Check.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Welke zanger(es) heeft nu eigenlijk de mooiste stem ?
Een dubbele topic.
Dus we moeten het altijd verbiedenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:11 schreef bartrid het volgende:
En het is trouwens heel eenvoudig om van stage6 te downloaden, want er zit een optie op de pagina dus eigenlijk is het geen streaming video.
Ja dat is wat iets wat ik vind meewegen in de beslissing wel/niet toestaan. Ik wist niet eens dat dit zo eenvoudig was op die site.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:42 schreef bartrid het volgende:
Als jullie criteria is dat streaming wel mag maar downloadable niet, dan wel dacht ik zo. Of zie ik het nu verkeerd?
O dat wist ik niet. Heb ik dat gedaan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Een opmerking van mij hoe de bestanden gedownload konden worden werd verwijderd.
Nee, ik heb die chat verwijderd, om de door jou genoemde reden. Discussieren over het hoe en waarom van downloaden hebben we liever niet in MUZ. Het gaat hier om de MUZ, nl.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:41 schreef nipeng het volgende:
@Angel_of_Dth
[..]
O dat wist ik niet. Heb ik dat gedaan?
In ieder geval hebben wij dit soort discussies liever niet in MUZ omdat het offtopic is. Voor je het weet gaan diverse posts offtopic over source, opslaan als, rippen etc. Voor dit soort vragen is DIG.
Als 't een beetje onsamenhangend verhaal is komt dat omdat ik moe ben.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:31 schreef bartrid het volgende:
En deze mag ook wel dicht:
Nummer a/d hand van videoclip
Ik vond het op zijn minst erg overdreven. Er was namelijk geen sprake van een discussie, slechts de opmerking waar een knopje stond. En uiteraard gaat het over de muziek (en het programma over muziek in dit geval), maar zonder het te luisteren (zien in dit geval) kun je er weer niet over mee praten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, ik heb die chat verwijderd, om de door jou genoemde reden. Discussieren over het hoe en waarom van downloaden hebben we liever niet in MUZ. Het gaat hier om de MUZ, nl.
Zeker een vrouwenband.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:22 schreef lienelien het volgende:
Niet erg gezellig gezeur hier over het feit dat ik zo aardig was om te melden dat Jason in Paradiso staat de 9e.
Jason Mraz!
Ik was nog niet klaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:10 schreef lienelien het volgende:
Ja en dan één post weghalen van mij die minder aardig was. Nee de rest is een vooruitgang voor het topic![]()
3, in 1 etmaal.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:14 schreef Z het volgende:
Hoeveel voor een sticker ook al weer?
Brasil....lalalalala, lalalalala, lalalalalaaaa brasil
Ik kan mooie computerkast met neon!! niet openen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:10 schreef bartrid het volgende:
Ik heb m'n sticker nog niet gehad....
Even met een groffe bezem door het topic gewandeldquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:46 schreef Mark het volgende:
Concertagenda is volgens mij daar niet voor bedoelt
Fuckin' cool.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:12 schreef donroyco het volgende:
Header:
[afbeelding]
Link: http://i15.tinypic.com/66ltpoy.png
Footer:
[afbeelding]
Link: http://i9.tinypic.com/680uuj4.png
Graciasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:48 schreef nipeng het volgende:
[..]
Fuckin' cool.
Wat denken mijn medemods hiervan?
Kunnen wij niet iets groter rechts? Twee boven, een beneden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:48 schreef nipeng het volgende:
[..]
Fuckin' cool.
Wat denken mijn medemods hiervan?
Kan natuurlijk geregeld wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef belsen het volgende:
[..]
Kunnen wij niet iets groter rechts? Twee boven, een beneden.
MUZ feedback dan iets groter...
Of gewoon in een blokje.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kan natuurlijk geregeld wordenHoe bedoel je 2 boven 1 beneden?
Zo:
Mod mod *kantlijn*
........niks *kantlijn*
........niks *kantlijn*
........niks *kantlijn*
........mod *kantlijn*
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef belsen het volgende:
[..]
Of gewoon in een blokje.![]()
![]()
Verstehen ja
En dan voor de eerste foto's MUZ
en voor de derde foto feedback How ya mean?
Dat kan dan een stukje groter. En dat moderators kan dan ook wel weg, want je ziet de macht zo van die bekken druipen.OKE
En misschien onder nog een ander lettertype of dikker, want dat forum 30 is lastig te lezen, hier.Hier niet @ 19 inch scherm LCD...
Kan allesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:59 schreef nipeng het volgende:
Kan je die belsen niet helemaal afplakken donroyco?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |