Ik heb dat precies het zelfde met die ring of deathquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:53 schreef bigore het volgende:
Ik zelf heb hem vanaf launch, Eerste is kapot gegaan, binnen 2 dagen had ik weer een nieuwe, die is nu wel een beetje gek aan het doen, ring of death, dan opnieuw aanzetten en dan loopt ie weer als een zonnetje
Lijkt me logisch he, een poll midden in een topic loopt na een half uur niet meer omdat die pagina gewoon overgeslagen wordt, dit werkt enigszins nog een beetje. Maar ik zal wel een link op dat topic naar dit topic zetten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:57 schreef King_of_cubes het volgende:
Waarom kan dit niet in het Xbox 360 topic?
Ja, zo had ik het ook wel een beetje bedacht, alleen jammer dat die tekst helemaal over die poll heen loopt, ziet er nogal knullig uit, maar goed...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:14 schreef Heintje het volgende:
In je slot conclusie moet je de stemmen op "Ja, na reparatie ging die weer kapot" dubbel tellen.
Uit eindelijk is het gewoon een Ja / nee vraag.
Wat doe je dan met je controller.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:38 schreef BMH het volgende:
Die van mij leeft nog steeds.. Alleen word mijn controller wel altijd smerig.
Tussen het D-pad en de linker stick?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:38 schreef BMH het volgende:
Die van mij leeft nog steeds.. Alleen word mijn controller wel altijd smerig.
JA! En op de back & start knop. rond de face buttons, in de richels aan de zijkanten * aan de zijkanten van de triggersquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Tussen het D-pad en de linker stick?
Die service was een tijd terug echt klote duurde lang voordat je een andere 360 had en helpdesk was ook bijna niet te bereiken. Maar nu hebben ze het wel weer voor elkaar van wat ik zo hoor en gelukkig ook maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:43 schreef Roland. het volgende:
Eèn keer kapot geweest.. maandag gebeld, dinsdag opgehaald.. en 2 dagen later stond er alweer een nieuwe op de stoep. Opvallend verschil is dat de nieuwe opvallend weinig geluid nog maakt (dvd-drive is bijna onhoorbaar).. Anyway, uitstekende service van Microsoft in ieder geval!
Same here. En ben het er niet zeker van dat het de laatste keer is geweest, vorige begon ook ineens moeilijk te doen zonder aanleiding.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb Ja geklikt... Maar ik mistte de Ja, maar ik had hem pas 6 maanden. Anders had ik die genomen.
Ah ok, dat verklaart ook meteen waarom 't bij m'n broer destijds meer dan 2 weken duurdequote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die service was een tijd terug echt klote duurde lang voordat je een andere 360 had en helpdesk was ook bijna niet te bereiken. Maar nu hebben ze het wel weer voor elkaar van wat ik zo hoor en gelukkig ook maar.![]()
1 jaar, en op de lauch consoles is dat verlengt naar 2. (Gemaakt in 2005)quote:Op maandag 7 mei 2007 15:21 schreef moz het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die garantie? Hoeveel jaar zit er standaard op?
Ah mooi. Ik heb een launch console, maar er is niet echt veel mee gespeeld. Nu ben ik bang als ik nu intensief ga spelen, mijn kastje het gaat begeven. Maar ik heb dus nog ruim een half jaar garantiequote:Op maandag 7 mei 2007 15:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
1 jaar, en op de lauch consoles is dat verlengt naar 2. (Gemaakt in 2005)
Maak jij hem even aan dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:57 schreef King_of_cubes het volgende:
Waarom kan dit niet in het Xbox 360 topic?
Achterop je xbox; bij de uitgangen van de ethernetkabel en de tv-out kabel. Als het goed is staat 't boven de streepsjescode.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:44 schreef Darow het volgende:
De mijnne maakt krassen op men games. Morgen wordt ie opgehaald. Hoe kom ik achter de productie datum van mijn xbox?
thanks ik heb hem.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:09 schreef Roland. het volgende:
[..]
Achterop je xbox; bij de uitgangen van de ethernetkabel en de tv-out kabel. Als het goed is staat 't boven de streepsjescode.
Dus wanneer binnen 10 dagen een xbox terug krijg dan is het iemand anders zijn kapotte die gerepareerd is. Zoniet dan krijg ik mijn eigen terug. Maar wanneer krijg je dan een nieuwe?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:30 schreef donald_dick het volgende:
Als ie snel terug komt trouwens, dan krijg je een refirbished. Komt ie na 10 werkdagen terug, dan krijg je je eigen gerepareerde terug. De rede hierachter is, is dat ze het te druk hebben in de reperatieshop en ze dan maar meteen een ander kapotte maken en die aan jouw geven.
een nieuwe? die krijg je in de winkel. Maar van Microsoft nooit, want dat zou schuld bekennen zijn. je hoeft trouwens niet een refirbished te accepteren. In het goederenrecht staat dat je EIGEN toestel gerepareerd moet terugkrijgen, maar als de klant akkoord gaat, mag dat ook een refurbished zijn. Microsoft levert zonder medeweten van de klant een refurbished aan. Microsoft kan 100keer zeggen dat dat in hun garantiebepaling staat, maar dat wint ieders 1ste jaars Rechtenstudentje voor het kantongerecht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:06 schreef Darow het volgende:
[..]
Dus wanneer binnen 10 dagen een xbox terug krijg dan is het iemand anders zijn kapotte die gerepareerd is. Zoniet dan krijg ik mijn eigen terug. Maar wanneer krijg je dan een nieuwe?
nee, hoe moet jij weten dat het om een refurbished heb gekregen? je hoort immers je eigen xbox terug te krijgen, gerepareerd en wel..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:53 schreef Darow het volgende:
Aha daarom die mooi woorden van de medewerker, wanneer het niet vervangen kan worden doordat de materialen niet beschikbaar ( in het magazijn) zijn wordt ie vervangen.
Mja wil eigenlijk wel mijn eigen xbox360 terug dus thanks dat je dat je dat erbij zet. Maar dat akkoord gaan, ga je dat niet automatisch bij aanname van de doos die UPS je dan geeft?
materialen niet beschikbaarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:53 schreef Darow het volgende:
Aha daarom die mooi woorden van de medewerker, wanneer het niet vervangen kan worden doordat de materialen niet beschikbaar ( in het magazijn) zijn wordt ie vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |