En anders inderdaad terugbrengen!quote:THINGS TO TRY
1. Turn off the console.
2. Remove the hard drive. For more information about how to attach or remove the Xbox 360 Hard Drive, click the following article number to view the article in the Microsoft Knowledge Base:
906204 (http://support.microsoft.com/kb/906204/) Xbox 360: How to attach or remove the Xbox 360 Hard Drive
3. Reattach the hard drive, and then turn on the console.
4. Obtain the latest automatic update for the Xbox 360. To do this, connect to Xbox Live.
5. If you continue to experience this behavior, contact Xbox Customer Service.
Probeer alles gewoon zo netjes mogelijk terug in de verpakking te doenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:29 schreef Simsfan88 het volgende:
Nou, begint ook lekker. Maar kan ik hem gewoon terug naar de winkel brengen en daar een nieuwe vragen? Heb natuurlijk wel alles uit de verpakking gehaald...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef ach het volgende:
Gewoon terugbrengen, ze verkopen je iets wat niet werk.t
Nou ik zou gewoon een nieuwe claimen. Ik zou persoonlijk weinig vertrouwen hebben in het apparaat als het zo begint.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:42 schreef Digixz het volgende:
Lijkt mij dat het probleem de harde schijf is, dus misschien krijg je wel gewoon alleen een nieuwe harde schijf dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |