een keer? Constant! Kut glitchers....quote:Op maandag 7 mei 2007 07:29 schreef Viro het volgende:
Stront glitchers![]()
![]()
![]()
Er is nu een shotgun zaag glitch. Ik weet niet of iemand het al een keer heeft mee gemaakt![]()
Wordt je gezaagd door de glitcher blijf je leven, maar zodra je iemand killt ben je gelijk dood.
Ranked kan dat dus niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een keer? Constant! Kut glitchers....We kicken glitschers altijd
Ja jatten om dan vervolgens alle ziektes toegewenst te krijgenquote:Op maandag 7 mei 2007 08:59 schreef Heintje het volgende:
Warzone is gewoon wat makkelijker.
Ik vind player matches niks aan.
Zo nutteloos.
Ik zie trouwens niet waarom in ranked niet alles kan killen wat je tegen komt.
Dat doe ik ook. Ik jat kills waar ik maar kan.
Ze doen hun best maar.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja jatten om dan vervolgens alle ziektes toegewenst te krijgen
misschien ga ik een keer een gokje wagen weerquote:Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar.
De meeste in mijn team weten het wel van mij en weten ook dat ze gewoon kills terug moeten stelen.
Zo niet dan lach ik ze gewoon uit. Zeker van die mensen die iemand die down is niet afmaken.
Gewoon zorgen dat je met 2 of 3 "bekenden" in het team zit.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien ga ik een keer een gokje wagen weer![]()
ik ga het eens voorstellen thuisquote:Op maandag 7 mei 2007 10:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je met 2 of 3 "bekenden" in het team zit.
Is goed te doen om een game te vinden van iemand als je de map, type en het aantal rondes weet.
Ik pak ze toch wel terug van jequote:Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar.
De meeste in mijn team weten het wel van mij en weten ook dat ze gewoon kills terug moeten stelen.
Zo niet dan lach ik ze gewoon uit. Zeker van die mensen die iemand die down is niet afmaken.
Hoorde hij nog een krassend geluid?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:01 schreef Fliepke het volgende:
Net voor het eerst met Retuobak coop gedaan, erg leuk
Zeker.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zeker.
In Act 3 met die glowing wretches.
Process is raven down met power weapons. Weer een level waar de gevechten enkel om de power weapons gaanquote:Op maandag 7 mei 2007 23:20 schreef Heintje het volgende:
Vandaag Process een beetje geleerd.
Ik vond het toch wel een leuke map. Jammer dat we die amerikanen net niet in konden maken.
Alleen bullet march is nou nog helemaal nieuw voor me.
Bullet Marsh. Idd jammer dat daar niemand wou joinenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:20 schreef Heintje het volgende:
Vandaag Process een beetje geleerd.
Ik vond het toch wel een leuke map. Jammer dat we die amerikanen net niet in konden maken.
Alleen bullet march is nou nog helemaal nieuw voor me.
Is ook niet zo gek. Het level is een 8 track die we kennen uit race games. En laat dit nu juist afschuwelijk werken in alle gamemodi op Annex na.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Bullet Marsh. Idd jammer dat daar niemand wou joinen.
Die 2 zijn iig een stuk beterquote:Op maandag 7 mei 2007 23:42 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Nou BMH, nou nog ff Subway en Garden de grond intrappen, dan heb je je reputatie voor vandaag weer waargemaakt en kan je tevreden gaan slapen.
Dat vind ik juist wel lekker eraan.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Process is raven down met power weapons. Weer een level waar de gevechten enkel om de power weapons gaan.
Het is ook de bedoeling bij GoW dat je vecht om de superweapons, als de andere partij ze heeft zal je het wel niet goed verdedigt hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel lekker eraan.
Gewoon veel actie. En als je z'n wapen weet te pakken heb je een redelijke kans.
had gisteren echt vaak de boog en daarmee de gene van hun die de boom had dood gemaakt.
Werkte leuk.
Het is ook vaak een stuk steen papier schaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling bij GoW dat je vecht om de superweapons, als de andere partij ze heeft zal je het wel niet goed verdedigt hebben
Je moet eigenlijk het team opsplitsen , 2 aan 2 gaan lopen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is ook vaak een stuk steen papier schaar.
Je kunt vaak niet als team alle wapens verdedigen.
Dus het is een beetje een gok naar welk wapen je loopt en waar de tegen stander heen loopt.
Veel maps hebben ook meer dan 2 wapens.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk het team opsplitsen , 2 aan 2 gaan lopen.
Beide een wapen proberen te pakken of te verdedigen, diegene die tegen vijanden oploopt en het zijn er 4 terwijl jullie met 2 zijn , die moeten de boel gaan surpressen en zorgen dat de vijand afstand houd en wachten op verlossing van je andere 2 maatjes.
Maar zo wordt het meestal niet gespeeld online
Klopt, maar boomshot/sniper of boomshot/Hammer zijn meestal de wapens waar het om draait.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Veel maps hebben ook meer dan 2 wapens.
Die tag achievement is niet moeilijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:36 schreef Viro het volgende:
Hmmm maar eens proberen om tag achievement deze week te halen
Ik zou maar oppassen als je met tegen mij speelt![]()
Kon ik dat nog maar, ik baal er echt van dat ik een tijdje ben gestopt en dat me 360 dood was, maarja als ik weer een beetje blijf spelen moet het goedkomenquote:
ik moet ook echt mn bui hebben hoor, als het tegen zit haal ik uit 15 rondes 5 kills ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:07 schreef clouddy het volgende:
[..]
Kon ik dat nog maar, ik baal er echt van dat ik een tijdje ben gestopt en dat me 360 dood was, maarja als ik weer een beetje blijf spelen moet het goedkomen![]()
Het ging weer beter clouddyquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:07 schreef clouddy het volgende:
[..]
Kon ik dat nog maar, ik baal er echt van dat ik een tijdje ben gestopt en dat me 360 dood was, maarja als ik weer een beetje blijf spelen moet het goedkomen![]()
Dan heb jij nog nooit de sniper gepakt in GoW.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:04 schreef Vassili_Z het volgende:
Hoe is het eigenlijk gesteld met de sniper-irritaties in GoW?
Zijn er veel losers die constant willen en staan te snipen? (sniper en loser is eigenlijk hetzelfde in mijn optiek).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |