Dat is zeker waar! De OP klopt nietquote:Op maandag 14 mei 2007 03:03 schreef Sander170 het volgende:
Maar dan vind ik 6 uur een nog betere scheiding,
dan staat de wijzer mooi helemaal beneden en de andere bovenaan !
Ik heb verschillende keren geprobeerd hem aan te passen, maar dat lukt niet. Database problemen geeft 'ie dan aanquote:Op maandag 14 mei 2007 03:08 schreef Sander170 het volgende:
Beetje een matige OP lijkt me hé !
Kan beter, maar kijk maar wat je ervan bakt.
Oke dat is in ieder geval een goede reden, neem maar vrijaf dan haha.quote:Op maandag 14 mei 2007 03:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb verschillende keren geprobeerd hem aan te passen, maar dat lukt niet. Database problemen geeft 'ie dan aan
Voor mij is het inmiddels ook ochtend hoor, ik ga gewoon door! Straks ff een bakje slapen en dan weer naar de uni.quote:Op maandag 14 mei 2007 03:10 schreef Sander170 het volgende:
Maar bij mij is het meestal al om 03:01 al ochtend !
Ik werk overdag.quote:Op maandag 14 mei 2007 03:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voor mij is het inmiddels ook ochtend hoor, ik ga gewoon door! Straks ff een bakje slapen en dan weer naar de uni.
Wat doe jij overdag? Werk/school?
quote:Op maandag 14 mei 2007 03:11 schreef Sander170 het volgende:
Verders weet ik ook niet bepaald hoe het zit met Nacht / Ochtend enzo ?
Ik heb zitten zoeken maar helaas niks kunnen vinden erover, apart eigenlijk ?
Ik ben student en sta ingeschreven bij een Studentenuitzendbureau. Daarvan krijg ik een verscheidenheid aan klussen. Ik doe veel promotiedingen, foto's maken op straat met een mobiel om winkel te promoten. Verkiezingskrantjes uitdelen bij de UvA, heb een blauwe maandag als receptionist gewerkt. Ga als het goed is binnenkort weer bij BUMA STEMRA aan de slag als muziekklikker. Van alles wat zeg maarquote:Op maandag 14 mei 2007 03:18 schreef Sander170 het volgende:
Wat voor werk doe jij dan precies Frits ????
Muziekklikker, wat moet ik me daar bij voorstellen precies ????quote:Op maandag 14 mei 2007 03:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben student en sta ingeschreven bij een Studentenuitzendbureau. Daarvan krijg ik een verscheidenheid aan klussen. Ik doe veel promotiedingen, foto's maken op straat met een mobiel om winkel te promoten. Verkiezingskrantjes uitdelen bij de UvA, heb een blauwe maandag als receptionist gewerkt. Ga als het goed is binnenkort weer bij BUMA STEMRA aan de slag als muziekklikker. Van alles wat zeg maar
Er is een aantal uur aan geluid van televisie bij BUMA en daarvan moet worden vastgesteld hoeveel daarvan muziek bevat (i.v.m. de rechten enz.) Er moet dan per uur worden aangegeven hoeveel muziek dat uur bevat. En daarbij is alles muziek, dus melodieën, tunes enzovoort.quote:Op maandag 14 mei 2007 03:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Muziekklikker, wat moet ik me daar bij voorstellen precies ????
Dus niet alleen TMF & MTV ?quote:Op maandag 14 mei 2007 03:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Er is een aantal uur aan geluid van televisie bij BUMA en daarvan moet worden vastgesteld hoeveel daarvan muziek bevat (i.v.m. de rechten enz.) Er moet dan per uur worden aangegeven hoeveel muziek dat uur bevat. En daarbij is alles muziek, dus melodieën, tunes enzovoort.
Nee, heel wat zenders, eigenlijk allemaal. Vorige keer heb ik de commerciële gedaan, nu waarschijnlijk de publieke. Die twee zijn wel relaxt, van het uur is er 55 minuten muziek te horenquote:
Aan welke zenders moet ik dan een beetje denken, met die 55 minuten dan ?quote:Op maandag 14 mei 2007 03:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, heel wat zenders, eigenlijk allemaal. Vorige keer heb ik de commerciële gedaan, nu waarschijnlijk de publieke. Die twee zijn wel relaxt, van het uur is er 55 minuten muziek te horen
Dat zijn TMF en MTV. De andere zenders moet je echt goed luisteren, in reclames enzo zit veel muziek, en programma's vaak ook.quote:Op maandag 14 mei 2007 03:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Aan welke zenders moet ik dan een beetje denken, met die 55 minuten dan ?
Dat zou ik nu ook wel erg lekker vinden, al denk ik dat ik dan zo onder de tafel ligquote:Op maandag 14 mei 2007 03:35 schreef Sander170 het volgende:
Of een lekkere Jack Daniels !
Dan zeg ik: Het was erg gezellig vriend! Goed dat je moe bent, slaapt altijd een stuk lekkerder!quote:Op maandag 14 mei 2007 03:39 schreef Sander170 het volgende:
Ja precies het is gezellig daar niet van, maar ik ga zo ook maar eens naar me bedje toe !
Ik heb morgen ook nog het één en ander te doen, en buiten dat ik ben al een beetje moe !
Hehe, ja mooi!quote:Op maandag 14 mei 2007 03:43 schreef Sander170 het volgende:
Haha zag je dat Frits, we typte allebei precies hetzelfde om precies dezelfde tijdstip hahaha.![]()
![]()
Trusten maat!quote:Op maandag 14 mei 2007 03:44 schreef Sander170 het volgende:
Nou dan drink ik mij laatste slokje bier nog maar effe naar binnen en dan ga ik ook maar eens slapen !
Bedankt, en spreek je morgen vast wel weer.quote:Op maandag 14 mei 2007 03:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ja mooi!
[..]
Trusten maat!
Goedemorgen Brandx....quote:Op maandag 14 mei 2007 07:25 schreef BrandX het volgende:![]()
goedemorgen vroege vogels!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HEB GEEN HOOFDPIJN MEER!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En alvast ciaoo, heb vanaf 8 uur tot half 1 drie verschillende vergaderingen, dus ik ben zo weer weg!
jeweets.....quote:Op maandag 14 mei 2007 08:06 schreef OA het volgende:
Al die smilies op de vroege ochtend....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |