tot de volgende keer maar weer, die blauwe stuurt me wegquote:Op maandag 14 mei 2007 15:14 schreef RayMania het volgende:
Ga toch weg.
Ja, kan hier alleen op maandag.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
's Avonds naar de tandarts?
Nogalquote:Op maandag 14 mei 2007 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos zit er doorheen?
Doet het niet op mijn kapotte computerquote:Op maandag 14 mei 2007 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom je weer eens aan FM toe toch?
Kom volgende week (lees zaterdag a.s. ) ook zou ik zeggen. Dan zijn er meer VBL-Usersquote:Op maandag 14 mei 2007 17:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
SCH nog bedankt voor de tip van Mick O'Connells was gister zeer leuk daaro
Mag je met een sigaar op de bank.quote:
doe er nog maart eentje ja!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:26 schreef Grulez het volgende:
Iemand bier en/ of pils?
Nou, hij liep steeds vast dus bel ik MS op. Die zeiden van probeers is zonder Harddisk en toen kreeg ik ook een rood lampje. Ze gaan hem iig nakijken (lees omruilen voor een andere die kapot was en n u gefixed isquote:
Gaat hij weg dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Denny Landzaat.
Ik heb het C&C gehaald ervoor.quote:
Vind ik van jou collega's ook.quote:
En is het wat?quote:
justin weer buiten aan het spelen?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:57 schreef lookinforyou het volgende:
Zo, ik ben weer baas over mijn pc.
Ik heb het nog niet echt gespeeld, ben behoorlijk gaar. Maar is best bestuurbaar wat me in de testmissie leek.quote:
Dat lijkt mij nu ook steeds te lukken. De laatste 2 keer teminstequote:Op maandag 14 mei 2007 20:29 schreef RayMania het volgende:
Goedenavond! Back from the dentist, no gaps as usual.
Hier geen één, wel ooit m'n voorstand afgebroken door een ongelukjequote:Op maandag 14 mei 2007 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nu ook steeds te lukken. De laatste 2 keer teminste![]()
Jij had bij je geboorte nog helemaal geen tanden!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier geen één, wel ooit m'n voorstand afgebroken door een ongelukje.
Dat zeg ik toch ook niet!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij had bij je geboorte nog helemaal geen tanden!
Even bij Configuratiescherm - Software de Google Toolbar deinstallerenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:31 schreef sjimz het volgende:
Stelletje ICT-Hooligans, ik heb jullie hulp nodig.
Mijn vuurvos doet raar![]()
Nu gebruik ik opera wat uitstekend bevalt maar ik wil mijn vuurvoske graag terug!
[afbeelding]
Van de trap gevallen?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier geen één, wel ooit m'n voorstand afgebroken door een ongelukje.
Ziek is in FM een relatief begripquote:
M'n broer duwde me ooit (toen ik 7-8 was) tegen een halter aan, *krak*.quote:
Die optie staat er niet tussenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Even bij Configuratiescherm - Software de Google Toolbar deinstalleren.
Hmm, dan weet ik het niet. Bij mij stond 'ie ooit wel in die lijst bij Softwarequote:
Heb je die Google toolbar extensie geïnstalleerd dan?quote:
Ik heb maar heel FF er nu afgegooid, ik blijf lekker bij operaquote:Op maandag 14 mei 2007 20:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb je die Google toolbar extensie geïnstalleerd dan?
Dat je geen bonnetjes kunt uitschrijven vind je minder erg?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb maar heel FF er nu afgegooid, ik blijf lekker bij opera![]()
Het is mijn dag niet, het ergste is nog dat ik geen FM meer kan spelen![]()
![]()
Not tired anymorequote:
Ik schrijf nauwelijksquote:Op maandag 14 mei 2007 20:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat je geen bonnetjes kunt uitschrijven vind je minder erg?
en je quotum dan?quote:
Daarom zit hij nu 'ziek' thuis.quote:
Je laat andere voor je schrijven zie ikquote:Op maandag 14 mei 2007 21:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar ik krijg ik dan ook meestal een mindere beoordeling voor
Hij past zich aan aan de allochtonenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je laat andere voor je schrijven zie ik
Ja, zou je ook eens moeten proberenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je laat anderen voor je schrijven zie ik
Ick laadt dad oock dhoen.quote:
Hij praat neem ik aan naast Nederlands erg veel Limburgs, dat is echt geen Nederlands dialect te noemen, maar een vreemde taal.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:42 schreef sjimz het volgende:
Jij praat vast al buitenlands met dat belgen/duitser taaltje van je
Wie, waar en waarom ben je zo boos, sien?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:00 schreef appelsientje het volgende:
Godver... vuile smerige ******* stelletje klootzakken, vuile hufters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |