Nou, stel, jij schiet even drie keer met je shotgun en je gaat hem herladen (RB) dan zie je rechtsbovenin een balkje en in dat balkje zie je een wit stuk. Als je dan druk op RB zodra het lijntje boven dat witte stuk komt, dan heb je een active reload (als je niet zeker weet of je hem hebt: die drie kogels zullen rechtsbovenin gaan knipperen).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:35 schreef Theamerican het volgende:
trouwens hoe zit dat me die active reload hoe doe je dat eigenlijk. hoorde namelijk van spoek en die heeft me ook uitgelegd aar snap niet helemaal.
Op de BBQ ermeequote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:55 schreef JimmieTheSaint het volgende:
M'n uil, wat doe je?
ohhhkeee ga vanavond uit proberenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, stel, jij schiet even drie keer met je shotgun en je gaat hem herladen (RB) dan zie je rechtsbovenin een balkje en in dat balkje zie je een wit stuk. Als je dan druk op RB zodra het lijntje boven dat witte stuk komt, dan heb je een active reload (als je niet zeker weet of je hem hebt: die drie kogels zullen rechtsbovenin gaan knipperen).
Je kunt dit uiteraard ook doen als je je shotgun leeg hebt, dan gaat ie vanzelf herladen en hoef je de eerste keer niet op RB te drukken. Dan ga je gewoon weer het lijntje volgen wat boven het witte stuk zal komen. En dan hop, weer op RB.
Dit kun je overigens met alle wapens doen. Bij de sniper moet je het bijvoorbeeld al meteen doen na je eerste kogel. En ook zit dat lijntje ergens anders (verder weg, bij bijvoorbeeld de pistol zit ie juist heel dichtbij).
Op een gegeven moment krijg je bij de shotgun wel door wanneer je nou precies op 't ding moet drukken. Ik doe het zelfs zonder te kijken naar dat stomme balkje.
Dat ligt eraan in welke gamemode je speelt. Speel je bijvoorbeeld Execution, dan moet je inderdaad flink op je a-knop rammen, des te sneller sta je weer op. (staat de bleed-out op 5 seconden, sta je binnen 3 seconden op, bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:10 schreef Game_Error het volgende:
die cirkelzaag owned echt wel hardmeeste kills ermee gehaald bij far. maar nou had ik nog n braagje, als je dood gaat, maar toch net niet helemaal, zodat er A inbeeld komt te staan. Is het dan mogelijk om mezelf tot leven te wekken? ik heb al geprobeerd om heel snel op a te drukken, en in bepaalde ritmes, maar et lukt me maar niet :|
Nope, in Annex ga je dood en sta je na een bepaald aantal seconden weer op je Spawn-plekkie.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:28 schreef Game_Error het volgende:
ik seeplde dat je gebieden moest veroveren? werkt het daar in? (annex heet dat toch?)
Ik heb hem netjes over genomen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:55 schreef JimmieTheSaint het volgende:
M'n uil, wat doe je?
Meen je nou dat je na 6 maand spelen nog niet wist hoe de active reload werkte?quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:34 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb gisteren met in ieder geval Phoebe, achja, Darow en TheGodfather? Of wie was het ook alweer![]()
? ranked gespeeld.
je weet toch dat ik achterloop op de dingen net zoals het downloaden van de eerste 2 maps toenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Meen je nou dat je na 6 maand spelen nog niet wist hoe de active reload werkte?
quote:
als ik en game host dan heb ik ook veeeeeeeeel meer kills dan normaal...quote:Op zondag 6 mei 2007 00:32 schreef Heintje het volgende:
Maar ik heb toch echt meer kills als ik host.
.
Wel leuk als je de sniper moet verdedigen aanvallen in Garden.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik en game host dan heb ik ook veeeeeeeeel meer kills dan normaal...
Morgen weer even annex spelen.... heb er zin inVooral de nieuwe maps met annex zijn super
pff wat is jou bureaublad vol met icoontjesquote:
Een bureaublad is er voor de icoontjes. Net als je op een roltrap dient te lopen.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:23 schreef Viro het volgende:
[..]
pff wat is jou bureaublad vol met icoontjes![]()
Die paarse/roze vind ik toch mooier dan de grijze![]()
Of niet, de mijne is helemaal leeg je ziet alleen maar de achtergrondquote:Op zondag 6 mei 2007 23:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Een bureaublad is er voor de icoontjes. Net als je op een roltrap dient te lopen.
Heb ik ookquote:Op zondag 6 mei 2007 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, mijn computer is pas opnieuw geinstalleerd. Dus mijn bureaublad staat vol met ingepakte albums, die ik nog moet uitpakken. Maar ik ben lui en pak ze uit wanneer ik ze wil beluisteren.
In de SP van een spel boeit het me niet zo. Maar in de MP is het niet leuk, aangezien niet iedereen het kan of weet hoe.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:26 schreef ach het volgende:
Dingen uithalen met een spel wat de maker niet zo bedoelt heeft vind ik wel tof. In GoW heb ik overigens nog nooit geglitched.![]()
een keer? Constant! Kut glitchers....quote:Op maandag 7 mei 2007 07:29 schreef Viro het volgende:
Stront glitchers![]()
![]()
![]()
Er is nu een shotgun zaag glitch. Ik weet niet of iemand het al een keer heeft mee gemaakt![]()
Wordt je gezaagd door de glitcher blijf je leven, maar zodra je iemand killt ben je gelijk dood.
Ranked kan dat dus niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een keer? Constant! Kut glitchers....We kicken glitschers altijd
Ja jatten om dan vervolgens alle ziektes toegewenst te krijgenquote:Op maandag 7 mei 2007 08:59 schreef Heintje het volgende:
Warzone is gewoon wat makkelijker.
Ik vind player matches niks aan.
Zo nutteloos.
Ik zie trouwens niet waarom in ranked niet alles kan killen wat je tegen komt.
Dat doe ik ook. Ik jat kills waar ik maar kan.
Ze doen hun best maar.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja jatten om dan vervolgens alle ziektes toegewenst te krijgen
misschien ga ik een keer een gokje wagen weerquote:Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar.
De meeste in mijn team weten het wel van mij en weten ook dat ze gewoon kills terug moeten stelen.
Zo niet dan lach ik ze gewoon uit. Zeker van die mensen die iemand die down is niet afmaken.
Gewoon zorgen dat je met 2 of 3 "bekenden" in het team zit.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien ga ik een keer een gokje wagen weer![]()
ik ga het eens voorstellen thuisquote:Op maandag 7 mei 2007 10:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je met 2 of 3 "bekenden" in het team zit.
Is goed te doen om een game te vinden van iemand als je de map, type en het aantal rondes weet.
Ik pak ze toch wel terug van jequote:Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar.
De meeste in mijn team weten het wel van mij en weten ook dat ze gewoon kills terug moeten stelen.
Zo niet dan lach ik ze gewoon uit. Zeker van die mensen die iemand die down is niet afmaken.
Hoorde hij nog een krassend geluid?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:01 schreef Fliepke het volgende:
Net voor het eerst met Retuobak coop gedaan, erg leuk
Zeker.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zeker.
In Act 3 met die glowing wretches.
Process is raven down met power weapons. Weer een level waar de gevechten enkel om de power weapons gaanquote:Op maandag 7 mei 2007 23:20 schreef Heintje het volgende:
Vandaag Process een beetje geleerd.
Ik vond het toch wel een leuke map. Jammer dat we die amerikanen net niet in konden maken.
Alleen bullet march is nou nog helemaal nieuw voor me.
Bullet Marsh. Idd jammer dat daar niemand wou joinenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:20 schreef Heintje het volgende:
Vandaag Process een beetje geleerd.
Ik vond het toch wel een leuke map. Jammer dat we die amerikanen net niet in konden maken.
Alleen bullet march is nou nog helemaal nieuw voor me.
Is ook niet zo gek. Het level is een 8 track die we kennen uit race games. En laat dit nu juist afschuwelijk werken in alle gamemodi op Annex na.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Bullet Marsh. Idd jammer dat daar niemand wou joinen.
Die 2 zijn iig een stuk beterquote:Op maandag 7 mei 2007 23:42 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Nou BMH, nou nog ff Subway en Garden de grond intrappen, dan heb je je reputatie voor vandaag weer waargemaakt en kan je tevreden gaan slapen.
Dat vind ik juist wel lekker eraan.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Process is raven down met power weapons. Weer een level waar de gevechten enkel om de power weapons gaan.
Het is ook de bedoeling bij GoW dat je vecht om de superweapons, als de andere partij ze heeft zal je het wel niet goed verdedigt hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel lekker eraan.
Gewoon veel actie. En als je z'n wapen weet te pakken heb je een redelijke kans.
had gisteren echt vaak de boog en daarmee de gene van hun die de boom had dood gemaakt.
Werkte leuk.
Het is ook vaak een stuk steen papier schaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling bij GoW dat je vecht om de superweapons, als de andere partij ze heeft zal je het wel niet goed verdedigt hebben
Je moet eigenlijk het team opsplitsen , 2 aan 2 gaan lopen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is ook vaak een stuk steen papier schaar.
Je kunt vaak niet als team alle wapens verdedigen.
Dus het is een beetje een gok naar welk wapen je loopt en waar de tegen stander heen loopt.
Veel maps hebben ook meer dan 2 wapens.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk het team opsplitsen , 2 aan 2 gaan lopen.
Beide een wapen proberen te pakken of te verdedigen, diegene die tegen vijanden oploopt en het zijn er 4 terwijl jullie met 2 zijn , die moeten de boel gaan surpressen en zorgen dat de vijand afstand houd en wachten op verlossing van je andere 2 maatjes.
Maar zo wordt het meestal niet gespeeld online
Klopt, maar boomshot/sniper of boomshot/Hammer zijn meestal de wapens waar het om draait.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Veel maps hebben ook meer dan 2 wapens.
Die tag achievement is niet moeilijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:36 schreef Viro het volgende:
Hmmm maar eens proberen om tag achievement deze week te halen
Ik zou maar oppassen als je met tegen mij speelt![]()
Kon ik dat nog maar, ik baal er echt van dat ik een tijdje ben gestopt en dat me 360 dood was, maarja als ik weer een beetje blijf spelen moet het goedkomenquote:
ik moet ook echt mn bui hebben hoor, als het tegen zit haal ik uit 15 rondes 5 kills ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:07 schreef clouddy het volgende:
[..]
Kon ik dat nog maar, ik baal er echt van dat ik een tijdje ben gestopt en dat me 360 dood was, maarja als ik weer een beetje blijf spelen moet het goedkomen![]()
Het ging weer beter clouddyquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:07 schreef clouddy het volgende:
[..]
Kon ik dat nog maar, ik baal er echt van dat ik een tijdje ben gestopt en dat me 360 dood was, maarja als ik weer een beetje blijf spelen moet het goedkomen![]()
Dan heb jij nog nooit de sniper gepakt in GoW.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:04 schreef Vassili_Z het volgende:
Hoe is het eigenlijk gesteld met de sniper-irritaties in GoW?
Zijn er veel losers die constant willen en staan te snipen? (sniper en loser is eigenlijk hetzelfde in mijn optiek).
Dat is met de boom en de boog het zeflde.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:07 schreef Dancin_Rhino het volgende:
De echte kracht achter de sniper is dat hij veel te goed slaat voor een lange afstands wapen.
Ik heb er meer mensen mee dood gemept dan geschoten.
Idd maar deze was te erg voor woordenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef Heintje het volgende:
Ach joh, dat soort amerikanen zitten er 13 in een dozijn. Die heb je zo weer een gevonden.
Nou het was eerder zo : wij zeiden niks toen hij joinde. Hij begon uit het niets ons af te kraken. Dat pikten wij dus nietquote:Op maandag 14 mei 2007 14:29 schreef Heintje het volgende:
Ook altijd irri als er 1 van hun best wel goed is en de andere daarom een grote bek krijgen.
Maar het leukste blijft altijd als ze hun eigen team uit gaan schelden omdat ze noobs zijn.
Tuurlijk doen ze dat altijd als ze zelf al dood zijn en die noob nog niet.
Amerikanenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:08 schreef Viro het volgende:
OMG gisteravond flink gelachen met bruutorious nl![]()
![]()
Ik een ranked matched hosten (garden), joint er een amerikaan met een veels te grote mond![]()
Dus hij ons opfokken met praatjes van : ja ik kan een hele clan in me eentje aan, jullie zijn helemaal niemand voor mijWij dus antwoord geven op zijn opfokkerij
![]()
Wij konden echt niet wachten om die amerikaan op zijn flikker te gevenInmiddels al 5 spelers.
Komt nr 6 erbij ik match gelijk starten om die gast eens flink te ass rapenAmerikaan constant naar boomer lopen
Dus het werd een boomer vs shotgun gevecht
![]()
Wat denk je dat er gebeurt ? Die amerikaan kon helemaal niet overweg met de boomer. Wij hebben hem flink afgeslacht. Match eindigt wij vragen dus : waar is je grote mond nu dan ? Waar is die anal rape van jou voor ons nou ? Amerikaan binnen een fractie van een seconde weg en offline![]()
wow Niet gespeeld ofzo ?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:58 schreef JimmieTheSaint het volgende:
en zojuist een nieuw dieptepunt in mn toch al matige GoW carriere... 10 rondes subway; 0 kills, 0 downs, 0 revives, 0 punten.
Het kan dus nog erger dan bij mij.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:58 schreef JimmieTheSaint het volgende:
en zojuist een nieuw dieptepunt in mn toch al matige GoW carriere... 10 rondes subway; 0 kills, 0 downs, 0 revives, 0 punten.
Ja, op de een of andere manier kreeg ik geen enkele fatsoenlijke kill, dus amper punten en toen kwam ik door een soort van halve torque-suicide ook nog op -4.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het kan dus nog erger dan bij mij.
Je hebt toen ook serieus mee gedaan?
maar wat is het probleem hiermee dan, als iemand jou in het echt een klap verkoopt met een pistool ga je ook wel down hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 20:03 schreef Markster het volgende:
Ja maar toch mag het slaan wel wat minder sterk hoor. Al die vervelende pistolmeppers
In het echt hoef ik geen heel machine geweer op iemand leeg te schieten voordat hij dood is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:00 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
maar wat is het probleem hiermee dan, als iemand jou in het echt een klap verkoopt met een pistool ga je ook wel down hoorAlleen sta jij niet meteen weer op als er goed wordt geslagen.
Ja, ik denk eraan GoW te ruilen voor barbie's horse adventure.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:27 schreef Game_Error het volgende:
misschien moet je maar iets anders gaan spelen
Het probleem is, is dat het een schietspel isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:00 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
maar wat is het probleem hiermee dan, als iemand jou in het echt een klap verkoopt met een pistool ga je ook wel down hoorAlleen sta jij niet meteen weer op als er goed wordt geslagen.
Raab zit in Jackass, RAAM in GoW.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:05 schreef Knoflook het volgende:
Damn ik krijg die RAAB maar niet vermoord ... iemand tips ?
De torque bow ligt in de wagon voordat je naar Raam gaat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:40 schreef Knoflook het volgende:
Hmm thx....... uhum.... Raam ja....
Kut dan ff snel nog de pijl en de boog zoeken.
Gelukkig heb ik snel weer geld ; een nieuew auto en een xbox rijker, is wat armer in de zak.
Daarna snel weer online
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
De torque bow ligt in de wagon voordat je naar Raam gaat.
Ik geloof met maar 12 pijlen.
Maar op de lagere moeilijkheden is dat niet echt een probleem.
Wil je zo graag geneukt worden?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
Hey. Je zou naar mij toe komen. Schiet eens op.
Ben ik vandaag vaak genoeg dood gegaan?quote:
Ik was online. Maar nou is het bedtijd he.quote:
Ik vind deze OP wel goed eigenlijk. In het Xbox gedeelte wordt er niet zo gekeken naar OP's.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:43 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Klinkt misschien nogal als reclame, maar willen jullie niet een mooiere OP? Zie anders WOW topic als vergelijking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |