Kzou graag meerdere mensen in me lijst hebben om aan zo'n groot toernooi mee te doen, er zijn 16 teams geloof ik, 8 gaan door naar de playoffs edus de 1e en 2e gaan door, daarna heb je de playoffs (knockout rondes) en de nummer 3 krijgt 150 euro, nummer 2: 150 euro en de nummer 1: 500 euro!
Ik had graag dat Heintje, ijmeis of Buffel met me mee speelde, ik heb een oude vriend van mij (waar ik vaak co-op) mee speelde die uit Engeland komt, 13 jaar :| helemaal niet skilled, maar heb niemand anders en heb um al belooft dat hij zou spelen anders had ik buffel wel ingezet om samen met mij te spelen (die uiteindelijk toch kon)
Match begint 20:00, gewoon ons tijd, mensen die van UK komen word de tijd automatisch voor hun aangepast.
We spelen Warzone, 5 rondes elk COG en Locust. 1 van ons host, de andere rond host iemand van hun. Hammer of Dawn is niet allowed, bleed out 20 sec.
Ik heb net samen met Darow gespeelt, we pwnde allebij hard, hij sniper ik torque bow.
![]()
Was fun. Ik hoop dat we winnen zodalijk want ik sta eerlijk gezegt alleen voor me teen ' joker' naast me - hij is helaas niet zo goed