Ik speel de laatste dagen (weken) echt slecht. Dus eigenlijk is het wel logisch dat ik er niet in sta.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef BMH het volgende:
Holy shit! Wat een lijst!! Echt haast enkel verassingen. Het ontbreken van Heintje & Ijsmeis is verontrustend.
Woensdag geef ik mijn alles, ben benieuwd hoe ver ik kom.
Dat was ik jah, ik dacht ik pak je terug met je eigen onsportieve gedrag maar het wou niet dus liet ik het bij 1 keer, ik wou me ook niet verlagen naar je niveauquote:Op maandag 7 mei 2007 21:57 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Nope was niet in canals, was in de laatste map waar iemand het probeerde. Maar ja maakt toch niks meer uit.
Jouw feestje toernooi.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk overigens dat we voor de halve finale best wel zeven maps kunnen spelen. Vier als team. En drie als individu.
ow rielexedquote:Op maandag 7 mei 2007 23:13 schreef Heintje het volgende:
Mocht er iemand zijn die woensdag niet kan dan mag Spooky22 alsnog door naar de halve finale en voor die gene invallen.
Ja, we proberen het je zo snel mogelijk te laten wetenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:51 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
ow rielexedvond al heel knap vanmezelf dat ik uberhaupt de plaats moest delen, had echt verwacht dat ik finaal zou worden afgeslacht
ehm ik neem aan dat ik daar wel een PM oid van krijg danhetzij via hier of via XBL?
Ik had verwacht dat ik wel aardig mee zou kunnen komen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:51 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
ow rielexedvond al heel knap vanmezelf dat ik uberhaupt de plaats moest delen, had echt verwacht dat ik finaal zou worden afgeslacht
ehm ik neem aan dat ik daar wel een PM oid van krijg danhetzij via hier of via XBL?
Jah ik heb het niet gelezen vantevoren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
Dit had je vantevoren kunnen weten aangezien het vanaf het begin in de OP stond. Zint het niet, vooral niet meedoen dan.
Ik vind ook 10 seconden. Maar het is toch echt ijsmeis haar toernooi.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
Leuk dat toernooi, maar de bleed out time op 5 seconde .. kan je net zo goed warzone spelen, je kan anders alleen iemand plat krijgen met de shotgun van dichtbij of met de zaag.
10 seconde wordt sowieso meer gebruikt online.
En die ronde's als individu zouden sowieso warzone moeten zijn (eigenlijk 1 vs 1 om het helemaal eerlijk te houden).
Anders krijg je van die lordteddybeer capriolen, downen opstaan downen opstaan downen killen voor punten.
Doe dan gelijk de kills en downs, wijs 2 punten toe aan een kill en 1 aan een down bijvoorbeeld, veel eerlijker.
En 3 ronde's per map vind ik ook weinig, je leert je vijand gewoon simpelweg niet kennen.
Als ik 10 ronde's met vreemden speel weet ik na een ronde of 5 pas watskeburt en daar kan je op in spelen.
Maargoed, goed initiatief hoor, tof dat jullie het organiseren, maar er zijn wat dingen die beter kunnen.
Dan kan je beter warzone spelen als je de tijd wil hebben, gewoon 5 sec ,dat 10 sec vaker wordt aangehouden online is echt niet waar, ik kom bijna altijd 5 seconde tegen, en 10 seconde vind ik gewoon irritant, lijkt wel gewoon warzone dan. Als je neergaat ben je zo goed als verzekerd dat je ook doodgaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:18 schreef Heintje het volgende:
Bij 10 seconden kun je nog iemand die je met de lancer of longshot (boomer) down schiet dood maken.
Bij 5 seconden heb ik echt vaak dat ik iemand down heb, er naar toe loop om hem af te maken, hij opstaat en mij kapot schiet omdat hij een shtgun in zijn hand heeft en ik net voor hem sta om hem dood te slaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |