tot de volgende keer maar weer, die blauwe stuurt me wegquote:Op maandag 14 mei 2007 15:14 schreef RayMania het volgende:
Ga toch weg.
Ja, kan hier alleen op maandag.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
's Avonds naar de tandarts?
Nogalquote:Op maandag 14 mei 2007 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos zit er doorheen?
Doet het niet op mijn kapotte computerquote:Op maandag 14 mei 2007 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom je weer eens aan FM toe toch?
Kom volgende week (lees zaterdag a.s. ) ook zou ik zeggen. Dan zijn er meer VBL-Usersquote:Op maandag 14 mei 2007 17:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
SCH nog bedankt voor de tip van Mick O'Connells was gister zeer leuk daaro
Mag je met een sigaar op de bank.quote:
doe er nog maart eentje ja!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:26 schreef Grulez het volgende:
Iemand bier en/ of pils?
Nou, hij liep steeds vast dus bel ik MS op. Die zeiden van probeers is zonder Harddisk en toen kreeg ik ook een rood lampje. Ze gaan hem iig nakijken (lees omruilen voor een andere die kapot was en n u gefixed isquote:
Gaat hij weg dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Denny Landzaat.
Ik heb het C&C gehaald ervoor.quote:
Vind ik van jou collega's ook.quote:
En is het wat?quote:
justin weer buiten aan het spelen?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:57 schreef lookinforyou het volgende:
Zo, ik ben weer baas over mijn pc.
Ik heb het nog niet echt gespeeld, ben behoorlijk gaar. Maar is best bestuurbaar wat me in de testmissie leek.quote:
Dat lijkt mij nu ook steeds te lukken. De laatste 2 keer teminstequote:Op maandag 14 mei 2007 20:29 schreef RayMania het volgende:
Goedenavond! Back from the dentist, no gaps as usual.
Hier geen één, wel ooit m'n voorstand afgebroken door een ongelukjequote:Op maandag 14 mei 2007 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nu ook steeds te lukken. De laatste 2 keer teminste![]()
Jij had bij je geboorte nog helemaal geen tanden!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier geen één, wel ooit m'n voorstand afgebroken door een ongelukje.
Dat zeg ik toch ook niet!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij had bij je geboorte nog helemaal geen tanden!
Even bij Configuratiescherm - Software de Google Toolbar deinstallerenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:31 schreef sjimz het volgende:
Stelletje ICT-Hooligans, ik heb jullie hulp nodig.
Mijn vuurvos doet raar![]()
Nu gebruik ik opera wat uitstekend bevalt maar ik wil mijn vuurvoske graag terug!
[afbeelding]
Van de trap gevallen?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier geen één, wel ooit m'n voorstand afgebroken door een ongelukje.
Ziek is in FM een relatief begripquote:
M'n broer duwde me ooit (toen ik 7-8 was) tegen een halter aan, *krak*.quote:
Die optie staat er niet tussenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Even bij Configuratiescherm - Software de Google Toolbar deinstalleren.
Hmm, dan weet ik het niet. Bij mij stond 'ie ooit wel in die lijst bij Softwarequote:
Heb je die Google toolbar extensie geïnstalleerd dan?quote:
Ik heb maar heel FF er nu afgegooid, ik blijf lekker bij operaquote:Op maandag 14 mei 2007 20:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb je die Google toolbar extensie geïnstalleerd dan?
Dat je geen bonnetjes kunt uitschrijven vind je minder erg?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb maar heel FF er nu afgegooid, ik blijf lekker bij opera![]()
Het is mijn dag niet, het ergste is nog dat ik geen FM meer kan spelen![]()
![]()
Not tired anymorequote:
Ik schrijf nauwelijksquote:Op maandag 14 mei 2007 20:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat je geen bonnetjes kunt uitschrijven vind je minder erg?
en je quotum dan?quote:
Daarom zit hij nu 'ziek' thuis.quote:
Je laat andere voor je schrijven zie ikquote:Op maandag 14 mei 2007 21:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar ik krijg ik dan ook meestal een mindere beoordeling voor
Hij past zich aan aan de allochtonenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je laat andere voor je schrijven zie ik
Ja, zou je ook eens moeten proberenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je laat anderen voor je schrijven zie ik
Ick laadt dad oock dhoen.quote:
Hij praat neem ik aan naast Nederlands erg veel Limburgs, dat is echt geen Nederlands dialect te noemen, maar een vreemde taal.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:42 schreef sjimz het volgende:
Jij praat vast al buitenlands met dat belgen/duitser taaltje van je
Wie, waar en waarom ben je zo boos, sien?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:00 schreef appelsientje het volgende:
Godver... vuile smerige ******* stelletje klootzakken, vuile hufters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:01 schreef appelsientje het volgende:
Vanavond naar een meeting geweest voor ons nieuw huisje...
En die vuile klootzakken vertelde ons steeds.. ja nee echt waar december 2007 is het huisje klaar.. echt waar!!
Dus wij plannen ons huwlijk mooi in April.... zodat we ruim de tijd hebbe... vertellen ze ons vanavond doodleuk dat het pas JUNI!!! Gaat worden![]()
![]()
Bah bah ...
Dat kan ik me helemaal voorstellenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:02 schreef appelsientje het volgende:
Sorry voor mijn taal.. maar ik ben echt zwaaaaaar over de zeik!
En die vuile klootzakken vertelde ons steeds.. ja nee echt waar december 2007 is het huisje klaar.. echt waar!!
Dus wij plannen ons huwlijk mooi in April.... zodat we ruim de tijd hebbe... vertellen ze ons vanavond doodleuk dat het pas JUNI!!! Gaat worden![]()
![]()
Bah bah ...
Helaas praat ik totaal geen Limburgsquote:Op maandag 14 mei 2007 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij praat neem ik aan naast Nederlands erg veel Limburgs, dat is echt geen Nederlands dialect te noemen, maar een vreemde taal.
te trouwens?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:10 schreef DarkShine het volgende:
Maar Sientje, je hoeft toch niet te trouwens als je dat niet wilt
maar de zomervakantie duurt toch een week of 6 Sientjequote:Op maandag 14 mei 2007 22:12 schreef appelsientje het volgende:
Tja het trouwen uitstellen is ook geen optie, we hebben al teveel geregeld.. en ze is juf.. dus zit je vast aan de vakantie weken... en voor de zomer vakantie is geen optie omdat er dan al een collega gaat trouwen .....
*zucht*dacht dat het een leuke avond zou worden..... maar dat valt dus ff vies tegen.
Ja dat klopt.. maar ze is dus juf... en wilt natuurlijk wel dat de hele klas komt en langs gaan op school ( dat doen tenslotte alle juffen) en in de vakantie gaat dat wat lastig want dan is iedereen weg.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:15 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
maar de zomervakantie duurt toch een week of 6 Sientje![]()
je hebt de lelijke lay out van Fok!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:31 schreef sjimz het volgende:
Stelletje ICT-Hooligans, ik heb jullie hulp nodig.
Mijn vuurvos doet raar![]()
Nu gebruik ik opera wat uitstekend bevalt maar ik wil mijn vuurvoske graag terug!
[afbeelding]
Helemaal nietquote:Op maandag 14 mei 2007 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt de lelijke lay out van Fok!
joh welkom in de bouwwereldquote:Op maandag 14 mei 2007 22:01 schreef appelsientje het volgende:
![]()
Bah bah ...
Precies. Text-only is net een klein beetje lelijker.quote:
hoeft niet aan het bouwbedrijf te liggen hoor, meestal ligt het bij die achterlijke architecten, projectontwikkelaars of bouwfondsenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
![]()
Bouwbedrijven zijn een drama ja. Volgens mij komt er nooit een project op tijd klaar in dit land. Maar het is natuurlijk heel, heel erg zuur als je er zo dicht bij staat en dit zoveel invloed kan hebben...![]()
![]()
Bah bah ...
o zo, ik snap het.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat klopt.. maar ze is dus juf... en wilt natuurlijk wel dat de hele klas komt en langs gaan op school ( dat doen tenslotte alle juffen) en in de vakantie gaat dat wat lastig want dan is iedereen weg.
omg weleens gehoord van de bureaucratie die plaatselijke overheden zijn in Nederlandquote:Op maandag 14 mei 2007 22:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
![]()
Bouwbedrijven zijn een drama ja. Volgens mij komt er nooit een project op tijd klaar in dit land. Maar het is natuurlijk heel, heel erg zuur als je er zo dicht bij staat en dit zoveel invloed kan hebben...![]()
fokforum_dark is veel mooierquote:
quote:
Ja dat is ook nog een mooie. dag ze er 220 dagen over mogen doen... op het moment dat de vloer er ligt!! Er ligt dus nu al 2 maanden een groot gat... en meer niet.. maar tja dat is de vloer niet.. dus telt het nog niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
wat staat daarover in het koopcontract?
dat zijn er nog veel meerquote:Op maandag 14 mei 2007 22:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat is ook nog een mooie. dag ze er 220 werkbare dagen over mogen doen... op het moment dat de vloer er ligt!! Er ligt dus nu al 2 maanden een groot gat... en meer niet.. maar tja dat is de vloer niet.. dus telt het nog niet.
Geen dankquote:Op maandag 14 mei 2007 22:46 schreef appelsientje het volgende:
Bah, ben er goed ziek van... ik ga slapen.
Fijne avond nog![]()
jullie zijn tenminste wel aardig
omg jumpenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:51 schreef Bjoro het volgende:
zo zullen de fratelli's het niet echt bedoeld hebben denk ik
http://www.youtube.com/watch?v=3t8GdtYdRk0&mode=related&search=
Ga jij zaterdag toch ook nog ff doen ?quote:
Fratellis over 1,5 week livequote:Op maandag 14 mei 2007 22:51 schreef Bjoro het volgende:
zo zullen de fratelli's het niet echt bedoeld hebben denk ik
http://www.youtube.com/watch?v=3t8GdtYdRk0&mode=related&search=
en Wir Sind Heldenquote:
wat? Ik geef toch netjes antwoord?quote:
Dat is meestal de vertraging die je hebt voordat het project uberhaupt in de verkoop gaat. Kijk hier in Amsterdam bv. naar de tweede fase van IJburgquote:Op maandag 14 mei 2007 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg weleens gehoord van de bureaucratie die plaatselijke overheden zijn in Nederland
gemeentes maken ook tijdens bouwprocessen fouten, hier vlakbij in het dorp komt een nieuwe wijk. Aangezien het het hier nogal nat is vlak achter de dijk is het terrein flink opgehoogd. Nu zijn de eerste begonnen met nouwen... Alleen de eerste is genaaid. Want toen de fundering de grond in ging was de gemeente vergeten mee te delen dat er nog eens 30cm zwarte grond op gaat komen dus staat het huis eigenlijk 30cm te laag. Lekker in een kuil zo.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is meestal de vertraging die je hebt voordat het project uberhaupt in de verkoop gaat. Kijk hier in Amsterdam bv. naar de tweede fase van IJburg
Maar kut voor jullie sientje. En waarom is het dan zo vertraagd vraag je je af.... als het nou een winter zoals 1963 was geweest begrijp ik het nog, maar volgens mij heben ze de zaak gewoon compleet verkeerd gepland.
of nog laterquote:
tja...onder de rivieren hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:01 schreef tong80 het volgende:
Net in het journaal :
'Grote sporthalbrand in Boxtel. Er is asbest vrijgekomen. De bewoners wordt dan ook dringend verzocht binnen te blijven.'
Zie je een shot vanaf een flatje en de buren lekker leunend op de railing genieten van de vuurzee.
had het natuurlijk over Boxtelquote:
tussen de rivierenquote:
Ja idd... maar ze hebben ook nooit een indicatie gemaakt dat het zou uitlopen terwijl ik er regelmatig om heb gevraagd..quote:Op maandag 14 mei 2007 23:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is meestal de vertraging die je hebt voordat het project uberhaupt in de verkoop gaat. Kijk hier in Amsterdam bv. naar de tweede fase van IJburg
Maar kut voor jullie sientje. En waarom is het dan zo vertraagd vraag je je af.... als het nou een winter zoals 1963 was geweest begrijp ik het nog, maar volgens mij heben ze de zaak gewoon compleet verkeerd gepland.
Sientje heeft mij een hoop uit te leggen zie ik.....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd... maar ze hebben ook nooit een indicatie gemaakt dat het zou uitlopen terwijl ik er regelmatig om heb gevraagd..
Maar goed... een goedemorgen iedereen
Kort samengevat.. huis gekocht, oplevering december 2007.. dus wij trouwens in April en nu krijgen we te horen dat de oplevering Juni 2008 wordt, en nu ben ik teleurgesteld.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:50 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Sientje heeft mij een hoop uit te leggen zie ik.....
Samenwonen....trouwen.....
Did I miss more??
En daarmee ben je aan het neu... monopoly spelen??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kort samengevat.. huis gekocht, oplevering december 2007.. dus wij trouwens in April en nu krijgen we te horen dat de oplevering Juni 2008 wordt, en nu ben ik teleurgesteld.
En in mijn fotoboek staat mijn aanstaande
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:54 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
En daarmee ben je aan het neu... monopoly spelen??
Maar: groot trouwfeest of hou je het klein??
Wij hebben het ook klein gehouden. Alleen maar de vaders, moeders broers en zussen ( met aanhang) en mijn oma... Verder was er nog een stel héle goede kennissen van mijn vrouw uit Oosterijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja... we moeten nu dus gaan nadenken over het feest... zo'n vakantiehuis gaat ook 800 euro per maand kosten![]()
Staat er nog iets in jullie contract over bouwtijdvertraging???quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja... we moeten nu dus gaan nadenken over het feest... zo'n vakantiehuis gaat ook 800 euro per maand kosten![]()
Ja maar nu komt het... ze hebben 220 werkbare dagen om te bouwen... VANAF het moment dat de vloer er ligt..... en die ligt er niet en die komt er voorlopig ook niet... Dat er als 2 maanden een gat ligt.. waarin gebouwd kan worden.. dat wordt er even niet bij verteld. Maar ik heb al wel betaald voor de fundering.. ik heb echt het gevoel dat we zwaar genaaid worden..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Staat er nog iets in jullie contract over bouwtijdvertraging???
En doet de koffie automaat het weer ??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:08 schreef Againzender het volgende:
mogguh .....
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:18 schreef Suijk het volgende:
Maar weet je ook de reden van de vertraging?
Wel klote, maar ook wel romantisch, 2 maanden in een tentje op de camping als getrouwd stel. Zie het als een lange huwelijksreis.
Dan leer je elkaar wel heel goed kennen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat zij mijn vriendin ook al... maar ik weiger dus echt om in een caravan te zitten.
Ze hebben gezeg dat de kaapverguning niet op tijd was... en dat het pas in December (vorig jaar )rond was. Maar daarna lag de bouwpunt er gewoon maanden braak bij..en werd er niks gedaan...en toen werd het gat gegraven... en dat ligt er nu ook al 6 weken..
Ja... iets te goed denk ik..en ik heb geen tv en internet.. dus dat is geen optiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:23 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dan leer je elkaar wel heel goed kennen...
Campings met wireless netwerken zijn er tegenwoordig ook alquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja... iets te goed denk ik..en ik heb geen tv en internet.. dus dat is geen optie
Goed punt..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:38 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Campings met wireless netwerken zijn er tegenwoordig ook al
En op tv komt ook nooit veel soeps, dus dat is ook geen probleem
neequote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En doet de koffie automaat het weer ??
wiskunde B is morgen middag al ja, wiskunde A aan het eind van de ritquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga naar school, Wiskunde leren.
Te laat gestart, leuk.
Thank you, captain obvious.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:40 schreef borisz het volgende:
[..]
wiskunde B is morgen middag al ja, wiskunde A aan het eind van de rit![]()
quote:
Succes ermee!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga naar school, Wiskunde leren.
Te laat gestart, leuk.
Hebben jullie wel betaald?? al 2 dagen zonder koffie.. hoe overleef je dat??quote:
we hebben nog drie verdiepingen die wel een automaat hebbenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hebben jullie wel betaald?? al 2 dagen zonder koffie.. hoe overleef je dat??
Kerel toch.. wat een leven heb jequote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
we hebben nog drie verdiepingen die wel een automaat hebbenmaar dat traplopen, slopend is het
jawel, maar als ik die neem dan heb ik weer iets minder om over te zeurenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kerel toch.. wat een leven heb jeen er is geen lift aanwezig??
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:38 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh
Laatste dag voor de examens, straks maar weer even chillen..
Dat ookquote:
Daar had ik zonder te oefenen een 7.6 oid voorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:39 schreef borisz het volgende:
NL 2006-I gemaakt, had een 6.4 omgerekend
ik haal altijd rond de 6 voor NL, wat ik ook doe dus ik ben tevredenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar had ik zonder te oefenen een 7.6 oid voorDus Nederlands komt wel goed hier.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:41 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Trusten piepels. Goeiemorgen Bossie.
Ik haal altijd 6-en voor mondelingen en debatten. Dus dat moet even omhoogquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:54 schreef borisz het volgende:
[..]
ik haal altijd rond de 6 voor NL, wat ik ook doe dus ik ben tevreden![]()
Doe is meer je best dan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:54 schreef borisz het volgende:
[..]
ik haal altijd rond de 6 voor NL, wat ik ook doe dus ik ben tevreden![]()
over het feest moet je niet nadenken, dat is tenslotte de reden waarom je gaat trouwen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:21 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
over het feest moet je niet nadenken, dat is tenslotte de reden waarom je gaat trouwen!
Dat is de fout die alle mannen maken.....ik ben er ook ingetrapt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ?
Ik dacht dat ik ging trouwen omdat ik van haar hou
dat kan toch ook zonder trouwen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ?
Ik dacht dat ik ging trouwen omdat ik van haar hou
Raar woord is schat eigenlijk als je er bij stil staat. Slijmeriger kan bijna niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:36 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat is de fout die alle mannen maken.....ik ben er ook ingetrapt.
Maar ik nog altijd het laatste woord thuis.......ja schat
In deze context is het nog erger.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Raar woord is schat eigenlijk als je er bij stil staat. Slijmeriger kan bijna niet.
Daarom zijn er ook heel veel meisjes die er niet tegen kunnenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Raar woord is schat eigenlijk als je er bij stil staat. Slijmeriger kan bijna niet.
"Schat, ik ben even naar de super"?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:18 schreef sjimz het volgende:
Ik ken maar een schat! En als ik die ooit vind ben ik blij!
[afbeelding]
dat naaktstrand waar Golfer en Bluezz het altijd over hebben?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:22 schreef SCH het volgende:
zonnetje SCHijnt in Bloemendaal, zometeen naar het strand
Zoveel ben ik nou ook weer niet afgevallenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat naaktstrand waar Golfer en Bluezz het altijd over hebben?
Maar komende zaterdag is het Guiness neem ik aan.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar komende zaterdag is het Guiness neem ik aan.
Voor mij nog niet. Dat kan ik pas morgen zo rond 11.00 uur zeggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:10 schreef Lionheaad het volgende:
Helft van de (werk)week zit er weer op
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:10 schreef Lionheaad het volgende:
Ook geen bijbaan, of ga je daar volgend schooljaar mee beginnen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb geen werk, dus dat schiet ook lekker op
Ik heb een bijbaan gehad, maar daar ben ik mee gestopt in januari. Van de zomer maar vakantiewerk zoeken en daarna een bijbaantje zoeken in Wageningen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook geen bijbaan, of ga je daar volgend schooljaar mee beginnen?
Okee,quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb een bijbaan gehad, maar daar ben ik mee gestopt in januari. Van de zomer maar vakantiewerk zoeken en daarna een bijbaantje zoeken in Wageningen...
wel je billetjeSCH goed insmeren.. anders moet je op de blaren zittenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Zoveel ben ik nou ook weer niet afgevallen
Nog anderhalve dag!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:10 schreef Lionheaad het volgende:
Dit gaat burgelijk klinken, maar ga nog ff overleggen met appeldinnetjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:40 schreef rubbereend het volgende:
Hee sientje is het nou al zeker dat je zaterdag komt?
omgquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dit gaat burgelijk klinken, maar ga nog ff overleggen met appeldinnetje![]()
Een goed huwelijk bestaat uit nemen en geven....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dit gaat burgelijk klinken, maar ga nog ff overleggen met appeldinnetje![]()
En in de touwen als het appeldinnetje niet zint.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:52 schreef Bos81 het volgende:
Hij is nog niet getrouwd, maar hang al wel aan de touwtjes
Ja dat wilde ik ook proberenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:52 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Een goed huwelijk bestaat uit nemen en geven....
En anders gaat het appelsapje toch gewoon mee??
Appelsientje en appelsapje lopen de kroeg binnen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook proberen
Maar dan komen we maar ff langs
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:57 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Appelsientje en appelsapje lopen de kroeg binnen...
Hé, dat is nou toevallig.....zijn jullie hier ook allemaal...!!!
In de stadsschouwburg? Lijkt me leukquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In de stadsschouwburg? Lijkt me leuk
Dan springt er misschien een op je ofzoquote:
jammer doet Arie niet meer meequote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan springt er misschien een op je ofzo
Arie zie ik overmorgenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:41 schreef borisz het volgende:
[..]
jammer doet Arie niet meer mee. Ik hoop dat iig Ruben en Ruben er zijn
![]()
Tijl vind ik altijd zo stijf.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijl is m'n favo bij de Lama's. Veel plezier in ieder geval!
Dat die liever niet heeft dat je hem goed kunt zienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:17 schreef SCH het volgende:
Wat zou je partner er mee willen zeggen als ie op je bril gaat zitten en je daarmee 2 brillen hebt![]()
Ik vond hem in het begin ook erg stijf. Maar hij wordt steeds losser en vindingrijker imo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is erg vindingrijk, toffe stijl. Dat stijve zie ik niet zo.
Dat er een actie is bij de Pearle/Specsavers/etc?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:17 schreef SCH het volgende:
Wat zou je partner er mee willen zeggen als ie op je bril gaat zitten en je daarmee 2 brillen hebt![]()
Ook op Tijl Beckand? Nouja, hij is vanavond dus heel dicht bij jequote:
medicijnen zijn genomen geen hele lange hallo gelukkigquote:
Plasterk was ook op het radionieuws vanavond. Dus voor bewegende beelden kan je waarschijnlijk ook de nieuwsbulletins op tv kijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:48 schreef borisz het volgende:
Eend, vanavond trouwens Ronald Plasterk bij Knevel() en van de brink (
)
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:48 schreef borisz het volgende:
Eend, vanavond trouwens Ronald Plasterk bij Knevel() en van de brink (
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |