15-jarige straathoer betrapt met wethouder, ofzoiets?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:42 schreef Stroekie het volgende:
Oh en na de Squeeze staan er nu ook stukkies van TRS in de zaterdag NRC
Hm, het fenomeen rel-nichtquote:Op zondag 13 mei 2007 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
En al helemaal niet van uit de kast als we dat niet willen.
{tvp}
Heb je een Partner?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
En al helemaal niet van uit de kast als we dat niet willen.
{tvp}
Moest toch even kijken of het wel een vent was...quote:
Ik heb zaterdga ook een Will Ferrell film gezien, maar bets ene serieuze: Stranger than fictionquote:Op maandag 14 mei 2007 01:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Blades of Glory was best melig. Amy Poehler
Nope, zaterdag bijlage met spuisels van Spunk, ging over het feit dat meneer 50 cent zo trots met z'n kruisje liep te zwaaienquote:Op zondag 13 mei 2007 23:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
15-jarige straathoer betrapt met wethouder, ofzoiets?.
Je had toch ergens een verzameling van de polls? Ik heb vakantie deze week, dus ik denk dat ik wel een nieuw lijstje kan prakken..quote:Op zondag 13 mei 2007 23:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Die poll-resultaten kloppen eigenlijk niet meer..
Be-la-che-lijk!quote:Op maandag 14 mei 2007 09:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je had toch ergens een verzameling van de polls? Ik heb vakantie deze week, dus ik denk dat ik wel een nieuw lijstje kan prakken...
quote:
Goh, waar ken ik dat van.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]![]()
Ik zal het je nog erger vertellen, m'n chef vond dat ik vakantie moest nemen omdat ik anders straks 8 weken vrij kan nemen ...
heb ik nu wat gewonnen?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:51 schreef DennisMoore het volgende:
.. ís het goede antwoord.
Het lijkt wel of half Nederland deze week vakantie heeftquote:
Vergeet niet dat mijn examens écht om de hoek zijn en ik vrije dagen verdienquote:Op maandag 14 mei 2007 10:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het lijkt wel of half Nederland deze week vakantie heeft
ik zit hier ook al met minder dan de helf van het normale aantal collega's
Ik mag/moet vrijdag zelfs gewoon gaan werken, maar dat heb ik wel bewust voor gekozen, neem die vrije dag wel bij een van de komende vakanties op
Hé, alvast succes he!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Vergeet niet dat mijn examens écht om de hoek zijn en ik vrije dagen verdien!
maar om jou maak ik me ook geen zorgen, ik ken je ondertussen wel een beetje dat ik weet dat jij die tijd gaat gebruiken om gedisiplineerd jezelf voor te bereiden op je naderende examensquote:Op maandag 14 mei 2007 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vergeet niet dat mijn examens écht om de hoek zijn en ik vrije dagen verdien!
Ik moet gewoon naar schoolquote:Op maandag 14 mei 2007 10:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het lijkt wel of half Nederland deze week vakantie heeft
Zeikerige amrikanen je zag helemaal niks in die film ze kussen een keer en ze schijnen ook een keer geneukt te hebben maar dat stuk heb ik gemist, maarja was zowieso niet echt een goede filmquote:
Daar had ik het nog niet gezienquote:Op maandag 14 mei 2007 13:13 schreef Vlarp het volgende:
Je had ook de link naar het het fok artikel kunnen plaatsen
Nou ja, het is geen film voor kinderen onder de 16 vind ik wel. Omdat de "neuk" scene vrij expliciet is ondanks dat je niks ziet. Maar goed.. om dan 370.000 dollar schadevergoeding te gaan eisenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zeikerige amrikanen je zag helemaal niks in die film ze kussen een keer en ze schijnen ook een keer geneukt te hebben maar dat stuk heb ik gemist, maarja was zowieso niet echt een goede film
Klacht tegen school na tonen 'homofilm'quote:Op maandag 14 mei 2007 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
370 duizend, waarom zo veel.
Amerika zeker weer.
Ik hen hem gemist hoor zat te kijken en ineens hoor ik "what happend last night" dus ik denk huhquote:Op maandag 14 mei 2007 13:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, het is geen film voor kinderen onder de 16 vind ik wel. Omdat de "neuk" scene vrij expliciet is ondanks dat je niks ziet. Maar goed.. om dan 370.000 dollar schadevergoeding te gaan eisen.
Dan krijg je hooguit een tienjequote:Op maandag 14 mei 2007 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb in groep 8 Schindlers List gekeken, kan ik mijn oude school nu ook aanklagen?
Daar zie je alleen maar bebloedde soldaten in met een half hoofd..quote:Op maandag 14 mei 2007 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb in groep 8 Schindlers List gekeken, kan ik mijn oude school nu ook aanklagen?
Maar je ziet ook piemolsquote:Op maandag 14 mei 2007 13:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar zie je alleen maar bebloedde soldaten in met een half hoofd..
Ik bedoel, in brokeback mountain zie je 2 homo's!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |