15-jarige straathoer betrapt met wethouder, ofzoiets?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:42 schreef Stroekie het volgende:
Oh en na de Squeeze staan er nu ook stukkies van TRS in de zaterdag NRC
Hm, het fenomeen rel-nichtquote:Op zondag 13 mei 2007 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
En al helemaal niet van uit de kast als we dat niet willen.
{tvp}
Heb je een Partner?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
En al helemaal niet van uit de kast als we dat niet willen.
{tvp}
Moest toch even kijken of het wel een vent was...quote:
Ik heb zaterdga ook een Will Ferrell film gezien, maar bets ene serieuze: Stranger than fictionquote:Op maandag 14 mei 2007 01:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Blades of Glory was best melig. Amy Poehler
Nope, zaterdag bijlage met spuisels van Spunk, ging over het feit dat meneer 50 cent zo trots met z'n kruisje liep te zwaaienquote:Op zondag 13 mei 2007 23:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
15-jarige straathoer betrapt met wethouder, ofzoiets?.
Je had toch ergens een verzameling van de polls? Ik heb vakantie deze week, dus ik denk dat ik wel een nieuw lijstje kan prakken..quote:Op zondag 13 mei 2007 23:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Die poll-resultaten kloppen eigenlijk niet meer..
Be-la-che-lijk!quote:Op maandag 14 mei 2007 09:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je had toch ergens een verzameling van de polls? Ik heb vakantie deze week, dus ik denk dat ik wel een nieuw lijstje kan prakken...
quote:
Goh, waar ken ik dat van.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]![]()
Ik zal het je nog erger vertellen, m'n chef vond dat ik vakantie moest nemen omdat ik anders straks 8 weken vrij kan nemen ...
heb ik nu wat gewonnen?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:51 schreef DennisMoore het volgende:
.. ís het goede antwoord.
Het lijkt wel of half Nederland deze week vakantie heeftquote:
Vergeet niet dat mijn examens écht om de hoek zijn en ik vrije dagen verdienquote:Op maandag 14 mei 2007 10:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het lijkt wel of half Nederland deze week vakantie heeft
ik zit hier ook al met minder dan de helf van het normale aantal collega's
Ik mag/moet vrijdag zelfs gewoon gaan werken, maar dat heb ik wel bewust voor gekozen, neem die vrije dag wel bij een van de komende vakanties op
Hé, alvast succes he!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Vergeet niet dat mijn examens écht om de hoek zijn en ik vrije dagen verdien!
maar om jou maak ik me ook geen zorgen, ik ken je ondertussen wel een beetje dat ik weet dat jij die tijd gaat gebruiken om gedisiplineerd jezelf voor te bereiden op je naderende examensquote:Op maandag 14 mei 2007 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vergeet niet dat mijn examens écht om de hoek zijn en ik vrije dagen verdien!
Ik moet gewoon naar schoolquote:Op maandag 14 mei 2007 10:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het lijkt wel of half Nederland deze week vakantie heeft
Zeikerige amrikanen je zag helemaal niks in die film ze kussen een keer en ze schijnen ook een keer geneukt te hebben maar dat stuk heb ik gemist, maarja was zowieso niet echt een goede filmquote:
Daar had ik het nog niet gezienquote:Op maandag 14 mei 2007 13:13 schreef Vlarp het volgende:
Je had ook de link naar het het fok artikel kunnen plaatsen
Nou ja, het is geen film voor kinderen onder de 16 vind ik wel. Omdat de "neuk" scene vrij expliciet is ondanks dat je niks ziet. Maar goed.. om dan 370.000 dollar schadevergoeding te gaan eisenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zeikerige amrikanen je zag helemaal niks in die film ze kussen een keer en ze schijnen ook een keer geneukt te hebben maar dat stuk heb ik gemist, maarja was zowieso niet echt een goede film
Klacht tegen school na tonen 'homofilm'quote:Op maandag 14 mei 2007 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
370 duizend, waarom zo veel.
Amerika zeker weer.
Ik hen hem gemist hoor zat te kijken en ineens hoor ik "what happend last night" dus ik denk huhquote:Op maandag 14 mei 2007 13:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, het is geen film voor kinderen onder de 16 vind ik wel. Omdat de "neuk" scene vrij expliciet is ondanks dat je niks ziet. Maar goed.. om dan 370.000 dollar schadevergoeding te gaan eisen.
Dan krijg je hooguit een tienjequote:Op maandag 14 mei 2007 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb in groep 8 Schindlers List gekeken, kan ik mijn oude school nu ook aanklagen?
Daar zie je alleen maar bebloedde soldaten in met een half hoofd..quote:Op maandag 14 mei 2007 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb in groep 8 Schindlers List gekeken, kan ik mijn oude school nu ook aanklagen?
Maar je ziet ook piemolsquote:Op maandag 14 mei 2007 13:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar zie je alleen maar bebloedde soldaten in met een half hoofd..
Ik bedoel, in brokeback mountain zie je 2 homo's!![]()
En al die naakte mannen samen. In DOUCHES NOTA BENE!quote:
En daardoor ben je homo geworden klaag ze aan voor miljoenenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En al die naakte mannen samen. In DOUCHES NOTA BENE!
Kipfilet en gekruidekrieltjes met champignons l:+ moet daar nog iets bij danquote:Op maandag 14 mei 2007 14:09 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb voor vanavond gekruidde krieltjes, champignons en kipfilet. Wat kan ik daar eens voor lekkers van maken zonder de halve AH op te kopen?
gewoon een kant en klare salade erbij etenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kipfilet en gekruidekrieltjes met champignons l:+ moet daar nog iets bij dan![]()
Die champignon roomsaus koop ik wel gewoonquote:Op maandag 14 mei 2007 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon een kant en klare salade erbij eten
en champignons los bakken, en dan het bakvocht apart houden en gebruiken om een roux te maken. zodat je champignon roomsaus kan maken![]()
Jammer.. hij's al dicht..quote:Op maandag 14 mei 2007 14:16 schreef Stroekie het volgende:
zo en de schooljeugd heeft blijkbaar weer vakantie
homo namen
dit topic is niet dichtquote:Op maandag 14 mei 2007 14:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jammer.. hij's al dicht..
Ik had ook nog een paar mooie aanvulling gehad anders
Nou dat heb je het redelijk gemakkeliijk, dan kan je toch al je culinaire talent toch wel in zelf gemaakte saus stoppen. Want ik ga er vanuit dat melk, bloem en boter en een houten lepel wel aanwezig zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 14:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die champignon roomsaus koop ik wel gewoon.
Ik zat ook al aan salade te denken, met wat dressing er over en een champignon roomsaus voor over de kip en aardappeltjes..
En dan als nagerecht: pannenkoek met ijsen slagroom
We hebben nog pannenkoeken over van gisteren
Ja, maar de koks kwaliteiten niet..quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dat heb je het redelijk gemakkeliijk, dan kan je toch al je culinaire talent toch wel in zelf gemaakte saus stoppen. Want ik ga er vanuit dat melk, bloem en boter en een houten lepel wel aanwezig zijn
tuurlijk wel, niet van dat bange, gewoon het experiment aangaanquote:
Ja, dat is waar.. maar euhm, nee.. ik ben van het gemakkelijke spulquote:Op maandag 14 mei 2007 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel, niet van dat bange, gewoon het experiment aangaan
mislukt het dan kan je nog altijd dat instant poeder van Unilever gebruiken![]()
is dit niet net als met beleggenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef Sunjammer het volgende:
Ik vind je anders vrij moeilijk.
Makkelijk doen betekent niet dat je makkelijk bentquote:Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef Sunjammer het volgende:
Ik vind je anders vrij moeilijk.
En dan ga je hier klagen dat je een schop onder je kont hebt gekregen? Zou je niet beter uitzoeken wat je wilt, zodat je gericht 10x kunt solliciteren en niet voor niets een zere kont hebt?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:17 schreef Andyvie het volgende:
Hoe ga ik dit doen.....roep ik bij het CWI: "ik heb een schop onder mijn kont nodig om werk te gaan zoeken".
Medewerker bij het CWI: "hier heb je een stok achter de deur: we hebben over 2 weken een nieuwe afspraak en dan wil ik dat je 10 keer gesolliciteerd hebt"
10 sollicitaties! in 2 weken! dat is toch belachelijk veel! Ik weet niet eens wat ik wil!![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:17 schreef Andyvie het volgende:
- ik heb een schop onder mijn kont nodig
- hier heb je een stok achter de deur
Dat is wel een schop ja..quote:Op maandag 14 mei 2007 16:17 schreef Andyvie het volgende:
Hoe ga ik dit doen.....roep ik bij het CWI: "ik heb een schop onder mijn kont nodig om werk te gaan zoeken".
Medewerker bij het CWI: "hier heb je een stok achter de deur: we hebben over 2 weken een nieuwe afspraak en dan wil ik dat je 10 keer gesolliciteerd hebt"
10 sollicitaties! in 2 weken! dat is toch belachelijk veel! Ik weet niet eens wat ik wil!![]()
Ik woon bijna recht tegenover, dus zien zal ik het zeker. Ik kwam pas vanochtend achter dat Rotterdam op 14 mei gebombardeerd was. Ik ben geen echte Rotterdammer dus het is vergeefbaar.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:41 schreef Vlarp het volgende:
Vannacht wordt met 128 schijnwerpers de brandgrens van het bombardement op 14 mei 1940 op Rotterdam verlicht. (bron)
Als het goed is kan ik zelfs vanaf hier de lichtkolommen zien...
Misschien is dit wel iets voor jouquote:Op maandag 14 mei 2007 16:17 schreef Andyvie het volgende:
Waar?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:23 schreef DennisMoore het volgende:
'k Zie een leuke vacature bij een zorgverzekeraar....
*briefje overweeg*
Ben ik te laat voor, infoavond was op 26 april en daarbij krijg je in eerste instantie een verkoopfunctie daar. Als er iets is wat ik niet wil dan is het verkoop.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:47 schreef sammienl het volgende:
[..]
Misschien is dit wel iets voor jou
Manpower Top-HEAO
Werken én leren?
Top-HEAO staat voor Training en Opleiding in de Praktijk en biedt jou een betaalde baan in combinatie met een door Manpower betaalde studie. Klik voor meer informatie op de plaats waarin je wilt studeren.
http://www.manpower.nl/MPNet4NL/PHPSYS_Default.html?/Pub/Content.asp?NodeRef=6538&ref=NL
Omdat ik een veel te hoge opleiding heb, waardoor ik voor een simpel baantje niet word aangenomen (heb ik al vaak genoeg geprobeerd). En ik gewoon nu eens vastigheid wil. Ik heb genoeg van tijdelijke contracten zonder uitzicht op een vaste baan.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is wel een schop ja..
Waarom probeer je niet voorlopig een simpel baantje te vinden (en dan verdient het maar niet zo goed) zodat je dan veilig, en zonder de bemoeienis van het CWI, naar een goeie baan kunt zoeken?
Je moet er wat voor over hebben, als je in Amsterdam gaat studeren dan kan je Bedrijfseconomie studeren. Kom je ook hoger terecht na afloop qua functie.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:57 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ben ik te laat voor, infoavond was op 26 april en daarbij krijg je in eerste instantie een verkoopfunctie daar. Als er iets is wat ik niet wil dan is het verkoop.
Edit: die in Arnhem dan
Daarom. Je hebt Uni gedaan dat is niet niks, en je bent echt niet te oud om door te studeren. Er zijn veel MBO'ers die hoger zijn gekomen op deze manier.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:01 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Omdat ik een veel te hoge opleiding heb, waardoor ik voor een simpel baantje niet word aangenomen (heb ik al vaak genoeg geprobeerd). En ik gewoon nu eens vastigheid wil. Ik heb genoeg van tijdelijke contracten zonder uitzicht op een vaste baan.
De reden dat ik nu word ontslagen is omdat ik 3 tijdelijke contracten heb gehad en de teammanager mij van de hoge bazen geen vast contract mag aanbieden omdat er in 2008 (roepen ze, tis al tig keer uitgesteld) gereorganiseerd gaat worden. Het is heel frustrerend als je ziet dat je baan, die je erg leuk vind, overgenomen wordt door een uitzendkrachtje die je bijna nog zelf in werkt ook
Nederlandse gevangenis = comfortabel hotelquote:Op maandag 14 mei 2007 18:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Comfortable gevangenis? Kind heeft dronken zonder rijbewijs rondgereden. Ze hoort geen betere behandeling te krijgen dan haar leeftijdsgenoten.
Ik vind dr best tof als persoon, maar nu moet ze gewoon niet janken!
Als je geld en stijl indrukwekkend vindtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer he dat jij al een GL hebt, ik zoek er ook een en nu wetende dat je stijl én geldhebt dacht ik, zal ik toch maar eens een CV-tje sturen dan?
![]()
Je hebt gelijkquote:Op maandag 14 mei 2007 18:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vind ik niet. Ze is zelf verantwoordelijk voor haar daden en daar zal ze nu de gevolgen van moeten inzien.
Dus ze zou eigenlijk naar een psychiatrische inrichting moeten?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:31 schreef sammienl het volgende:
Het was dom van haar, de rechter had ook in overweging moeten nemen dat het eigenlijk een domme doos is .
Waarom zit die doos niet al? Veroordeeld is brommen, geen gezeik. En als ze zo bang is, koopt ze maar wat bewakers om, ofzo.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:20 schreef sammienl het volgende:
Paris Hilton wil lessen zelfverdediging nemen voordat ze de cel in moet.
OF heeft ze een zus die nog in aktie gaat komen zoals in Prison Break ?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarom zit die doos niet al? Veroordeeld is brommen, geen gezeik. En als ze zo bang is, koopt ze maar wat bewakers om, ofzo.
begin juni moet ze gaan zitten...quote:Op maandag 14 mei 2007 19:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarom zit die doos niet al? Veroordeeld is brommen, geen gezeik. En als ze zo bang is, koopt ze maar wat bewakers om, ofzo.
Haha.. ja hoor, dus domme mensen hoeven niet te zitten omdat ze te dom zijn om te begrijpen wat de gevolgen van hun daden zijn?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:31 schreef sammienl het volgende:
[..]
Nederlandse gevangenis = comfortabel hotel
Het was dom van haar, de rechter had ook in overweging moeten nemen dat het eigenlijk een domme doos is .
Dan worden onzin en klaagbaak wel heel leegquote:Op maandag 14 mei 2007 19:26 schreef Vlarp het volgende:
Dan heb ik eigenlijk een beter idee..Laten we iedereen met een IQ lager dan 80 verhuizen naar Texel, dan kunnen ze de rest van hun leven knijpers maken en aardappels schillen voor de kant-en-klare maaltijden van de Appie Hein
Ze mogen wel internetten..quote:Op maandag 14 mei 2007 19:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan worden onzin en klaagbaak wel heel leeg![]()
Ja, maar het typt zo lastig met al die snijwonden van aardappelschilmesjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |