Ik heb dat precies het zelfde met die ring of deathquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:53 schreef bigore het volgende:
Ik zelf heb hem vanaf launch, Eerste is kapot gegaan, binnen 2 dagen had ik weer een nieuwe, die is nu wel een beetje gek aan het doen, ring of death, dan opnieuw aanzetten en dan loopt ie weer als een zonnetje
Lijkt me logisch he, een poll midden in een topic loopt na een half uur niet meer omdat die pagina gewoon overgeslagen wordt, dit werkt enigszins nog een beetje. Maar ik zal wel een link op dat topic naar dit topic zetten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:57 schreef King_of_cubes het volgende:
Waarom kan dit niet in het Xbox 360 topic?
Ja, zo had ik het ook wel een beetje bedacht, alleen jammer dat die tekst helemaal over die poll heen loopt, ziet er nogal knullig uit, maar goed...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:14 schreef Heintje het volgende:
In je slot conclusie moet je de stemmen op "Ja, na reparatie ging die weer kapot" dubbel tellen.
Uit eindelijk is het gewoon een Ja / nee vraag.
Wat doe je dan met je controller.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:38 schreef BMH het volgende:
Die van mij leeft nog steeds.. Alleen word mijn controller wel altijd smerig.
Tussen het D-pad en de linker stick?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:38 schreef BMH het volgende:
Die van mij leeft nog steeds.. Alleen word mijn controller wel altijd smerig.
JA! En op de back & start knop. rond de face buttons, in de richels aan de zijkanten * aan de zijkanten van de triggersquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Tussen het D-pad en de linker stick?
Die service was een tijd terug echt klote duurde lang voordat je een andere 360 had en helpdesk was ook bijna niet te bereiken. Maar nu hebben ze het wel weer voor elkaar van wat ik zo hoor en gelukkig ook maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:43 schreef Roland. het volgende:
Eèn keer kapot geweest.. maandag gebeld, dinsdag opgehaald.. en 2 dagen later stond er alweer een nieuwe op de stoep. Opvallend verschil is dat de nieuwe opvallend weinig geluid nog maakt (dvd-drive is bijna onhoorbaar).. Anyway, uitstekende service van Microsoft in ieder geval!
Same here. En ben het er niet zeker van dat het de laatste keer is geweest, vorige begon ook ineens moeilijk te doen zonder aanleiding.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb Ja geklikt... Maar ik mistte de Ja, maar ik had hem pas 6 maanden. Anders had ik die genomen.
Ah ok, dat verklaart ook meteen waarom 't bij m'n broer destijds meer dan 2 weken duurdequote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die service was een tijd terug echt klote duurde lang voordat je een andere 360 had en helpdesk was ook bijna niet te bereiken. Maar nu hebben ze het wel weer voor elkaar van wat ik zo hoor en gelukkig ook maar.![]()
1 jaar, en op de lauch consoles is dat verlengt naar 2. (Gemaakt in 2005)quote:Op maandag 7 mei 2007 15:21 schreef moz het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die garantie? Hoeveel jaar zit er standaard op?
Ah mooi. Ik heb een launch console, maar er is niet echt veel mee gespeeld. Nu ben ik bang als ik nu intensief ga spelen, mijn kastje het gaat begeven. Maar ik heb dus nog ruim een half jaar garantiequote:Op maandag 7 mei 2007 15:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
1 jaar, en op de lauch consoles is dat verlengt naar 2. (Gemaakt in 2005)
Maak jij hem even aan dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:57 schreef King_of_cubes het volgende:
Waarom kan dit niet in het Xbox 360 topic?
Achterop je xbox; bij de uitgangen van de ethernetkabel en de tv-out kabel. Als het goed is staat 't boven de streepsjescode.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:44 schreef Darow het volgende:
De mijnne maakt krassen op men games. Morgen wordt ie opgehaald. Hoe kom ik achter de productie datum van mijn xbox?
thanks ik heb hem.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:09 schreef Roland. het volgende:
[..]
Achterop je xbox; bij de uitgangen van de ethernetkabel en de tv-out kabel. Als het goed is staat 't boven de streepsjescode.
Dus wanneer binnen 10 dagen een xbox terug krijg dan is het iemand anders zijn kapotte die gerepareerd is. Zoniet dan krijg ik mijn eigen terug. Maar wanneer krijg je dan een nieuwe?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:30 schreef donald_dick het volgende:
Als ie snel terug komt trouwens, dan krijg je een refirbished. Komt ie na 10 werkdagen terug, dan krijg je je eigen gerepareerde terug. De rede hierachter is, is dat ze het te druk hebben in de reperatieshop en ze dan maar meteen een ander kapotte maken en die aan jouw geven.
een nieuwe? die krijg je in de winkel. Maar van Microsoft nooit, want dat zou schuld bekennen zijn. je hoeft trouwens niet een refirbished te accepteren. In het goederenrecht staat dat je EIGEN toestel gerepareerd moet terugkrijgen, maar als de klant akkoord gaat, mag dat ook een refurbished zijn. Microsoft levert zonder medeweten van de klant een refurbished aan. Microsoft kan 100keer zeggen dat dat in hun garantiebepaling staat, maar dat wint ieders 1ste jaars Rechtenstudentje voor het kantongerecht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:06 schreef Darow het volgende:
[..]
Dus wanneer binnen 10 dagen een xbox terug krijg dan is het iemand anders zijn kapotte die gerepareerd is. Zoniet dan krijg ik mijn eigen terug. Maar wanneer krijg je dan een nieuwe?
nee, hoe moet jij weten dat het om een refurbished heb gekregen? je hoort immers je eigen xbox terug te krijgen, gerepareerd en wel..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:53 schreef Darow het volgende:
Aha daarom die mooi woorden van de medewerker, wanneer het niet vervangen kan worden doordat de materialen niet beschikbaar ( in het magazijn) zijn wordt ie vervangen.
Mja wil eigenlijk wel mijn eigen xbox360 terug dus thanks dat je dat je dat erbij zet. Maar dat akkoord gaan, ga je dat niet automatisch bij aanname van de doos die UPS je dan geeft?
materialen niet beschikbaarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:53 schreef Darow het volgende:
Aha daarom die mooi woorden van de medewerker, wanneer het niet vervangen kan worden doordat de materialen niet beschikbaar ( in het magazijn) zijn wordt ie vervangen.
weet jij veel wat er onder de motorkap is gebeurd? "hij heeft altijd binnen gestaan en hij is van een oud vrouwtje gweest"quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:07 schreef Rossdale het volgende:
Boeit mij niet of ik nou mijn eigen xbox of een refurbished xbox krijg. Ze waren allebei naar de klote en zolang de xbox niet gigantisch onder de krassen zit zal er wel netjes mee omgegaan zijn. Zo niet accepteer ik hem uiteraard niet.
Als er door iemand zelf aan gesleuteld is, maakt microsoft hem niet onder garantie neem ik aan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
weet jij veel wat er onder de motorkap is gebeurd? "hij heeft altijd binnen gestaan en hij is van een oud vrouwtje gweest"
jawel hoor, microsoft doet daar niet zo moeilijk over, vooral omdat ze niet kunnen ontdekken als de dvd firmware geflashed is. alleen over modchips doen ze uiteraard moeilijk. daarbij zeuren ze altijd over die verdomde garantiestickers, maar ze plaatsen ze zelf niet terug...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:32 schreef Rossdale het volgende:
Als er door iemand zelf aan gesleuteld is, maakt microsoft hem niet onder garantie neem ik aan.
Ik heb ze net gebeld voor mijn 360!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:06 schreef CecilBDemented het volgende:
mijne is nu echt gaar dus van de week nogmaals proberen M$ aan de lijn te krijgen binnen 45 minuten.
Ik werd net gevraagd om em NIET in de orginele doos te stoppen, voor de veiligheid van de xbox.( dat ie niet gesteeld wordt.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:19 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik heb ze net gebeld voor mijn 360!
Binnen 5 minuten had ik iemand aan de lijn.
Mijn broer zijn 360 is twee weken geleden teruggekomen van een verplichte vakantie in Duitsland. Ik zei nog tegen hem, bewaar de doos maar dan kan ik mijn 360 daar binnenkort ook in opsturen.. Helaas had ik dus gelijk.
De score hier is dus 2 van de 2 kapot.
Een mooie score van 100%
klopt, ik bedoelde ook de doos waarin de 360 van mijn broer uit Duitsland terugkwamquote:Op zondag 13 mei 2007 12:54 schreef Darow het volgende:
[..]
Ik werd net gevraagd om em NIET in de orginele doos te stoppen, voor de veiligheid van de xbox.( dat ie niet gesteeld wordt.
Wordt hemelvaart eigenlijk ook in duitsland gevierd? Dan kan ik namelijk al 1 dag bij de 15 optellen.
Als je er last van heb contact op nemen met MS. Die vervangen dan je Xbox.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:33 schreef Knoflook het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die krassen ? Is daar eigenlijk al een oplossing voor ? Noobie Q ?
Hmm bedankt, ik heb de mijne 2 dagen geleden gekocht dus ga er vanuit dat hij dat neit heeft.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je er last van heb contact op nemen met MS. Die vervangen dan je Xbox.
Verder worden er geen 360's meer geleverd die dat probleem KUNNEN hebben.
Zolang je niks geks doet met je 360 als die aan staat zul je geen krassen krijgen hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:00 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Hmm bedankt, ik heb de mijne 2 dagen geleden gekocht dus ga er vanuit dat hij dat neit heeft.
Maar ik zou er tog maar eens op letten....
thx .
zolang er Hitachi drives nog geleverd worden, kan dat dus WELquote:Op maandag 14 mei 2007 08:35 schreef Heintje het volgende:
KUNNEN hebben.
en niet naar kijken, en niet teveel met je draadloze controller bewegen, en je moeder niet laten stampen...quote:Op maandag 14 mei 2007 09:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zolang je niks geks doet met je 360 als die aan staat zul je geen krassen krijgen hoor.
Dus gewoon stil laten staan en niet verzetten als die aanstaat.
Tandpasta werkt ook goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:56 schreef clouddy het volgende:
ik heb nog wel een goedje liggen "cleaner" ofzo, de naam zegt nou niet echt dat het de disc zou moeten fixen, maar ik heb er vroeger behoorlijk wat krassen mee weggewerkt
Ik vind 15 euro om een disk te vervangen ook veel te duur.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:05 schreef Darow het volgende:
Heeft iemand al gebruik gemaakt van het replacement 'systeem' van microsoft? Wat is de levertijd van zo'n disc?
Ik moet morgen maar eens contact met Microsoft opnemen, mijn GoW disc doet het niet meer nu ben ik wel bereid om er 15 euro voor te dokken. MAAR nu komt het leukste: ik moet betalen met een creditcard en dat verrek ik. Ik ga echt geen creditcard voor een vast bedrag per jaar aanschaffen voor alleen een disc te vervangen.
Klopt.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind 15 euro om een disk te vervangen ook veel te duur.
Meer dan 5 euro is een disk niet waard als je de data op die disk al betaald hebt.
Mijn Saints Row disc was totaal bekrast en onspeelbaar gewordenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:01 schreef clouddy het volgende:
echt? dat krast toch juist? volgens mij krast het ook je glazuur dus een cd word er ook niet goed van denk ik
Dat gaat niet alleen over MS. Elk bedrijf dat Data verkoopt moet gewoon de drager vervangen als die beschadigt is tegen kost prijs. Ofdat het nou een spel, film of muziek is.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Klopt.
Maar klantenservice is niet Microsofts sterkste kant.
Klopt, en dat doen sommige bedrijven dan ook. Zo is EA wel bereid bekraste games voor 5 euro te vervangenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:15 schreef Heintje het volgende:
Dat gaat niet alleen over MS. Elk bedrijf dat Data verkoopt moet gewoon de drager vervangen als die beschadigt is tegen kost prijs. Ofdat het nou een spel, film of muziek is.
huh?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:13 schreef EleQusion het volgende:
Kan ik me stem veranderen van "Ja" naar "Ja, na reparatie ging die weer kapot"?![]()
Ben ik zo onduidelijk?quote:
Ik ben dus niet de enige.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:37 schreef rival het volgende:
mijne nog niet stuk gegaan *klopt af*
nog nooit problemen gehad what so ever!
en ik had em vanaf de release
denk dat wij weten hoe je met een apparaat om moet gaan!quote:
En dat voor een apparaat wat je niet eens nodig hebt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:48 schreef Oksel het volgende:
Omgebouwd (inc. nieuw garantiestickertje, en de garantie dat de oude chip er eventueel weer ingezet wordt), en nog nooit kapot. Wel kolereherrie.
Dus voor 250 euro verzeker jij een xbox die je anders 2 jaar lang gratis verzekerd hebt bij MSquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:27 schreef Revenge2005 het volgende:
kost me 7 euro per maand ofzow .... 3 jaar oud
nee je snapt het nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus voor 250 euro verzeker jij een xbox die je anders 2 jaar lang gratis verzekerd hebt bij MSHandig vaan de winkel idd. 250 euro extra voor nop aangezien zij dezelfde garantie hebben als een normale gebruiker
Nog sterker, als hij kapot gaat hoef je inprincipe alleen maar een core te kopen omdat je je hardeschijf nog hebt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:53 schreef Darow het volgende:
Toch vind ik het nutteloos, wanneer je er verstandig mee omgaat en hem op een plek zet waar niet iedereen bijkomt kan er niet veel gebeuren.
Stel hij gaat na 3 jaar kapot dan heb je 3 jaren a 12 maanden a 7 euro betaald dat is: 273 euro.
Een premium xbox pakket kost nu nog 333 euro, dat zal in de toekomst( zeker na 3 jaar) nog wel lager zijn.
En na 6 jaar? Dan ben je al 504 euro kwijt.
Je moet het natuurlijk zelf weten, ik adviseer je alleen om het niet te doen.
Hmm, eind vorige week wisten ze mij te melden dat ze het heel erg druk hadden (ja, dat krijg je met zo'n klote kwaliteit) en dat het daarom waarschijnlijk nog een week zou duren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:58 schreef bluebit het volgende:
pfff, vandaag maar weer eens gebeld waar mijn xbox bleef, dat ding heeft nu al meer vakantiedagen gehad dan ik in een jaar heb!
anyway, zegt die grapjas van de helpdesk : "ja, hij staat volgens de status al een week in het magazijn klaar om verzonden te worden, er moet alleen een etiket uitgeprint worden"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
argh, ik had zojuist zin om weer eens de helpdesk te gaan bestoken met vragen waar mijn xbox bleef......."sorry meneer, belt u over een uur terug, mijn systeem is aan het updaten"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:15 schreef Darow het volgende:
Damn dat zuigt. Wat mij wel is opgevallen is de lange wachttijd bij de klantenservice, het ergste is dan ook wel als er na 30 minuten wordt opgenomen met de mededeling dat de systemen het niet doen en de vraag of je later kunt terug bellen.
Ik had toen de engelse afdeling er aan ofzo dat ging best snel en die konden je ook helpen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:15 schreef Darow het volgende:
Damn dat zuigt. Wat mij wel is opgevallen is de lange wachttijd bij de klantenservice, het ergste is dan ook wel als er na 30 minuten wordt opgenomen met de mededeling dat de systemen het niet doen en de vraag of je later kunt terug bellen.
Die lui op de helpdesk kunnen er toch niks aan doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:53 schreef bluebit het volgende:
overigens, heeft hier iemand contacten bij games sites?
ik heb zojuist een stukje gepost in fok! games over mijn perikelen met de xbox en enkele ervaringen uit de xbox forums waar meer mensen met dit probleem zitten die ook medio mei de xbox opgestuurd hebben. Wellicht kunnen we wat druk gaan uitoefenen door deze schandalige service in het nieuws te zetten (uiteraard hoop ik dan wel dat dat stukje gepost wordt in fok! games)
ik kan me verder ook niets bedenken op welke manier je druk kunt uitoefenen. Boos worden op de helpdesk schiet echt geen fuck op, die lui op de helpdesk zijn heus wel wat gewend.
klopt, helpdesk verwijt ik ook niets, die hebben gedaan wat ze moeten doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die lui op de helpdesk kunnen er toch niks aan doen.
Daarvoor moet je echt wel iets hoger zijn in de organisatie van MS.
check, thanks ik pm je even als ik hem submit en ik zal vanavond eens wat moeite er voor gaan doen,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:58 schreef Retuobak het volgende:
Je kunt een column proberen te schrijven en die submitten bij ons bluebit, als hij goed genoeg is plaatsen we hem wellicht.
Ehm, blijkbaar zat ik er naast.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:31 schreef _Administr8or_ het volgende:
Tot nu toe heb ik nog niks gehoord, dus dat wordt deze week niks meer.
Ik denk niet dat je die gaat krijgen. Wens je succes bij het proberen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:48 schreef bluebit het volgende:
pfffff, geen idee, wat ms points of zo. een game lijkt me wat hoog geschoten
Ik neem terug wat ik heb gezegd, want lees nu net het volgende:quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:39 schreef bluebit het volgende:
please do, zal zelf ook even gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |