Ik heb dat precies het zelfde met die ring of deathquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:53 schreef bigore het volgende:
Ik zelf heb hem vanaf launch, Eerste is kapot gegaan, binnen 2 dagen had ik weer een nieuwe, die is nu wel een beetje gek aan het doen, ring of death, dan opnieuw aanzetten en dan loopt ie weer als een zonnetje
Lijkt me logisch he, een poll midden in een topic loopt na een half uur niet meer omdat die pagina gewoon overgeslagen wordt, dit werkt enigszins nog een beetje. Maar ik zal wel een link op dat topic naar dit topic zetten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:57 schreef King_of_cubes het volgende:
Waarom kan dit niet in het Xbox 360 topic?
Ja, zo had ik het ook wel een beetje bedacht, alleen jammer dat die tekst helemaal over die poll heen loopt, ziet er nogal knullig uit, maar goed...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:14 schreef Heintje het volgende:
In je slot conclusie moet je de stemmen op "Ja, na reparatie ging die weer kapot" dubbel tellen.
Uit eindelijk is het gewoon een Ja / nee vraag.
Wat doe je dan met je controller.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:38 schreef BMH het volgende:
Die van mij leeft nog steeds.. Alleen word mijn controller wel altijd smerig.
Tussen het D-pad en de linker stick?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:38 schreef BMH het volgende:
Die van mij leeft nog steeds.. Alleen word mijn controller wel altijd smerig.
JA! En op de back & start knop. rond de face buttons, in de richels aan de zijkanten * aan de zijkanten van de triggersquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Tussen het D-pad en de linker stick?
Die service was een tijd terug echt klote duurde lang voordat je een andere 360 had en helpdesk was ook bijna niet te bereiken. Maar nu hebben ze het wel weer voor elkaar van wat ik zo hoor en gelukkig ook maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:43 schreef Roland. het volgende:
Eèn keer kapot geweest.. maandag gebeld, dinsdag opgehaald.. en 2 dagen later stond er alweer een nieuwe op de stoep. Opvallend verschil is dat de nieuwe opvallend weinig geluid nog maakt (dvd-drive is bijna onhoorbaar).. Anyway, uitstekende service van Microsoft in ieder geval!
Same here. En ben het er niet zeker van dat het de laatste keer is geweest, vorige begon ook ineens moeilijk te doen zonder aanleiding.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb Ja geklikt... Maar ik mistte de Ja, maar ik had hem pas 6 maanden. Anders had ik die genomen.
Ah ok, dat verklaart ook meteen waarom 't bij m'n broer destijds meer dan 2 weken duurdequote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die service was een tijd terug echt klote duurde lang voordat je een andere 360 had en helpdesk was ook bijna niet te bereiken. Maar nu hebben ze het wel weer voor elkaar van wat ik zo hoor en gelukkig ook maar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |