Nou, stel, jij schiet even drie keer met je shotgun en je gaat hem herladen (RB) dan zie je rechtsbovenin een balkje en in dat balkje zie je een wit stuk. Als je dan druk op RB zodra het lijntje boven dat witte stuk komt, dan heb je een active reload (als je niet zeker weet of je hem hebt: die drie kogels zullen rechtsbovenin gaan knipperen).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:35 schreef Theamerican het volgende:
trouwens hoe zit dat me die active reload hoe doe je dat eigenlijk. hoorde namelijk van spoek en die heeft me ook uitgelegd aar snap niet helemaal.
Op de BBQ ermeequote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:55 schreef JimmieTheSaint het volgende:
M'n uil, wat doe je?
ohhhkeee ga vanavond uit proberenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, stel, jij schiet even drie keer met je shotgun en je gaat hem herladen (RB) dan zie je rechtsbovenin een balkje en in dat balkje zie je een wit stuk. Als je dan druk op RB zodra het lijntje boven dat witte stuk komt, dan heb je een active reload (als je niet zeker weet of je hem hebt: die drie kogels zullen rechtsbovenin gaan knipperen).
Je kunt dit uiteraard ook doen als je je shotgun leeg hebt, dan gaat ie vanzelf herladen en hoef je de eerste keer niet op RB te drukken. Dan ga je gewoon weer het lijntje volgen wat boven het witte stuk zal komen. En dan hop, weer op RB.
Dit kun je overigens met alle wapens doen. Bij de sniper moet je het bijvoorbeeld al meteen doen na je eerste kogel. En ook zit dat lijntje ergens anders (verder weg, bij bijvoorbeeld de pistol zit ie juist heel dichtbij).
Op een gegeven moment krijg je bij de shotgun wel door wanneer je nou precies op 't ding moet drukken. Ik doe het zelfs zonder te kijken naar dat stomme balkje.
Dat ligt eraan in welke gamemode je speelt. Speel je bijvoorbeeld Execution, dan moet je inderdaad flink op je a-knop rammen, des te sneller sta je weer op. (staat de bleed-out op 5 seconden, sta je binnen 3 seconden op, bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:10 schreef Game_Error het volgende:
die cirkelzaag owned echt wel hardmeeste kills ermee gehaald bij far. maar nou had ik nog n braagje, als je dood gaat, maar toch net niet helemaal, zodat er A inbeeld komt te staan. Is het dan mogelijk om mezelf tot leven te wekken? ik heb al geprobeerd om heel snel op a te drukken, en in bepaalde ritmes, maar et lukt me maar niet :|
Nope, in Annex ga je dood en sta je na een bepaald aantal seconden weer op je Spawn-plekkie.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:28 schreef Game_Error het volgende:
ik seeplde dat je gebieden moest veroveren? werkt het daar in? (annex heet dat toch?)
Ik heb hem netjes over genomen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:55 schreef JimmieTheSaint het volgende:
M'n uil, wat doe je?
Meen je nou dat je na 6 maand spelen nog niet wist hoe de active reload werkte?quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:34 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb gisteren met in ieder geval Phoebe, achja, Darow en TheGodfather? Of wie was het ook alweer![]()
? ranked gespeeld.
je weet toch dat ik achterloop op de dingen net zoals het downloaden van de eerste 2 maps toenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Meen je nou dat je na 6 maand spelen nog niet wist hoe de active reload werkte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |