, door goed teamplay te hebben en goede communicatie binnen de team, dus wees niet bang om geen kans te maken.
Nou ja...dat ligt maar net aan de situatie natuurlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:05 schreef aightZz het volgende:
Als je normaal skilled bent kan je heus de hele goeie skilled players aan hoor, door goed teamplay te hebben en goede communicatie binnen de team, dus wees niet bang om geen kans te maken.
Aaaah, jij bent Phoebe85. Ik vroeg me al af wie me toegevoegd hadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:01 schreef Theamerican het volgende:
natuurlijk kan ik zelf niet ontbreken ik zoek dus ook een team :p
Wat kan ik zeggen over me ervaring de ene dag heb ik 4 kills de andere keer weer niks het ligt er dus een beetje aan.
maar ben niet ervaren.
jep thats mequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:37 schreef kanna het volgende:
[..]
Aaaah, jij bent Phoebe85. Ik vroeg me al af wie me toegevoegd had
klopt was wel raar want iedereen kon joinen maar ohered kon ik ook niet invitenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:12 schreef kanna het volgende:
yep, had ik al gezien, maar je bent niet joinable. Misschien vanavond met een aantal fokkers ofzo een player match doen.
heb je geaccepteertquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:24 schreef linebear het volgende:
mijn gamerstag is trouwens linebear
GoW heeft een heel eigen speelstijl idd en lijkt wat dat betreft totaal niet op een FPS.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:57 schreef Cid het volgende:
Ik trek me denk ik maar terug, vanmiddag wat potjes gespeeld online....maar het is geen CS zeg maar
Dat op iemand af rennen en een shotgun goed richten gaat me nog niet zo goed af![]()
Hoe kun je het omschrijven eigenlijk? Ik heb geen idee.... Bruut. Dat is het woord.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
GoW heeft een heel eigen speelstijl idd en lijkt wat dat betreft totaal niet op een FPS.
Kloptquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
GoW heeft een heel eigen speelstijl idd en lijkt wat dat betreft totaal niet op een FPS.
Je kunt ook blind schieten he.....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:17 schreef Cid het volgende:
[..]
Klopt![]()
Alleen het aimen en rennen enzo....moet inderdaad veel meer oefenen
Naja, het kan...Zowel het cheaten en het ownen van mensenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:21 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Je kunt ook blind schieten he.....
Ik had trouwens vanmorgen een klojo ertussen zitten die volgens mij cheatte (als dat uberhaupt kan) Hij pwnde iedereen met z'n sniperriffle....maar dan ook écht iedereen. Hij had iets van 40 kills en de rest van zijn team stond op 5 ofzo.
Je moet ook niet richten. Met het shotgun iig niet. Met de sniper en de torque wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:57 schreef Cid het volgende:
Ik trek me denk ik maar terug, vanmiddag wat potjes gespeeld online....maar het is geen CS zeg maar
Dat op iemand af rennen en een shotgun goed richten gaat me nog niet zo goed af![]()
Ik was gisteren ranked aan het spelen. Ik speel eigenlijk altijd ranked. Wil namelijk ooit die 10000 kills gaan halen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:02 schreef linebear het volgende:
wilde gisteren met Heintje GoW gaan spelen, maar ik kon hem niet uit nodigen
Ik, ik moet nog maar 1 achievement - wanneer heb je tijd?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:04 schreef Heintje het volgende:
Als er trouwens ooit iemand mee wil doen ranked moet die het maar laten weten.
Seriously...?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:07 schreef aightZz het volgende:
[..]
Ik, ik moet nog maar 1 achievement - wanneer heb je tijd?
Lijkt me wel heel vreemd dat iemand die al wel heeft maar nog geen honderd headshots of zo.quote:
Dit topic is bedoeld om mensen te vinden voor het GoW teamtoernooi, niet hiervoor zoals ijsmeis al zei in de post boven jou post.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:13 schreef kanna het volgende:
Ik wil ook wel wat meer ranked gaan spelen. Doe het niet zo vaak, omdat ik niet zo'n leuke ervaringen heb met de meeste gastjes daar (schelden, kicken omdat je een keer mis schiet met de sniper, dat soort dingen). Dus een keer ranked met relaxtere mensen zou wel ok zijn.
Cain Puncture is m'n tag. Hmm, dat moet ik eigenlijk ff in m'n sig zetten.
nou, iemand die bijv. alleen execution speelt, zal eig nooit een pistol kill maken, dus dan kan je theoretisch gezien de 10k halen zonder de pistol-achievement.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel vreemd dat iemand die al wel heeft maar nog geen honderd headshots of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |