Wat is dat nou....quote:
Ik heb het niet over gisteren he, toen was ik er ook niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:00 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet babysitten. En gisteren had ik geen zin. ()
Warzone is alleen goed voor de achievements.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:15 schreef Wouter2006 het volgende:
hehe ik had liever gezien "Lang leve Warzone"
niks mis met een tvp.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:59 schreef Wouter2006 het volgende:
dat is idd waar, het was ook meer een tvp reactie
Bij dezequote:
Ja idd.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef Oksel het volgende:
Stomme vraag; die hoofdtelefoon, plug je die in je wireless controller ofzo?
Dan had die dat wel ff mogen zeggen. Kan ik hem uit mijn lijst gooien. Ik wil alleen mensen in mijn lijst die ik dood kan maken.quote:
Misschien wil hij al lang contact met je opnemen maar moet je jezelf openstellen voor het hiernamaals?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan had die dat wel ff mogen zeggen. Kan ik hem uit mijn lijst gooien. Ik wil alleen mensen in mijn lijst die ik dood kan maken.
Dat zul je denk ik altijd wel houden. Ik heb het zelf op mijn werk meegemaakt dat mensen niet meer komen en ook niks meer van zich laten horen.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ja quantas! Wtf! Buffeltjuh begon er laatst ook over. En toen dacht ik eraan dat ik hem eigenlijk ook nooit meer op FOK! zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |