Hierdoor twijfelde ik dus ook om nou wel of niet naar het concert te gaan. Dat ik niet naar een concert van één of andere hippie ga, waar ik over zijn Ford commercial en zijn tree-planting moet aan gaan horen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:18 schreef Greys het volgende:
Oh en van 'de slome priester' was tijdens zijn concert in elk geval NIETS te merken.
Hij zong qua hippiemeuk wel bv dat Bottom of the Sea nummer met daarbij op de achtergrond heel groot het filmpje van hem en Mona op Antarctica, maar dat verveelde geen seconde want het was een heel leuk nummer en het filmpje was supergrappig met die pinguins en hem zelf, kijk maar:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:20 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hierdoor twijfelde ik dus ook om nou wel of niet naar het concert te gaan. Dat ik niet naar een concert van één of andere hippie ga, waar ik over zijn Ford commercial en zijn tree-planting moet aan gaan horen.
Juist Bottom of the Sea staat hier op repeat.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zong qua hippiemeuk wel bv dat Bottom of the Sea nummer met daarbij op de achtergrond heel groot het filmpje van hem en Mona op Antarctica, maar dat verveelde geen seconde want het was een heel leuk nummer en het filmpje was supergrappig met die pinguins en hem zelf, kijk maar:
En verder heeft hij geloof ik 3 seconden iets over zijn avocado's verteld en liet een foto van zijn achtertuin zien.
En dat in die drie uur dat het concert duurde, het viel me alles mee, serieus. Vooral dat met Toca middenin de zaal was 'ouderwets lekker', maar de Raining Jane dames maakten het ook lekker swingend af en toe. Ik vond het goed afgewisseld allemaal! Er kwam op een gegeven moment zelfs nog een rapper
Hahaha oh nou, ik wist niet of je dat misschien zou scharen onder de 'milieuliedjes' zeg maarquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
Juist Bottom of the Sea staat hier op repeat.
Njah, de milieu liedjes zijn ansich niet zo erg. Maar ik hoef geen half uur gepraat over het feit dat een electro auto beter is dan een benzine. Die richting op, zeg maar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha oh nou, ik wist niet of je dat misschien zou scharen onder de 'milieuliedjes' zeg maar![]()
Maar ik bescheurde me om dat filmpje en het liedje zelf vind ik idd ook heel leuk.
En verder af en toe wel wat brave liedjes, maar ook daar hou ik (van hem) wel van, Back to the Earth (put your hands in the dirrrrrrt) en 3 Things, enzo.
Maar dan kwam steeds daarna weer iets opzwepends
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |