http://www.clanbase.com/news_league.php?lid=3072quote:The hit goes down on Smokin' Aces Gears of War XBox 360 tournament
Welcome to the Smokin' Aces Gears of Wars tournament. To celebrate the upcoming release of the DVD of Smokin' Aces, we have decided, in cooperation with Universal Pictures UK, to organise 2 cups in tradition of the movie.
One of them being this one - Gears of Wars 2vs2 Team Warzone. The other one is a CounterStrike:Source tournament on the PC. Players get the chance to compete for being the best European assasins for cash, the prize distribution is listed below
The prize distribution
is as follow:
1st: ¤500
2nd: ¤250
3rd: ¤150
Sign-ups will start on Thursday 26th of April and will be open until May 13th
Gaat vanzelf, maximum aantal postsquote:Op maandag 7 mei 2007 22:26 schreef aightZz het volgende:
Iemand?
En waarom is dit topicgesloten? Gears of War toernooi!
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:35 schreef existenz het volgende:
Ik ben arrogant en heel goed in GoW. Heb het al 10 minuten gespeeld.
Jij bewijst met deze post dat je niet veel meer nivo hebt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:28 schreef mar1m het volgende:
Ik had graag mee willen doen, maar jij lijkt me een naar persoontje.
Tot deze conclusie kom ik, na het lezen van diverse topics van je.
Jammer..............
Clouddy heeft het te druk met zijn examens ijsmeisquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb clouddy maar je topic laten lezen.
Hij had me gePM't, maar ik heb juist gezegd dat ik niet kan en dat ie jou of clouddy maar even moest PM'enquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:44 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Clouddy heeft het te druk met zijn examens ijsmeis
Jij ben de laatste tijd op dreef, misschien moet jij hem maar helpen
ja die pm heb ik gehad, maar ik weet niet of ik dan aanwezig benquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij had me gePM't, maar ik heb juist gezegd dat ik niet kan en dat ie jou of clouddy maar even moest PM'en.
haha, momentopnamesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef clouddy het volgende:
laat buffelmeistro maar gaan, die is 2e geworden
Volgens mij is het dan toch echt jonge vriend ipv oude vriendquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:29 schreef aightZz het volgende:
Ik had graag dat Heintje, ijmeis of Buffel met me mee speelde, ik heb een oude vriend van mij (waar ik vaak co-op) mee speelde die uit Engeland komt, 13 jaar :| helemaal niet skilled, maar heb niemand anders en heb um al belooft dat hij zou spelen anders had ik buffel wel ingezet om samen met mij te spelen (die uiteindelijk toch kon)
Zo'n ladder zou er vanuit Epic moeten zijn. En dan dus ook de mogelijkheid om op die manier ranked te spelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:14 schreef buffelmaster het volgende:
ze hebben een normale 4vs4 of 2vs2 ladder in zowel execution als warzone. Maar dat is niet echt populair dus dat is toch niet echt interessant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |