abonnement Unibet Coolblue
pi_50987863
Gavin ging zelfs dag ervoor gezellig in de stad winkelen met z'n parents en kwam ik 'm tegen bij t van gogh museum Maar goed, die is ook lekker down-to-earth.

Anyway: Ben benieuwd morgen OF het uitverkocht raakt binnen een ochtend. Betwijfel het maar 200 kaarten klinkt niet als heel veel idd.

En als deze 'tour' door europa een beetje aanslaat lijkt 't me sterk dat we nu weer zo lang moeten wachten op een nieuwe show hier.
pi_50988049
Gavin is heel relaxed zolang ie zn Jameson maar heeft

Ik gok trouwens dat bij een erge stormloop ze het doorknallen naar de grote zaal. Speelt geloof ik niets op die dag.
pi_50989408
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Gavin is heel relaxed zolang ie zn Jameson maar heeft

Ik gok trouwens dat bij een erge stormloop ze het doorknallen naar de grote zaal. Speelt geloof ik niets op die dag.
Reken er maar niet op. Dan hadden ze dat al gedaan. Ze zullen niet voor niks voor de kleine zaal kiezen. Grote zaal had hij ook wel uit kunnen verkopen ws.
pi_50994310
Of je gaat even niet online in de voorverkoop....
pi_50994554
En uiteraard doe je het bij het postkantoor ook niet.

Ticketservice telefoonlijn is al de gehele tijd in gesprek.

Dit gaat lekker...


Jason Stress
pi_50994764
En het is uitverkocht....schijnbaar....én sterf ticketmaster!

"Nee hoor...wie kent Jason Mraz nou...dat loopt vast niet zo een vaart"
pi_50995463
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 10:47 schreef Jill-RMC het volgende:
En het is uitverkocht....schijnbaar....én sterf ticketmaster!

"Nee hoor...wie kent Jason Mraz nou...dat loopt vast niet zo een vaart"
Ah... Ik leef met je mee.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_50995837
En iedereen die achter zijn computer zat is dus genaaid.

Neej, gelukkig kent niemand Jason. Binnen 5 minuten uitverkocht en volgens het ticketservice vrouwtje hadden alleen de mensen kaarten die VOOR 10 uur op het postkantoor al een mederwerker in de houdgreep hadden (zodat ie alleen nog maar op enter hoefde te duwen) en de mensen die ruim voor 10-en gebeld hebben en meer dan een kwartier in de wacht hebben gestaan.
Want omdat, om duistere redenen de online verkoop nooit gestart is, zijn alle andere mensen genaaid.

Bom op ticketservice, zoveelste keer dat ik dankzij hun fouten mijn kaarten voor binnen-enkele-minuten-uitverkochte concerten misloop. Gadver de gadver... Typisch weer. En waarschijnlijk de mensen die NSJ kunnen betalen en een dag vrij kunnen nemen voor Round town, die hebben nu vast ook weer kaarten.

pi_50995848
Sow en er zijn een heleboel mensen met mail. Echt wat een onzin, de hele week staat er online verkoop start op zaterdag 30 juni om 10 uur en dan vlak voor 10 uur gewoon besluiten om niets online te verkopen. Ticketservice bellen...dies uiteraard continue in gesprek. Mensen naar het postkantoor gekicked...daar kunnen ze niets doen. "Hij staat niet op rood - want dan is het uitverkocht, maar toch kan ik geen kaarten afdrukken."
Ondertussen al 6x keer ticketservice gebeld...zonder resultaat.
Margo op het postkantoor ook Ticketservice....dan eindelijk na eindeloos in de wacht staan een echt persoon aan de lijn. “Tsja nu was het concert dus uitverkocht, want kleine zaal paradiso en maar een beperkt aantal kaarten dat gaat natuurlijk snel.”

Of sterf toch op een zeer langzame en pijnlijke manier!

*Gaat alvast zwaaien naar de kaartjes op marktplaats die straks voor honderden euro's weggaan*
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:32:53 #210
181366 spirito
free Richard Nixon!
pi_50996885
Idd behoorlijk vreemd van Ticket-gestuurddoorsatan-Service. Ik had denk ik geluk want bij het postkantoor bij de Dam was het redelijk rustig; een dame voor me bij de ticket counter die ook voor Jason tickets kocht (en zn voor en achternaam mocht spellen voor de ietwat slome man achter de computer), 10;05 nog net kaarten.
if dreams came true/ well, wouldn't that be nice
pi_50999672
pi_51006735
Aaaarhg nee toch! Jezus wat snel. Belachelijke manier van verkopen weer
pi_51006870
Grappig hoe al die mensen 'kaartjes over' hebben.
pi_51008435
Dat kan je verwachten ja.

Overigens weet je bij Ticketservice als je een beetje ervaring hebt je nooit, maar dan ook nooit, via internet of telefoon moet proberen als je verwacht dat het binnen een half uur uitverkocht is. Dat heeft nog nooit gewerkt. Hoe klote is dat ook vindt, ik hou er nu gewoon rekening mee.
Bij Arctic Monkeys was het binnen 2 minuten uitverkocht ofzo. Degenen die er om 9 uur stonden hadden kaarten, de rest had pech. Al blijven je altijd mazzelpikken hebben die 10 uur binnen komen lopen en ze gewoon hebben.
pi_51010520
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:27 schreef JeroenV het volgende:
Dat kan je verwachten ja.

Overigens weet je bij Ticketservice als je een beetje ervaring hebt je nooit, maar dan ook nooit, via internet of telefoon moet proberen als je verwacht dat het binnen een half uur uitverkocht is. Dat heeft nog nooit gewerkt. Hoe klote is dat ook vindt, ik hou er nu gewoon rekening mee.
Bij Arctic Monkeys was het binnen 2 minuten uitverkocht ofzo. Degenen die er om 9 uur stonden hadden kaarten, de rest had pech. Al blijven je altijd mazzelpikken hebben die 10 uur binnen komen lopen en ze gewoon hebben.
Helaas weet je alleen bij het postkantoor ook nooit waar je aan toe bent als het zo'n minutenkwestie is. Want ik heb al meer dan eens gehad dat ik er voor 10-en was en dat de postkantoor persoon in kwestie pas om precies 10 uur uberhaupt wou vragen hoe je 't precies spelde. Als je de seconden kan aftellen, ben je zo net zo goed genaaid met je kaarten. Je bent volledig afhankelijk van de behulpzaamheid en intelligentie van het persoontje aan de balie.

Met andere woorden.. als iets écht snel uit gaat verkopen... heb ik eigenlijk bij geen enkele manier het gevoel dat, als je maar fanatiek genoeg bent, ik met grote zekerheid kaarten kan bemachtigen.
pi_51010660
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:25 schreef Gosjke het volgende:

[..]

Helaas weet je alleen bij het postkantoor ook nooit waar je aan toe bent als het zo'n minutenkwestie is. Want ik heb al meer dan eens gehad dat ik er voor 10-en was en dat de postkantoor persoon in kwestie pas om precies 10 uur uberhaupt wou vragen hoe je 't precies spelde. Als je de seconden kan aftellen, ben je zo net zo goed genaaid met je kaarten. Je bent volledig afhankelijk van de behulpzaamheid en intelligentie van het persoontje aan de balie.

Met andere woorden.. als iets écht snel uit gaat verkopen... heb ik eigenlijk bij geen enkele manier het gevoel dat, als je maar fanatiek genoeg bent, ik met grote zekerheid kaarten kan bemachtigen.
Klopt, daar heb je gelijk in. Zelfs al sta je er vroeg kan je het nog mislopen.

Toch heb je de grootste kans door er gewoon belachelijk vroeg te gaan staan en dat mens achter de balie ervan overtuigen dat het voor jou een leven of dood zaak is, wat ze vaak niet snappen. Als het drukker wordt gaan ze vaak vanzelf wel vragen hoe je het spelt ed.

Telefoon kan misschien nog, als je lang in de wacht wilt staan. Maar internet werkt nóóit.
pi_51010867
Internet heeft me 't vaakste gered nog.. mits de site niet plat ligt (nogal een groot ALS bij de ticketmaster), maar telefoon kom ik gewoon nooit door. Heb 1 keer om half 10 gebeld, en ik was er om kwart over 10 doorheen... Nou.. joepie.
Ik vind het gewoon een slecht georganiseerd rotbedrijf.
pi_51019466
Ik ben er ook niet altijd even gelukkig mee. Maar net zoals vandaag bij een zaaltje met 200 mensen valt de gekte gewoon niet tegen te gaan. Zelfde bij grote concerten zoals van Robbie Williams ofzo.

En verzin maar eens een andere manier. Denk dat er bijna geen beter alternatief is. Wat mij betreft mogen ze voor dit soort beperkte zalen internet en telefoon eruit gooien en is het gewoon wie het eerst komt eerst maalt. En natuurlijk op naam gaan zetten, om die verkoop op Marktplaats dan tegen te gaan.
pi_51032489
Ik heb medelijden met jullie, ook al kan ik er zelf sowieso niet naartoe

Om jullie op te vrolijken: ik heb nog een stukje live performance van rock werchter (van de belgische radio), iemand nog geïnteresseerd? (er zit, voor mij, een nieuwe nummer bij!)

Uiteraard jullie dit ook al gezien:
http://www.youtube.com/watch?v=vPGfVRdC_EQ
http://www.youtube.com/watch?v=k700add2QTk
pi_51032628
WTF, iemand in Ootmarsum (klein dorpje in Twente) heeft 'm afgekocht of hij heeft er familie. Iig hij gaat een 'houseconcert' geven daar!

Ik heb daar nog wel wat bekenden wonen, eens even navragen...

UPDATE: Zie de officiele site, de eerste 20 mensen die mailen mogen naar dit concert!!!
pi_51033360
Die kaarten zijn volgens mij allang vergeven.
pi_51033957
Yepz, dit stond donderdag ofzo al in een bulletin van Jason op Myspace, op Hyves heeft het geloof ik ook al uitgebreid gestaan dus ik gok dat je vanaf donderdag 2 seconde na die bulletin niet meer hoefde te mailen voor die kaarten.
pi_51035428
Oh sorry voor de spam dan... ik was gewoon erg enthousiast

Streaming op werchter heb ik gemist, maar studio brussel niet. Ik snap niet waarom hij voor zo'n (niet-stalen) gitaar heeft gekozen, hij klinkt erg dof. Voor de geinteresseerden:
- Nummer waar ik de naam niet van ken
- You & I Both

Dat voor mij onbekende nummer ben ik helemaal weg van. Weet iemand de naam?
pi_51044172
quote:
- Nummer waar ik de naam niet van ken

Dat voor mij onbekende nummer ben ik helemaal weg van. Weet iemand de naam?
I *denk* dat het Live High heet, maar ik weet het niet zeker. Het is een nieuw nummer volgens mij. Hij speelde het in Brighton vorige week.
pi_51051400
Ticketservice is zo ontzettend grappig....echt de humor van die gasten daar! Ik kom niet meer bij!!!
Nee nu doet de online ticket verkoop voor Jason Mraz het wel, je kunt op kaartjes zoeken enzo...alleen tsja omdat het al een tijdje uitverkocht is vindt je geen kaartjes. Nee handig mensen! Ga toch eens langzaam en pijnlijk dood daarzo, doen jullie nog wat nuttigs.
pi_51052483
Ticketservice is verschrikkelijk.
pi_51063401
Antwoord van de Paradiso:

Beste Jill,

De kaarten waren inderdaad binnen 5 minuten uitverkocht.

We proberen het concert naar de grote zaal te verplaatsen maar
het is nog niet zeker of dat gaat lukken.
Houdt in ieder geval onze website in de gaten, want als het verplaatst wordt
(en er dus meer kaarten beschikbaar komen) wordt dat direct op de website aangekondigd.

vriendelijke groet,
Noelle
Receptie Paradiso
pi_51064209
nou noelle, doe je best meid
  maandag 2 juli 2007 @ 17:39:49 #229
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_51064487
Hoe zuur dat jason mraz in de vvk gaat als ik op rock werchter zit...Godver! Zijn optreden op RW was wel briljant, had een supermooie plek vooraan. Heel zuur dat ik niet naar paradiso kan nu....

edit: nou, wrsch had ik toch niet aan kaarten kunnen komen. Schrale troost...
I'm just a girl in the world.
pi_51064796
Weer mail van Paradiso:

Het is er net doorheen dat Jason Mraz naar de grote zaal verplaatst wordt.
De communicatie daaromtrent moet nog op gang komen, dus houdt heel goed
de website in de gaten wanneer de kaartverkoop weer van start gaat. Waarschijnlijk dindsdag al.

Vriendelijke groet,

Noelle
Receptie Paradiso


Je kan al op ticketmaster gewoon al kaartjes halen...snelle ticketmaster vandaag schijnbaar.
http://www.ticketmaster.nl/html/artist.htmI?l=NL&artist=JASON%20MRAZ

[ Bericht 46% gewijzigd door Jill-RMC op 02-07-2007 17:58:19 ]
  maandag 2 juli 2007 @ 17:58:24 #231
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_51064993
Hoppaaaaa ik heb tickets!! Jippy!!!! BEdankt Jill-RMC!!
I'm just a girl in the world.
pi_51065421
Ben blij dat ik niet ergens anders kaarten heb gekocht nu zeg. Pffff...
Stiekem hoop ik dat de marktplaatspersoontjes hun kaarten nu alleen nog zonder winst doorverkocht krijgen

Jaaaaasoooooon
pi_51065543
Maar is dat toch gewoon voor de kleine zaal?

Edit: lezen is moeilijk
pi_51065666
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:18 schreef JeroenV het volgende:
Maar is dat toch gewoon voor de kleine zaal?

Edit: lezen is moeilijk
DUDE
pi_51065688
Hij stond er eerst idd nog op bij ticketservice als kleine zaal. Maar dat krijg je als ze snel zijn, gaan ze foutjes maken
pi_51065856
Als RoTown nou ook eens terug ging mailen met iets in de trant van "door de grote belangstelling hebben we besloten te gaan werken met reserveringen via de telefoon/e-mail". Aangezien mensen plannen om al vanaf 's ochtends vroeg voor de deur te gaan liggen en ik dat lichtelijk belachelijk vind.
  maandag 2 juli 2007 @ 18:51:50 #237
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_51066703
Geweldig optreden op Werchter. Echt een ontdekking voor mij.
Love will be my strongest weapon
pi_51068770
Gelukkig zit'ie bij Warner...
pi_51069447
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:42 schreef Numbie het volgende:
Gelukkig zit'ie bij Warner...
dus?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 2 juli 2007 @ 20:05:19 #240
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_51069662
Yeah Paradiso
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_51070036
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:00 schreef jmac het volgende:

[..]

dus?
Daar heeft Numbie persoonlijk baat bij
pi_51070185
Ah, zie de review wel tegemoet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie dat jason al meteen een extra bulletin heeft aangemaakt om 't aan te kondigen. Die's snel.

[ Bericht 26% gewijzigd door jmac op 02-07-2007 22:14:12 ]
pi_51074417
Is dat a.s. maandag al?

-edit-

Besteld
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 2 juli 2007 @ 22:47:31 #244
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_51076941
Alleen nog maar ticketfast mogelijkheid, kei stom
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 2 juli 2007 @ 22:54:19 #245
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_51077213
Naja toch maar besteld, dus ik gaat ook heen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_51077668
Ik gaat ook alleen
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 2 juli 2007 @ 23:06:47 #247
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_51077804
Ik met een vriendin
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_51077829
niemand kent het die ik vraag maar ik kom je wel eventje begroeten hoor D_A
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 2 juli 2007 @ 23:07:38 #249
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_51077840
Het staat trouwens ook fijn op de tickets, grote zaal
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_51077927
het wordt tof
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')