Ik zoek een nummer waarvan ik zowel de titel, artiest als melodie niet meer kan herinneren. Het enige wat ik mij nog kan herinneren is snapshots van de videoclip en dat ik het een vaag, maar toch tof nummer vond. Ik heb een aantal aanwijzingen en hopelijk kan iemand mij op weg helpen:
- Clip/nummer is nooit een grote hit geweest. Ook al werd ie wel op MTV/TMF ge-aired, het zal mij verbazen als ie ooit de top 40 heeft gehaald.
- Clip was af en toe op TV ten tijde van Daft Punk's
Da Funk. Dus dat zal zo'n 10 jaar geleden zijn. Het nummer kan ook in die zelfde categorie elektronische muziek ingedeeld worden als ik het mij goed kan herinneren.
- Nu de beschrijving van de snapshots van de clip die nog ergens in mijn hersenen ronddwalen:
Het is nacht in de stad. Je ziet een drukke weg met in het midden van die weg een kale vrouw. De camera zoomt op haar in zodat haar hoofd en torso van voren in beeld worden gebracht. Ondertussen racen de auto's langs haar heen zodat je dit effect krijgt:
![]()
![]()
Als ik het mij goed herinner speelde alles in de clip zich versneld af, terwijl de vrouw zich in normaal tempo voortbewoog. O ja, de vrouw bewoog zich voort op een soort van stop-motion manier. Erg schokkerig (doet me denken aan de klei poppetjes in Tool videoclips).
Verder herinner ik mij een appel waarvan het rottingsproces versneld werd weergegeven en een prullenbak :p
Wie doet een gok?