wijsneusquote:Op maandag 14 mei 2007 15:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
duurzame scheikunde? natuurkunde denk ik
bij natuurkunde kan je het proces omkeren, bij scheikunde niet
heeft meneer Drost mij geleerd op de mavo![]()
Omdat bij het vorige topic 30 posts voor de lapo al werd geschreeuw om de lapoquote:
traditiequote:Op maandag 14 mei 2007 15:43 schreef Deansensitized het volgende:
Lame TT.
Sepo!
Maaruh, traditie of slechte gewoonte?
en het gaat nergens overquote:Op maandag 14 mei 2007 15:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Omdat bij het vorige topic 30 posts voor de lapo al werd geschreeuw om de lapo! Gekkenwerk natuurlijk
![]()
je hebt daar 3 dingen voor nodig:quote:Op maandag 14 mei 2007 15:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Omdat bij het vorige topic 30 posts voor de lapo al werd geschreeuw om de lapo! Gekkenwerk natuurlijk
![]()
las je mijn LaToPo?quote:
mooi ! jongste meisje wat je hebt gehadquote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
maar goed nieuw topic, nieuwe onderwerpen!
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:44 schreef DaFan het volgende:
Slechte gewoonte traditie, het houd je van je werk namelijk. bezig op je stage
16quote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
mooi ! jongste meisje wat je hebt gehad?
Maar dat gaat het hier meestal niet toch?quote:
ff denken.. Geloof max. 3 jaar jongerquote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
zij 15 ik 17..quote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik 19 zij 16quote:Op maandag 14 mei 2007 15:47 schreef Houniet het volgende:
zij 16, ik 20
15 ho isquote:
We have a winnerquote:Op maandag 14 mei 2007 15:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zij 15 ik 17..![]()
edit:
Ow en de oudste was 27![]()
ja, die had ik gelezen jaquote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
las je mijn LaToPo?
mn last Topic post?
je hebt nog nooit gezoend?quote:
Want?quote:
wat ho is...?quote:
lol! wtf.? oude fiets?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zij 15 ik 17..![]()
edit:
Die van de wallen mag je niet meetellen he?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zij 15 ik 17..![]()
edit:
Er zijn ook mannen die op jongere meiden vallen, waarom andersom niet dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
snap btw niet wat een meid van 20 zoekt bij een gast van 16..? sex? geld zal het iig niet zijn
Vakantiegeilheid gaf bij mij de doorslag!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
snap btw niet wat een meid van 20 zoekt bij een gast van 16..? sex? geld zal het iig niet zijn
Nee dat deed ik ook niet, dan is de top 40quote:Op maandag 14 mei 2007 15:52 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Die van de wallen mag je niet meetellen he?![]()
Nou ga ik natuurlijk niet echt naar de hoerenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee dat deed ik ook niet, dan is de top 40![]()
Missquote:
R&Pquote:Op maandag 14 mei 2007 15:52 schreef Deansensitized het volgende:
Valt niks over te zeggen [afbeelding]
vakantie liefdesquote:Op maandag 14 mei 2007 15:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vakantiegeilheid gaf bij mij de doorslag!![]()
quote:
Mooi, toch?quote:
dat komt zo vaak voorquote:Op maandag 14 mei 2007 15:56 schreef Goover het volgende:
Meisje dat 20 was toen ik 16 was die maakte het uit met de rede: 'Je bent meer een broertje voor me dan een vriendje'. Mijn ego was net mooi groot omdat ik een vriendin van 20 had, maar na die opmerking was er niets meer van over
lekker tactvol weerquote:Op maandag 14 mei 2007 15:56 schreef Goover het volgende:
Meisje dat 20 was toen ik 16 was die maakte het uit met de rede: 'Je bent meer een broertje voor me dan een vriendje'. Mijn ego was net mooi groot omdat ik een vriendin van 20 had, maar na die opmerking was er niets meer van over
mooi zijn ze zeker, alleen als je terug naar NL gaat is het wat andersquote:
crackhoer? Nee, was gewoon leuk meisjequote:Op maandag 14 mei 2007 15:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat komt zo vaak voor [afbeelding] heb ik ook meegemaakt, crackhoer [afbeelding]
Neuh. Of delen ze daar meiden uit?quote:
dat is laagquote:Op maandag 14 mei 2007 15:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Oohwja, over de telefoon. Dat kwam er ook nog bij
Ach, vakanties moet je t er gewoon van nemen behalve als je echt een leuk/mooi/lief meisje tegen komtquote:Op maandag 14 mei 2007 15:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
mooi zijn ze zeker, alleen als je terug naar NL gaat is het wat anders [afbeelding]
Ik ben ook wel is via msn gedumpt, dat was een driekwartjaar geleden nogquote:
En dan moeten wij een ex postenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:59 schreef jslavenburg het volgende:
Zullen we het zo doen? Voor degene die nu een vriendin hebben, post vandaag of morgen een foto van je vriendin
Nou ik spreek je morgen wel weer, doei doei!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nou ik ga er voor vandaag maar weer een eind aan knopen! morgen nog en woensdag een half dagje en dan ben ik lekker een paar dagen vrij! Heeeerlijk!
vind ik goed, maar dan wel beschaafde foto's of naakt foto's onder een linkje, we zitten tenslotte wel met zn allen op stagequote:Op maandag 14 mei 2007 15:59 schreef jslavenburg het volgende:
Zullen we het zo doen? Voor degene die nu een vriendin hebben, post vandaag of morgen een foto van je vriendin
Half dagjequote:Op maandag 14 mei 2007 16:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nou ik ga er voor vandaag maar weer een eind aan knopen! morgen nog en woensdag een half dagje en dan ben ik lekker een paar dagen vrij! Heeeerlijk!
en jij hebt niet gezegd dat je altijd al een zus wilde hebben?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Oohwja, over de telefoon. Dat kwam er ook nog bij
Sjezus, zit je niet mee!! Via msn, come onquote:Op maandag 14 mei 2007 16:00 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik ben ook wel is via msn gedumpt, dat was een driekwartjaar geleden nogToen was ik echt MEGA pissig
Alleen morgen...quote:Op maandag 14 mei 2007 16:01 schreef Goover het volgende:
[..]
Half dagje![]()
Ik gewoon morgen en woensdag nog, daarna wel lang weekend uiteraard![]()
gaat toch over of je nu een vriendin hebt!?!quote:
ik heb het altijd recht voor de raap gedaan, hun ook bij mij trouwensquote:Op maandag 14 mei 2007 16:00 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik ben ook wel is via msn gedumpt, dat was een driekwartjaar geleden nogToen was ik echt MEGA pissig
quote:
Alsof we massaal naaktfoto's van onze vriendinnen op Fok! gaan plaatsenquote:Op maandag 14 mei 2007 16:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vind ik goed, maar dan wel beschaafde foto's of naakt foto's onder een linkje, we zitten tenslotte wel met zn allen op stage
Idem.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Alsof we massaal naaktfoto's van onze vriendinnen op Fok! gaan plaatsen
Ik heb opt moment geen vriendin, en mijn exen ga ik ook niet posten. Daar worden ze vast niet vrolijker van
ex-girlfriend pictures. zoeken op google. puike shit!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:01 schreef Houniet het volgende:
mijnexiseenheks.nl
jammer dat die site er toen is uit gegaan![]()
boeiend, alsof hun weten dat jij hier je tijd nuttigd/tquote:Op maandag 14 mei 2007 16:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb opt moment geen vriendin, en mijn exen ga ik ook niet posten. Daar worden ze vast niet vrolijker van
ik heb geen foto's van mijn exen hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 16:02 schreef Goover het volgende:
[..]
ik heb geen gezichtquote:Op maandag 14 mei 2007 16:02 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Waar is je gezicht?!
![]()
Dag lieverds, die mij gedag zeggen!
Heb gewoon 3 topics gemist :S Vandaag weer drukke dag op school! Morgen ben ik weer van de partij hoor!
Ik 1 keer via msn toen ik 15 was, maar dat was niet eerlijk. Zij vroeg: "Zeg eens eerlijk hoe jij je nu over ons voelt" En bleef doorzeuren toen ik zei dat we het miss beter gewoon aan elkaar konden vragen. En daarna werd ze boos dat ik het op msn had uitgemaaktquote:Op maandag 14 mei 2007 16:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb het altijd recht voor de raap gedaan, hun ook bij mij trouwens
Dat wilde ik eigenlijk ook al opmerkenquote:Op maandag 14 mei 2007 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb geen foto's van mijn exen hoor
Dito.quote:
ja.. maar ter compensatie. Stelde t voor als een belachelijk idee, je gaat je meid toch niet op internet zetten dmv een fotoquote:Op maandag 14 mei 2007 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gaat toch over of je nu een vriendin hebt!?!![]()
heb ik ook niet meer, maar dat hyves doet wonderen.. trouwens, hyvesquote:Op maandag 14 mei 2007 16:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk ook al opmerkenals je nu nog foto's van je exen hebt, zegt dat wat over jezelf
Dannog, ik ga niet zomaar foto's in het rond posten van wie dan ook.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
boeiend, alsof hun weten dat jij hier je tijd nuttigd/t
*moest lachenquote:
Hyves?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb ik ook niet meer, maar dat hyves doet wonderen.. trouwens, hyves![]()
![]()
internetmogelijkheden zijn legio, vrolijke vriend!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk ook al opmerkenals je nu nog foto's van je exen hebt, zegt dat wat over jezelf
Ik heb van bijna al mijn exen nog wel foto's staan, ik gooi nooit foto's weg eigenlijk. Niet bewust bewaard dus, maar ook niet weg gegooid.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hoeveel meisjes heb je gehad?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:06 schreef Houniet het volgende:
ander onderwerp, anders komt Deansensitized niet meer terug [afbeelding]
Stelling: Deansensitized kan niet tegen het huidige onderwerpquote:Op maandag 14 mei 2007 16:06 schreef Houniet het volgende:
ander onderwerp, anders komt Deansensitized niet meer terug [afbeelding]
Hyves is GE-NI-AAL als meer info over iemand zoekt, voornaam, leeftijd en woonplaats en je kan bijna iedereen vinden.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik weet de namen van mijn exen niet eens meerBen ik toch al nooit geod geweest in namen onthouden, misschien dat het waarom uit is gegaan
paar jaar geleden nog gedumpt via msn... alleen snapte ik even niet toen ze zei.. Het spijt me..quote:Op maandag 14 mei 2007 16:04 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik 1 keer via msn toen ik 15 was, maar dat was niet eerlijk. Zij vroeg: "Zeg eens eerlijk hoe jij je nu over ons voelt" En bleef doorzeuren toen ik zei dat we het miss beter gewoon aan elkaar konden vragen. En daarna werd ze boos dat ik het op msn had uitgemaakt(en ik was 15, veel van geleerd, nooit meer gedaan)
Oneens! Kan ik bestquote:Op maandag 14 mei 2007 16:07 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Stelling: Deansensitized kan niet tegen het huidige onderwerp
Dat wel, heb dr ook wel een profielquote:Op maandag 14 mei 2007 16:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Hyves is GE-NI-AAL als meer info over iemand zoekt, voornaam, leeftijd en woonplaats en je kan bijna iedereen vinden.
Had al geupdate voor je postquote:Op maandag 14 mei 2007 16:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Oneens! Kan ik bestHeb er alleen niks over te zeggen
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:08 schreef Casual-T het volgende:
Had toen wel zo'n wijf op msn die d'r kleren uitdeed enzo en weet ik veel wat allemaal deed, even kijken thuis of ik daar nog printscreentjes van heb..
Die heb i kdestijds wel op internet gezet..![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Cas moest er zelf ook voor uit de kleren maar dat verteld hij er niet bij...
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Hyves is GE-NI-AAL als meer info over iemand zoekt, voornaam, leeftijd en woonplaats en je kan bijna iedereen vinden.
Echt kut is dat, je krijgt ook gewoon geen fatsoenlijke mogelijkheid tot reageren via een paar gele bolletjes..quote:Op maandag 14 mei 2007 16:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
paar jaar geleden nog gedumpt via msn... alleen snapte ik even niet toen ze zei.. Het spijt me..
Ik vroeg nog wat spijt je vroeg?
Toen kreeg ik het verhaal te horen... ze wou het niet in mijn gezicht zeggen... omdat ik dan misschien boos zou weg lopen...![]()
quote:
maar als je haar blokte zou ze het niet erg vinden?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
paar jaar geleden nog gedumpt via msn... alleen snapte ik even niet toen ze zei.. Het spijt me..
Ik vroeg nog wat spijt je vroeg?
Toen kreeg ik het verhaal te horen... ze wou het niet in mijn gezicht zeggen... omdat ik dan misschien boos zou weg lopen...![]()
Ik gooi ook niks weg, waarom zou ik?! Nergens voor nodig toch? Kan geen kwaad als je ze nog ehbt toch?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:06 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb van bijna al mijn exen nog wel foto's staan, ik gooi nooit foto's weg eigenlijk. Niet bewust bewaard dus, maar ook niet weg gegooid.
Preciesquote:Op maandag 14 mei 2007 16:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
.
Ik heb een paar vrienden die anti hyves zijn... maar wel elke zondagmiddag op hyves kijken naar dat ene chickie waarmee ze hebben gepraat, gezoend.. of stiekem mee hebben gedanst..
Preciesquote:Op maandag 14 mei 2007 16:10 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik gooi ook niks weg, waarom zou ik?! Nergens voor nodig toch? Kan geen kwaad als je ze nog ehbt toch?
ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vondquote:Op maandag 14 mei 2007 16:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
.
Ik heb een paar vrienden die anti hyves zijn... maar wel elke zondagmiddag op hyves kijken naar dat ene chickie waarmee ze hebben gepraat, gezoend.. of stiekem mee hebben gedanst..
ik heb ooit een web-log gehad. iedereen op school toen der tijd kwam erop. ik ging er mijn exen opzetten, echt slecht maarja, pubers hequote:Op maandag 14 mei 2007 16:08 schreef Casual-T het volgende:
Had toen wel zo'n wijf op msn die d'r kleren uitdeed enzo en weet ik veel wat allemaal deed, even kijken thuis of ik daar nog printscreentjes van heb..
Die heb i kdestijds wel op internet gezet..![]()
Totdat een maat van mij met haar aan ging pappen, toen heb ik het maar van internet geplukt..![]()
Zou ik écht nooit doen..quote:Op maandag 14 mei 2007 16:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Cas moest er zelf ook voor uit de kleren maar dat verteld hij er niet bij...
1 kansloze zus van 20...quote:Op maandag 14 mei 2007 16:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Nog iemand iets in de aanbieding? Leuke zus, nicht, vriendin, ex...
blijkbaar niets, maar dat maakt ook niet uit, dat komt vanzelfquote:
daar doelde ik ook opquote:Op maandag 14 mei 2007 16:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond![]()
Rephrase die zin eensquote:Op maandag 14 mei 2007 16:11 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Zou ik écht nooit doen..![]()
Moet je 'ns kijken hoeveel site's te zijn met van die ex girlfriend stuff d'rop, je zal jezelf maar tegenkomen. Niet dat ik op een ex girlfriend site sta, maar je snapt wat ik bedoel..![]()
Mij ook niet, was maar reactie op Daen. Klein garpjequote:Op maandag 14 mei 2007 16:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
blijkbaar niets, maar dat maakt ook niet uit, dat komt vanzelf
Vertel vertel vertel! Info, specs, foto's??quote:
quote:
Specsquote:Op maandag 14 mei 2007 16:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vertel vertel vertel! Info, specs, foto's??![]()
Ik kwam laatst nog de liefdesbrief die ik van eerste echte vriendinnetje kreeg gevonden.quote:
Info: Geil blond dingquote:Op maandag 14 mei 2007 16:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vertel vertel vertel! Info, specs, foto's??![]()
En 99% van die dingen is in scene gezet volgens mijquote:Op maandag 14 mei 2007 16:11 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Zou ik écht nooit doen..![]()
Moet je 'ns kijken hoeveel site's te zijn met van die ex girlfriend stuff d'rop, je zal jezelf maar tegenkomen. Niet dat ik op een ex girlfriend site sta, maar je snapt wat ik bedoel..![]()
heb je goed gastquote:Op maandag 14 mei 2007 16:14 schreef Deansensitized het volgende:
En grap maar wat jullie willen, zal mij een worst wezen
Oe! Doe eens meer info via PMquote:Op maandag 14 mei 2007 16:14 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Info: Geil blond ding
Specs: Dual Core Intel processor met 1Gb ram geheug...
Foto's: Galleries vallen op internet te vinden
![]()
dat ben ik dusquote:Op maandag 14 mei 2007 16:15 schreef Goover het volgende:
[..]
En 99% van die dingen is in scene gezet volgens mij
Om je ex naakt te posten op internet moet je:
-Goed gek zijn
-Of haar super veel haten
-Dom zijn...
Zo is t maar net jongen!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:14 schreef Deansensitized het volgende:
En grap maar wat jullie willen, zal mij een worst wezen
oh ik ook geweldigquote:Op maandag 14 mei 2007 16:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kwam laatst nog de liefdesbrief die ik van eerste echte vriendinnetje kreeg gevonden.![]()
Als ze op jou lijkt hoef ik nietquote:Op maandag 14 mei 2007 16:16 schreef Goover het volgende:
Ik heb nog een vrijgezel zusje van bijna 18...
Maar die ga ik niet aanbieden hier
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:16 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Doe het wel in public:
Galleries van mijn zus: www.lemonparty.org en http://www.meatspin.com/
Ja euhh volgens mij zijn die links op Fok! niet toegestaan...quote:Op maandag 14 mei 2007 16:16 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Doe het wel in public:
Galleries van mijn zus: www.lemonparty.org en http://www.meatspin.com/
Check je later, homies 4 life, laterquote:Op maandag 14 mei 2007 16:17 schreef Roycoooooo het volgende:
K ga naar huis mannen en dame!
Tot mogguh![]()
Spam ze maar lekker verder![]()
Ghehe ken je die nietquote:Op maandag 14 mei 2007 16:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mijn ogen, wat doe je!!
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond![]()
juuuquote:Op maandag 14 mei 2007 16:17 schreef Roycoooooo het volgende:
Tot mogguh![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mijn ogen, wat doe je!!
![]()
[afbeelding]
Jullie 2 hadden die links wel kunnen zien aankomen he...? Ga me zus een beetje op internet zettenquote:Op maandag 14 mei 2007 16:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja euhh volgens mij zijn die links op Fok! niet toegestaan...![]()
Doeeiiquote:Op maandag 14 mei 2007 16:17 schreef Roycoooooo het volgende:
Tot mogguh![]()
Do you want to die yesh?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:18 schreef DaFan het volgende:
Ik vind Dean steeds leuker worden
http://www.hai2u.com
Meatspin wel, andere niet.quote:
Lang weekendquote:Op maandag 14 mei 2007 16:19 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
DoeeiiTot morgen!!
Iemand nog een lang weekend hier? Of alleen donderdag vrij?
Ik ook de vrijdagEn school heeft organisatieweek.. dus ben lekker dehele week vrij!! (Behalve vandaag.)
En daar ga ik nu niet eens meer op klikken. Negeer vanaf nu alle links die je geeft maar denk ik...quote:Op maandag 14 mei 2007 16:18 schreef DaFan het volgende:
http://www.hai2u.com
Ik heb gekeken, vertrouw mij, je wilt er niet op klikkenquote:Op maandag 14 mei 2007 16:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En daar ga ik nu niet eens meer op klikken. Negeer vanaf nu alle links die je geeft maar denk ik...
we were on a breakquote:Op maandag 14 mei 2007 16:23 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ga er ook vandoor, lekker een epje van Friends kijken!!
DoeeiiTot morgen!!
quote:
My eyesquote:Op maandag 14 mei 2007 16:18 schreef DaFan het volgende:
-link weg-
tot morgenquote:Op maandag 14 mei 2007 16:23 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ga er ook vandoor, lekker een epje van Friends kijken!!
DoeeiiTot morgen!!
Je mag ook ergens anders posten dan in dit topic hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 16:33 schreef jslavenburg het volgende:
lol denk het ook
ik ga denk ik niet meer 500 posts halen
Doe ik ook, maar at the moment zijn er geen boeiende topicsquote:Op maandag 14 mei 2007 16:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je mag ook ergens anders posten dan in dit topic hoor
ik weet niet of ik vrijdag ben hersteld van het schoolfeest...quote:Op maandag 14 mei 2007 16:19 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
DoeeiiTot morgen!!
Iemand nog een lang weekend hier? Of alleen donderdag vrij?
Ik ook de vrijdagEn school heeft organisatieweek.. dus ben lekker dehele week vrij!! (Behalve vandaag.)
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik weet niet of ik vrijdag ben hersteld van het schoolfeest...![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:47 schreef jslavenburg het volgende:
Maar mensen, ik ga er ook weer vandoor. Ik zal wel kijken of ik een foto van mijn vriendin kan vinden zoals belooft, en ik spreek jullie morgen wel weer. Doei doei!![]()
als ze maar niet weer die smerige stripster op het podium zetten...quote:
en toen we riepen broek uit, broek uit.. deed ze het niet...quote:
Dus t was geen stripster?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en toen we riepen broek uit, broek uit.. deed ze het niet...
is maar goed ook dus, was ze echt lelijkquote:Op maandag 14 mei 2007 16:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en toen we riepen broek uit, broek uit.. deed ze het niet...
rustig aan gastquote:
zal ff thuis ff kijken of de foto's nog online staan..quote:Op maandag 14 mei 2007 16:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
is maar goed ook dus, was ze echt lelijk [afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zal ff thuis ff kijken of de foto's nog online staan..
quote:
ja, mijn moeder was gisteren jarig, maar zijn die dingen dan open op zondag?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:16 schreef Deansensitized het volgende:
Helaas een dag te laat toch?? Ik heb helemaal niks gegeven, ben het helemaal vergeten![]()
Weet ik veel... benzine stations welquote:Op maandag 14 mei 2007 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, mijn moeder was gisteren jarig, maar zijn die dingen dan open op zondag?
ja, maar daar doen we niet aan, omdat mijn moeder altijd in die periode jarig is. Dus scheelt weer een bos bloemenquote:Op maandag 14 mei 2007 17:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Weet ik veel... benzine stations wel
Of een dag eerder kopen
Maar doelde meer op het feit dat het gisteren toch ook moederdag was?
Zo is t Deanquote:
wij doen ten minste ietsquote:Op maandag 14 mei 2007 18:40 schreef Freshthinking het volgende:
tvp, een vrije dag en jullie zijn alweer twee reeksen verder
Spammerts!
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:50 schreef DaFan het volgende:
Zaagmans morgenmiddag al als je vrijdag ook vrij bentMn baas zei dat vrijdag 'gewoon een werkdag was' maar volgens mij komt er helemaal niemand naar kantoor en is hij in New York
morgenmiddag om 12.30 is hij bij mijquote:Op maandag 14 mei 2007 18:50 schreef DaFan het volgende:
Zaagmans morgenmiddag al als je vrijdag ook vrij bentMn baas zei dat vrijdag 'gewoon een werkdag was' maar volgens mij komt er helemaal niemand naar kantoor en is hij in New York
Jaja hierzo!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:24 schreef ETA het volgende:
stelletje lui honden, nog steeds niemand aan het werk??!!
hehe.. was er om 7.05 uur, maar eerst ff uitzendinggemist.nl bekeken.. 2 afleveringen van "de besloten groep".. de tering zeg.. 1 oplossing.. spuitjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:24 schreef ETA het volgende:
stelletje lui honden, nog steeds niemand aan het werk??!!
Ik begin ook 8 uur, maar omdat er hier zo'n taxi/bedrijfsbusje gaat vanaf R'dam Centraal om half 8 ben ik hier meestal al om kwart voor...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:16 schreef Goover het volgende:
@ Boot en Cas, ik dacht dat ik vroeg begon 's morgens (8:00)
Ok, om kwart voor 8 stap ik op de fiets. En dan nog ben ik hier 5 voor 8quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:21 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik begin ook 8 uur, maar omdat er hier zo'n taxi/bedrijfsbusje gaat vanaf R'dam Centraal om half 8 ben ik hier meestal al om kwart voor...
's ochtends begint iedereen met goede moed aan de dag om iets voor het bedrijf te doen, maar naarmate het later wordt, wordt die drang om iets te doen steeds minder en wordt er steeds meer geFOK!tquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Volgens mij moet iedereen nog een beetje wakker worden of niet?het is zo rustig...
![]()
Heh wat..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik heb trouwens in het kantoor tegenover mij een man zitten, die praat tegen zichzelf, ben ik "hard" aan het werk, hoor ik hem praten, kijk ik op, zie ik niemand... dan weet ik al weer genoeg!
begin officieel om half 8, maar ben er altijd om 7 uur. effectief begin ik rond 9 uurquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:16 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
@ Boot en Cas, ik dacht dat ik vroeg begon 's morgens (8:00)
dat die gozer niet goed snik s, soort van sociale werkplek voor hemquote:
ik weet niet of de sociale werkplek zo goed betaald voor niets doen? ;-)quote:
Betaald beter dan je denkt, denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik weet niet of de sociale werkplek zo goed betaald voor niets doen? ;-)
eerste hit op googlequote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Betaald beter dan je denkt, denk ik.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef Casual-T het volgende:
Mijn vriendin vanavond:
"Jij steeds met je jammer de bammer"
![]()
Tot morgen![]()
Geen gestressquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:11 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen, ik ben er ook weer...ik wordt gek hierzo..t is super druk..lage bemanning op de helpdesk(2 mensen zijn pas vertrokken) ik ben momenteel de enige 2e lijns, en ik moet ook nog eens al mijn verslagen gaan lopen bijwerken
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:17 schreef ETA het volgende:
hmm, hoe streng zijn ze denk je over concurrentiebeding in je stagecontract... kreeg vandaag de opdracht een productlijn te analyseren van een eerdere stage werkgever.... voelt klein beetje als verraad
daar kunnen ze erg moeilijk over doen hoor.. jíj heb het ondertekend, dus als ze mot willen, ben jij de klos.. hij is er niet voor niets!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:17 schreef ETA het volgende:
hmm, hoe streng zijn ze denk je over concurrentiebeding in je stagecontract... kreeg vandaag de opdracht een productlijn te analyseren van een eerdere stage werkgever.... voelt klein beetje als verraad
Gaat er niemand duimenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:17 schreef Goover het volgende:
Vandaag de uitslag van mijn training, allemaal duimen voor mij!
En bedoel je dan die clownspraktijken, of is dat een zomerbaantje?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:23 schreef Goover het volgende:
Ik mag 2 jaar na mijn stage geen opdrachten aanemen van klanten/bedrijven waar we hier mee samenwerken(officieel dan)
ik ben ook niet echt aan het stressen..ik heb besloten om mn stageverslagen later maar te doen..dat is toch niet zo interresantquote:
ik zal voor je duimen hoorquote:
Nou vooruit dan, omdat ik toch niets anders te doen heb!quote:
Dat is mijn zomerbaandje (als ik vandaag een positive uitslag krijg) Maar daar stond het in mijn contract. En toen ging ik mijn stagecontract lezen en daar stond het ook inquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:26 schreef Frrreek het volgende:
[..]
En bedoel je dan die clownspraktijken, of is dat een zomerbaantje?
Ik had niet anders van je verwachtquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, omdat ik toch niets anders te doen heb!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:29 schreef denB het volgende:
Hoi spammerts!
Ben geslaagd voor mn examen die ik gister had
Nu mn stage voldoende halen en diploma is binnen!!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:29 schreef denB het volgende:
Hoi spammerts!
Goed gedaan jongen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:29 schreef denB het volgende:
Hoi spammerts!
Ik zou ook je vorige contract er eens op nalezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
daar kunnen ze erg moeilijk over doen hoor.. jíj heb het ondertekend, dus als ze mot willen, ben jij de klos.. hij is er niet voor niets!!
*duimtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:17 schreef Goover het volgende:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:29 schreef denB het volgende:
Hoi spammerts!
ik zie het nu pas, had er op de FP overheen gelezenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:30 schreef PieterBas het volgende:
Nudistencampings willen jongeren trekken
wat een titel...![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:30 schreef PieterBas het volgende:
Nudistencampings willen jongeren trekken
wat een titel...![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ga wel voor je duimen hoor
quote:
quote:
ik ben er net pas, dus net pas begonnen met duimenquote:
Gefeliciteerd!! Doe je goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:29 schreef denB het volgende:
Hoi spammerts!
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:29 schreef denB het volgende:
Hoi spammerts!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Doe je goed![]()
En vooruit, Goovert, k duim mee![]()
als je het al gemaakt heb, maakt duimen niet meer uitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:17 schreef Goover het volgende:
helemaal te begrijpen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:32 schreef Goover het volgende:
[..]Ik wil eigenlijk niet WEER over mijn vakantiebaante beginnen. Maar daar zoeken ze ook mensen die als recreatieteam op een nudistencamping willen gaan staan
. Ik heb dat aanbod ook maar afgestaan
ik hoop mijn 4500stequote:
Het gaat natuurlijk om de morele ondersteuning tijdens het wachten op de uitslag!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
als je het al gemaakt heb, maakt duimen niet meer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |